Spreek voor jezelfquote:Op donderdag 16 juli 2009 21:06 schreef BliksemSchigt het volgende:
Oh, je maakte hem zelfs zonder PI.
Grapjes zonder PI's werken niet.
Minstens nog een verdediger, eventueel nog keeper en buitenspeler van niveau. En die laatste zeker als Denneboom ook nog gaat vertrekken. Ik hoop op Cuevasquote:Op donderdag 16 juli 2009 21:18 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Wat moet er nog bij komen dan?
Idd, een goede verdediger erbij die op meerdere posities uit de voeten kan is zal geen overbodige luxe zijn. Vanmiddag lotingquote:Op donderdag 16 juli 2009 21:21 schreef Bevin het volgende:
[..]
Minstens nog een verdediger, eventueel nog keeper en buitenspeler van niveau. En die laatste zeker als Denneboom ook nog gaat vertrekken. Ik hoop op Cuevas
Maar verdediging heeft wel prioriteit nu.
ik maak altijd vette grappen zonder PIquote:Op donderdag 16 juli 2009 21:06 schreef BliksemSchigt het volgende:
Oh, je maakte hem zelfs zonder PI.
Grapjes zonder PI's werken niet.
Dan wordt het eens tijd dat je wat vaker mee gaat naar uitwedstrijden.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 09:39 schreef Neleos het volgende:
[..]
Ik ook.Ik ga niet zo vaak naar uitwedstrijden, maar dan ga ik zeker mee.
En ook nog een oud-speler van Twente natuurlijk. Verder hoop ik dat ie gelijk krijgt mochten ze inderdaad tegen Celtic spelen.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 10:40 schreef jjstyle333 het volgende:
interview met Ronald de Boer.
And before cynics shrug and claim that a former Rangers player is always likely to back a team from his homeland ahead of Celtic, the candid Dutchman was keen to back up his argument.
Volgens mij verdiende die gast 4,5 tonquote:Op vrijdag 17 juli 2009 08:21 schreef Damzkieee het volgende:
Wat verdient Hersi en wat moet ie kosten ongeveer?
quote:
Zal wel naar het buitenland gaan idd.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 11:43 schreef Damzkieee het volgende:
[..]Die gaat dus niet bij Heracles spelen
Liedson is Valbuena in het quadraat. Veel zal afhangen van de scheidsrechter.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 12:25 schreef Mrakz0r het volgende:
Sporting moet te doen zijn toch? Ik weet niet hoe goed ze zijn, maar het is de top van Portugal. Ben benieuwd. Twente kan het!
Idd, wat een irritant kereltje is dat.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 12:27 schreef Blawh het volgende:
[..]
Liedson is Valbuena in het quadraat. Veel zal afhangen van de scheidsrechter.
Zal later op de dag wel bepaald worden - 28 of 29 juli in ieder geval in Portugal.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 12:27 schreef poehej het volgende:
Wat is nou de exacte speeldatum?
quote:Op vrijdag 17 juli 2009 14:21 schreef Cyberia18 het volgende:
Twente heeft normaal gesproken weinig niet heel veel kans, maar is zeker niet kansloos. Die Portugese clubs hangen wel als los zand bij elkaar.
Met als verschil dat hierna nog een voorronde volgt.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 16:53 schreef SCH het volgende:
Mooie loting, meer mogelijkheden als vorig jaar.
quote:Op vrijdag 17 juli 2009 17:16 schreef ReMcOrE het volgende:
ik ga zeker wel voor de TV zitten de 28e/29e4e/5e ben ik helaas op vakantie in Spanje
Volgens Van Halst wordt er op 29 en 4 gespeeld.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 17:16 schreef ReMcOrE het volgende:
ik ga zeker wel voor de TV zitten de 28e/29e4e/5e ben ik helaas op vakantie in Spanje
FCT niet kunnen zien spelen is altijd een klachtquote:Op vrijdag 17 juli 2009 17:21 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]dat zie ik niet als een klacht
dan kan je zo ff naar portugal vliegen/treinenquote:Op vrijdag 17 juli 2009 17:16 schreef ReMcOrE het volgende:
Leg uit?quote:Op vrijdag 17 juli 2009 18:39 schreef EvanderSno het volgende:
Wel een nadeel dat Twente eerst uit moet.
Precies, eerst uit is toch alleen maar goed? Uit de 0 houden en dan thuis het met eigen publiek afmaken. Niet dat dit altijd lukt (Marseille), maar toch.quote:
daar heb je punt, maar aan de andere kant: uit scoren en dan thuis goed verdedigen en eventueel nog zelf scoren is ook primaquote:Op vrijdag 17 juli 2009 18:57 schreef EvanderSno het volgende:
Mocht het verlengen worden dan is Lissabon in het voordeel omdat dan ook de uitdoelpunten meer tellen.
Dat is toch juist niet meer van toepassing in de verlenging? Volgens mij is dan de thuisspelende ploeg in het voordeel, omdat ze langer thuisspelen.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 18:57 schreef EvanderSno het volgende:
Mocht het verlengen worden dan is Lissabon in het voordeel omdat dan ook de uitdoelpunten meer tellen.
Nee, dat is niet zo.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 19:13 schreef Merson het volgende:
[..]
Dat is toch juist niet meer van toepassing in de verlenging? Volgens mij is dan de thuisspelende ploeg in het voordeel, omdat ze langer thuisspelen.
kan hij geen engels?quote:Op zaterdag 18 juli 2009 00:01 schreef hayder het volgende:
Sporting tja kan alle kanten op.
Hopen dat jullie mooie Twente Cl haalt!
Gewoon naar de fanshop gegaan. En ze hebben ze allemaal.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 18:07 schreef DirkZz het volgende:
Waar heb je hem besteld, of ben je gewoon even langs de SSU gegaan?
en verkopen ze die zwarte ook?
quote:Op zaterdag 18 juli 2009 19:06 schreef Asskicker14 het volgende:
Twente speelde wel zonder Arnautovic, Osei, Parker, Ruiz en Vidarsson. Voor wat het telt.
Hersi en Denneboom daar moet je nu niet om gaan zeuren dat die afwezig waren, want bijna alle supporters hebben ze gewoon zelf vervloekt uit de basis.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 19:32 schreef Angstgegner het volgende:
[..]
En wat te denken van wat Hersi, Denneboom en Rajkovic die ook afwezig waren. Maar zo'n oefenpotjes stelt niets voor. Een paar jaar geleden wonnen we alle oefenwedstrijd, inclusief vijf potjes tegen aansprekende tegenstanders, om vervolgens de eerste twee competitieduels te verliezen. Neemt niet weg dat er tegen de eerstvolgende tegenstander Braga beter gepresteerd zal moeten worden. Ik verwacht op korte termijn trouwens nog minimaal één verdedigende versterking en zou er ook niet raar van opkijken als er nog een keeper bij zou komen.
Ho ho, vorig jaar hebben wij 4 punten tegen jullie gepakt hoor.quote:Op zondag 19 juli 2009 00:34 schreef Neleos het volgende:
Precies, oefenpotjes zeggen niks. Behalve Feyenoord - Sporting natuurlijk, 2-1. Als Feyenoord d'r van kan winnen hebben wij ook wel kans.
Ja, klopt. Het gaat een hele kluif worden om de Champions League te halen, maar niks is onmogeljk.quote:Op zondag 19 juli 2009 00:45 schreef TN-FR het volgende:
[..]
Ho ho, vorig jaar hebben wij 4 punten tegen jullie gepakt hoor.
Moet wel goed komen denk ik zo, maar zag vandaag pas dat jullie daarna eventueel dus nog een knock-out moeten spelen om CL te spelen.
Ja Stuttgart of Fiorentina? In ieder geval geen Arsenal...quote:Op zondag 19 juli 2009 01:01 schreef hayder het volgende:
Ja inderdaad stel dat Twente wint van Sporting dan kan je clubs als Arsenal, Lyon, Stuttgart, Fiorentina of Atletico Madrid tegen komen. Dan kies ik tja Stuttgart?
idd die zijn niet veel beter dan sporting lijkt mequote:Op zondag 19 juli 2009 01:03 schreef Neleos het volgende:
[..]
Ja Stuttgart of Fiorentina? In ieder geval geen Arsenal...
?quote:
Je las zijn handtekening niet?quote:Op zondag 19 juli 2009 16:21 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
?
Het is gewoon een groot voordeel hoor
In Praag (ja ik weet het.. geen spanje) hadden ze een kroeg met sky sports. Misschien hebben ze die ook wel ergens bij jou in de buurt.. Was toen in ieder geval wel gezellig met allemaal britten.quote:Op maandag 20 juli 2009 10:22 schreef ReMcOrE het volgende:
met donders veel geluk is de thuiswedstrijd ergens in een café in Spanje te zien
Ik bedoelde dat ik het maar een schrale troost vind als we weer de Championsleague niet halen.quote:Op zondag 19 juli 2009 16:21 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
?
Het is gewoon een groot voordeel hoor
ik niet. moet je eens kijken wat voor tegenstanders we moeten verslaan om in de cl te komen.quote:Op maandag 20 juli 2009 11:19 schreef Dunckie het volgende:
[..]
Ik bedoelde dat ik het maar een schrale troost vind als we weer de Championsleague niet halen.
Het wordt inderdaad echt super lastig.quote:Op maandag 20 juli 2009 11:22 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
ik niet. moet je eens kijken wat voor tegenstanders we moeten verslaan om in de cl te komen.
Naja, wat er ook gebeurt, we hebben Europees voetbalquote:Op maandag 20 juli 2009 13:02 schreef Dos37 het volgende:
ja dan komen ze in de dezelfde ronde als Ajax en Heerenveen volgens mij. Maar wel met een beschermde status
Zeker?quote:Op maandag 20 juli 2009 13:02 schreef Dos37 het volgende:
ja dan komen ze in de dezelfde ronde als Ajax en Heerenveen volgens mij. Maar wel met een beschermde status
ik ga ook.quote:Op maandag 20 juli 2009 18:35 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zo, even kaartjes geregeld voor Sparta - Twente op 1 augustus
ik twijfel nog, zal wel een bus worden?quote:
ja denk 't wel. eigen vervoer hequote:Op maandag 20 juli 2009 18:51 schreef Dos37 het volgende:
[..]
ik twijfel nog, zal wel een bus worden?
Ik ga op de fiets (vanuit Capelle welteverstaanquote:Op maandag 20 juli 2009 18:51 schreef Dos37 het volgende:
[..]
ik twijfel nog, zal wel een bus worden?
Dikke plus voor die columnquote:Op maandag 20 juli 2009 20:00 schreef Shivo het volgende:
Tegen SP maakt Twente weinig kans, net als City en PSG afgelopen jaar. Dat is geen ramp, op zijn minst een leerzame ervaring voor de selectie.
Wat je ook van Denneboom vindt, deze column is wel terecht.
ook op FCT-site: http://www.fctwente.nl/nieuws/index.php?item=8729quote:Speeldata Twente bekend
Uitgegeven: 21 juli 2009 15:32
Laatst gewijzigd: 21 juli 2009 15:32
ENSCHEDE - FC Twente speelt de uitwedstrijd in de derde voorronde van de Champions League tegen Sporting Portugal op woensdag 29 juli. Dat zijn de twee clubs na onderling overleg overeen gekomen. De return in Enschede is vastgesteld op dinsdag 4 augustus.
De wedstrijd in Portugal begint om 21.45 uur. De terugwedstrijd begint 20.45 uur.
De winnaar over twee duels plaatst zich voor de vierde en laatste voorronde van de Champions League.
netjes ingeschotenquote:Op woensdag 22 juli 2009 01:13 schreef hayder het volgende:
voor die gene die het doelpunt gemist hebben.
De reden dat Hersi kan vertrekken is dat Parker,Ruiz,Akram,Perez ook allemaal op die plek kunnen ballen. Dus Hersi heeft dit seizoen weinig tot bijna geen speeltijd in het 1ste elftal.quote:Op woensdag 22 juli 2009 10:47 schreef Dos37 het volgende:
Vuijcevic is volgens mij de reden dat Hersi kan vertrekken.
\quote:Op woensdag 22 juli 2009 09:53 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
netjes ingeschotenhoe was de wedstrijd verder dan, speelde Ruiz goed?
nee, gisteravond wezen klussen bij opa/omaquote:Op woensdag 22 juli 2009 11:14 schreef jjstyle333 het volgende:
[..]
\
heb jezelf niet gekeken dan ?
Ruiz speelde aardig, maakte nog een doelpunt maar werd afgekeurd wegens buitenspel.
Mwa, ook al was het maar een oefenwedstrijd, als Feyenoord van Sporting kan winnen dan kan Twente dat ook.quote:Op maandag 20 juli 2009 20:00 schreef Shivo het volgende:
Tegen SP maakt Twente weinig kans, net als City en PSG afgelopen jaar. Dat is geen ramp, op zijn minst een leerzame ervaring voor de selectie.
NU Sportquote:Arnautovic rekent op transfer
Uitgegeven: 22 juli 2009 13:21
Laatst gewijzigd: 22 juli 2009 13:21
AMSTERDAM - Marko Arnautovic twijfelt er niet aan dat hij zich snel officieel speler van Internazionale mag noemen. De aanvaller verblijft met toestemming van zijn club FC Twente vijf weken bij de Italiaanse club, om te revalideren van de stressfractuur in zijn rechtervoet.
Intussen werken beide clubs aan een constructie om de overgang toch voor 31 augustus nog rond te maken.
Genezen
"Het gaat de goede kant op", vertelt Arnautovic tegen Voetbal International. "Ik ben hier zo'n zes uur per dag aan het revalideren. Ik heb voor een revalidatie in Italië gekozen omdat Inters artsen mij hebben verzekerd dat ze me optimaal kunnen genezen."
"Gelukkig heeft ook FC Twente ingezien dat het voor iedereen het beste is dat ik in Milaan word behandeld. Ik vertrouw de doktoren hier volkomen. Ik twijfel er niet aan dat ik binnenkort Inter-speler word", aldus Arnautovic.
Advocaten
Zelf is de Oostenrijker al rond met Inter over een vijfjarig contract en Twente is het met de Italiaanse topclub bovendien al even eens over een transfersom van ongeveer tien miljoen euro. Er wordt echter nog door advocaten van beide clubs gesteggeld over de vraag voor wie de financiële gevolgen zijn indien Arnautovic langer uitgeschakeld is verwacht.
whahahahahaquote:Op donderdag 23 juli 2009 18:47 schreef Sieps het volgende:
En dan gaat die ineens met "Bryan" spelen
Weet je maar nooit met die Costa Ricanen
Mooi hoorquote:
Vind je? Valt allemaal nog wel meequote:
Ik ga ergens op de helft van het seizoen het zwarte shirt nog kopen en dan heb ik ze alle driequote:
Dat supportersshirt lijkt op foto's lelijker dan in het echt vind ik. Maar hij blijft lelijk dat zekerquote:Op vrijdag 24 juli 2009 13:41 schreef poehej het volgende:
[..]
Ik ga ergens op de helft van het seizoen het zwarte shirt nog kopen en dan heb ik ze alle drie![]()
supportershirt is lelijk vind ik..
quote:'FC Twente ziet verdediger Cech wel zitten'
Geplaatst op 22-07-2009 07:21 door Niek Jansen - Bron: SITA
Marek Cech wordt misschien wel de nieuwe verdediger van FC Twente. De speler komt momenteel uit voor West Bromwich Albion en wordt nauwlettend gevolgd door Celtic en dus ook Twente, zo weet SITA te melden.
De zaakwaarnemer van Cech meldt dat Twente serieuze belangstelling heeft voor zijn cliënt. Ook gaf hij aan dat hij voor zondag duidelijkheid verwacht over de toekomst van Cech.
In korte tijd wist de 26-jarige Slowaak uit te groeien tot een vaste waarde bij West Bromwich Albion, de club wil hem dan ook niet zo maar laten gaan. De speler zelf wil liever weg omdat hij niet in het Championship wil spelen. Mocht Cech voor Celtic kiezen dan komt hij daar zijn voormalig trainer, Tony Mowbray, tegen. Hij was afgelopen seizoen nog de manager van West Bromwich Albion.
Punt 4, de trainer die hem maar 8 wedstrijden gunde in de PL.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 19:59 schreef EvanderSno het volgende:
Ik zie eigenlijk meer pluspunten waarom hij voor Celtic zou kiezen.
1. In principe meer kans om kampioen te worden.
2. Celtic zal denk ik meer loon kunnen ophoesten
3. Celtic heeft een prachtige historie (Dat zal voor een speler nog steeds wel een beetje uitmaken)
4. Zijn oude trainer zit er.
Voor de rest spelen ze beide voorronde CL.
1. Wie zegt dat Celtic geinteresseerd is? Misschien wel een schaduw om meer geld te kunnen vragenquote:Op vrijdag 24 juli 2009 19:59 schreef EvanderSno het volgende:
Ik zie eigenlijk meer pluspunten waarom hij voor Celtic zou kiezen.
1. In principe meer kans om kampioen te worden.
2. Celtic zal denk ik meer loon kunnen ophoesten
3. Celtic heeft een prachtige historie (Dat zal voor een speler nog steeds wel een beetje uitmaken)
4. Zijn oude trainer zit er.
Voor de rest spelen ze beide voorronde CL.
Jawohlquote:Op vrijdag 24 juli 2009 19:46 schreef ReMcOrE het volgende:
deze Cech?
http://www.soccernews.nl/news/70149
[..]
quote:Op zaterdag 25 juli 2009 16:30 schreef TC03 het volgende:
Netjes de schade beperkt gehouden tegen Emmen.
Wat heb jij daar nu weer te zoeken?quote:Op zaterdag 25 juli 2009 16:49 schreef Damzkieee het volgende:
Ben dr vanmiddag geweest, wat een drama
Met mien neefjes mee, die zijn van het rode bloedquote:
het was gewoon tactiek volgens de VIquote:FC Twente strooit Sporting Lissabon zand in de ogen
25/07/2009 16:35
Vier dagen voor het Europese treffen met Sporting Lissabon kwam FC Twente niet goed voor de dag. De Portugezen leerden weinig van de Twentse kracht.
In de aanloop naar het duel in de voorronde van de Champions League maakte FC Twente een slechte beurt. De Enschedese ploeg verloor in het Duitse Gronau met 3-1 van FC Emmen. De enige treffer van de Tukkers kwam op naam van Romano Denneboom.
Sporting Lissabon, dat woensdag FC Twente ontvangt, werd weinig wijzer van het oefenduel. Trainer Steve McClaren stuurde een veredeld B-team het veld in. De Engelse coach liet tegen FC Emmen onder anderen Nashat Akram en Cheick Tioté wedstrijdritme opdoen.
Steve stuurde trouwens niemand het veld in, volgens mij was hij er zelf niet eensquote:Op zaterdag 25 juli 2009 17:32 schreef 9christensen het volgende:
[..]
het was gewoon tactiek volgens de VI
Tja, het niveau wisselt nogal eens in de voorbereiding. Heeft ook te maken met de trainingen van die week, en de reden voor het oefenen(patronen, wedstrijdritme, spelers kans geven, etc.). Ik heb vanmiddag dus iig niets gemist blijkbaar.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 17:00 schreef jjstyle333 het volgende:
Twente speelde vandaag met een B elftal.
Alleen Parker,Akram,Tiote mochten wedstrijd ritme op doen.
Er was totaal geen inzet en passie.
Emmen verdiend gewonnen ook al was het een oefenpotje.
Op naar woensdag.
De beste man probeert het hele 2008 elftal bij elkaar te krijgenquote:'Elm of El Ahmadi moet vervanger worden van Mendez'
27 juli 2009 RvN
Volgens De Telegraaf wil PSV ondanks de komst van Engelaar nog een vervanger aantrekken wanneer Edison Mendez vertrekt. Daarvoor zouden Rasmus Elm en Karim El Ahmadi in beeld zijn. Elm zou twee miljoen euro moeten kosten, El Ahmadi drie miljoen.
Tja, dat zijn we onderhand wel van hem bekendquote:Op maandag 27 juli 2009 12:55 schreef Dos37 het volgende:
[..]
De beste man probeert het hele 2008 elftal bij elkaar te krijgen
x2 !!quote:Op maandag 27 juli 2009 13:04 schreef Bevin het volgende:
En dat ze maar anmaken met die werkvergunningen voor Parker en Osei![]()
lijkt mee goede versterking.quote:Op maandag 27 juli 2009 15:11 schreef Angstgegner het volgende:
Volgens de laatste berichten (een uitstekend ingelichte bron op het forum van Twente.net) is FC Twente dat al een akkoord had met de speler, er bijna uit met West Bromwich Albion over een overgang van de zeer aanvallend ingestelde linksback Marek Cech, een Slowaaks international. Opnieuw een speler die goed staat aangeschreven. Onze Joop is andermaal goed bezig.
Mooi, linksachter is nog de enige plek waar we versterking goed kunnen gebruikenquote:Op maandag 27 juli 2009 15:11 schreef Angstgegner het volgende:
Volgens de laatste berichten (een uitstekend ingelichte bron op het forum van Twente.net) is FC Twente dat al een akkoord had met de speler, er bijna uit met West Bromwich Albion over een overgang van de zeer aanvallend ingestelde linksback Marek Cech, een Slowaaks international. Opnieuw een speler die goed staat aangeschreven. Onze Joop is andermaal goed bezig.
Correct.quote:Op maandag 27 juli 2009 18:42 schreef ReMcOrE het volgende:
zag CL staan in de tv-gids, woensdagavond Ned.3, dat is neem ik aan Sporting - FCT??
quote:
quote:De Zuid-Afrikaan heeft weliswaar een werkvergunning binnen, maar de Servische voetbalbond heeft hem nog niet vrijgegeven.
Dat wordt een flinke schadeclaim richting de Servische voetbalbond, mocht Twente de volgende ronde niet halenquote:
quote:Twente groeit verder
ENSCHEDE - FC Twente hoopt volgend seizoen in een stadion van 32.000 mensen te spelen. De club wil dan de verdere uitbouw van het stadion gerealiseerd hebben. De Enschedese club werkt het komende seizoen met een begroting van 32,7 miljoen euro. Dat betekent een stijging van drie miljoen euro ten opzichte van het afgelopen seizoen. ,,Dat komt mede door de explosieve groei van de catering", aldus voorzitter Joop Munsterman. Vorig jaar vormde de catering zeven procent van de begroting. Nu is dat twaalf procent.
Bron: TC Tubantia
Alleen korte kant.quote:Op maandag 27 juli 2009 19:36 schreef ReMcOrE het volgende:
en met "de verdere uitbouw" word dus een 2e ring op de andere lange+korte kant bedoeld?
ze zijn ook minder denk ik nu, geen peters catering meerquote:Op maandag 27 juli 2009 19:39 schreef Blawh het volgende:
Volgende keer geen broodje beenham in Enschede, ga jullie niet een beetje beter maken.
denk 'tquote:Op maandag 27 juli 2009 20:36 schreef Mark-Hgl het volgende:
Krijgt de eerste ring dan ook Twente-catering met muntverkoop?
Dat is wel een aderlating zegquote:Op maandag 27 juli 2009 19:53 schreef 9christensen het volgende:
[..]
ze zijn ook minder denk ik nu, geen peters catering meer
Idd, maar hopen dat het niet zo'n bende wordt.. Hoorde van een paar mensen op tweede ring dat, dat het spul van Peters toch beter te doen was.quote:
Da's waar, heb ook weinig problemen met de ratelende muntmachines die mooi snel werkenquote:Op maandag 27 juli 2009 21:17 schreef Dos37 het volgende:
Het eten is misschien wel iets minder maar die munten zijn echt fucking makkelijk. Je dondert er 10 munten neer en je krijgt 5 bier mee binnen 10 seconden. Geen gedoe met wisselgeld
Beker, Europese wedstrijden +quote:Op maandag 27 juli 2009 21:19 schreef Shivo het volgende:
Omgerekend naar de (17) thuis wedstrijden is dat EUR230k per wedstrijd, of ongeveer negen euro per bezoeker. Bijna een verdubbelde omzet ten opzichte van de vorige begroting, het is me niet helemaal duidelijk of dit realistisch bedrag of een gehoopt bedrag is.
En als je die 5 bier op hebt deert het mindere eten ook al niet meerquote:Op maandag 27 juli 2009 21:17 schreef Dos37 het volgende:
Het eten is misschien wel iets minder maar die munten zijn echt fucking makkelijk. Je dondert er 10 munten neer en je krijgt 5 bier mee binnen 10 seconden. Geen gedoe met wisselgeld
Ik ben al blij als we het europees succes van vorig seizoen kunnen evenarenquote:Twente legt favorol bij Sporting
FC Twente begint woensdagavond in Portugal aan een loodzware kwalificatieweg voor het hoofdtoernooi van de Champions League. De nummer twee van de eredivisie arriveerde dinsdagmiddag in de snikhete Portugese hoofdstad Lissabon, waar de ploeg het eerste duel tegen Sporting uit de derde kwalificatieronde afwerkt. Mocht die dubbele confrontatie tot succes leiden, dan wacht nog een laatste kwalificatieronde voor de lucratieve groepsfase opdoemt.Twente mist woensdagavond de geblesseerde aanvaller Luuk de Jong en de niet speelgerechtigde spits Bernard Parker. Meer problemen kent trainer Steve McClaren niet.
Twente loot Sporting Lissabon
McClaren hield zich dinsdag na aankomst vast aan het feit dat de druk bij de Portugezen hoger is dan bij zijn ploeg, die vorig jaar vergeefs een greep deed naar een ticket voor de lucratieve groepsfase. Toen was Arsenal veel te sterk. Sporting deed toen als nummer twee van Portugal wel mee aan de groepsfase van het belangrijkste clubtoernooi en overleefde die zelfs. De achtste finale was voor Sporting het eindpunt. Bayern München bleek daarin veel te sterk.
,,Duels tegen Sporting zijn grote wedstrijden voor ons'', gaf McClaren voor de laatste training aan. ,,Sporting is een grote club, met een sterke spelersgroep en een indrukwekkend stadion. Ik ken de club uit mijn periode bij Middlesbrough, toen we tegen hen speelden in de UEFA Cup. Het waren pittige duels, waarbij wij uiteindelijk aan het kortste eind trokken. Woensdag ligt de druk dan ook bij Sporting. Zij moeten de Champions League halen, terwijl wij het graag willen'', meldde de trainer op de website van Twente.
Aanvoerder Blaise N'Kufo wees op het teambelang. ,,Het is duidelijk Sporting over meer internationale ervaring beschikt, maar wij hebben in het verleden al laten zien dat we kunnen voetballen. We moeten uitgaan van onze eigen kracht.
Nou dat klinkt goed maar moet het eerst allemaal nog zien gebeuren.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 22:14 schreef Bevin het volgende:
Twente wil, volgens TCT, Denneboom ruilen voor Cech. Twente zou dan wel nog een half miljoen moeten bij betalen.
Zou hele goede deal zijn, Denneboom (dus groot salaris) en een paar ton kwijt, goede back met internationale ervaring terug.
Zouden ze hem dan eigenlijk gratis krijgen. Denneboom gaat dit seizoen amper nog spelen als ie blijft, Twente betaalt half miljoen bij, en is verlost van salaris Denneboom, wat een kleine zes ton schijnt te zijn
Ik zit in 304 samen met Lamzak_quote:Op dinsdag 28 juli 2009 15:59 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik heb er zin inIn welk vak zit je, poehej? Ik in 28.
Klinkt als een leuke opvolger voor Boschker.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 22:14 schreef Bevin het volgende:
Twente wil, volgens TCT, Denneboom ruilen voor Cech. Twente zou dan wel nog een half miljoen moeten bij betalen.
Ik bedoel in Het Kasteelquote:
quote:Op woensdag 29 juli 2009 01:20 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Klinkt als een leuke opvolger voor Boschker.
heb je enig voetbalkennis ?quote:Op woensdag 29 juli 2009 01:20 schreef Kriegel het volgende:
[..]
[..]
[..]
Als Boschker zo'n valhelm had, was ie niks minder!quote:Op woensdag 29 juli 2009 01:20 schreef Kriegel het volgende:
[..]
En daar staat Cech. Anders ga je er even serieus op in.quote:Op woensdag 29 juli 2009 07:52 schreef jjstyle333 het volgende:
[..]
heb je enig voetbalkennis ?![]()
Chech is een verdediger.
Excuse moiquote:Op woensdag 29 juli 2009 22:02 schreef Prosac het volgende:
Wil ik jullie voor het posten tijdens de wedstrijd, over de wedstrijd gelijk verwijzen naar
[Voorronde CL] sporting CP - FC Twente 29-07 21:45
Inderdaadquote:Op zaterdag 25 juli 2009 23:39 schreef Simmertje het volgende:
indrukwekkende aankopen, indrukwekkende uitslagen.
Idd, Douglas was héél onzeker. Maar goed, goed resultaat, met 11 man had je ze gepakt.quote:Op woensdag 29 juli 2009 23:45 schreef Blawh het volgende:
[..]
Beetje paniekerig, straalde nog niet zo'n rust uit als vorig seizoen.
Nietquote:Op woensdag 29 juli 2009 23:48 schreef endr0me het volgende:
Viel wel op dat Brama voetballend niet echt meekon..
Verschillen wij dan van mening over. Hij speelde sober, maar heb em niet veel ballen onnodig zien verprutsen, en ondertussen wel een hoop werk zien verzetten. Maar wie mij vooral opvielen buiten Mihaylov, waren Janssen en Rajkovic. Janssen lijkt een stuk soepeler te bewegen dan begin vorig seizoen, en dat is te merken aan z'n balbehandeling en verdedigend werk. Rajkovic was een rots in de branding, op z'n terugkopbal na.quote:Op woensdag 29 juli 2009 23:56 schreef endr0me het volgende:
Thuis moet je wel overtuigend voetballen, gelijkspelletje met doelpunten is niet genoeg
edit: vond Brama vandaag gewoon heel zwak, kan aan de dag liggen heb er verder nooit echt op gelet.
quote:Op donderdag 30 juli 2009 00:13 schreef DJWeisz het volgende:
Van mij ook de complimenten en die Ruiz zie je toch dat het een grote buitenspeler al is. Als hij zo doorgaat in de competitie maakt hij heel wat rechtsbacks gek als Elia vorig seizoen.
Klasse jongens, zo hoort het.quote:
quote:Op woensdag 29 juli 2009 23:50 schreef borisz het volgende:
Thuis afmaken en dan heb je iig Europees voetbal tot de kerst..
geweldig als je er over nadenkt dat je niet geheel tevreden bent met een 0-0 uit tegen sportingquote:Op donderdag 30 juli 2009 01:07 schreef 9christensen het volgende:
bent tevreden natuurlijk
maar er zat meer in, als we geen rood hadden gekregen..
Hij heeft gewoon gelijk hoor, zelfs al worden ze in de volgende ronde uitgeschakeld, dan hebben ze nog altijd groepsfase Europa League.quote:
quote:Op donderdag 30 juli 2009 01:48 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
geweldig als je er over nadenkt dat je niet geheel tevreden bent met een 0-0 uit tegen sporting
Ja dat ja, die gast is net als Akram in Irak een fuckin held in Bulgarije, hij schijnt daar de halve playboy scene af te werkenquote:Op donderdag 30 juli 2009 02:14 schreef Ritmo het volgende:
Ik bedoel dat Liverpool hem kwijt wil.Hoe kan een keeper last van egotripperij hebben overigens?
Of gewoon buiten het veld.
Maar Twente zie ik ook nog wel 2 keer scoren. Vandaag met 10 man kreeg Sporting ze in eigen huis gewoon niet klein, volgende week thuis met 11 man verwacht ik gewoon dat Twente de betere partij is als Sporting weer zo matig speelt.quote:Op donderdag 30 juli 2009 02:30 schreef SCH het volgende:
Gaat hem niet worden ben ik bang, sporting scoort nog wel al is het een overschat clubje.
quote:Op donderdag 30 juli 2009 02:28 schreef Bevin het volgende:
Overigens dit seizoen laatste seizoen van zijn huurperiode.
quote:
Laten we hopen, maar ik denk dat Sporting, net als Marseille toen, nu gewoon wakker is en ze toch anders voor de dag gaan komen. Had liever een 1-1 gezien, maar goed. Met tien man mogen we niet klagen, al lagen er ook kansen op de 0-1. Al waren die er ook voor Sportingquote:Op donderdag 30 juli 2009 02:34 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Maar Twente zie ik ook nog wel 2 keer scoren. Vandaag met 10 man kreeg Sporting ze in eigen huis gewoon niet klein, volgende week thuis met 11 man verwacht ik gewoon dat Twente de betere partij is als Sporting weer zo matig speelt.
Ik vond Marseille beter dan Sporting nu.. Twente heeft niets weggegeven gister.quote:Op donderdag 30 juli 2009 08:39 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Laten we hopen, maar ik denk dat Sporting, net als Marseille toen, nu gewoon wakker is en ze toch anders voor de dag gaan komen. Had liever een 1-1 gezien, maar goed. Met tien man mogen we niet klagen, al lagen er ook kansen op de 0-1. Al waren die er ook voor Sporting
Sporting geen penalty gehad?quote:Op donderdag 30 juli 2009 10:31 schreef 9christensen het volgende:
[..]
Ik vond Marseille beter dan Sporting nu.. Twente heeft niets weggegeven gister.
Te ver uitgeweken naar links, hoek was te moeilijk.quote:Op donderdag 30 juli 2009 11:08 schreef Ruud het volgende:
Jammer dat Kufo niet scoorde, was helemaal leeg volgens mij
Die reservekeeper deed het zeer goed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |