geweldig als je er over nadenkt dat je niet geheel tevreden bent met een 0-0 uit tegen sportingquote:Op donderdag 30 juli 2009 01:07 schreef 9christensen het volgende:
bent tevreden natuurlijk
maar er zat meer in, als we geen rood hadden gekregen..
Hij heeft gewoon gelijk hoor, zelfs al worden ze in de volgende ronde uitgeschakeld, dan hebben ze nog altijd groepsfase Europa League.quote:
quote:Op donderdag 30 juli 2009 01:48 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
geweldig als je er over nadenkt dat je niet geheel tevreden bent met een 0-0 uit tegen sporting
Ja dat ja, die gast is net als Akram in Irak een fuckin held in Bulgarije, hij schijnt daar de halve playboy scene af te werkenquote:Op donderdag 30 juli 2009 02:14 schreef Ritmo het volgende:
Ik bedoel dat Liverpool hem kwijt wil.Hoe kan een keeper last van egotripperij hebben overigens?
Of gewoon buiten het veld.
Maar Twente zie ik ook nog wel 2 keer scoren. Vandaag met 10 man kreeg Sporting ze in eigen huis gewoon niet klein, volgende week thuis met 11 man verwacht ik gewoon dat Twente de betere partij is als Sporting weer zo matig speelt.quote:Op donderdag 30 juli 2009 02:30 schreef SCH het volgende:
Gaat hem niet worden ben ik bang, sporting scoort nog wel al is het een overschat clubje.
quote:Op donderdag 30 juli 2009 02:28 schreef Bevin het volgende:
Overigens dit seizoen laatste seizoen van zijn huurperiode.
quote:
Laten we hopen, maar ik denk dat Sporting, net als Marseille toen, nu gewoon wakker is en ze toch anders voor de dag gaan komen. Had liever een 1-1 gezien, maar goed. Met tien man mogen we niet klagen, al lagen er ook kansen op de 0-1. Al waren die er ook voor Sportingquote:Op donderdag 30 juli 2009 02:34 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Maar Twente zie ik ook nog wel 2 keer scoren. Vandaag met 10 man kreeg Sporting ze in eigen huis gewoon niet klein, volgende week thuis met 11 man verwacht ik gewoon dat Twente de betere partij is als Sporting weer zo matig speelt.
Ik vond Marseille beter dan Sporting nu.. Twente heeft niets weggegeven gister.quote:Op donderdag 30 juli 2009 08:39 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Laten we hopen, maar ik denk dat Sporting, net als Marseille toen, nu gewoon wakker is en ze toch anders voor de dag gaan komen. Had liever een 1-1 gezien, maar goed. Met tien man mogen we niet klagen, al lagen er ook kansen op de 0-1. Al waren die er ook voor Sporting
Sporting geen penalty gehad?quote:Op donderdag 30 juli 2009 10:31 schreef 9christensen het volgende:
[..]
Ik vond Marseille beter dan Sporting nu.. Twente heeft niets weggegeven gister.
Te ver uitgeweken naar links, hoek was te moeilijk.quote:Op donderdag 30 juli 2009 11:08 schreef Ruud het volgende:
Jammer dat Kufo niet scoorde, was helemaal leeg volgens mij
Die reservekeeper deed het zeer goed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |