En dat maakt die ploegen zo gevaarlijkquote:Op woensdag 29 juli 2009 22:00 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ze zijn beter, maar ik verwacht ieder moment een lepe counter.
Samen met Stoch.quote:Op woensdag 29 juli 2009 22:00 schreef venomsnake het volgende:
Twente heeft weer prima ingekocht...
Die Ruiz gaat de uitblinker in de eredivisie worden.
Staan alle spelers van Twente opeens veel agressiever te dekken op het veld.quote:Op woensdag 29 juli 2009 21:58 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Mwah... Kon wel eens motiverend werken..
Heerenveen gaat spijt krijgen inderdaad, en Joop mazzelt dat Cisse uiteindelijk niet doorging.quote:Op woensdag 29 juli 2009 22:00 schreef venomsnake het volgende:
Dat lijkt me wat voorbarig, hoewel hij wel leuk speelt vandaag.quote:
Speelt goed ja.quote:Op woensdag 29 juli 2009 22:00 schreef venomsnake het volgende:
En als hij op het WK ook nog wat leuke dingen laat zien gaat Twente volgende zomer cashen.quote:Op woensdag 29 juli 2009 22:00 schreef venomsnake het volgende:
Want? Cissé heeft 2 goede wedstrijden achter de rug, o.a. tegen deze club.quote:Op woensdag 29 juli 2009 22:01 schreef Blawh het volgende:
[..]
Heerenveen gaat spijt krijgen inderdaad, en Joop mazzelt dat Cisse uiteindelijk niet doorging.
Kennelijk heb je hem vorig jaar bij Gent niet gezien.quote:Op woensdag 29 juli 2009 22:04 schreef fuckbuddy het volgende:
Jezusmina, 1 wedstrijd gezien en Ruiz is meteen DE man van de ere worden...?
Kom op, ik dacht dat ik rappe conclusies kon trekken....
Inderdaad.quote:Op woensdag 29 juli 2009 22:04 schreef fuckbuddy het volgende:
Jezusmina, 1 wedstrijd gezien en Ruiz is meteen DE man van de ere worden...?
Kom op, ik dacht dat ik rappe conclusies kon trekken....
Echt he?quote:Op woensdag 29 juli 2009 22:06 schreef Kopbal het volgende:
20 minuten gespeeld:
Ruiz gaat de speler van de ere worden.
Stoch geweldige aankoop.
Wat is Douglas diep weggezakt.
Je hebt pas net ingeschakeld?quote:Op woensdag 29 juli 2009 22:06 schreef pekel het volgende:
Jezus, opbouwend komt Twente er nog niet echt aan te pas.
Volgens kenner Van Dijk wel.quote:
De eerste kansen voor Twente kwamen niet door bepaald sterk opbouwen vanuit de verdediging.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |