Nou dat klinkt goed maar moet het eerst allemaal nog zien gebeuren.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 22:14 schreef Bevin het volgende:
Twente wil, volgens TCT, Denneboom ruilen voor Cech. Twente zou dan wel nog een half miljoen moeten bij betalen.
Zou hele goede deal zijn, Denneboom (dus groot salaris) en een paar ton kwijt, goede back met internationale ervaring terug.
Zouden ze hem dan eigenlijk gratis krijgen. Denneboom gaat dit seizoen amper nog spelen als ie blijft, Twente betaalt half miljoen bij, en is verlost van salaris Denneboom, wat een kleine zes ton schijnt te zijn
Ik zit in 304 samen met Lamzak_quote:Op dinsdag 28 juli 2009 15:59 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik heb er zin inIn welk vak zit je, poehej? Ik in 28.
Klinkt als een leuke opvolger voor Boschker.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 22:14 schreef Bevin het volgende:
Twente wil, volgens TCT, Denneboom ruilen voor Cech. Twente zou dan wel nog een half miljoen moeten bij betalen.
Ik bedoel in Het Kasteelquote:
quote:Op woensdag 29 juli 2009 01:20 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Klinkt als een leuke opvolger voor Boschker.
heb je enig voetbalkennis ?quote:Op woensdag 29 juli 2009 01:20 schreef Kriegel het volgende:
[..]
[..]
[..]
Als Boschker zo'n valhelm had, was ie niks minder!quote:Op woensdag 29 juli 2009 01:20 schreef Kriegel het volgende:
[..]
En daar staat Cech. Anders ga je er even serieus op in.quote:Op woensdag 29 juli 2009 07:52 schreef jjstyle333 het volgende:
[..]
heb je enig voetbalkennis ?![]()
Chech is een verdediger.
Excuse moiquote:Op woensdag 29 juli 2009 22:02 schreef Prosac het volgende:
Wil ik jullie voor het posten tijdens de wedstrijd, over de wedstrijd gelijk verwijzen naar
[Voorronde CL] sporting CP - FC Twente 29-07 21:45
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |