quote:
quote:De Zuid-Afrikaan heeft weliswaar een werkvergunning binnen, maar de Servische voetbalbond heeft hem nog niet vrijgegeven.
Dat wordt een flinke schadeclaim richting de Servische voetbalbond, mocht Twente de volgende ronde niet halenquote:
quote:Twente groeit verder
ENSCHEDE - FC Twente hoopt volgend seizoen in een stadion van 32.000 mensen te spelen. De club wil dan de verdere uitbouw van het stadion gerealiseerd hebben. De Enschedese club werkt het komende seizoen met een begroting van 32,7 miljoen euro. Dat betekent een stijging van drie miljoen euro ten opzichte van het afgelopen seizoen. ,,Dat komt mede door de explosieve groei van de catering", aldus voorzitter Joop Munsterman. Vorig jaar vormde de catering zeven procent van de begroting. Nu is dat twaalf procent.
Bron: TC Tubantia
Alleen korte kant.quote:Op maandag 27 juli 2009 19:36 schreef ReMcOrE het volgende:
en met "de verdere uitbouw" word dus een 2e ring op de andere lange+korte kant bedoeld?
ze zijn ook minder denk ik nu, geen peters catering meerquote:Op maandag 27 juli 2009 19:39 schreef Blawh het volgende:
Volgende keer geen broodje beenham in Enschede, ga jullie niet een beetje beter maken.
denk 'tquote:Op maandag 27 juli 2009 20:36 schreef Mark-Hgl het volgende:
Krijgt de eerste ring dan ook Twente-catering met muntverkoop?
Dat is wel een aderlating zegquote:Op maandag 27 juli 2009 19:53 schreef 9christensen het volgende:
[..]
ze zijn ook minder denk ik nu, geen peters catering meer
Idd, maar hopen dat het niet zo'n bende wordt.. Hoorde van een paar mensen op tweede ring dat, dat het spul van Peters toch beter te doen was.quote:
Da's waar, heb ook weinig problemen met de ratelende muntmachines die mooi snel werkenquote:Op maandag 27 juli 2009 21:17 schreef Dos37 het volgende:
Het eten is misschien wel iets minder maar die munten zijn echt fucking makkelijk. Je dondert er 10 munten neer en je krijgt 5 bier mee binnen 10 seconden. Geen gedoe met wisselgeld
Beker, Europese wedstrijden +quote:Op maandag 27 juli 2009 21:19 schreef Shivo het volgende:
Omgerekend naar de (17) thuis wedstrijden is dat EUR230k per wedstrijd, of ongeveer negen euro per bezoeker. Bijna een verdubbelde omzet ten opzichte van de vorige begroting, het is me niet helemaal duidelijk of dit realistisch bedrag of een gehoopt bedrag is.
En als je die 5 bier op hebt deert het mindere eten ook al niet meerquote:Op maandag 27 juli 2009 21:17 schreef Dos37 het volgende:
Het eten is misschien wel iets minder maar die munten zijn echt fucking makkelijk. Je dondert er 10 munten neer en je krijgt 5 bier mee binnen 10 seconden. Geen gedoe met wisselgeld
Ik ben al blij als we het europees succes van vorig seizoen kunnen evenarenquote:Twente legt favorol bij Sporting
FC Twente begint woensdagavond in Portugal aan een loodzware kwalificatieweg voor het hoofdtoernooi van de Champions League. De nummer twee van de eredivisie arriveerde dinsdagmiddag in de snikhete Portugese hoofdstad Lissabon, waar de ploeg het eerste duel tegen Sporting uit de derde kwalificatieronde afwerkt. Mocht die dubbele confrontatie tot succes leiden, dan wacht nog een laatste kwalificatieronde voor de lucratieve groepsfase opdoemt.Twente mist woensdagavond de geblesseerde aanvaller Luuk de Jong en de niet speelgerechtigde spits Bernard Parker. Meer problemen kent trainer Steve McClaren niet.
Twente loot Sporting Lissabon
McClaren hield zich dinsdag na aankomst vast aan het feit dat de druk bij de Portugezen hoger is dan bij zijn ploeg, die vorig jaar vergeefs een greep deed naar een ticket voor de lucratieve groepsfase. Toen was Arsenal veel te sterk. Sporting deed toen als nummer twee van Portugal wel mee aan de groepsfase van het belangrijkste clubtoernooi en overleefde die zelfs. De achtste finale was voor Sporting het eindpunt. Bayern München bleek daarin veel te sterk.
,,Duels tegen Sporting zijn grote wedstrijden voor ons'', gaf McClaren voor de laatste training aan. ,,Sporting is een grote club, met een sterke spelersgroep en een indrukwekkend stadion. Ik ken de club uit mijn periode bij Middlesbrough, toen we tegen hen speelden in de UEFA Cup. Het waren pittige duels, waarbij wij uiteindelijk aan het kortste eind trokken. Woensdag ligt de druk dan ook bij Sporting. Zij moeten de Champions League halen, terwijl wij het graag willen'', meldde de trainer op de website van Twente.
Aanvoerder Blaise N'Kufo wees op het teambelang. ,,Het is duidelijk Sporting over meer internationale ervaring beschikt, maar wij hebben in het verleden al laten zien dat we kunnen voetballen. We moeten uitgaan van onze eigen kracht.
Nou dat klinkt goed maar moet het eerst allemaal nog zien gebeuren.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 22:14 schreef Bevin het volgende:
Twente wil, volgens TCT, Denneboom ruilen voor Cech. Twente zou dan wel nog een half miljoen moeten bij betalen.
Zou hele goede deal zijn, Denneboom (dus groot salaris) en een paar ton kwijt, goede back met internationale ervaring terug.
Zouden ze hem dan eigenlijk gratis krijgen. Denneboom gaat dit seizoen amper nog spelen als ie blijft, Twente betaalt half miljoen bij, en is verlost van salaris Denneboom, wat een kleine zes ton schijnt te zijn
Ik zit in 304 samen met Lamzak_quote:Op dinsdag 28 juli 2009 15:59 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik heb er zin inIn welk vak zit je, poehej? Ik in 28.
Klinkt als een leuke opvolger voor Boschker.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 22:14 schreef Bevin het volgende:
Twente wil, volgens TCT, Denneboom ruilen voor Cech. Twente zou dan wel nog een half miljoen moeten bij betalen.
Ik bedoel in Het Kasteelquote:
quote:Op woensdag 29 juli 2009 01:20 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Klinkt als een leuke opvolger voor Boschker.
heb je enig voetbalkennis ?quote:Op woensdag 29 juli 2009 01:20 schreef Kriegel het volgende:
[..]
[..]
[..]
Als Boschker zo'n valhelm had, was ie niks minder!quote:Op woensdag 29 juli 2009 01:20 schreef Kriegel het volgende:
[..]
En daar staat Cech. Anders ga je er even serieus op in.quote:Op woensdag 29 juli 2009 07:52 schreef jjstyle333 het volgende:
[..]
heb je enig voetbalkennis ?![]()
Chech is een verdediger.
Excuse moiquote:Op woensdag 29 juli 2009 22:02 schreef Prosac het volgende:
Wil ik jullie voor het posten tijdens de wedstrijd, over de wedstrijd gelijk verwijzen naar
[Voorronde CL] sporting CP - FC Twente 29-07 21:45
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |