?quote:
Je las zijn handtekening niet?quote:Op zondag 19 juli 2009 16:21 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
?
Het is gewoon een groot voordeel hoor
In Praag (ja ik weet het.. geen spanje) hadden ze een kroeg met sky sports. Misschien hebben ze die ook wel ergens bij jou in de buurt.. Was toen in ieder geval wel gezellig met allemaal britten.quote:Op maandag 20 juli 2009 10:22 schreef ReMcOrE het volgende:
met donders veel geluk is de thuiswedstrijd ergens in een café in Spanje te zien
Ik bedoelde dat ik het maar een schrale troost vind als we weer de Championsleague niet halen.quote:Op zondag 19 juli 2009 16:21 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
?
Het is gewoon een groot voordeel hoor
ik niet. moet je eens kijken wat voor tegenstanders we moeten verslaan om in de cl te komen.quote:Op maandag 20 juli 2009 11:19 schreef Dunckie het volgende:
[..]
Ik bedoelde dat ik het maar een schrale troost vind als we weer de Championsleague niet halen.
Het wordt inderdaad echt super lastig.quote:Op maandag 20 juli 2009 11:22 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
ik niet. moet je eens kijken wat voor tegenstanders we moeten verslaan om in de cl te komen.
Naja, wat er ook gebeurt, we hebben Europees voetbalquote:Op maandag 20 juli 2009 13:02 schreef Dos37 het volgende:
ja dan komen ze in de dezelfde ronde als Ajax en Heerenveen volgens mij. Maar wel met een beschermde status
Zeker?quote:Op maandag 20 juli 2009 13:02 schreef Dos37 het volgende:
ja dan komen ze in de dezelfde ronde als Ajax en Heerenveen volgens mij. Maar wel met een beschermde status
ik ga ook.quote:Op maandag 20 juli 2009 18:35 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zo, even kaartjes geregeld voor Sparta - Twente op 1 augustus
ik twijfel nog, zal wel een bus worden?quote:
ja denk 't wel. eigen vervoer hequote:Op maandag 20 juli 2009 18:51 schreef Dos37 het volgende:
[..]
ik twijfel nog, zal wel een bus worden?
Ik ga op de fiets (vanuit Capelle welteverstaanquote:Op maandag 20 juli 2009 18:51 schreef Dos37 het volgende:
[..]
ik twijfel nog, zal wel een bus worden?
Dikke plus voor die columnquote:Op maandag 20 juli 2009 20:00 schreef Shivo het volgende:
Tegen SP maakt Twente weinig kans, net als City en PSG afgelopen jaar. Dat is geen ramp, op zijn minst een leerzame ervaring voor de selectie.
Wat je ook van Denneboom vindt, deze column is wel terecht.
ook op FCT-site: http://www.fctwente.nl/nieuws/index.php?item=8729quote:Speeldata Twente bekend
Uitgegeven: 21 juli 2009 15:32
Laatst gewijzigd: 21 juli 2009 15:32
ENSCHEDE - FC Twente speelt de uitwedstrijd in de derde voorronde van de Champions League tegen Sporting Portugal op woensdag 29 juli. Dat zijn de twee clubs na onderling overleg overeen gekomen. De return in Enschede is vastgesteld op dinsdag 4 augustus.
De wedstrijd in Portugal begint om 21.45 uur. De terugwedstrijd begint 20.45 uur.
De winnaar over twee duels plaatst zich voor de vierde en laatste voorronde van de Champions League.
netjes ingeschotenquote:Op woensdag 22 juli 2009 01:13 schreef hayder het volgende:
voor die gene die het doelpunt gemist hebben.
De reden dat Hersi kan vertrekken is dat Parker,Ruiz,Akram,Perez ook allemaal op die plek kunnen ballen. Dus Hersi heeft dit seizoen weinig tot bijna geen speeltijd in het 1ste elftal.quote:Op woensdag 22 juli 2009 10:47 schreef Dos37 het volgende:
Vuijcevic is volgens mij de reden dat Hersi kan vertrekken.
\quote:Op woensdag 22 juli 2009 09:53 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
netjes ingeschotenhoe was de wedstrijd verder dan, speelde Ruiz goed?
nee, gisteravond wezen klussen bij opa/omaquote:Op woensdag 22 juli 2009 11:14 schreef jjstyle333 het volgende:
[..]
\
heb jezelf niet gekeken dan ?
Ruiz speelde aardig, maakte nog een doelpunt maar werd afgekeurd wegens buitenspel.
Mwa, ook al was het maar een oefenwedstrijd, als Feyenoord van Sporting kan winnen dan kan Twente dat ook.quote:Op maandag 20 juli 2009 20:00 schreef Shivo het volgende:
Tegen SP maakt Twente weinig kans, net als City en PSG afgelopen jaar. Dat is geen ramp, op zijn minst een leerzame ervaring voor de selectie.
NU Sportquote:Arnautovic rekent op transfer
Uitgegeven: 22 juli 2009 13:21
Laatst gewijzigd: 22 juli 2009 13:21
AMSTERDAM - Marko Arnautovic twijfelt er niet aan dat hij zich snel officieel speler van Internazionale mag noemen. De aanvaller verblijft met toestemming van zijn club FC Twente vijf weken bij de Italiaanse club, om te revalideren van de stressfractuur in zijn rechtervoet.
Intussen werken beide clubs aan een constructie om de overgang toch voor 31 augustus nog rond te maken.
Genezen
"Het gaat de goede kant op", vertelt Arnautovic tegen Voetbal International. "Ik ben hier zo'n zes uur per dag aan het revalideren. Ik heb voor een revalidatie in Italië gekozen omdat Inters artsen mij hebben verzekerd dat ze me optimaal kunnen genezen."
"Gelukkig heeft ook FC Twente ingezien dat het voor iedereen het beste is dat ik in Milaan word behandeld. Ik vertrouw de doktoren hier volkomen. Ik twijfel er niet aan dat ik binnenkort Inter-speler word", aldus Arnautovic.
Advocaten
Zelf is de Oostenrijker al rond met Inter over een vijfjarig contract en Twente is het met de Italiaanse topclub bovendien al even eens over een transfersom van ongeveer tien miljoen euro. Er wordt echter nog door advocaten van beide clubs gesteggeld over de vraag voor wie de financiële gevolgen zijn indien Arnautovic langer uitgeschakeld is verwacht.
whahahahahaquote:Op donderdag 23 juli 2009 18:47 schreef Sieps het volgende:
En dan gaat die ineens met "Bryan" spelen
Weet je maar nooit met die Costa Ricanen
Mooi hoorquote:
Vind je? Valt allemaal nog wel meequote:
Ik ga ergens op de helft van het seizoen het zwarte shirt nog kopen en dan heb ik ze alle driequote:
Dat supportersshirt lijkt op foto's lelijker dan in het echt vind ik. Maar hij blijft lelijk dat zekerquote:Op vrijdag 24 juli 2009 13:41 schreef poehej het volgende:
[..]
Ik ga ergens op de helft van het seizoen het zwarte shirt nog kopen en dan heb ik ze alle drie![]()
supportershirt is lelijk vind ik..
quote:'FC Twente ziet verdediger Cech wel zitten'
Geplaatst op 22-07-2009 07:21 door Niek Jansen - Bron: SITA
Marek Cech wordt misschien wel de nieuwe verdediger van FC Twente. De speler komt momenteel uit voor West Bromwich Albion en wordt nauwlettend gevolgd door Celtic en dus ook Twente, zo weet SITA te melden.
De zaakwaarnemer van Cech meldt dat Twente serieuze belangstelling heeft voor zijn cliënt. Ook gaf hij aan dat hij voor zondag duidelijkheid verwacht over de toekomst van Cech.
In korte tijd wist de 26-jarige Slowaak uit te groeien tot een vaste waarde bij West Bromwich Albion, de club wil hem dan ook niet zo maar laten gaan. De speler zelf wil liever weg omdat hij niet in het Championship wil spelen. Mocht Cech voor Celtic kiezen dan komt hij daar zijn voormalig trainer, Tony Mowbray, tegen. Hij was afgelopen seizoen nog de manager van West Bromwich Albion.
Punt 4, de trainer die hem maar 8 wedstrijden gunde in de PL.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 19:59 schreef EvanderSno het volgende:
Ik zie eigenlijk meer pluspunten waarom hij voor Celtic zou kiezen.
1. In principe meer kans om kampioen te worden.
2. Celtic zal denk ik meer loon kunnen ophoesten
3. Celtic heeft een prachtige historie (Dat zal voor een speler nog steeds wel een beetje uitmaken)
4. Zijn oude trainer zit er.
Voor de rest spelen ze beide voorronde CL.
1. Wie zegt dat Celtic geinteresseerd is? Misschien wel een schaduw om meer geld te kunnen vragenquote:Op vrijdag 24 juli 2009 19:59 schreef EvanderSno het volgende:
Ik zie eigenlijk meer pluspunten waarom hij voor Celtic zou kiezen.
1. In principe meer kans om kampioen te worden.
2. Celtic zal denk ik meer loon kunnen ophoesten
3. Celtic heeft een prachtige historie (Dat zal voor een speler nog steeds wel een beetje uitmaken)
4. Zijn oude trainer zit er.
Voor de rest spelen ze beide voorronde CL.
Jawohlquote:Op vrijdag 24 juli 2009 19:46 schreef ReMcOrE het volgende:
deze Cech?
http://www.soccernews.nl/news/70149
[..]
quote:Op zaterdag 25 juli 2009 16:30 schreef TC03 het volgende:
Netjes de schade beperkt gehouden tegen Emmen.
Wat heb jij daar nu weer te zoeken?quote:Op zaterdag 25 juli 2009 16:49 schreef Damzkieee het volgende:
Ben dr vanmiddag geweest, wat een drama
Met mien neefjes mee, die zijn van het rode bloedquote:
het was gewoon tactiek volgens de VIquote:FC Twente strooit Sporting Lissabon zand in de ogen
25/07/2009 16:35
Vier dagen voor het Europese treffen met Sporting Lissabon kwam FC Twente niet goed voor de dag. De Portugezen leerden weinig van de Twentse kracht.
In de aanloop naar het duel in de voorronde van de Champions League maakte FC Twente een slechte beurt. De Enschedese ploeg verloor in het Duitse Gronau met 3-1 van FC Emmen. De enige treffer van de Tukkers kwam op naam van Romano Denneboom.
Sporting Lissabon, dat woensdag FC Twente ontvangt, werd weinig wijzer van het oefenduel. Trainer Steve McClaren stuurde een veredeld B-team het veld in. De Engelse coach liet tegen FC Emmen onder anderen Nashat Akram en Cheick Tioté wedstrijdritme opdoen.
Steve stuurde trouwens niemand het veld in, volgens mij was hij er zelf niet eensquote:Op zaterdag 25 juli 2009 17:32 schreef 9christensen het volgende:
[..]
het was gewoon tactiek volgens de VI
Tja, het niveau wisselt nogal eens in de voorbereiding. Heeft ook te maken met de trainingen van die week, en de reden voor het oefenen(patronen, wedstrijdritme, spelers kans geven, etc.). Ik heb vanmiddag dus iig niets gemist blijkbaar.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 17:00 schreef jjstyle333 het volgende:
Twente speelde vandaag met een B elftal.
Alleen Parker,Akram,Tiote mochten wedstrijd ritme op doen.
Er was totaal geen inzet en passie.
Emmen verdiend gewonnen ook al was het een oefenpotje.
Op naar woensdag.
De beste man probeert het hele 2008 elftal bij elkaar te krijgenquote:'Elm of El Ahmadi moet vervanger worden van Mendez'
27 juli 2009 RvN
Volgens De Telegraaf wil PSV ondanks de komst van Engelaar nog een vervanger aantrekken wanneer Edison Mendez vertrekt. Daarvoor zouden Rasmus Elm en Karim El Ahmadi in beeld zijn. Elm zou twee miljoen euro moeten kosten, El Ahmadi drie miljoen.
Tja, dat zijn we onderhand wel van hem bekendquote:Op maandag 27 juli 2009 12:55 schreef Dos37 het volgende:
[..]
De beste man probeert het hele 2008 elftal bij elkaar te krijgen
x2 !!quote:Op maandag 27 juli 2009 13:04 schreef Bevin het volgende:
En dat ze maar anmaken met die werkvergunningen voor Parker en Osei![]()
lijkt mee goede versterking.quote:Op maandag 27 juli 2009 15:11 schreef Angstgegner het volgende:
Volgens de laatste berichten (een uitstekend ingelichte bron op het forum van Twente.net) is FC Twente dat al een akkoord had met de speler, er bijna uit met West Bromwich Albion over een overgang van de zeer aanvallend ingestelde linksback Marek Cech, een Slowaaks international. Opnieuw een speler die goed staat aangeschreven. Onze Joop is andermaal goed bezig.
Mooi, linksachter is nog de enige plek waar we versterking goed kunnen gebruikenquote:Op maandag 27 juli 2009 15:11 schreef Angstgegner het volgende:
Volgens de laatste berichten (een uitstekend ingelichte bron op het forum van Twente.net) is FC Twente dat al een akkoord had met de speler, er bijna uit met West Bromwich Albion over een overgang van de zeer aanvallend ingestelde linksback Marek Cech, een Slowaaks international. Opnieuw een speler die goed staat aangeschreven. Onze Joop is andermaal goed bezig.
Correct.quote:Op maandag 27 juli 2009 18:42 schreef ReMcOrE het volgende:
zag CL staan in de tv-gids, woensdagavond Ned.3, dat is neem ik aan Sporting - FCT??
quote:
quote:De Zuid-Afrikaan heeft weliswaar een werkvergunning binnen, maar de Servische voetbalbond heeft hem nog niet vrijgegeven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |