?quote:
Je las zijn handtekening niet?quote:Op zondag 19 juli 2009 16:21 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
?
Het is gewoon een groot voordeel hoor
In Praag (ja ik weet het.. geen spanje) hadden ze een kroeg met sky sports. Misschien hebben ze die ook wel ergens bij jou in de buurt.. Was toen in ieder geval wel gezellig met allemaal britten.quote:Op maandag 20 juli 2009 10:22 schreef ReMcOrE het volgende:
met donders veel geluk is de thuiswedstrijd ergens in een café in Spanje te zien
Ik bedoelde dat ik het maar een schrale troost vind als we weer de Championsleague niet halen.quote:Op zondag 19 juli 2009 16:21 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
?
Het is gewoon een groot voordeel hoor
ik niet. moet je eens kijken wat voor tegenstanders we moeten verslaan om in de cl te komen.quote:Op maandag 20 juli 2009 11:19 schreef Dunckie het volgende:
[..]
Ik bedoelde dat ik het maar een schrale troost vind als we weer de Championsleague niet halen.
Het wordt inderdaad echt super lastig.quote:Op maandag 20 juli 2009 11:22 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
ik niet. moet je eens kijken wat voor tegenstanders we moeten verslaan om in de cl te komen.
Naja, wat er ook gebeurt, we hebben Europees voetbalquote:Op maandag 20 juli 2009 13:02 schreef Dos37 het volgende:
ja dan komen ze in de dezelfde ronde als Ajax en Heerenveen volgens mij. Maar wel met een beschermde status
Zeker?quote:Op maandag 20 juli 2009 13:02 schreef Dos37 het volgende:
ja dan komen ze in de dezelfde ronde als Ajax en Heerenveen volgens mij. Maar wel met een beschermde status
ik ga ook.quote:Op maandag 20 juli 2009 18:35 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zo, even kaartjes geregeld voor Sparta - Twente op 1 augustus
ik twijfel nog, zal wel een bus worden?quote:
ja denk 't wel. eigen vervoer hequote:Op maandag 20 juli 2009 18:51 schreef Dos37 het volgende:
[..]
ik twijfel nog, zal wel een bus worden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |