Inderdaadquote:Op zaterdag 25 juli 2009 23:39 schreef Simmertje het volgende:
indrukwekkende aankopen, indrukwekkende uitslagen.
Idd, Douglas was héél onzeker. Maar goed, goed resultaat, met 11 man had je ze gepakt.quote:Op woensdag 29 juli 2009 23:45 schreef Blawh het volgende:
[..]
Beetje paniekerig, straalde nog niet zo'n rust uit als vorig seizoen.
Nietquote:Op woensdag 29 juli 2009 23:48 schreef endr0me het volgende:
Viel wel op dat Brama voetballend niet echt meekon..
Verschillen wij dan van mening over. Hij speelde sober, maar heb em niet veel ballen onnodig zien verprutsen, en ondertussen wel een hoop werk zien verzetten. Maar wie mij vooral opvielen buiten Mihaylov, waren Janssen en Rajkovic. Janssen lijkt een stuk soepeler te bewegen dan begin vorig seizoen, en dat is te merken aan z'n balbehandeling en verdedigend werk. Rajkovic was een rots in de branding, op z'n terugkopbal na.quote:Op woensdag 29 juli 2009 23:56 schreef endr0me het volgende:
Thuis moet je wel overtuigend voetballen, gelijkspelletje met doelpunten is niet genoeg
edit: vond Brama vandaag gewoon heel zwak, kan aan de dag liggen heb er verder nooit echt op gelet.
quote:Op donderdag 30 juli 2009 00:13 schreef DJWeisz het volgende:
Van mij ook de complimenten en die Ruiz zie je toch dat het een grote buitenspeler al is. Als hij zo doorgaat in de competitie maakt hij heel wat rechtsbacks gek als Elia vorig seizoen.
Klasse jongens, zo hoort het.quote:
quote:Op woensdag 29 juli 2009 23:50 schreef borisz het volgende:
Thuis afmaken en dan heb je iig Europees voetbal tot de kerst..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |