Spreek voor jezelfquote:Op donderdag 16 juli 2009 21:06 schreef BliksemSchigt het volgende:
Oh, je maakte hem zelfs zonder PI.
Grapjes zonder PI's werken niet.
Minstens nog een verdediger, eventueel nog keeper en buitenspeler van niveau. En die laatste zeker als Denneboom ook nog gaat vertrekken. Ik hoop op Cuevasquote:Op donderdag 16 juli 2009 21:18 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Wat moet er nog bij komen dan?
Idd, een goede verdediger erbij die op meerdere posities uit de voeten kan is zal geen overbodige luxe zijn. Vanmiddag lotingquote:Op donderdag 16 juli 2009 21:21 schreef Bevin het volgende:
[..]
Minstens nog een verdediger, eventueel nog keeper en buitenspeler van niveau. En die laatste zeker als Denneboom ook nog gaat vertrekken. Ik hoop op Cuevas
Maar verdediging heeft wel prioriteit nu.
ik maak altijd vette grappen zonder PIquote:Op donderdag 16 juli 2009 21:06 schreef BliksemSchigt het volgende:
Oh, je maakte hem zelfs zonder PI.
Grapjes zonder PI's werken niet.
Dan wordt het eens tijd dat je wat vaker mee gaat naar uitwedstrijden.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 09:39 schreef Neleos het volgende:
[..]
Ik ook.Ik ga niet zo vaak naar uitwedstrijden, maar dan ga ik zeker mee.
En ook nog een oud-speler van Twente natuurlijk. Verder hoop ik dat ie gelijk krijgt mochten ze inderdaad tegen Celtic spelen.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 10:40 schreef jjstyle333 het volgende:
interview met Ronald de Boer.
And before cynics shrug and claim that a former Rangers player is always likely to back a team from his homeland ahead of Celtic, the candid Dutchman was keen to back up his argument.
Volgens mij verdiende die gast 4,5 tonquote:Op vrijdag 17 juli 2009 08:21 schreef Damzkieee het volgende:
Wat verdient Hersi en wat moet ie kosten ongeveer?
quote:
Zal wel naar het buitenland gaan idd.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 11:43 schreef Damzkieee het volgende:
[..]Die gaat dus niet bij Heracles spelen
Liedson is Valbuena in het quadraat. Veel zal afhangen van de scheidsrechter.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 12:25 schreef Mrakz0r het volgende:
Sporting moet te doen zijn toch? Ik weet niet hoe goed ze zijn, maar het is de top van Portugal. Ben benieuwd. Twente kan het!
Idd, wat een irritant kereltje is dat.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 12:27 schreef Blawh het volgende:
[..]
Liedson is Valbuena in het quadraat. Veel zal afhangen van de scheidsrechter.
Zal later op de dag wel bepaald worden - 28 of 29 juli in ieder geval in Portugal.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 12:27 schreef poehej het volgende:
Wat is nou de exacte speeldatum?
quote:Op vrijdag 17 juli 2009 14:21 schreef Cyberia18 het volgende:
Twente heeft normaal gesproken weinig niet heel veel kans, maar is zeker niet kansloos. Die Portugese clubs hangen wel als los zand bij elkaar.
Met als verschil dat hierna nog een voorronde volgt.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 16:53 schreef SCH het volgende:
Mooie loting, meer mogelijkheden als vorig jaar.
quote:Op vrijdag 17 juli 2009 17:16 schreef ReMcOrE het volgende:
ik ga zeker wel voor de TV zitten de 28e/29e4e/5e ben ik helaas op vakantie in Spanje
Volgens Van Halst wordt er op 29 en 4 gespeeld.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 17:16 schreef ReMcOrE het volgende:
ik ga zeker wel voor de TV zitten de 28e/29e4e/5e ben ik helaas op vakantie in Spanje
FCT niet kunnen zien spelen is altijd een klachtquote:Op vrijdag 17 juli 2009 17:21 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]dat zie ik niet als een klacht
dan kan je zo ff naar portugal vliegen/treinenquote:Op vrijdag 17 juli 2009 17:16 schreef ReMcOrE het volgende:
Leg uit?quote:Op vrijdag 17 juli 2009 18:39 schreef EvanderSno het volgende:
Wel een nadeel dat Twente eerst uit moet.
Precies, eerst uit is toch alleen maar goed? Uit de 0 houden en dan thuis het met eigen publiek afmaken. Niet dat dit altijd lukt (Marseille), maar toch.quote:
daar heb je punt, maar aan de andere kant: uit scoren en dan thuis goed verdedigen en eventueel nog zelf scoren is ook primaquote:Op vrijdag 17 juli 2009 18:57 schreef EvanderSno het volgende:
Mocht het verlengen worden dan is Lissabon in het voordeel omdat dan ook de uitdoelpunten meer tellen.
Dat is toch juist niet meer van toepassing in de verlenging? Volgens mij is dan de thuisspelende ploeg in het voordeel, omdat ze langer thuisspelen.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 18:57 schreef EvanderSno het volgende:
Mocht het verlengen worden dan is Lissabon in het voordeel omdat dan ook de uitdoelpunten meer tellen.
Nee, dat is niet zo.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 19:13 schreef Merson het volgende:
[..]
Dat is toch juist niet meer van toepassing in de verlenging? Volgens mij is dan de thuisspelende ploeg in het voordeel, omdat ze langer thuisspelen.
kan hij geen engels?quote:Op zaterdag 18 juli 2009 00:01 schreef hayder het volgende:
Sporting tja kan alle kanten op.
Hopen dat jullie mooie Twente Cl haalt!
Gewoon naar de fanshop gegaan. En ze hebben ze allemaal.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 18:07 schreef DirkZz het volgende:
Waar heb je hem besteld, of ben je gewoon even langs de SSU gegaan?
en verkopen ze die zwarte ook?
quote:Op zaterdag 18 juli 2009 19:06 schreef Asskicker14 het volgende:
Twente speelde wel zonder Arnautovic, Osei, Parker, Ruiz en Vidarsson. Voor wat het telt.
Hersi en Denneboom daar moet je nu niet om gaan zeuren dat die afwezig waren, want bijna alle supporters hebben ze gewoon zelf vervloekt uit de basis.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 19:32 schreef Angstgegner het volgende:
[..]
En wat te denken van wat Hersi, Denneboom en Rajkovic die ook afwezig waren. Maar zo'n oefenpotjes stelt niets voor. Een paar jaar geleden wonnen we alle oefenwedstrijd, inclusief vijf potjes tegen aansprekende tegenstanders, om vervolgens de eerste twee competitieduels te verliezen. Neemt niet weg dat er tegen de eerstvolgende tegenstander Braga beter gepresteerd zal moeten worden. Ik verwacht op korte termijn trouwens nog minimaal één verdedigende versterking en zou er ook niet raar van opkijken als er nog een keeper bij zou komen.
Ho ho, vorig jaar hebben wij 4 punten tegen jullie gepakt hoor.quote:Op zondag 19 juli 2009 00:34 schreef Neleos het volgende:
Precies, oefenpotjes zeggen niks. Behalve Feyenoord - Sporting natuurlijk, 2-1. Als Feyenoord d'r van kan winnen hebben wij ook wel kans.
Ja, klopt. Het gaat een hele kluif worden om de Champions League te halen, maar niks is onmogeljk.quote:Op zondag 19 juli 2009 00:45 schreef TN-FR het volgende:
[..]
Ho ho, vorig jaar hebben wij 4 punten tegen jullie gepakt hoor.
Moet wel goed komen denk ik zo, maar zag vandaag pas dat jullie daarna eventueel dus nog een knock-out moeten spelen om CL te spelen.
Ja Stuttgart of Fiorentina? In ieder geval geen Arsenal...quote:Op zondag 19 juli 2009 01:01 schreef hayder het volgende:
Ja inderdaad stel dat Twente wint van Sporting dan kan je clubs als Arsenal, Lyon, Stuttgart, Fiorentina of Atletico Madrid tegen komen. Dan kies ik tja Stuttgart?
idd die zijn niet veel beter dan sporting lijkt mequote:Op zondag 19 juli 2009 01:03 schreef Neleos het volgende:
[..]
Ja Stuttgart of Fiorentina? In ieder geval geen Arsenal...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |