quote:Op vrijdag 17 juli 2009 17:16 schreef ReMcOrE het volgende:
ik ga zeker wel voor de TV zitten de 28e/29e4e/5e ben ik helaas op vakantie in Spanje
Volgens Van Halst wordt er op 29 en 4 gespeeld.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 17:16 schreef ReMcOrE het volgende:
ik ga zeker wel voor de TV zitten de 28e/29e4e/5e ben ik helaas op vakantie in Spanje
FCT niet kunnen zien spelen is altijd een klachtquote:Op vrijdag 17 juli 2009 17:21 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]dat zie ik niet als een klacht
dan kan je zo ff naar portugal vliegen/treinenquote:Op vrijdag 17 juli 2009 17:16 schreef ReMcOrE het volgende:
Leg uit?quote:Op vrijdag 17 juli 2009 18:39 schreef EvanderSno het volgende:
Wel een nadeel dat Twente eerst uit moet.
Precies, eerst uit is toch alleen maar goed? Uit de 0 houden en dan thuis het met eigen publiek afmaken. Niet dat dit altijd lukt (Marseille), maar toch.quote:
daar heb je punt, maar aan de andere kant: uit scoren en dan thuis goed verdedigen en eventueel nog zelf scoren is ook primaquote:Op vrijdag 17 juli 2009 18:57 schreef EvanderSno het volgende:
Mocht het verlengen worden dan is Lissabon in het voordeel omdat dan ook de uitdoelpunten meer tellen.
Dat is toch juist niet meer van toepassing in de verlenging? Volgens mij is dan de thuisspelende ploeg in het voordeel, omdat ze langer thuisspelen.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 18:57 schreef EvanderSno het volgende:
Mocht het verlengen worden dan is Lissabon in het voordeel omdat dan ook de uitdoelpunten meer tellen.
Nee, dat is niet zo.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 19:13 schreef Merson het volgende:
[..]
Dat is toch juist niet meer van toepassing in de verlenging? Volgens mij is dan de thuisspelende ploeg in het voordeel, omdat ze langer thuisspelen.
kan hij geen engels?quote:Op zaterdag 18 juli 2009 00:01 schreef hayder het volgende:
Sporting tja kan alle kanten op.
Hopen dat jullie mooie Twente Cl haalt!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |