Ik ga op de fiets (vanuit Capelle welteverstaanquote:Op maandag 20 juli 2009 18:51 schreef Dos37 het volgende:
[..]
ik twijfel nog, zal wel een bus worden?
Dikke plus voor die columnquote:Op maandag 20 juli 2009 20:00 schreef Shivo het volgende:
Tegen SP maakt Twente weinig kans, net als City en PSG afgelopen jaar. Dat is geen ramp, op zijn minst een leerzame ervaring voor de selectie.
Wat je ook van Denneboom vindt, deze column is wel terecht.
ook op FCT-site: http://www.fctwente.nl/nieuws/index.php?item=8729quote:Speeldata Twente bekend
Uitgegeven: 21 juli 2009 15:32
Laatst gewijzigd: 21 juli 2009 15:32
ENSCHEDE - FC Twente speelt de uitwedstrijd in de derde voorronde van de Champions League tegen Sporting Portugal op woensdag 29 juli. Dat zijn de twee clubs na onderling overleg overeen gekomen. De return in Enschede is vastgesteld op dinsdag 4 augustus.
De wedstrijd in Portugal begint om 21.45 uur. De terugwedstrijd begint 20.45 uur.
De winnaar over twee duels plaatst zich voor de vierde en laatste voorronde van de Champions League.
netjes ingeschotenquote:Op woensdag 22 juli 2009 01:13 schreef hayder het volgende:
voor die gene die het doelpunt gemist hebben.
De reden dat Hersi kan vertrekken is dat Parker,Ruiz,Akram,Perez ook allemaal op die plek kunnen ballen. Dus Hersi heeft dit seizoen weinig tot bijna geen speeltijd in het 1ste elftal.quote:Op woensdag 22 juli 2009 10:47 schreef Dos37 het volgende:
Vuijcevic is volgens mij de reden dat Hersi kan vertrekken.
\quote:Op woensdag 22 juli 2009 09:53 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
netjes ingeschotenhoe was de wedstrijd verder dan, speelde Ruiz goed?
nee, gisteravond wezen klussen bij opa/omaquote:Op woensdag 22 juli 2009 11:14 schreef jjstyle333 het volgende:
[..]
\
heb jezelf niet gekeken dan ?
Ruiz speelde aardig, maakte nog een doelpunt maar werd afgekeurd wegens buitenspel.
Mwa, ook al was het maar een oefenwedstrijd, als Feyenoord van Sporting kan winnen dan kan Twente dat ook.quote:Op maandag 20 juli 2009 20:00 schreef Shivo het volgende:
Tegen SP maakt Twente weinig kans, net als City en PSG afgelopen jaar. Dat is geen ramp, op zijn minst een leerzame ervaring voor de selectie.
NU Sportquote:Arnautovic rekent op transfer
Uitgegeven: 22 juli 2009 13:21
Laatst gewijzigd: 22 juli 2009 13:21
AMSTERDAM - Marko Arnautovic twijfelt er niet aan dat hij zich snel officieel speler van Internazionale mag noemen. De aanvaller verblijft met toestemming van zijn club FC Twente vijf weken bij de Italiaanse club, om te revalideren van de stressfractuur in zijn rechtervoet.
Intussen werken beide clubs aan een constructie om de overgang toch voor 31 augustus nog rond te maken.
Genezen
"Het gaat de goede kant op", vertelt Arnautovic tegen Voetbal International. "Ik ben hier zo'n zes uur per dag aan het revalideren. Ik heb voor een revalidatie in Italië gekozen omdat Inters artsen mij hebben verzekerd dat ze me optimaal kunnen genezen."
"Gelukkig heeft ook FC Twente ingezien dat het voor iedereen het beste is dat ik in Milaan word behandeld. Ik vertrouw de doktoren hier volkomen. Ik twijfel er niet aan dat ik binnenkort Inter-speler word", aldus Arnautovic.
Advocaten
Zelf is de Oostenrijker al rond met Inter over een vijfjarig contract en Twente is het met de Italiaanse topclub bovendien al even eens over een transfersom van ongeveer tien miljoen euro. Er wordt echter nog door advocaten van beide clubs gesteggeld over de vraag voor wie de financiële gevolgen zijn indien Arnautovic langer uitgeschakeld is verwacht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |