whahahahahaquote:Op donderdag 23 juli 2009 18:47 schreef Sieps het volgende:
En dan gaat die ineens met "Bryan" spelen
Weet je maar nooit met die Costa Ricanen
Mooi hoorquote:
Vind je? Valt allemaal nog wel meequote:
Ik ga ergens op de helft van het seizoen het zwarte shirt nog kopen en dan heb ik ze alle driequote:
Dat supportersshirt lijkt op foto's lelijker dan in het echt vind ik. Maar hij blijft lelijk dat zekerquote:Op vrijdag 24 juli 2009 13:41 schreef poehej het volgende:
[..]
Ik ga ergens op de helft van het seizoen het zwarte shirt nog kopen en dan heb ik ze alle drie![]()
supportershirt is lelijk vind ik..
quote:'FC Twente ziet verdediger Cech wel zitten'
Geplaatst op 22-07-2009 07:21 door Niek Jansen - Bron: SITA
Marek Cech wordt misschien wel de nieuwe verdediger van FC Twente. De speler komt momenteel uit voor West Bromwich Albion en wordt nauwlettend gevolgd door Celtic en dus ook Twente, zo weet SITA te melden.
De zaakwaarnemer van Cech meldt dat Twente serieuze belangstelling heeft voor zijn cliënt. Ook gaf hij aan dat hij voor zondag duidelijkheid verwacht over de toekomst van Cech.
In korte tijd wist de 26-jarige Slowaak uit te groeien tot een vaste waarde bij West Bromwich Albion, de club wil hem dan ook niet zo maar laten gaan. De speler zelf wil liever weg omdat hij niet in het Championship wil spelen. Mocht Cech voor Celtic kiezen dan komt hij daar zijn voormalig trainer, Tony Mowbray, tegen. Hij was afgelopen seizoen nog de manager van West Bromwich Albion.
Punt 4, de trainer die hem maar 8 wedstrijden gunde in de PL.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 19:59 schreef EvanderSno het volgende:
Ik zie eigenlijk meer pluspunten waarom hij voor Celtic zou kiezen.
1. In principe meer kans om kampioen te worden.
2. Celtic zal denk ik meer loon kunnen ophoesten
3. Celtic heeft een prachtige historie (Dat zal voor een speler nog steeds wel een beetje uitmaken)
4. Zijn oude trainer zit er.
Voor de rest spelen ze beide voorronde CL.
1. Wie zegt dat Celtic geinteresseerd is? Misschien wel een schaduw om meer geld te kunnen vragenquote:Op vrijdag 24 juli 2009 19:59 schreef EvanderSno het volgende:
Ik zie eigenlijk meer pluspunten waarom hij voor Celtic zou kiezen.
1. In principe meer kans om kampioen te worden.
2. Celtic zal denk ik meer loon kunnen ophoesten
3. Celtic heeft een prachtige historie (Dat zal voor een speler nog steeds wel een beetje uitmaken)
4. Zijn oude trainer zit er.
Voor de rest spelen ze beide voorronde CL.
Jawohlquote:Op vrijdag 24 juli 2009 19:46 schreef ReMcOrE het volgende:
deze Cech?
http://www.soccernews.nl/news/70149
[..]
quote:Op zaterdag 25 juli 2009 16:30 schreef TC03 het volgende:
Netjes de schade beperkt gehouden tegen Emmen.
Wat heb jij daar nu weer te zoeken?quote:Op zaterdag 25 juli 2009 16:49 schreef Damzkieee het volgende:
Ben dr vanmiddag geweest, wat een drama
Met mien neefjes mee, die zijn van het rode bloedquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |