Ik heb eff alles teruggelezen en het interview ook gezien.Ik begrijp gerda's boosheid wel.Ik denk dat ze ook boos is op het feit dat die familie zich veel ontzegd heeft vroeger om Jan z'n cariere te steunen.Ze hebben heel veel voor hem gedaan vroeger "neem ik aan" Dat er dan zo'n "meid" na een "verkering" ,zoals Jans moeder het noemt" na 2half jaar heel z'n huis leeghaalt,zou ik als moeder ook flink van balen.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 20:54 schreef Anniebab het volgende:
ik ben hier weer zwaar in de minderheid,maar verdom t om me emmer te pakken.
Ja mijn zoon was t me net aan t uitleggen, volgende keer probeer ik het.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 21:32 schreef Greys het volgende:
Na overleg even voor Anniebab geopend
Annie, we leren het je wel, een topic openen, als je wilt!
Begin april is hier op fok! het eerste topic al geopend, dus het zou mij ook niets verbazenquote:Op dinsdag 14 juli 2009 21:36 schreef sunny16947 het volgende:
Sneijder is in januari gescheiden. En, en het zou me niet verbazen als Yo de aanleiding was. Zoon had ze nl. al veel eerder voor de breuk samen gespot.
quote:Op dinsdag 14 juli 2009 21:34 schreef Radobe het volgende:
* dept met een gastendoekje de tranen van t lachen weg.
En nu? Mis je nu nog iets?quote:Op dinsdag 14 juli 2009 21:35 schreef Copycat het volgende:
Ik mis de keukenrol in de OP. Ik lijk Gretige Gerda wel.
Jaja allemaal de schuld van die twee botters die hier nog zijn, ze zijn allemaal al uitgeroeid.Tevreden?quote:Op dinsdag 14 juli 2009 21:38 schreef Scrutinizer het volgende:
[ afbeelding ]
Het zit ze ook niet mee daar in Volendam
Neeheeeeeeeeeee, Annie are you walking!quote:Op dinsdag 14 juli 2009 21:37 schreef beequeen het volgende:
Een naam topique voor ons aller Annie. Annie are you ok?![]()
Kut, haal ik weer 2 gates door elkaar.
quote:Op dinsdag 14 juli 2009 21:32 schreef Greys het volgende:
Na overleg even voor Anniebab geopend
Annie, we leren het je wel, een topic openen, als je wilt!
Ik heb keurig gePMd of ik haar moest helpen of dat ze het zelf deed, piem0lquote:
Echt iedereen verstaat dat verkeerd he?quote:Op dinsdag 14 juli 2009 21:43 schreef yvonne het volgende:
[..]
Neeheeeeeeeeeee, Annie are you walking!
Ja i 'am ok walking over the dike,kijkend naar die twee botters hier.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 21:46 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb keurig gePMd of ik haar moest helpen of dat ze het zelf deed, piem0l![]()
[..]
Echt iedereen verstaat dat verkeerd he?
Het is toch duidelijk dat hij walking zingt?
Dat gaat over Annie, huppelend over de Volendamsche Dijk
kijk, deze heeft WEL der oogjes en oortjes open staan en niet alleen voor de flutdingen.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 21:36 schreef sunny16947 het volgende:
Oh en als je een beetje weet hoe de media werkt....zijn de belangrijkste stukken eruit geknipt. Daar waar het echt om waardevolle spullen ging. Kwestie van tussen de regels door lezen en luisteren.
Sneijder is in januari gescheiden. En, en het zou me niet verbazen als Yo de aanleiding was. Zoon had ze nl. al veel eerder voor de breuk samen gespot.
Hihihiiiiihihi, dat van die onderbroek had ik niet eens gehoord!quote:Op dinsdag 14 juli 2009 21:50 schreef JaneDoe het volgende:
gleufalipta (copyright ligt bij vivi) had wel een paar heerlijke uitspraken;
- voor acteren krijgt ze een tien, maar ik hoef dr nooit meer te zien!
- ze kwam met een onderbroek in oktober en vertrok met 2 vrachtwagens vol in mei
mama smitje was af en toe wel moeilijk te verstaan hoor
Nogmaals ik vind t een beetje laag om over iemands uiterlijk zover te gaan, iedereen heeft wat en dit is niet leuk meer.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 21:50 schreef JaneDoe het volgende:
gleufalipta (copyright ligt bij vivi) had wel een paar heerlijke uitspraken;
- voor acteren krijgt ze een tien, maar ik hoef dr nooit meer te zien!
- ze kwam met een onderbroek in oktober en vertrok met 2 vrachtwagens vol in mei
mama smitje was af en toe wel moeilijk te verstaan hoor
Hoho!quote:Op dinsdag 14 juli 2009 21:48 schreef beequeen het volgende:
Die OP. Misschien kan Ger die ook op CD rom zetten.![]()
quote:Op dinsdag 14 juli 2009 21:45 schreef sunny16947 het volgende:
En het was Jan toch die er een eind aan maakte? Even daarvoor een tatto laten zetten. Geen kwaad woord over Yo willen horen....en nu is hij er helemaal klaar mee. Lijkt er meer op dat de schellen van zijn ogen zijn gevallen op een harde manier.
http://www.heleweekweekend.nl/jan_smit_ging_vreemd.htmlquote:Yolanthe wist van het slippertje van Jan en haar voormalig beste vriendin, maar vergaf het hem omdat ze samen oud wilden worden. De vriendschap tussen de meiden staat sindsdien op een laag pitje.
Jan zou het niet bij een slippertje hebben gelaten. Volgens bronnen uit Volendam ging hij ook vreemd met de getrouwde Liza uit het vissersdorp. Werd Yolanthe eerst nog als de oorzaak van breuk gezien, nu zijn de rollen omgedraaid.
gevonden bij een huiszoeking, zeer waarschijnlijk buitgemaakt bij een inbraak; 40 gastendoekjes, zijden bloemen, een dekbedovertrek (net zo eentje als max en lex) en een vergulde keukenrol!quote:Op dinsdag 14 juli 2009 21:53 schreef sunny16947 het volgende:
Zag ik dat nu goed....was aan het zappen "opsporing verzocht".
Ook kerstballen?quote:Op dinsdag 14 juli 2009 21:57 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
gevonden bij een huiszoeking, zeer waarschijnlijk buitgemaakt bij een inbraak; 40 gastendoekjes, zijden bloemen, een dekbedovertrek (net zo eentje als max en lex) en een vergulde keukenrol!
ja die waren vast niet aanwezig want die had Gerda allemaal bewaard.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 22:02 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
neuh, ze hadden t wel nog over prijskaartjes
quote:Op dinsdag 14 juli 2009 21:52 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Nogmaals ik vind t een beetje laag om over iemands uiterlijk zover te gaan, iedereen heeft wat en dit is niet leuk meer.
Die prijskaartjes lagen in de legel dozen ,ze heeft 5 uur ingepakt met 11 man sterk das 55 uurtjes maar.....quote:Op dinsdag 14 juli 2009 22:04 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja die waren vast niet aanwezig want die had Gerda allemaal bewaard.
die wel ja, de rest is pleitosquote:Op dinsdag 14 juli 2009 22:04 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja die waren vast niet aanwezig want die had Gerda allemaal bewaard.
Das veul tijd voor de inhoud van 1 slaapkamer, der eigen spullen en een paar bordjes en bestek wat ze mee mocht nemen.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 22:06 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Die prijskaartjes lagen in de legel dozen ,ze heeft 5 uur ingepakt met 11 man sterk das 55 uurtjes maar.....
Die zijn toch echt zojuist gestolen door Gerda heurquote:Op dinsdag 14 juli 2009 22:04 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Je ballen zullen maar gestolen worden...niet leuk.
Moet je je klep maar dicht doen.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 22:07 schreef versabommie het volgende:
[..]
Die zijn toch echt zojuist gestolen door Gerda heur
yepquote:Op dinsdag 14 juli 2009 22:07 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Das veul tijd voor de inhoud van 1 slaapkamer, der eigen spullen en een paar bordjes en bestek wat ze mee mocht nemen.
quote:Op dinsdag 14 juli 2009 22:10 schreef Nizno het volgende:
ja heuj dan moet ie ook op de volgende pagina natuurlijk
op herhaling
[ afbeelding ]
Die kenaue komt echt niet in de buurt van mijn klep. Ze heeft de ballen van haar eigen kind gejatquote:
Heej Henk, missen we geen servettuh of zijden tafelstukkies?quote:Op dinsdag 14 juli 2009 22:14 schreef Anniebab het volgende:
oke maar yo is nu ook niet meer de heilige madonna zoals zij zich voordeed...als zij nog eens gaat uit eten wordt daarna alles geteld voordat ze t pand mag verlaten.
moe! kijk es in de kelder of de kerstballen er nog liggen!quote:Op dinsdag 14 juli 2009 22:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Heej Henk, missen we geen servettuh of zijden tafelstukkies?
ja en zij heeft ze toch zelf uitgezocht....quote:Op dinsdag 14 juli 2009 22:17 schreef debuurvrouw het volgende:
Ja zeg! Zit ik nietsvermoedend te zappen val ik midden in een gate!2000 euro aan zijden bloemen! Kom daar maar eens om. En ze dan ook meenemen als je weg gaat en dan nog de tijd nemen om ze te vervangen voor roze van Xenos.
![]()
En die prijskaartjes van de kerstballen. Smullen hoor, deze tv.![]()
Of begreep ik het weer eens verkeerd...![]()
Wie zet zijn huis nou nog vol met kunstbloemen? Behalve mijn bejaarde oma.
Ik weet wel zeker dat dit enorm onhandig is geweest. Ze heeft volgens mij vooral het tegendeel bereikt. Niet Yolanthe, maar zijzelf met Jantje in haar kielzog staat enorm voor lul door deze actie. Daarom snap ik ook echt niet dat niemand haar van deze domme actie heeft weten af te houden.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 22:17 schreef Anniebab het volgende:
Ze sprak uit eigen naam en niet uit naam van Jan,maar ik weet niet of het nou wel zo handig is geweest,gezien alleen al hier de reacties....
Ja kan je nagaan wat voor een lieflijk deerne t is..........vuil rattebreintje hep zequote:Op dinsdag 14 juli 2009 22:25 schreef Vivi het volgende:
Toch wel slim van Yo, dat ze de ekskloesif silk bloemstukken heeft verwechseld voor blommen van de Éksjion...dat had zó nog máááánden kunnen duren eer Jan het had opgemerkt! Ik zie haar al zitten, avondenlang, haar cunning plen te smeden om de zijden bloemen te ontvreemden.
Ben benieuwd wat ze er tegenin gaat brengenquote:Op dinsdag 14 juli 2009 22:27 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Ja kan je nagaan wat voor een lieflijk deerne t is..........vuil rattebreintje hep ze
Dat ze met Wesley de bloemetjes buiten aan het zetten is?quote:Op dinsdag 14 juli 2009 22:31 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ben benieuwd wat ze er tegenin gaat brengen
Ik ken leukere topics zoals die over jouw jopenquote:Op dinsdag 14 juli 2009 22:10 schreef Day het volgende:
Ik vind dit echt gewoon de leukste topicreeks éver op FOK!
Was ze al aan het doenquote:Op dinsdag 14 juli 2009 22:32 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Dat ze met Wesley de bloemetjes buiten aan het zetten is?
Als ze slim is reageert ze er helemaal niet op.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 22:31 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ben benieuwd wat ze er tegenin gaat brengen
Het balletje gaat nu rollen, over en weer.
als je een heel huis leeg trekt?quote:Op dinsdag 14 juli 2009 22:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Als ze slim is reageert ze er helemaal niet op.
Dan komen Jan en Moe Smit hier rotter uit dan zij.
Ja, als ik haar manager was zou ik zeggen dat ze nu gewoon door moet koeren met tortelduifje Wes en verder niets moet zeggen. Gerda en Jan staan nu meer voor joker dan zij, raar maar waarquote:
De zijden nepbloemetjes welteverstaan hèquote:Op dinsdag 14 juli 2009 22:32 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Dat ze met Wesley de bloemetjes buiten aan het zetten is?
Uiteraard!quote:Op dinsdag 14 juli 2009 22:40 schreef yvonne het volgende:
[..]
De zijden nepbloemetjes welteverstaan hè
Het was Jan niet eens opgevallen en het kon hem niet schelen, dus zo leeg zal het niet geweest zijn.quote:
Waar lees je dat?quote:Op dinsdag 14 juli 2009 22:43 schreef versabommie het volgende:
Vaag... normaal als een kerel vreemd gaat is de kiet te klein hier, die arme arme arme Edem is steeds het lul, maar zo'n Jantje die nog voor de timmerman ( waar nog niets van bekend is of Yolathe er iets mee uitspookte) fleur uitwoonde en daarna een gezin ontwrichte dat is allemaal maar ok... ineens is die vieze homewrecker de gevierde pik en die rancuneuze centebak een topwijf en het slachtoffer is nu een enge dievegge![]()
Moet zeggen dat ik dat ook errug vreemd vond.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 22:44 schreef yyentle het volgende:
[..]
Het was Jan niet eens opgevallen en het kon hem niet schelen, dus zo leeg zal het niet geweest zijn.
Uit enkele reacties hier...quote:
Vind ik ook hoorquote:Op dinsdag 14 juli 2009 22:47 schreef kiekooft het volgende:
Die Yo wil niet voor camera reageren... natuurlijk niet.. ze gaat nu diep nadenken wat voor leugens ze aan de media gaat vertellen over gerda en jan! Dan pas zal ze wel reageren! Letmaar op mijn woorden.. Ze is mooi maar heel gemeen en vals!
Ik zie Sylvie!quote:Op dinsdag 14 juli 2009 22:58 schreef versabommie het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAA!Ze is er weer op!
![]()
Takkeheks!
Helmut Lotti kaal?quote:
Ja dat zal t zijn...quote:Op dinsdag 14 juli 2009 23:00 schreef Inca het volgende:
Moeke wilde het zelf achter over drukken maar kwam te laat
HoHo gewoon vrouw met goed moederhartquote:Op dinsdag 14 juli 2009 22:58 schreef versabommie het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAA!Ze is er weer op!
![]()
Takkeheks!
OEEEEEEEE dat lijkt me zoooooooooooo kicke! Dat ze die heks wegens smaad aanklaagt, en het wint! En dat dan Annie en al die andere Gerda-addepten hier schoorvoetend moeten toegeven dat ze er zo naast zaten, en Yolanthe die dan weer door het leven kan als de onschuldige engel die ze is!quote:
Ja, dat hoorde ik van de week al, dat ie al jaren een haarstukje draagtquote:
Ja dat was voor de verzekering, dat moet ook wel als je al je wc papier met bladgoud uitzoekt.Ja vooruit Jan dokken ,heeft maxima ook.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 22:37 schreef berney het volgende:
Ik vind die moeder wel lief.
Slim ook, om foto's te maken voor de keet leeg gehaald werd.
Asjeblieft zeg!quote:Op dinsdag 14 juli 2009 23:04 schreef Anniebab het volgende:
[..]
HoHo gewoon vrouw met goed moederhart
hahah en dit alles heb ik hierrrr geleerd...quote:Op dinsdag 14 juli 2009 23:04 schreef versabommie het volgende:
[..]
OEEEEEEEE dat lijkt me zoooooooooooo kicke! Dat ze die heks wegens smaad aanklaagt, en het wint! En dat dan Annie en al die andere Gerda-addepten hier schoorvoetend moeten toegeven dat ze er zo naast zaten, en Yolanthe die dan weer door het leven kan als de onschuldige engel die ze is!
misschien gekregen van WimLex en Maxquote:Op dinsdag 14 juli 2009 23:08 schreef Eef999 het volgende:
Hoe weet die moeder van Jan dat dat dekbed hetzelfde is als dat van WimLex en Maxima?
Staat dat op de verpakking of heeft de RVD hier melding van gemaakt
Maxima moet natuurlijk we het Nederlandse lied kennen he..Misschien heeft Janneman een prive optreden gedaan en raakten ze aan de praat overdekbedhoezen en kussenslopen koetjes en kalfjesquote:Op dinsdag 14 juli 2009 23:08 schreef Eef999 het volgende:
Hoe weet die moeder van Jan dat dat dekbed hetzelfde is als dat van WimLex en Maxima?
Staat dat op de verpakking of heeft de RVD hier melding van gemaakt
Niet van mij in ieder geval!quote:Op dinsdag 14 juli 2009 23:08 schreef Anniebab het volgende:
[..]
hahah en dit alles heb ik hierrrr geleerd...![]()
nee want dan had ze iedereen wel tot de grond afgebrandquote:
Die maxima vinnik trouwens ook zo fout als het maar zijn kanquote:Op dinsdag 14 juli 2009 23:12 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Maxima moet natuurlijk we het Nederlandse lied kennen he..Misschien heeft Janneman een prive optreden gedaan en raakten ze aan de praat overdekbedhoezen en kussenslopen koetjes en kalfjes
Jaaa wie is hier nou de befaamde bommengooier,jij toch wel?quote:Op dinsdag 14 juli 2009 23:13 schreef Nizno het volgende:
[..]
nee want dan had ze iedereen wel tot de grond afgebrand
Ik ben altijd lief, bijzonder empathisch begaafd, en meelevend met alle users! Zo vind ik Mooiiiii eigenlijk helemaal geen naar mens en geloof ik oprecht dat er in dat zwarte gat waar ooit haar hart zat nog best wat menselijks huist in Gerda!quote:Op dinsdag 14 juli 2009 23:13 schreef Nizno het volgende:
[..]
nee want dan had ze iedereen wel tot de grond afgebrand
Mag ik dat eik zeggen of is dat majesteitschennis?quote:Op dinsdag 14 juli 2009 23:15 schreef versabommie het volgende:
[..]
Die maxima vinnik trouwens ook zo fout als het maar zijn kan
Hee Geiten-Peterquote:Op dinsdag 14 juli 2009 23:18 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik ben altijd lief, bijzonder empathisch begaafd, en meelevend met alle users! Zo vind ik Mooiiiii eigenlijk helemaal geen naar mens en geloof ik oprecht dat er in dat zwarte gat waar ooit haar hart zat nog best wat menselijks huist in Gerda!
ikke??? of bom??quote:Op dinsdag 14 juli 2009 23:16 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Jaaa wie is hier nou de befaamde bommengooier,jij toch wel?
hahahah zie je je trekt al wat bij...quote:Op dinsdag 14 juli 2009 23:18 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik ben altijd lief, bijzonder empathisch begaafd, en meelevend met alle users! Zo vind ik Mooiiiii eigenlijk helemaal geen naar mens en geloof ik oprecht dat er in dat zwarte gat waar ooit haar hart zat nog best wat menselijks huist in Gerda!
ow heel goed... de pijn klopt netjes door..........quote:Op dinsdag 14 juli 2009 23:20 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Bom ,maarre hoe gaat t met je kiespijn?
Nou als t goed is staat de RVD al voor je deur...quote:Op dinsdag 14 juli 2009 23:19 schreef versabommie het volgende:
[..]
Mag ik dat eik zeggen of is dat majesteitschennis?
Tierietombaaaaaaaaaaaaaaaa tierietombaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op dinsdag 14 juli 2009 23:06 schreef Eef999 het volgende:
[..]
Ja, dat hoorde ik van de week al, dat ie al jaren een haarstukje draagt
[ afbeelding ]
Dat heeft ze altijd al gehad ,iedereen heeft wat, zucht....familietrek echt.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 23:23 schreef Deisyy het volgende:
Kijk die mondhoeken van moesje eens naar beneden hangen
Wesley gaat gewoon Gerda's karma bouncen bij Albert!quote:Op dinsdag 14 juli 2009 23:25 schreef Haaibaaike het volgende:
Yolanthe niet blij met uitzending Shownieuws
TROS-presentatrice Yolanthe Cabau van Kasbergen heeft Shownieuws verzocht om het exclusieve interview met Gerda Smit, de moeder van Jan, vanavond niet uit te zenden. “Volgens mij heeft zij evenveel managers als verhuizers, daar leek het gisteren wel op. Ik heb echt de hele wereld aan de lijn gehad om me te bewegen om het niet uit te zenden“, zegt presentator Evert Santegoeds. Hij gaat niet in op het verzoek. “Daar kan geen sprake van zijn. Het gaat gewoon de zender op vanavond.“
De vroege editie van Shownieuws staat vandaag compleet in het teken van het exclusieve interview met de moeder van Jan Smit. Gerda Smit zegt dat Yolanthe voor meer dan 100.000 euro aan spullen uit het huis van Jan Smit heeft gehaald.
Volgens Evert Santegoeds is hemel en aarde bewegen om het interview niet op de buis te krijgen. “Ik heb zelfs Wesley Sneijder gisteren nog lang aan de telefoon gehad. Hij zei: ‘Doe dat nou niet. We hebben zo’n goed contact en jullie hebben iedere keer leuke foto’s kunnen maken’. Ja, maar als ik dit niet uitzendt, kan ik beter ander werk gaan doen. Ze hadden gehoord dat er wat aan zat te komen. Ik heb een promo opgenomen op de dijk bijvoorbeeld en er lopen zoveel toeristen in Volendam. Ik weet niet wie dat getipt heeft, maar op een gegeven moment hoorde hij dat. Bij Boulevard was het ook al bekend dat er een spraakmakend interview met de moeder van Jan Smit aan zit te komen. Dan gaat de telefoon rinkelen.”
De kijkcijfers van Shownieuws zullen volgens Santegoeds de lucht ingaan. “Als je hier niet naar kijkt, weet je niet waar Nederland morgen over praat. We hebben zoveel in huis. Ik kan me niet herinneren dat dit eerder in de shownieuws gebeurd is. Er wordt niet gezapt tussen 19.15 en 20.00 uur vanavond.”
Bron
Nee,majesteit stennisquote:Op dinsdag 14 juli 2009 23:19 schreef versabommie het volgende:
[..]
Mag ik dat eik zeggen of is dat majesteitschennis?
nee joh... je mist heul nix!quote:
Die stond daar al een maand, en ik kon er verdomme die dag niet langs.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 23:24 schreef Nizno het volgende:
niet om het een of het ander... maaruhm waarom zou Yo de pers ingelicht hebben over die verhuizing????
De pers stond er de hele dag te posten!
iets met hersenafwijkingquote:Op dinsdag 14 juli 2009 23:25 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Dat heeft ze altijd al gehad ,iedereen heeft wat, zucht....familietrek echt.
Het is een spook, maar aan die koortslip kan ze dan natuurlijk net weer niets doenquote:
Nounou, ik ken meer mensen die dit niet zullen kijken/gekeken hebben dan wel hoor. Ik kan morgen echt niet aankomen met: "Wat die moeder van Jantje toch zei."quote:Op dinsdag 14 juli 2009 23:25 schreef Haaibaaike het volgende:
De kijkcijfers van Shownieuws zullen volgens Santegoeds de lucht ingaan. “Als je hier niet naar kijkt, weet je niet waar Nederland morgen over praat. We hebben zoveel in huis. Ik kan me niet herinneren dat dit eerder in de shownieuws gebeurd is. Er wordt niet gezapt tussen 19.15 en 20.00 uur vanavond.”
Bron
ahh kom op.... hij heeft een relatie met zn onvolwassen moederquote:Op dinsdag 14 juli 2009 23:26 schreef Day het volgende:
Je ziet nu wel gelijk waarom Jan die komende 20 geen volwassen relatie met een vrouw aan kan gaan.
Koortslip = herpes... = SOA = pijpen op het toilet ...quote:Op dinsdag 14 juli 2009 23:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Het is een spook, maar aan die koortslip kan ze dan natuurlijk net weer niets doen
ja dus........... dan heeft yo echt geen pers gebeld!! Dus Gerda liegt nu al.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 23:26 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Die stond daar al een maand, en ik kon er verdomme die dag niet langs.
Natuurlijk welquote:Op dinsdag 14 juli 2009 23:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Het is een spook, maar aan die koortslip kan ze dan natuurlijk net weer niets doen
Het ergste moet nog komen allemaal.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 23:28 schreef conleche het volgende:
ooooooh wat gaat ze hier spijt van krijgen.......
En geld om vis te kopenquote:Op dinsdag 14 juli 2009 23:28 schreef conleche het volgende:
ooooooh wat gaat ze hier spijt van krijgen.......
Wat ie ook zegt, ik KOTS op mensen zoals die Santegoedsquote:Op dinsdag 14 juli 2009 23:25 schreef Haaibaaike het volgende:
TROS-presentatrice Yolanthe Cabau van Kasbergen heeft Shownieuws verzocht om het exclusieve interview met Gerda Smit, de moeder van Jan, vanavond niet uit te zenden. “Volgens mij heeft zij evenveel managers als verhuizers, daar leek het gisteren wel op. Ik heb echt de hele wereld aan de lijn gehad om me te bewegen om het niet uit te zenden“, zegt presentator Evert Santegoeds. Hij gaat niet in op het verzoek. “Daar kan geen sprake van zijn. Het gaat gewoon de zender op vanavond.“
De vroege editie van Shownieuws staat vandaag compleet in het teken van het exclusieve interview met de moeder van Jan Smit. Gerda Smit zegt dat Yolanthe voor meer dan 100.000 euro aan spullen uit het huis van Jan Smit heeft gehaald.
Volgens Evert Santegoeds is hemel en aarde bewegen om het interview niet op de buis te krijgen. “Ik heb zelfs Wesley Sneijder gisteren nog lang aan de telefoon gehad. Hij zei: ‘Doe dat nou niet. We hebben zo’n goed contact en jullie hebben iedere keer leuke foto’s kunnen maken’. Ja, maar als ik dit niet uitzendt, kan ik beter ander werk gaan doen. Ze hadden gehoord dat er wat aan zat te komen. Ik heb een promo opgenomen op de dijk bijvoorbeeld en er lopen zoveel toeristen in Volendam. Ik weet niet wie dat getipt heeft, maar op een gegeven moment hoorde hij dat. Bij Boulevard was het ook al bekend dat er een spraakmakend interview met de moeder van Jan Smit aan zit te komen. Dan gaat de telefoon rinkelen.”
Bron
Toen ben ik, serieus, van de bank gepleurd van het lachen! Die foto!!!quote:Op dinsdag 14 juli 2009 23:28 schreef Deisyy het volgende:
Yolanthe heeft de witte zijden bloemen geruild voor de rode zijden bloemen
Ja joh dat is typisch Evert.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 23:27 schreef Cacao het volgende:
[..]
Nounou, ik ken meer mensen die dit niet zullen kijken/gekeken hebben dan wel hoor. Ik kan morgen echt niet aankomen met: "Wat die moeder van Jantje toch zei."
quote:
Het is zo lelijk ook hè? 't wordt het mensje d'r dood nog. Wat moet Yo met die zooi???quote:Op dinsdag 14 juli 2009 23:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Het ergste moet nog komen allemaal.
Dat ze de prijskaartjes van de kerstballen heeft bewaard
"Het wordt een kale kerst!"
Zijden bloemenquote:Op dinsdag 14 juli 2009 23:30 schreef Day het volgende:
[..]
Toen ben ik, serieus, van de bank gepleurd van het lachen! Die foto!!!
it's gonna be a cold and lonely christmas without you...... and my balls!!quote:Op dinsdag 14 juli 2009 23:29 schreef Greys het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 14 juli 2009 23:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Jan en Yo blijkbaar...... en nu Yo en Wesquote:Op dinsdag 14 juli 2009 23:31 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..].
Ik vind 't geweldig dat iemand blijkbaar voor 100.000 euro uit een huis kan halen. Heb niet alles teruggelezen, maar heeft ze niet per ongeluk het hele huis meegenomen? Wie heeft hier voor een 100.000 aan inboedel etc. in huis staan?
Hoho, zelfde beddegoed als Max en Lex, hè? Dat tikt aan, hoor!quote:Op dinsdag 14 juli 2009 23:31 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..].
Ik vind 't geweldig dat iemand blijkbaar voor 100.000 euro uit een huis kan halen. Heb niet alles teruggelezen, maar heeft ze niet per ongeluk het hele huis meegenomen? Wie heeft hier voor een 100.000 aan inboedel etc. in huis staan?
Halverwege zo ongeveerquote:Op dinsdag 14 juli 2009 23:32 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Wij weten de apotheek zo te vinden
Maar dat zijn haar zaken nietquote:Op dinsdag 14 juli 2009 23:33 schreef versabommie het volgende:
Nee Gerda gaat het daar niet over hebben ... ik bedoel het gebeurt haar dagelijks dat zoonlief een gezin sloopt
heule lange vakantie dusquote:Op dinsdag 14 juli 2009 23:34 schreef Inca het volgende:
Ma kasbergen woont er al meer dan een jaar maar familie smit moest eerst op vakantie
nee met t bekendmaken van de breuk.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 23:34 schreef Doopy-X- het volgende:
"Kan je niet wachten met uitmaken totdat ik op vakantie ben?"
Ga maar een lading breinaalden in slaan, dat gaat je niet lukkenquote:Op dinsdag 14 juli 2009 23:34 schreef Anniebab het volgende:
Nou en ik moet dit weeeer recht gaan breien ....nee ik doe t niet meer....
quote:Op dinsdag 14 juli 2009 23:32 schreef Day het volgende:
[..]
Hoho, zelfde beddegoed als Max en Lex, hè? Dat tikt aan, hoor!
Alleen al de witte slaapkamer was 25.000 waard hoor, volgens Ma Smit!quote:Op dinsdag 14 juli 2009 23:31 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..].
't feit dat je het uberhaupt moet rechtbreien is toch al voldoendequote:Op dinsdag 14 juli 2009 23:34 schreef Anniebab het volgende:
Nou en ik moet dit weeeer recht gaan breien ....nee ik doe t niet meer....
zit je nou serieus voor de 2e keer te kijken?quote:Op dinsdag 14 juli 2009 23:27 schreef versabommie het volgende:
BLIJF DAN OOK MET JE KLAUWEN UIT DIE PRIVÉ KASTEN TRUT!
Dat was alleen maar 'van horen zeggen', dat ze dan zouden gaan trouwen.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 23:33 schreef Nizno het volgende:
er ware geen trouwplannen??????????????
wat gingen ze samen tijdens die vakantie dan die Jan heeft afgezegd en Yo via t reisbureau moest vernemen dat het niet door gaat.
Ut gaat mams om het prinsiepequote:Op dinsdag 14 juli 2009 23:35 schreef Doopy-X- het volgende:
Ach kloot toch op, Jan heeft miljoenen op de bank staan, die interesseert die hele witte slaapkamer en de keukendoekjes geen reet. Ze doet net offie bankroet is
Ja... dit soort sitcoms schrijven ze noooooooitmeerquote:Op dinsdag 14 juli 2009 23:36 schreef snetje het volgende:
[..]
zit je nou serieus voor de 2e keer te kijken?![]()
![]()
Ik ookquote:Op dinsdag 14 juli 2009 23:36 schreef snetje het volgende:
[..]
![]()
ik kijk nu de eerste keer.. maar heb t gevoel dat ik het al gezien heb... fok volgen en je weet de hele palinggatequote:Op dinsdag 14 juli 2009 23:36 schreef snetje het volgende:
[..]
![]()
lol heb je de dvdrecorder wel op opnemen gezet?quote:Op dinsdag 14 juli 2009 23:37 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ja... dit soort sitcoms schrijven ze noooooooitmeer
Belachelijk hé..dat zij met Jan bemoeit. Het is hun leven, en volgens Ma Smit hadden Jan en Liza een tijdje een relatie.quote:
quote:Op dinsdag 14 juli 2009 23:25 schreef Haaibaaike het volgende:
Bron
kleine handdoekjes voor in de wcquote:Op dinsdag 14 juli 2009 23:37 schreef Doopy-X- het volgende:
Wat zijn gastendoekjes?![]()
"die zijn ook weg"
Pses, dat is het enige wat in de botte holle kop van die knurft omgaatquote:Op dinsdag 14 juli 2009 23:38 schreef JaneDoe het volgende:
wat zal er door dat hoofd van evert gaan terwijl hij tegenover zo n ratelende vrouw zit
ze loopt gewoon leeg, hij denkt 'kassa'
quote:Op dinsdag 14 juli 2009 23:36 schreef Deisyy het volgende:
Gerda kan rijmen en dichten zonder d'r mondhoeken op te lichten
Arme Jan, met zo'n moederquote:Op dinsdag 14 juli 2009 23:38 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Belachelijk hé..dat zij met Jan bemoeit. Het is hun leven, en volgens Ma Smit hadden Jan en Liza een tijdje een relatie.
Nee, dat zegt ze niet. Ze zegt dat ze NU een relatie hebben.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 23:38 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Belachelijk hé..dat zij met Jan bemoeit. Het is hun leven, en volgens Ma Smit hadden Jan en Liza een tijdje een relatie.
Een leuke voor Ellemieke: De nummer 1 van de 25 meest kansloze vertoningenquote:Op dinsdag 14 juli 2009 23:38 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Dit is echt de meest kansloze vertoning op tv van deze eeuw.
ja nou die had ze ook uit de meterkast gepikt.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 23:39 schreef versabommie het volgende:
er is zeker sprake van doorgeslagen stoppen bij die feeks
quote:Op dinsdag 14 juli 2009 23:41 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Een leuke voor Ellemieke: De nummer 1 van de 25 meest kansloze vertoningen![]()
![]()
![]()
Inderdaad, zou me kapot schamen met zo'n moeder.quote:
quote:Op dinsdag 14 juli 2009 23:41 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Een leuke voor Ellemieke: De nummer 1 van de 25 meest kansloze vertoningen![]()
![]()
![]()
Dat was gewoon echt, een reactie van Balkenende op 'De Breuk'.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 23:40 schreef conleche het volgende:
Ze had bij de recherche gemoeten
Huh, zie ik nu Balkenende?? GVD het moet niet gekker worden.
Link naar het filmpjequote:Op dinsdag 14 juli 2009 22:36 schreef Greys het volgende:
Viev met d'r EINZ!!!!!![]()
Maar dat stukje heb ik gezien ja, Wim Lex nam Janneman nog leuk in het ootje door te vragen 'En wat doet u....?' en Jan ging keurig serieus antwoorden - enigszins uit het veld geslagen - dat hij ging zingen. En toen gniffelde WA 'Ja, geintje!'.
Nou ja, je doet nu net of hij Liza aan d'r haren al tegenstribbelend dat lege huis van hem heeft ingesleurd.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 23:41 schreef versabommie het volgende:
Het gaat dat wijf alleen maar om geld en materiele zaken.. Gerda: JE ZOON HEEFT EEN GEZIN KAPOT GEMAAKT STOMME KUT!!!!!!
Hahahaha, deed hij dat? Vanuit Amerika? Men, het is ook wereldschokkend.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 23:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat was gewoon echt, een reactie van Balkenende op 'De Breuk'.
Sta je dan voor lul met zo'n premier of niet?
Ja en 't was een 24-delig servies.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 23:42 schreef Doopy-X- het volgende:
Zit die Albert nou te vragen wat voor kopjes ze hdden?
ja zo kun je het ook zien idd.... In een huis wonen dat door Yo is ingericht is ook niet alles.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 23:40 schreef Inca het volgende:
Toch leuk voor Liza dat ze een huis kan inrichtten
Evert bedoel jij .. Dat is niet Albert op SBS6 ..maar Evert Santegoeds.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 23:42 schreef Doopy-X- het volgende:
Sorry, ben niet zo op de hoogte van deze programma's....wat een bendequote:Op dinsdag 14 juli 2009 23:44 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Evert bedoel jij .. Dat is niet Albert op SBS6 ..maar Evert Santegoeds.
Hij was er wel zelf bij om de zaken netjes af te handelen, zo werken wij kerels, hij niet het linke huigelachtige mietje.. Of die liza nou wel of niet meewerkte...quote:Op dinsdag 14 juli 2009 23:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou ja, je doet nu net of hij Liza aan d'r haren al tegenstribbelend dat lege huis van hem heeft ingesleurd.
Daar was ze toch echt zelf bij.
nee,quote:Op dinsdag 14 juli 2009 23:42 schreef Doopy-X- het volgende:
ik ga morgen dus echt wel even shoppenquote:Op dinsdag 14 juli 2009 23:44 schreef Inca het volgende:
Gaat alvast bij de winkel staan voor de prive
Nope, de enige die Jans ballen heeft genomen is zijn eigen moeder...quote:Op dinsdag 14 juli 2009 23:46 schreef Anniebab het volgende:
Nou Wes zit met kerst mooi onder Jans ballen.
ja echt wel ..ze lijken wel beetje op elkaar qua roddelenquote:Op dinsdag 14 juli 2009 23:45 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Sorry, ben niet zo op de hoogte van deze programma's....wat een bende
http://www.dvhn.nl/nieuws(...)_Smit_ontmoet_Maximaquote:
Ik zit in mijn dropjes te stikkenquote:Op dinsdag 14 juli 2009 23:48 schreef JaneDoe het volgende:
maar ja, heeft evert die prijskaartjes eigenlijk wel gecontroleerd
voor t zelfde geld zijn het gewoon spaarpunten van de pickwick
Zal wel ergens op een "programma gemist"-site staan. Kun je hem zelf branden.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 23:46 schreef BB-King het volgende:
Weet iemand of hier nog een DVD'tje van uitkomt?
Komedie van het jaar!
quote:moeder van Wesley Sneijder maakt zich op dit moment geen zorgen over haar verse schoondochter Jolanthe!Moeder Imca Marina checkt alles na.
quote:Ma van AdamCurry wil heel graag pers te woord staan over alles wat uit zijn huis is meegejat,maar blijkt niet Paat te zijn maar MIckey zelf!
Ik hoop wel voor de moeder van Paul dat Paul foto's maakt van de inrichtingquote:Mijn moeder heeft ook opgebeld om te melden wat er allemaal meegenomen zou kunnen worden voor het geval dat. Maar wij zijn supergelukkig!
quote:Opsporing verzocht gaat volgende week speciale uitzending maken over het geheim van de Jan Smit. Vooral de zijden bloemen. Waarde 1 miljard!
quote:Op dinsdag 14 juli 2009 23:49 schreef Nizno het volgende:
Paul de leeuw op twitter:
[..]
[..]
[..]
Ik hoop wel voor de moeder van Paul dat Paul foto's maakt van de inrichting
Die twee hadden echt wel een samenlevingscontractquote:Op dinsdag 14 juli 2009 23:50 schreef sunny16947 het volgende:
ff over de foto's. Het is heel gebruikelijk dat als je veel waardevolle spullen hebt red je het niet met een gemiddelde inboedelverzekering. Daar moeten dan foto's van gemaakt worden, ook i.v.m. diefstal. En aan die waarde zal een aardige verzekeringspremie hangen. Jan betalen aan de verzekering voor no spullen....
En nee het is geen diefstal en de verzekering betaald no nop want Yo had gewoon de sleutel.
quote:nieuw tv format:strip the house!Hoe snel kun je met 11 verhuizers een huis van bekende nederlanders helemaal leeghalen. Pres: Sybrand Nysen
Liza zal Wim wel leegtrekken.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 23:50 schreef Doopy-X- het volgende:
Ik hoop voor Liza dat ze wel de bonnetjes van de kerstballen weggooit, ik ga der even mailen
Zelfs Moe Smit zei in het interview dat het geen diefstal is en ze dus geen aangifte kan doen.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 23:51 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Die twee hadden echt wel een samenlevingscontract![]()
In dat geval zou het wel diefstal zijn
Maar mondelinge afspraken tellen ook.Ik wil ze onder ede horen praten en de rechtzaak moet voor iedereen toegankelijk zijn ,of op TV komenquote:Op dinsdag 14 juli 2009 23:50 schreef sunny16947 het volgende:
ff over de foto's. Het is heel gebruikelijk dat als je veel waardevolle spullen hebt red je het niet met een gemiddelde inboedelverzekering. Daar moeten dan foto's van gemaakt worden, ook i.v.m. diefstal. En aan die waarde zal een aardige verzekeringspremie hangen. Jan betalen aan de verzekering voor no spullen....
En nee het is geen diefstal en de verzekering betaald no nop want Yo had gewoon de sleutel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |