Dat was alleen maar 'van horen zeggen', dat ze dan zouden gaan trouwen.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 23:33 schreef Nizno het volgende:
er ware geen trouwplannen??????????????
wat gingen ze samen tijdens die vakantie dan die Jan heeft afgezegd en Yo via t reisbureau moest vernemen dat het niet door gaat.
Ut gaat mams om het prinsiepequote:Op dinsdag 14 juli 2009 23:35 schreef Doopy-X- het volgende:
Ach kloot toch op, Jan heeft miljoenen op de bank staan, die interesseert die hele witte slaapkamer en de keukendoekjes geen reet. Ze doet net offie bankroet is
Ja... dit soort sitcoms schrijven ze noooooooitmeerquote:Op dinsdag 14 juli 2009 23:36 schreef snetje het volgende:
[..]
zit je nou serieus voor de 2e keer te kijken?![]()
![]()
Ik ookquote:Op dinsdag 14 juli 2009 23:36 schreef snetje het volgende:
[..]
![]()
ik kijk nu de eerste keer.. maar heb t gevoel dat ik het al gezien heb... fok volgen en je weet de hele palinggatequote:Op dinsdag 14 juli 2009 23:36 schreef snetje het volgende:
[..]
![]()
lol heb je de dvdrecorder wel op opnemen gezet?quote:Op dinsdag 14 juli 2009 23:37 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ja... dit soort sitcoms schrijven ze noooooooitmeer
Belachelijk hé..dat zij met Jan bemoeit. Het is hun leven, en volgens Ma Smit hadden Jan en Liza een tijdje een relatie.quote:
quote:Op dinsdag 14 juli 2009 23:25 schreef Haaibaaike het volgende:
Yolanthe niet blij met uitzending Shownieuws
TROS-presentatrice Yolanthe Cabau van Kasbergen heeft Shownieuws verzocht om het exclusieve interview met Gerda Smit, de moeder van Jan, vanavond niet uit te zenden. “Volgens mij heeft zij evenveel managers als verhuizers, daar leek het gisteren wel op. Ik heb echt de hele wereld aan de lijn gehad om me te bewegen om het niet uit te zenden“, zegt presentator Evert Santegoeds. Hij gaat niet in op het verzoek. “Daar kan geen sprake van zijn. Het gaat gewoon de zender op vanavond.“
De vroege editie van Shownieuws staat vandaag compleet in het teken van het exclusieve interview met de moeder van Jan Smit. Gerda Smit zegt dat Yolanthe voor meer dan 100.000 euro aan spullen uit het huis van Jan Smit heeft gehaald.
Volgens Evert Santegoeds is hemel en aarde bewegen om het interview niet op de buis te krijgen. “Ik heb zelfs Wesley Sneijder gisteren nog lang aan de telefoon gehad. Hij zei: ‘Doe dat nou niet. We hebben zo’n goed contact en jullie hebben iedere keer leuke foto’s kunnen maken’. Ja, maar als ik dit niet uitzendt, kan ik beter ander werk gaan doen. Ze hadden gehoord dat er wat aan zat te komen. Ik heb een promo opgenomen op de dijk bijvoorbeeld en er lopen zoveel toeristen in Volendam. Ik weet niet wie dat getipt heeft, maar op een gegeven moment hoorde hij dat. Bij Boulevard was het ook al bekend dat er een spraakmakend interview met de moeder van Jan Smit aan zit te komen. Dan gaat de telefoon rinkelen.”
De kijkcijfers van Shownieuws zullen volgens Santegoeds de lucht ingaan. “Als je hier niet naar kijkt, weet je niet waar Nederland morgen over praat. We hebben zoveel in huis. Ik kan me niet herinneren dat dit eerder in de shownieuws gebeurd is. Er wordt niet gezapt tussen 19.15 en 20.00 uur vanavond.”
Bron
kleine handdoekjes voor in de wcquote:Op dinsdag 14 juli 2009 23:37 schreef Doopy-X- het volgende:
Wat zijn gastendoekjes?![]()
"die zijn ook weg"
Pses, dat is het enige wat in de botte holle kop van die knurft omgaatquote:Op dinsdag 14 juli 2009 23:38 schreef JaneDoe het volgende:
wat zal er door dat hoofd van evert gaan terwijl hij tegenover zo n ratelende vrouw zit
ze loopt gewoon leeg, hij denkt 'kassa'
quote:Op dinsdag 14 juli 2009 23:36 schreef Deisyy het volgende:
Gerda kan rijmen en dichten zonder d'r mondhoeken op te lichten
Arme Jan, met zo'n moederquote:Op dinsdag 14 juli 2009 23:38 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Belachelijk hé..dat zij met Jan bemoeit. Het is hun leven, en volgens Ma Smit hadden Jan en Liza een tijdje een relatie.
Nee, dat zegt ze niet. Ze zegt dat ze NU een relatie hebben.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 23:38 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Belachelijk hé..dat zij met Jan bemoeit. Het is hun leven, en volgens Ma Smit hadden Jan en Liza een tijdje een relatie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |