Asjeblieft zeg!quote:Op dinsdag 14 juli 2009 23:04 schreef Anniebab het volgende:
[..]
HoHo gewoon vrouw met goed moederhart
hahah en dit alles heb ik hierrrr geleerd...quote:Op dinsdag 14 juli 2009 23:04 schreef versabommie het volgende:
[..]
OEEEEEEEE dat lijkt me zoooooooooooo kicke! Dat ze die heks wegens smaad aanklaagt, en het wint! En dat dan Annie en al die andere Gerda-addepten hier schoorvoetend moeten toegeven dat ze er zo naast zaten, en Yolanthe die dan weer door het leven kan als de onschuldige engel die ze is!
misschien gekregen van WimLex en Maxquote:Op dinsdag 14 juli 2009 23:08 schreef Eef999 het volgende:
Hoe weet die moeder van Jan dat dat dekbed hetzelfde is als dat van WimLex en Maxima?
Staat dat op de verpakking of heeft de RVD hier melding van gemaakt
Maxima moet natuurlijk we het Nederlandse lied kennen he..Misschien heeft Janneman een prive optreden gedaan en raakten ze aan de praat overdekbedhoezen en kussenslopen koetjes en kalfjesquote:Op dinsdag 14 juli 2009 23:08 schreef Eef999 het volgende:
Hoe weet die moeder van Jan dat dat dekbed hetzelfde is als dat van WimLex en Maxima?
Staat dat op de verpakking of heeft de RVD hier melding van gemaakt
Niet van mij in ieder geval!quote:Op dinsdag 14 juli 2009 23:08 schreef Anniebab het volgende:
[..]
hahah en dit alles heb ik hierrrr geleerd...![]()
nee want dan had ze iedereen wel tot de grond afgebrandquote:
Die maxima vinnik trouwens ook zo fout als het maar zijn kanquote:Op dinsdag 14 juli 2009 23:12 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Maxima moet natuurlijk we het Nederlandse lied kennen he..Misschien heeft Janneman een prive optreden gedaan en raakten ze aan de praat overdekbedhoezen en kussenslopen koetjes en kalfjes
Jaaa wie is hier nou de befaamde bommengooier,jij toch wel?quote:Op dinsdag 14 juli 2009 23:13 schreef Nizno het volgende:
[..]
nee want dan had ze iedereen wel tot de grond afgebrand
Ik ben altijd lief, bijzonder empathisch begaafd, en meelevend met alle users! Zo vind ik Mooiiiii eigenlijk helemaal geen naar mens en geloof ik oprecht dat er in dat zwarte gat waar ooit haar hart zat nog best wat menselijks huist in Gerda!quote:Op dinsdag 14 juli 2009 23:13 schreef Nizno het volgende:
[..]
nee want dan had ze iedereen wel tot de grond afgebrand
Mag ik dat eik zeggen of is dat majesteitschennis?quote:Op dinsdag 14 juli 2009 23:15 schreef versabommie het volgende:
[..]
Die maxima vinnik trouwens ook zo fout als het maar zijn kan
Hee Geiten-Peterquote:Op dinsdag 14 juli 2009 23:18 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik ben altijd lief, bijzonder empathisch begaafd, en meelevend met alle users! Zo vind ik Mooiiiii eigenlijk helemaal geen naar mens en geloof ik oprecht dat er in dat zwarte gat waar ooit haar hart zat nog best wat menselijks huist in Gerda!
ikke??? of bom??quote:Op dinsdag 14 juli 2009 23:16 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Jaaa wie is hier nou de befaamde bommengooier,jij toch wel?
hahahah zie je je trekt al wat bij...quote:Op dinsdag 14 juli 2009 23:18 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik ben altijd lief, bijzonder empathisch begaafd, en meelevend met alle users! Zo vind ik Mooiiiii eigenlijk helemaal geen naar mens en geloof ik oprecht dat er in dat zwarte gat waar ooit haar hart zat nog best wat menselijks huist in Gerda!
ow heel goed... de pijn klopt netjes door..........quote:Op dinsdag 14 juli 2009 23:20 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Bom ,maarre hoe gaat t met je kiespijn?
Nou als t goed is staat de RVD al voor je deur...quote:Op dinsdag 14 juli 2009 23:19 schreef versabommie het volgende:
[..]
Mag ik dat eik zeggen of is dat majesteitschennis?
Tierietombaaaaaaaaaaaaaaaa tierietombaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op dinsdag 14 juli 2009 23:06 schreef Eef999 het volgende:
[..]
Ja, dat hoorde ik van de week al, dat ie al jaren een haarstukje draagt
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |