Ja, als ik haar manager was zou ik zeggen dat ze nu gewoon door moet koeren met tortelduifje Wes en verder niets moet zeggen. Gerda en Jan staan nu meer voor joker dan zij, raar maar waarquote:
De zijden nepbloemetjes welteverstaan hèquote:Op dinsdag 14 juli 2009 22:32 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Dat ze met Wesley de bloemetjes buiten aan het zetten is?
Uiteraard!quote:Op dinsdag 14 juli 2009 22:40 schreef yvonne het volgende:
[..]
De zijden nepbloemetjes welteverstaan hè
Het was Jan niet eens opgevallen en het kon hem niet schelen, dus zo leeg zal het niet geweest zijn.quote:
Waar lees je dat?quote:Op dinsdag 14 juli 2009 22:43 schreef versabommie het volgende:
Vaag... normaal als een kerel vreemd gaat is de kiet te klein hier, die arme arme arme Edem is steeds het lul, maar zo'n Jantje die nog voor de timmerman ( waar nog niets van bekend is of Yolathe er iets mee uitspookte) fleur uitwoonde en daarna een gezin ontwrichte dat is allemaal maar ok... ineens is die vieze homewrecker de gevierde pik en die rancuneuze centebak een topwijf en het slachtoffer is nu een enge dievegge![]()
Moet zeggen dat ik dat ook errug vreemd vond.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 22:44 schreef yyentle het volgende:
[..]
Het was Jan niet eens opgevallen en het kon hem niet schelen, dus zo leeg zal het niet geweest zijn.
Uit enkele reacties hier...quote:
Vind ik ook hoorquote:Op dinsdag 14 juli 2009 22:47 schreef kiekooft het volgende:
Die Yo wil niet voor camera reageren... natuurlijk niet.. ze gaat nu diep nadenken wat voor leugens ze aan de media gaat vertellen over gerda en jan! Dan pas zal ze wel reageren! Letmaar op mijn woorden.. Ze is mooi maar heel gemeen en vals!
Ik zie Sylvie!quote:Op dinsdag 14 juli 2009 22:58 schreef versabommie het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAA!Ze is er weer op!
![]()
Takkeheks!
Helmut Lotti kaal?quote:
Ja dat zal t zijn...quote:Op dinsdag 14 juli 2009 23:00 schreef Inca het volgende:
Moeke wilde het zelf achter over drukken maar kwam te laat
HoHo gewoon vrouw met goed moederhartquote:Op dinsdag 14 juli 2009 22:58 schreef versabommie het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAA!Ze is er weer op!
![]()
Takkeheks!
OEEEEEEEE dat lijkt me zoooooooooooo kicke! Dat ze die heks wegens smaad aanklaagt, en het wint! En dat dan Annie en al die andere Gerda-addepten hier schoorvoetend moeten toegeven dat ze er zo naast zaten, en Yolanthe die dan weer door het leven kan als de onschuldige engel die ze is!quote:
Ja, dat hoorde ik van de week al, dat ie al jaren een haarstukje draagtquote:
Ja dat was voor de verzekering, dat moet ook wel als je al je wc papier met bladgoud uitzoekt.Ja vooruit Jan dokken ,heeft maxima ook.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 22:37 schreef berney het volgende:
Ik vind die moeder wel lief.
Slim ook, om foto's te maken voor de keet leeg gehaald werd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |