Halverwege zo ongeveerquote:Op dinsdag 14 juli 2009 23:32 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Wij weten de apotheek zo te vinden
Maar dat zijn haar zaken nietquote:Op dinsdag 14 juli 2009 23:33 schreef versabommie het volgende:
Nee Gerda gaat het daar niet over hebben ... ik bedoel het gebeurt haar dagelijks dat zoonlief een gezin sloopt
heule lange vakantie dusquote:Op dinsdag 14 juli 2009 23:34 schreef Inca het volgende:
Ma kasbergen woont er al meer dan een jaar maar familie smit moest eerst op vakantie
nee met t bekendmaken van de breuk.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 23:34 schreef Doopy-X- het volgende:
"Kan je niet wachten met uitmaken totdat ik op vakantie ben?"
Ga maar een lading breinaalden in slaan, dat gaat je niet lukkenquote:Op dinsdag 14 juli 2009 23:34 schreef Anniebab het volgende:
Nou en ik moet dit weeeer recht gaan breien ....nee ik doe t niet meer....
quote:Op dinsdag 14 juli 2009 23:32 schreef Day het volgende:
[..]
Hoho, zelfde beddegoed als Max en Lex, hè? Dat tikt aan, hoor!
Alleen al de witte slaapkamer was 25.000 waard hoor, volgens Ma Smit!quote:Op dinsdag 14 juli 2009 23:31 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..].
Ik vind 't geweldig dat iemand blijkbaar voor 100.000 euro uit een huis kan halen. Heb niet alles teruggelezen, maar heeft ze niet per ongeluk het hele huis meegenomen? Wie heeft hier voor een 100.000 aan inboedel etc. in huis staan?
't feit dat je het uberhaupt moet rechtbreien is toch al voldoendequote:Op dinsdag 14 juli 2009 23:34 schreef Anniebab het volgende:
Nou en ik moet dit weeeer recht gaan breien ....nee ik doe t niet meer....
zit je nou serieus voor de 2e keer te kijken?quote:Op dinsdag 14 juli 2009 23:27 schreef versabommie het volgende:
BLIJF DAN OOK MET JE KLAUWEN UIT DIE PRIVÉ KASTEN TRUT!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |