Natuurlijk welquote:Op dinsdag 14 juli 2009 23:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Het is een spook, maar aan die koortslip kan ze dan natuurlijk net weer niets doen
Het ergste moet nog komen allemaal.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 23:28 schreef conleche het volgende:
ooooooh wat gaat ze hier spijt van krijgen.......
En geld om vis te kopenquote:Op dinsdag 14 juli 2009 23:28 schreef conleche het volgende:
ooooooh wat gaat ze hier spijt van krijgen.......
Wat ie ook zegt, ik KOTS op mensen zoals die Santegoedsquote:Op dinsdag 14 juli 2009 23:25 schreef Haaibaaike het volgende:
Yolanthe niet blij met uitzending Shownieuws
TROS-presentatrice Yolanthe Cabau van Kasbergen heeft Shownieuws verzocht om het exclusieve interview met Gerda Smit, de moeder van Jan, vanavond niet uit te zenden. “Volgens mij heeft zij evenveel managers als verhuizers, daar leek het gisteren wel op. Ik heb echt de hele wereld aan de lijn gehad om me te bewegen om het niet uit te zenden“, zegt presentator Evert Santegoeds. Hij gaat niet in op het verzoek. “Daar kan geen sprake van zijn. Het gaat gewoon de zender op vanavond.“
De vroege editie van Shownieuws staat vandaag compleet in het teken van het exclusieve interview met de moeder van Jan Smit. Gerda Smit zegt dat Yolanthe voor meer dan 100.000 euro aan spullen uit het huis van Jan Smit heeft gehaald.
Volgens Evert Santegoeds is hemel en aarde bewegen om het interview niet op de buis te krijgen. “Ik heb zelfs Wesley Sneijder gisteren nog lang aan de telefoon gehad. Hij zei: ‘Doe dat nou niet. We hebben zo’n goed contact en jullie hebben iedere keer leuke foto’s kunnen maken’. Ja, maar als ik dit niet uitzendt, kan ik beter ander werk gaan doen. Ze hadden gehoord dat er wat aan zat te komen. Ik heb een promo opgenomen op de dijk bijvoorbeeld en er lopen zoveel toeristen in Volendam. Ik weet niet wie dat getipt heeft, maar op een gegeven moment hoorde hij dat. Bij Boulevard was het ook al bekend dat er een spraakmakend interview met de moeder van Jan Smit aan zit te komen. Dan gaat de telefoon rinkelen.”
De kijkcijfers van Shownieuws zullen volgens Santegoeds de lucht ingaan. “Als je hier niet naar kijkt, weet je niet waar Nederland morgen over praat. We hebben zoveel in huis. Ik kan me niet herinneren dat dit eerder in de shownieuws gebeurd is. Er wordt niet gezapt tussen 19.15 en 20.00 uur vanavond.”
Bron
Toen ben ik, serieus, van de bank gepleurd van het lachen! Die foto!!!quote:Op dinsdag 14 juli 2009 23:28 schreef Deisyy het volgende:
Yolanthe heeft de witte zijden bloemen geruild voor de rode zijden bloemen
Ja joh dat is typisch Evert.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 23:27 schreef Cacao het volgende:
[..]
Nounou, ik ken meer mensen die dit niet zullen kijken/gekeken hebben dan wel hoor. Ik kan morgen echt niet aankomen met: "Wat die moeder van Jantje toch zei."
quote:
Het is zo lelijk ook hè? 't wordt het mensje d'r dood nog. Wat moet Yo met die zooi???quote:Op dinsdag 14 juli 2009 23:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Het ergste moet nog komen allemaal.
Dat ze de prijskaartjes van de kerstballen heeft bewaard
"Het wordt een kale kerst!"
Zijden bloemenquote:Op dinsdag 14 juli 2009 23:30 schreef Day het volgende:
[..]
Toen ben ik, serieus, van de bank gepleurd van het lachen! Die foto!!!
it's gonna be a cold and lonely christmas without you...... and my balls!!quote:Op dinsdag 14 juli 2009 23:29 schreef Greys het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 14 juli 2009 23:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Jan en Yo blijkbaar...... en nu Yo en Wesquote:Op dinsdag 14 juli 2009 23:31 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..].
Ik vind 't geweldig dat iemand blijkbaar voor 100.000 euro uit een huis kan halen. Heb niet alles teruggelezen, maar heeft ze niet per ongeluk het hele huis meegenomen? Wie heeft hier voor een 100.000 aan inboedel etc. in huis staan?
Hoho, zelfde beddegoed als Max en Lex, hè? Dat tikt aan, hoor!quote:Op dinsdag 14 juli 2009 23:31 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..].
Ik vind 't geweldig dat iemand blijkbaar voor 100.000 euro uit een huis kan halen. Heb niet alles teruggelezen, maar heeft ze niet per ongeluk het hele huis meegenomen? Wie heeft hier voor een 100.000 aan inboedel etc. in huis staan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |