Ik heb eff alles teruggelezen en het interview ook gezien.Ik begrijp gerda's boosheid wel.Ik denk dat ze ook boos is op het feit dat die familie zich veel ontzegd heeft vroeger om Jan z'n cariere te steunen.Ze hebben heel veel voor hem gedaan vroeger "neem ik aan" Dat er dan zo'n "meid" na een "verkering" ,zoals Jans moeder het noemt" na 2half jaar heel z'n huis leeghaalt,zou ik als moeder ook flink van balen.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 20:54 schreef Anniebab het volgende:
ik ben hier weer zwaar in de minderheid,maar verdom t om me emmer te pakken.
Ja mijn zoon was t me net aan t uitleggen, volgende keer probeer ik het.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 21:32 schreef Greys het volgende:
Na overleg even voor Anniebab geopend
Annie, we leren het je wel, een topic openen, als je wilt!
Begin april is hier op fok! het eerste topic al geopend, dus het zou mij ook niets verbazenquote:Op dinsdag 14 juli 2009 21:36 schreef sunny16947 het volgende:
Sneijder is in januari gescheiden. En, en het zou me niet verbazen als Yo de aanleiding was. Zoon had ze nl. al veel eerder voor de breuk samen gespot.
quote:Op dinsdag 14 juli 2009 21:34 schreef Radobe het volgende:
* dept met een gastendoekje de tranen van t lachen weg.
En nu? Mis je nu nog iets?quote:Op dinsdag 14 juli 2009 21:35 schreef Copycat het volgende:
Ik mis de keukenrol in de OP. Ik lijk Gretige Gerda wel.
Jaja allemaal de schuld van die twee botters die hier nog zijn, ze zijn allemaal al uitgeroeid.Tevreden?quote:Op dinsdag 14 juli 2009 21:38 schreef Scrutinizer het volgende:
[ afbeelding ]
Het zit ze ook niet mee daar in Volendam
Neeheeeeeeeeeee, Annie are you walking!quote:Op dinsdag 14 juli 2009 21:37 schreef beequeen het volgende:
Een naam topique voor ons aller Annie. Annie are you ok?![]()
Kut, haal ik weer 2 gates door elkaar.
quote:Op dinsdag 14 juli 2009 21:32 schreef Greys het volgende:
Na overleg even voor Anniebab geopend
Annie, we leren het je wel, een topic openen, als je wilt!
Ik heb keurig gePMd of ik haar moest helpen of dat ze het zelf deed, piem0lquote:
Echt iedereen verstaat dat verkeerd he?quote:Op dinsdag 14 juli 2009 21:43 schreef yvonne het volgende:
[..]
Neeheeeeeeeeeee, Annie are you walking!
Ja i 'am ok walking over the dike,kijkend naar die twee botters hier.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 21:46 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb keurig gePMd of ik haar moest helpen of dat ze het zelf deed, piem0l![]()
[..]
Echt iedereen verstaat dat verkeerd he?
Het is toch duidelijk dat hij walking zingt?
Dat gaat over Annie, huppelend over de Volendamsche Dijk
kijk, deze heeft WEL der oogjes en oortjes open staan en niet alleen voor de flutdingen.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 21:36 schreef sunny16947 het volgende:
Oh en als je een beetje weet hoe de media werkt....zijn de belangrijkste stukken eruit geknipt. Daar waar het echt om waardevolle spullen ging. Kwestie van tussen de regels door lezen en luisteren.
Sneijder is in januari gescheiden. En, en het zou me niet verbazen als Yo de aanleiding was. Zoon had ze nl. al veel eerder voor de breuk samen gespot.
Hihihiiiiihihi, dat van die onderbroek had ik niet eens gehoord!quote:Op dinsdag 14 juli 2009 21:50 schreef JaneDoe het volgende:
gleufalipta (copyright ligt bij vivi) had wel een paar heerlijke uitspraken;
- voor acteren krijgt ze een tien, maar ik hoef dr nooit meer te zien!
- ze kwam met een onderbroek in oktober en vertrok met 2 vrachtwagens vol in mei
mama smitje was af en toe wel moeilijk te verstaan hoor
Nogmaals ik vind t een beetje laag om over iemands uiterlijk zover te gaan, iedereen heeft wat en dit is niet leuk meer.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 21:50 schreef JaneDoe het volgende:
gleufalipta (copyright ligt bij vivi) had wel een paar heerlijke uitspraken;
- voor acteren krijgt ze een tien, maar ik hoef dr nooit meer te zien!
- ze kwam met een onderbroek in oktober en vertrok met 2 vrachtwagens vol in mei
mama smitje was af en toe wel moeilijk te verstaan hoor
Hoho!quote:Op dinsdag 14 juli 2009 21:48 schreef beequeen het volgende:
Die OP. Misschien kan Ger die ook op CD rom zetten.![]()
quote:Op dinsdag 14 juli 2009 21:45 schreef sunny16947 het volgende:
En het was Jan toch die er een eind aan maakte? Even daarvoor een tatto laten zetten. Geen kwaad woord over Yo willen horen....en nu is hij er helemaal klaar mee. Lijkt er meer op dat de schellen van zijn ogen zijn gevallen op een harde manier.
http://www.heleweekweekend.nl/jan_smit_ging_vreemd.htmlquote:Yolanthe wist van het slippertje van Jan en haar voormalig beste vriendin, maar vergaf het hem omdat ze samen oud wilden worden. De vriendschap tussen de meiden staat sindsdien op een laag pitje.
Jan zou het niet bij een slippertje hebben gelaten. Volgens bronnen uit Volendam ging hij ook vreemd met de getrouwde Liza uit het vissersdorp. Werd Yolanthe eerst nog als de oorzaak van breuk gezien, nu zijn de rollen omgedraaid.
gevonden bij een huiszoeking, zeer waarschijnlijk buitgemaakt bij een inbraak; 40 gastendoekjes, zijden bloemen, een dekbedovertrek (net zo eentje als max en lex) en een vergulde keukenrol!quote:Op dinsdag 14 juli 2009 21:53 schreef sunny16947 het volgende:
Zag ik dat nu goed....was aan het zappen "opsporing verzocht".
Ook kerstballen?quote:Op dinsdag 14 juli 2009 21:57 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
gevonden bij een huiszoeking, zeer waarschijnlijk buitgemaakt bij een inbraak; 40 gastendoekjes, zijden bloemen, een dekbedovertrek (net zo eentje als max en lex) en een vergulde keukenrol!
ja die waren vast niet aanwezig want die had Gerda allemaal bewaard.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 22:02 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
neuh, ze hadden t wel nog over prijskaartjes
quote:Op dinsdag 14 juli 2009 21:52 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Nogmaals ik vind t een beetje laag om over iemands uiterlijk zover te gaan, iedereen heeft wat en dit is niet leuk meer.
Die prijskaartjes lagen in de legel dozen ,ze heeft 5 uur ingepakt met 11 man sterk das 55 uurtjes maar.....quote:Op dinsdag 14 juli 2009 22:04 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja die waren vast niet aanwezig want die had Gerda allemaal bewaard.
die wel ja, de rest is pleitosquote:Op dinsdag 14 juli 2009 22:04 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja die waren vast niet aanwezig want die had Gerda allemaal bewaard.
Das veul tijd voor de inhoud van 1 slaapkamer, der eigen spullen en een paar bordjes en bestek wat ze mee mocht nemen.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 22:06 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Die prijskaartjes lagen in de legel dozen ,ze heeft 5 uur ingepakt met 11 man sterk das 55 uurtjes maar.....
Die zijn toch echt zojuist gestolen door Gerda heurquote:Op dinsdag 14 juli 2009 22:04 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Je ballen zullen maar gestolen worden...niet leuk.
Moet je je klep maar dicht doen.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 22:07 schreef versabommie het volgende:
[..]
Die zijn toch echt zojuist gestolen door Gerda heur
yepquote:Op dinsdag 14 juli 2009 22:07 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Das veul tijd voor de inhoud van 1 slaapkamer, der eigen spullen en een paar bordjes en bestek wat ze mee mocht nemen.
quote:Op dinsdag 14 juli 2009 22:10 schreef Nizno het volgende:
ja heuj dan moet ie ook op de volgende pagina natuurlijk
op herhaling
[ afbeelding ]
Die kenaue komt echt niet in de buurt van mijn klep. Ze heeft de ballen van haar eigen kind gejatquote:
Heej Henk, missen we geen servettuh of zijden tafelstukkies?quote:Op dinsdag 14 juli 2009 22:14 schreef Anniebab het volgende:
oke maar yo is nu ook niet meer de heilige madonna zoals zij zich voordeed...als zij nog eens gaat uit eten wordt daarna alles geteld voordat ze t pand mag verlaten.
moe! kijk es in de kelder of de kerstballen er nog liggen!quote:Op dinsdag 14 juli 2009 22:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Heej Henk, missen we geen servettuh of zijden tafelstukkies?
ja en zij heeft ze toch zelf uitgezocht....quote:Op dinsdag 14 juli 2009 22:17 schreef debuurvrouw het volgende:
Ja zeg! Zit ik nietsvermoedend te zappen val ik midden in een gate!2000 euro aan zijden bloemen! Kom daar maar eens om. En ze dan ook meenemen als je weg gaat en dan nog de tijd nemen om ze te vervangen voor roze van Xenos.
![]()
En die prijskaartjes van de kerstballen. Smullen hoor, deze tv.![]()
Of begreep ik het weer eens verkeerd...![]()
Wie zet zijn huis nou nog vol met kunstbloemen? Behalve mijn bejaarde oma.
Ik weet wel zeker dat dit enorm onhandig is geweest. Ze heeft volgens mij vooral het tegendeel bereikt. Niet Yolanthe, maar zijzelf met Jantje in haar kielzog staat enorm voor lul door deze actie. Daarom snap ik ook echt niet dat niemand haar van deze domme actie heeft weten af te houden.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 22:17 schreef Anniebab het volgende:
Ze sprak uit eigen naam en niet uit naam van Jan,maar ik weet niet of het nou wel zo handig is geweest,gezien alleen al hier de reacties....
Ja kan je nagaan wat voor een lieflijk deerne t is..........vuil rattebreintje hep zequote:Op dinsdag 14 juli 2009 22:25 schreef Vivi het volgende:
Toch wel slim van Yo, dat ze de ekskloesif silk bloemstukken heeft verwechseld voor blommen van de Éksjion...dat had zó nog máááánden kunnen duren eer Jan het had opgemerkt! Ik zie haar al zitten, avondenlang, haar cunning plen te smeden om de zijden bloemen te ontvreemden.
Ben benieuwd wat ze er tegenin gaat brengenquote:Op dinsdag 14 juli 2009 22:27 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Ja kan je nagaan wat voor een lieflijk deerne t is..........vuil rattebreintje hep ze
Dat ze met Wesley de bloemetjes buiten aan het zetten is?quote:Op dinsdag 14 juli 2009 22:31 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ben benieuwd wat ze er tegenin gaat brengen
Ik ken leukere topics zoals die over jouw jopenquote:Op dinsdag 14 juli 2009 22:10 schreef Day het volgende:
Ik vind dit echt gewoon de leukste topicreeks éver op FOK!
Was ze al aan het doenquote:Op dinsdag 14 juli 2009 22:32 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Dat ze met Wesley de bloemetjes buiten aan het zetten is?
Als ze slim is reageert ze er helemaal niet op.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 22:31 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ben benieuwd wat ze er tegenin gaat brengen
Het balletje gaat nu rollen, over en weer.
als je een heel huis leeg trekt?quote:Op dinsdag 14 juli 2009 22:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Als ze slim is reageert ze er helemaal niet op.
Dan komen Jan en Moe Smit hier rotter uit dan zij.
Ja, als ik haar manager was zou ik zeggen dat ze nu gewoon door moet koeren met tortelduifje Wes en verder niets moet zeggen. Gerda en Jan staan nu meer voor joker dan zij, raar maar waarquote:
De zijden nepbloemetjes welteverstaan hèquote:Op dinsdag 14 juli 2009 22:32 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Dat ze met Wesley de bloemetjes buiten aan het zetten is?
Uiteraard!quote:Op dinsdag 14 juli 2009 22:40 schreef yvonne het volgende:
[..]
De zijden nepbloemetjes welteverstaan hè
Het was Jan niet eens opgevallen en het kon hem niet schelen, dus zo leeg zal het niet geweest zijn.quote:
Waar lees je dat?quote:Op dinsdag 14 juli 2009 22:43 schreef versabommie het volgende:
Vaag... normaal als een kerel vreemd gaat is de kiet te klein hier, die arme arme arme Edem is steeds het lul, maar zo'n Jantje die nog voor de timmerman ( waar nog niets van bekend is of Yolathe er iets mee uitspookte) fleur uitwoonde en daarna een gezin ontwrichte dat is allemaal maar ok... ineens is die vieze homewrecker de gevierde pik en die rancuneuze centebak een topwijf en het slachtoffer is nu een enge dievegge![]()
Moet zeggen dat ik dat ook errug vreemd vond.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 22:44 schreef yyentle het volgende:
[..]
Het was Jan niet eens opgevallen en het kon hem niet schelen, dus zo leeg zal het niet geweest zijn.
Uit enkele reacties hier...quote:
Vind ik ook hoorquote:Op dinsdag 14 juli 2009 22:47 schreef kiekooft het volgende:
Die Yo wil niet voor camera reageren... natuurlijk niet.. ze gaat nu diep nadenken wat voor leugens ze aan de media gaat vertellen over gerda en jan! Dan pas zal ze wel reageren! Letmaar op mijn woorden.. Ze is mooi maar heel gemeen en vals!
Ik zie Sylvie!quote:Op dinsdag 14 juli 2009 22:58 schreef versabommie het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAA!Ze is er weer op!
![]()
Takkeheks!
Helmut Lotti kaal?quote:
Ja dat zal t zijn...quote:Op dinsdag 14 juli 2009 23:00 schreef Inca het volgende:
Moeke wilde het zelf achter over drukken maar kwam te laat
HoHo gewoon vrouw met goed moederhartquote:Op dinsdag 14 juli 2009 22:58 schreef versabommie het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAA!Ze is er weer op!
![]()
Takkeheks!
OEEEEEEEE dat lijkt me zoooooooooooo kicke! Dat ze die heks wegens smaad aanklaagt, en het wint! En dat dan Annie en al die andere Gerda-addepten hier schoorvoetend moeten toegeven dat ze er zo naast zaten, en Yolanthe die dan weer door het leven kan als de onschuldige engel die ze is!quote:
Ja, dat hoorde ik van de week al, dat ie al jaren een haarstukje draagtquote:
Ja dat was voor de verzekering, dat moet ook wel als je al je wc papier met bladgoud uitzoekt.Ja vooruit Jan dokken ,heeft maxima ook.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 22:37 schreef berney het volgende:
Ik vind die moeder wel lief.
Slim ook, om foto's te maken voor de keet leeg gehaald werd.
Asjeblieft zeg!quote:Op dinsdag 14 juli 2009 23:04 schreef Anniebab het volgende:
[..]
HoHo gewoon vrouw met goed moederhart
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |