Hij was er wel zelf bij om de zaken netjes af te handelen, zo werken wij kerels, hij niet het linke huigelachtige mietje.. Of die liza nou wel of niet meewerkte...quote:Op dinsdag 14 juli 2009 23:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou ja, je doet nu net of hij Liza aan d'r haren al tegenstribbelend dat lege huis van hem heeft ingesleurd.
Daar was ze toch echt zelf bij.
nee,quote:Op dinsdag 14 juli 2009 23:42 schreef Doopy-X- het volgende:
Zit die Albert nou te vragen wat voor kopjes ze hdden?
ik ga morgen dus echt wel even shoppenquote:Op dinsdag 14 juli 2009 23:44 schreef Inca het volgende:
Gaat alvast bij de winkel staan voor de prive
Nope, de enige die Jans ballen heeft genomen is zijn eigen moeder...quote:Op dinsdag 14 juli 2009 23:46 schreef Anniebab het volgende:
Nou Wes zit met kerst mooi onder Jans ballen.
ja echt wel ..ze lijken wel beetje op elkaar qua roddelenquote:Op dinsdag 14 juli 2009 23:45 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Sorry, ben niet zo op de hoogte van deze programma's....wat een bende
http://www.dvhn.nl/nieuws(...)_Smit_ontmoet_Maximaquote:
Ik zit in mijn dropjes te stikkenquote:Op dinsdag 14 juli 2009 23:48 schreef JaneDoe het volgende:
maar ja, heeft evert die prijskaartjes eigenlijk wel gecontroleerd
voor t zelfde geld zijn het gewoon spaarpunten van de pickwick
Zal wel ergens op een "programma gemist"-site staan. Kun je hem zelf branden.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 23:46 schreef BB-King het volgende:
Weet iemand of hier nog een DVD'tje van uitkomt?
Komedie van het jaar!
quote:moeder van Wesley Sneijder maakt zich op dit moment geen zorgen over haar verse schoondochter Jolanthe!Moeder Imca Marina checkt alles na.
quote:Ma van AdamCurry wil heel graag pers te woord staan over alles wat uit zijn huis is meegejat,maar blijkt niet Paat te zijn maar MIckey zelf!
Ik hoop wel voor de moeder van Paul dat Paul foto's maakt van de inrichtingquote:Mijn moeder heeft ook opgebeld om te melden wat er allemaal meegenomen zou kunnen worden voor het geval dat. Maar wij zijn supergelukkig!
quote:Opsporing verzocht gaat volgende week speciale uitzending maken over het geheim van de Jan Smit. Vooral de zijden bloemen. Waarde 1 miljard!
quote:Op dinsdag 14 juli 2009 23:49 schreef Nizno het volgende:
Paul de leeuw op twitter:
[..]
[..]
[..]
Ik hoop wel voor de moeder van Paul dat Paul foto's maakt van de inrichting
Die twee hadden echt wel een samenlevingscontractquote:Op dinsdag 14 juli 2009 23:50 schreef sunny16947 het volgende:
ff over de foto's. Het is heel gebruikelijk dat als je veel waardevolle spullen hebt red je het niet met een gemiddelde inboedelverzekering. Daar moeten dan foto's van gemaakt worden, ook i.v.m. diefstal. En aan die waarde zal een aardige verzekeringspremie hangen. Jan betalen aan de verzekering voor no spullen....
En nee het is geen diefstal en de verzekering betaald no nop want Yo had gewoon de sleutel.
quote:nieuw tv format:strip the house!Hoe snel kun je met 11 verhuizers een huis van bekende nederlanders helemaal leeghalen. Pres: Sybrand Nysen
Liza zal Wim wel leegtrekken.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 23:50 schreef Doopy-X- het volgende:
Ik hoop voor Liza dat ze wel de bonnetjes van de kerstballen weggooit, ik ga der even mailen
Zelfs Moe Smit zei in het interview dat het geen diefstal is en ze dus geen aangifte kan doen.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 23:51 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Die twee hadden echt wel een samenlevingscontract![]()
In dat geval zou het wel diefstal zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |