Bandwagon alsin: iedereen sluit aan door te zwaaienquote:Op maandag 13 juli 2009 15:53 schreef nijnja het volgende:
[..]
Waarom dat bandwagon aansluitrij?
Hoi lieverds
Ah zeg dat danquote:Op maandag 13 juli 2009 15:55 schreef Renesite het volgende:
[..]
Bandwagon alsin: iedereen sluit aan door te zwaaien![]()
Depends. Ik was 1350 kwijt.. en dan had ik nog een paar extra lessen omdat die klootzak mij (geheel onterecht natuurlijkquote:
quote:Tante Nel heeft kiwiwiwiwiwiwiwipppennvel....
Tante Nel heeft kippenvel,
Op haar arm en op haar been
Zelfs op haar grote teen
Op haar buik en in haar nek,
Kippenvel op elke plek!
Tante Nel heeft kippenvel,
En opeens een kippekop!
Met zo'n rooie kam erop!
Door haar nette kleren
Prikken witte kippenveren
Tante Nel is in een wip.
Van kop tot kont een kip!
Elke dag legt ze nu een ei
Oh wat kakelt ze nu blij
Elke nacht gaat ze op stok
Bij de kippen in het hok
En is het weer eens volle maan
Dan droomt ze van een knappe haan
En dat hij zegt: Oh tante Nel!
Jij hebt echt het mooiste vel!
En dan zegt tante Nel: Dankjewel
En dan zegt de haan: Graag gedaan!
quote:
quote:
Waarom deel 1 ook dicht moest.quote:Op maandag 13 juli 2009 16:00 schreef Jotcha het volgende:
Bol, waarom moest mijn topic dicht gister?
quote:Op maandag 13 juli 2009 16:00 schreef Jotcha het volgende:
Bol, waarom moest mijn topic dicht gister?
quote:Op maandag 13 juli 2009 01:24 schreef Krentenbol. het volgende:
Nee.
1000 euro minimaal dus?quote:Op maandag 13 juli 2009 15:57 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Depends. Ik was 1350 kwijt.. en dan had ik nog een paar extra lessen omdat die klootzak mij (geheel onterecht natuurlijk) liet zakken (te snel over kruispunten en ik keek niet genoeg.. flikker op, ik ging heul niet snel over kruispunten en ik keek wel, had jij maar moeten opletten met je dikke heufd
) en daarna de moeder van mn instructeur de pijp uit ging en 't dus nog langer duurde enzo. En omdat een 2e examen fucking 240 euro kostte
.
Deed 't wel een jaar na m'n B-rijbewjis.. als je nog verkeerservaring moet opbouwen kan ik me voorstellen dat je wat meer lessen nodig hebt. Zou sowieso niet op de motor beginnen want als je een inschattingsfout oid maakt kan 't een pijnlijk grapje worden.
Maar je gaat wel karten heb ik gehoordquote:Op maandag 13 juli 2009 16:01 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
1000 euro minimaal dus?
Nou ik ga sowieso niet snel motor rijden, 1x achterop gezeten, nooit meer!![]()
![]()
quote:Op maandag 13 juli 2009 16:02 schreef Zeroku het volgende:
En toch wil ik beginnen met motorrijbewijs.
Van mijn ouders mag ik pas op mijn 25e beginnen.quote:Op maandag 13 juli 2009 16:02 schreef Zeroku het volgende:
Ik ook!quote:Op maandag 13 juli 2009 16:01 schreef Renesite het volgende:
I gotta feeling vind ik nog wel een goed nummer!
quote:Op maandag 13 juli 2009 16:03 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Van mijn ouders mag ik pas op mijn 25e beginnen.
Mijn moeder wilde ook niet dat ik ging beginnen met motor-lessen.quote:Op maandag 13 juli 2009 16:03 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Van mijn ouders mag ik pas op mijn 25e beginnen.
Neem ze mee karten, dan kan je laten zien hoe goed je rijdtquote:Op maandag 13 juli 2009 16:05 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Omdat ze vinden dat ik dan pas verantwoordelijk kan rijden
quote:Op maandag 13 juli 2009 16:02 schreef Zeroku het volgende:
Dat weten ze alquote:Op maandag 13 juli 2009 16:06 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Neem ze mee karten, dan kan je laten zien hoe goed je rijdt.
quote:
Nog 2 jaar wachtenquote:Op maandag 13 juli 2009 16:07 schreef Isdatzo het volgende:
Je kan 'm maar beter zo snel mogelijk halen trouwens, met dat hele europese rijbewijs hebben ze weer een goede smoes om alles nog duurder, nog ingewikkelder en nog idioter te maken.
Vorige keer dat ik ging karten, stond de hele baan stil omdat ze een benzinedop kwijt waren, na de hele baan te hebben afgezocht kwamen ze erachter dat hij in de muts van m'n trui zatquote:Op maandag 13 juli 2009 16:08 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Dat weten ze al
Ik had de laatste keer wel een goede aanrijding
Er lag sowieso enorm veel rubber over heel die baan, en er spatte constant zooi opquote:Op maandag 13 juli 2009 16:09 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Vorige keer dat ik ging karten, stond de hele baan stil omdat ze een benzinedop kwijt waren, na de hele baan te hebben afgezocht kwamen ze erachter dat hij in de muts van m'n trui zat.
Ontspannend hè, die vakantiesquote:Op maandag 13 juli 2009 16:10 schreef Renesite het volgende:
Pre vakantiestress bij mijn ouders. En op wie reageren ze het af?!?!
'HELP JIJ VERDOMME OOK EENS MEE IN PLAATS VAN DE HELE DAG OP JE BED LIGGEN!'
'WÁT? ik lig niet op bed en je hoeft niet zo te schreeuwen! Zeg dan wat ik moet doen!! Doe normaal!'
'Je kan het ook eens aanbieden!'
'En dan zeker wéér te horen krijgen dat ik niets kan doen?'
En de tom-tom die het elke keer fout doet in venloquote:Op maandag 13 juli 2009 16:10 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ontspannend hè, die vakanties.
Wacht maar tot er kaart gelezen moet worden.
Ik moet voorin zetten en ik moet zeggen waar ze langs moeten. Lachen is dat jóhquote:Op maandag 13 juli 2009 16:10 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ontspannend hè, die vakanties.
Wacht maar tot er kaart gelezen moet worden.
Moet je eens met de motor crashen, dan ben je een week blauw.quote:Op maandag 13 juli 2009 16:10 schreef Jotcha het volgende:
Ik had trouwens wel goede blauwe plekkenEn ik kwam er na een uur toch al gebroken uit.
Moet je maar niet door Limburg rijden, serves ya right.quote:Op maandag 13 juli 2009 16:11 schreef Jotcha het volgende:
[..]
En de tom-tom die het elke keer fout doet in venlo
quote:Op maandag 13 juli 2009 16:11 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Moet je eens met de motor crashen, dan ben je een week blauw.
En groen, en rood, en geel, en paars.
Die kleuren veranderen in de loop der dagen, iedere dag ben je een nieuwe maffe kameleon.
Hoe kwam het?quote:Op maandag 13 juli 2009 16:11 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Moet je eens met de motor crashen, dan ben je een week blauw.
En groen, en rood, en geel, en paars.
Die kleuren veranderen in de loop der dagen, iedere dag ben je een nieuwe maffe kameleon.
Dju die 2 lekkere limburgse van afgelopen vakantiequote:Op maandag 13 juli 2009 16:12 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Moet je maar niet door Limburg rijden, serves ya right.
Plop. Bij Nieuweschans de grens over > Duitsland A31quote:Op maandag 13 juli 2009 16:12 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Moet je maar niet door Limburg rijden, serves ya right.
Ik kan het niet zo goed lezen, je bent een aanhalingsteken sluiten ofzo vergetenquote:Op maandag 13 juli 2009 16:12 schreef Renesite het volgende:
'Pap?'
'Ja?'
'Je moet hier rechts he?'
'Ja?'
'Waarom zit je dan in een verkeerde baan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geen Nijntje, enkel Nijnja || Livalo's 'G' O+
Op woensdag 22 april 2009 19:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende: nijn kan schelden _O_
Op zondag 6 september 2009 00:14 schreef yvonne het volgende: Jij hoorde een bleek ventje van 15 te zijn :D
Ik. 5 vrienden over de vloer. Eerst chinezen (we zouden bbqen, maar weerquote:Op maandag 13 juli 2009 16:12 schreef nijnja het volgende:
Wie heeft er gisteren nog wat leuks gedaan?
Voorwiel vond 't leuk om in de bocht met 85/95km/h grip te verliezen, wss te koude bandjes oid.. geen zand/olie/troep gezien op 't asfalt, achteraf.quote:
quote:Op maandag 13 juli 2009 16:13 schreef nijnja het volgende:
[..]
Ik kan het niet zo goed lezen, je bent een aanhalingsteken sluiten ofzo vergetenJij een punt aan het einde van je zin. Waar stopt die zin? En wat is ofzo?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
| ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
quote:Op maandag 13 juli 2009 16:14 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Voorwiel vond 't leuk om in de bocht met 85/95km/h grip te verliezen, wss te koude bandjes oid.. geen zand/olie/troep gezien op 't asfalt, achteraf.
quote:Op maandag 13 juli 2009 16:12 schreef Renesite het volgende:
'Pap?'
'Ja?'
'Je moet hier rechts he?'
'Ja?'
'Waarom zit je dan in een verkeerde baan
Als het druk is verliezen ze soms het overzicht. In Lyon bijvoorbeeld wanneer er weer een verkeersknooppunt komt.quote:
Nee!quote:Op maandag 13 juli 2009 16:16 schreef Desunoto het volgende:
ag boeient je weettog wt er satat of nie dan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Friends are like potatoes. If you eat them, they'll die...
-------------------------------------
www.theinvision.nl
Menselijk.quote:Op maandag 13 juli 2009 16:17 schreef Renesite het volgende:
[..]
Als het druk is verliezen ze soms het overzicht. In Lyon bijvoorbeeld wanneer er weer een verkeersknooppunt komt.
Tja, rustig blijven is niet altijd makkelijkquote:Op maandag 13 juli 2009 16:17 schreef Renesite het volgende:
[..]
Als het druk is verliezen ze soms het overzicht. In Lyon bijvoorbeeld wanneer er weer een verkeersknooppunt komt.
Ik blijf goed rustig hoorquote:Op maandag 13 juli 2009 16:18 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Tja, rustig blijven is niet altijd makkelijk.
quote:Op maandag 13 juli 2009 16:15 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Mijn oom had rijles in berg en dal. Zat die kerel achterop (long time ago), zei die dat ie harder moest, terwijl ze bergop gingen. Mijn oom gaat dus op het gas, 100 meter later: zo goed? Geen reactie, kijkt ie achterom, ligt die kerel daar 100 meter terug
Ik vind fietsen met iemand achterop al lastig zatquote:Op maandag 13 juli 2009 16:19 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
![]()
.
Daar ben ik ook altijd bang voor als ik met iemand achterop rijd.
Doe ik dus ook eigenlijk nooit, en nu kan het niet omdat ik er een duoseat-cover op geknald heb.
Mijn toetsenbord heeft een verkeerde instelling op het momentquote:
Wat zei je: STERF KUT KAMPER MET JE GOUWE KETTING!quote:Op maandag 13 juli 2009 16:19 schreef Jotcha het volgende:
Nohh ik kreeg laatst de middelvinger van een kampertokkie
Ik had het meer over je oudersquote:Op maandag 13 juli 2009 16:18 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik blijf goed rustig hoormaar ik kan niet tegen medeweggebruikers.
Ik ben met 11 collega's naar Boode geweest, als er iemand uit Deventer/Bathmen en of omstreken komt zal dit wel bekend klinken. Allemaal op de fiets heen, heenweg een half uur fietsen, terugweg 3 uur ongeveer...quote:Op maandag 13 juli 2009 16:14 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik. 5 vrienden over de vloer. Eerst chinezen (we zouden bbqen, maar weer) en daarna lekker chillen thuis, drank, gezellig, geroddel (collega's
) en American Pie gezien
!!!
Nee. Ik reed door bij een rotonde, omdat hij zijn knipperlicht niet aan had gezetquote:Op maandag 13 juli 2009 16:21 schreef Renesite het volgende:
[..]
Wat zei je: STERF KUT KAMPER MET JE GOUWE KETTING!
Samenvatting.quote:Op maandag 13 juli 2009 16:21 schreef nijnja het volgende:
[..]
Ik ben met 11 collega's naar Boode geweest, als er iemand uit Deventer/Bathmen en of omstreken komt zal dit wel bekend klinken. Allemaal op de fiets heen, heenweg een half uur fietsen, terugweg 3 uur ongeveer...! Tenminste, dat had ik ingecalculeerd, we kwamen op anderhalf uur terug uit, dus viel mee
. Maargoed, dus ook met collega's, om 1 uur gaat die tent dicht, dus ik met 3 collega's HONGERRRRRRRRRRRRRR, dus wij gingen eten bij de plaatselijke cafetaria. Andere collega's wisten dat wij daarheen gingen, dus wij gingen er vanuit dat zij later zouden komen.
3 broodjes hamburger/frikandel verder en een bakje patat later waren ze er nog niet, dus wij hadden zoiets van: "Zij zijn vast alweer naar Deventer." Ik zei dus: "Laten we terug gaan, we komen ze onderweg vast wel tegen..."
Nou en of, we reden de hoek om en daar lag T. op de grond, geweldig! Ze hadden een half uur gedaan om hem op z'n fiets te krijgen, zat hij erop, reden ze weg, de hoek om, BAM!
Nou goed, taxi gebeld en verder.
Nu de avond nog, ik drink dus alleen maar sinas. Collega van me drinkt ook nooit. Nu wel, 4 bier en 5 cola-jenever. Die kon nog net fietsen, maargoed het leuke is: Hij zit nog in zijn proeftijd, we waren om 3 uur des nachts thuis en hij moest om 7 uur beginnen
!
Vragen? Geen vragen? Mooi
Jawel, één vraag: Samenvattingquote:Op maandag 13 juli 2009 16:21 schreef nijnja het volgende:
[..]
Ik ben met 11 collega's naar Boode geweest, als er iemand uit Deventer/Bathmen en of omstreken komt zal dit wel bekend klinken. Allemaal op de fiets heen, heenweg een half uur fietsen, terugweg 3 uur ongeveer...! Tenminste, dat had ik ingecalculeerd, we kwamen op anderhalf uur terug uit, dus viel mee
. Maargoed, dus ook met collega's, om 1 uur gaat die tent dicht, dus ik met 3 collega's HONGERRRRRRRRRRRRRR, dus wij gingen eten bij de plaatselijke cafetaria. Andere collega's wisten dat wij daarheen gingen, dus wij gingen er vanuit dat zij later zouden komen.
3 broodjes hamburger/frikandel verder en een bakje patat later waren ze er nog niet, dus wij hadden zoiets van: "Zij zijn vast alweer naar Deventer." Ik zei dus: "Laten we terug gaan, we komen ze onderweg vast wel tegen..."
Nou en of, we reden de hoek om en daar lag T. op de grond, geweldig! Ze hadden een half uur gedaan om hem op z'n fiets te krijgen, zat hij erop, reden ze weg, de hoek om, BAM!
Nou goed, taxi gebeld en verder.
Nu de avond nog, ik drink dus alleen maar sinas. Collega van me drinkt ook nooit. Nu wel, 4 bier en 5 cola-jenever. Die kon nog net fietsen, maargoed het leuke is: Hij zit nog in zijn proeftijd, we waren om 3 uur des nachts thuis en hij moest om 7 uur beginnen
!
Vragen? Geen vragen? Mooi
Als je wil wel jaquote:Op maandag 13 juli 2009 16:25 schreef Chai het volgende:
Hee nijnja dus ik kan jou ooit gewoon tegen komen daar in Boode?
Ja, maar die zijn meestal wél vermakelijk.quote:Op maandag 13 juli 2009 16:25 schreef Desunoto het volgende:
Of R&P. Staan ook altijd van die lange verhalen.
Da's al beter.quote:Op maandag 13 juli 2009 16:27 schreef nijnja het volgende:
OK.Uitgaan met 11 collega's. 2 teveel bier /cola jenever op. nummer 1 doet er een half uur over op zijn fiets te komen, zit hij, we gaan fietsen, eerste bocht: BOEM nummer 2 gaat faken: He! Steekt daar een boom over? Nee. Sukkel.
Verder: Heel veel mensen uitgelachen (collega's dus)
quote:Op maandag 13 juli 2009 16:27 schreef nijnja het volgende:
OK.Uitgaan met 11 collega's. 2 teveel bier /cola jenever op. nummer 1 doet er een half uur over op zijn fiets te komen, zit hij, we gaan fietsen, eerste bocht: BOEM nummer 2 gaat faken: He! Steekt daar een boom over? Nee. Sukkel.
Verder: Heel veel mensen uitgelachen (collega's dus)
Ik heb altijd de avond van mn levenquote:Op maandag 13 juli 2009 16:32 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Nuchter blijven is soms nog het grappigs van allemaal
Nee.quote:Op maandag 13 juli 2009 16:02 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Maar je gaat wel karten heb ik gehoord
Mama wordt bang als ik 2 km te hard rijd.quote:
Mijn mamma vertrouwd mij bij tijd en wijle meer dan mijn pappa.quote:Op maandag 13 juli 2009 16:37 schreef nijnja het volgende:
[..]
Mama wordt bang als ik 2 km te hard rijd.
Mijn ma remt heel laat, en gaat heel hard op het gasquote:Op maandag 13 juli 2009 16:37 schreef nijnja het volgende:
[..]
Mama wordt bang als ik 2 km te hard rijd.
vertrouwdquote:Op maandag 13 juli 2009 16:38 schreef Renesite het volgende:
[..]
Mijn mamma vertrouwd mij bij tijd en wijle meer dan mijn pappa.
Omdat zij (omdat ze geen verstand heeft van autorijden) niet weet hoe gevaarlijk je bezig bentquote:Op maandag 13 juli 2009 16:38 schreef Renesite het volgende:
[..]
Mijn mamma vertrouwd mij bij tijd en wijle meer dan mijn pappa.
Pa remt laat en trekt irriterend genoeg kei langzaam opquote:Op maandag 13 juli 2009 16:38 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Mijn ma remt heel laat, en gaat heel hard op het gasKots en kotsmisselijk dat ik daar van word
Zij vertrouwtquote:
Ik vond remmen het moeilijkste stukquote:Op maandag 13 juli 2009 16:40 schreef Renesite het volgende:
[..]
Pa remt laat en trekt irriterend genoeg kei langzaam op
quote:Op maandag 13 juli 2009 16:40 schreef Renesite het volgende:
[..]
Zij vertrouwtDonderop
Ik let daar later wel weer op
Mijn mamma zou mij in elkaar slaan en vervolgens mijn rijbewijs doormidden knippenquote:Op maandag 13 juli 2009 16:40 schreef Isdatzo het volgende:
Mijn mamma schudt afkeurend haar hoofd als ik zeg dat ik 284 op de A2 gereden heb.
Mijn kart ging ongeveer het hardst, maar ik kon niet zo goed bochten doen en inhalen.quote:
Daarom gaan we outdoor kartenquote:Op maandag 13 juli 2009 16:43 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Mijn kart ging ongeveer het hardst, maar ik kon niet zo goed bochten doen en inhalen.bandenstapel.
Dat dusquote:Op maandag 13 juli 2009 16:50 schreef Desunoto het volgende:
Is er überhaupt wel íets geregeld voor die kartmeet dan of lullen jullie er alleen maar over terwijl er verder dus... niets is?
Al lang bekend.quote:Op maandag 13 juli 2009 16:55 schreef Remsjo het volgende:
05 jul 2009, 21:59 Dj Fokko Versloot overleden ROTTERDAM –
Dj Fokko Versloot is zaterdag in zijn woonplaats Rotterdam overleden. Dat maakte een woordvoerder van het boekingsbureau Lovinlectro waarvoor Versloot werkte zondag bekend. De 26-jarige muzikant viel in zijn woning door een glazen tafel.
Versloot vormde een duo met dj Koen Lebens, zij draaiden vooral minimal-techno en tech-house. Samen speelden zij op grote festivals als Awakenings en Dance Valley. „Hij stond op het punt om door te breken en groot te worden”, zei de woordvoerder.
Het slachtoffer werd zaterdag gevonden door twee vriendinnen. Volgens een politiewoordvoerder was er sprake van een noodlottig ongeval.
Fokko Versloot.
Heerlijk op tijdquote:Op maandag 13 juli 2009 16:55 schreef Remsjo het volgende:
05 jul 2009, 21:59 Dj Fokko Versloot overleden ROTTERDAM –
Dj Fokko Versloot is zaterdag in zijn woonplaats Rotterdam overleden. Dat maakte een woordvoerder van het boekingsbureau Lovinlectro waarvoor Versloot werkte zondag bekend. De 26-jarige muzikant viel in zijn woning door een glazen tafel.
Versloot vormde een duo met dj Koen Lebens, zij draaiden vooral minimal-techno en tech-house. Samen speelden zij op grote festivals als Awakenings en Dance Valley. „Hij stond op het punt om door te breken en groot te worden”, zei de woordvoerder.
Het slachtoffer werd zaterdag gevonden door twee vriendinnen. Volgens een politiewoordvoerder was er sprake van een noodlottig ongeval.
Fokko Versloot.
Oké, en wie organiseert het? Jij?quote:Op maandag 13 juli 2009 16:56 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Niks geregeld dus. Zou na de vakantie zijn
Dat staat ook echt vermeld in je postquote:Op maandag 13 juli 2009 16:58 schreef Remsjo het volgende:
Het gaat niet om het bericht van z,n dood. Dat ie is overleden wist ik vorige week al. Het gaat om z,n laatste set die beter is dan ooit te voren
Dan zit je vast in het zand?quote:Op maandag 13 juli 2009 16:54 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Eerst een hele hoop zand. Als je het dan nog presteert om je daarin te werken ben je
wowquote:Op maandag 13 juli 2009 17:13 schreef Zeroku het volgende:
Godverdomme, m'n wow account weer gehackt.
1) Hoe kan dat?quote:Op maandag 13 juli 2009 17:13 schreef Zeroku het volgende:
Godverdomme, m'n wow account weer gehackt.
Nuttig.quote:
Weet ik ook niet. Ik speelde al even niet meer, maar m'n email adres is blijkbaar nu veranderd. Ik zou neit weten door wie aangezien ik het pas veranderd hebt wat niemand wist.quote:Op maandag 13 juli 2009 17:14 schreef Jotcha het volgende:
[..]
1) Hoe kan dat?
2) WoW
3) Desondanks toch kut
Tijd om voorgoed afscheid te nemen.quote:Op maandag 13 juli 2009 17:18 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Nuttig.
[..]
Weet ik ook niet. Ik speelde al even niet meer, maar m'n email adres is blijkbaar nu veranderd. Ik zou neit weten door wie aangezien ik het pas veranderd hebt wat niemand wist.
Ja, had ik in principe ook al gedaanquote:
Maar hoe komt zo een iemand dan aan je wachtwoord en zulks?quote:Op maandag 13 juli 2009 17:27 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ja, had ik in principe ook al gedaan. Maar dan nog, ik ben er ongeveer 2 jaar mee bezig geweest en die vent krijgt het zo in z'n handen, heel weinig kans dat ik daar dan niks aan ga doen
.
Wist ik het maar.quote:Op maandag 13 juli 2009 17:29 schreef KingGone het volgende:
[..]
Maar hoe komt zo een iemand dan aan je wachtwoord en zulks?
Kuch kuch rotzooi op je pcquote:Op maandag 13 juli 2009 17:29 schreef KingGone het volgende:
[..]
Maar hoe komt zo een iemand dan aan je wachtwoord en zulks?
Kuch kuch nee..quote:
Nijntjejaquote:
Waar nachtoequote:
Zeiluh met pappie en mammie en zus en broer. Enzo. Binnendoor naar Zeeland, en dan naar Frankrijkquote:
quote:Op maandag 13 juli 2009 17:58 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Zeiluh met pappie en mammie en zus en broer. Enzo. Binnendoor naar Zeeland, en dan naar Frankrijk
Toi?
Maar wel ergens deze vakantie toch?quote:
Evanescencequote:
5 augustus naar Texelquote:Op maandag 13 juli 2009 18:03 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Maar wel ergens deze vakantie toch?
Oja, en daarna nog naar Lowlands met vrienden(omdat ik vrijdag toch 16 word
)
Halloquote:
Zuipcamping?quote:Texel
Wie ben jij ?quote:Op maandag 13 juli 2009 18:14 schreef Anywhere het volgende:
[..]
De week daarna ga ik ook op vakantie
Vakantiehuisje van een oom van 2 vrienden waarmee ik ga, vanaf daar is het een half uurtje fietsen naar de Koogquote:
Naar..?quote:Op maandag 13 juli 2009 18:14 schreef Anywhere het volgende:
[..]
De week daarna ga ik ook op vakantie
Barcelona. Ben er nog nooit geweest, maar ik heb gehoord dat daar best wel wat te doen isquote:
Tuurlijkquote:Op maandag 13 juli 2009 18:17 schreef Anywhere het volgende:
[..]
Sinds gisteravond doe ik ook mee in de pub sc
Dat mag toch wel?![]()
Had ik niet gezegd dat je weg moest blijven?quote:Op maandag 13 juli 2009 18:17 schreef Anywhere het volgende:
[..]
Sinds gisteravond doe ik ook mee in de pub sc
Dat mag toch wel?![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 15 juli 2009 22:20 schreef moonmovies het volgende:
[..]
En door figuren zoals jij wordt PUB gezellig :7
Komt helemaal goedquote:Op maandag 13 juli 2009 18:18 schreef Anywhere het volgende:
[..]
Barcelona. Ben er nog nooit geweest, maar ik heb gehoord dat daar best wel wat te doen is
quote:Op maandag 13 juli 2009 18:20 schreef xalo het volgende:
[..]
Had ik niet gezegd dat je weg moest blijven?He XaloSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geen Nijntje, enkel Nijnja || Livalo's 'G' O+
Op woensdag 22 april 2009 19:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende: nijn kan schelden _O_
Op zondag 6 september 2009 00:14 schreef yvonne het volgende: Jij hoorde een bleek ventje van 15 te zijn :D
Die kende ik al xD...quote:
Beetje oud mevrouw.quote:
Hoi meneer Nijntje.quote:
Ehm, ik heet Frans en heb me een paar maanden geleden geregistreerd op dit forum. Ik heb er nog steeds geen spijt van en ben er ondertussen achter gekomen dat de PUB, KLB en ONZ de leukste onderdelen van het forum zijnquote:Op maandag 13 juli 2009 18:19 schreef hello2kitty het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar ik weet niks van je zie je... dus .. stel je voor zou ik zeggen
Neeheejquote:
Je hebt rijles overleefd? Hè, ik verwachtte echt dat je een oud vrouwtje zou aanrijden.quote:
Geeft niet.quote:Op maandag 13 juli 2009 18:23 schreef Daniane het volgende:
[..]
hij is addictive.
[..]
Ik ken 'm sinds vandaag
Jawel, want dat staat er. In hoofdletters. Heel gemeen. En daarom zeg ik het.quote:
quote:Op maandag 13 juli 2009 18:20 schreef xalo het volgende:
[..]
Had ik niet gezegd dat je weg moest blijven?Daar was ik ook al mee bezigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het komt zeker goed hierfriet saté
Ehm... oke.. hoe oud ben je?quote:Op maandag 13 juli 2009 18:23 schreef Anywhere het volgende:
[..]
Ehm, ik heet Frans en heb me een paar maanden geleden geregistreerd op dit forum. Ik heb er nog steeds geen spijt van en ben er ondertussen achter gekomen dat de PUB, KLB en ONZ de leukste onderdelen van het forum zijn
Gisteren heb ik al uitgebreid () kennis gemaakt met een paar posters hier en ik heb ondertussen al beloofd dat ik naar Rock Werchter en schotland ga (Zal ergens in deel 4127 staan ofzo).
Wat wil je nog meer weten?![]()
Goed beeld heb jij van mij dan.quote:Op maandag 13 juli 2009 18:23 schreef xalo het volgende:
[..]
Je hebt rijles overleefd? Hè, ik verwachtte echt dat je een oud vrouwtje zou aanrijden.
Hobbies/leeftijd/omgeving?quote:Op maandag 13 juli 2009 18:23 schreef Anywhere het volgende:
[..]
Ehm, ik heet Frans en heb me een paar maanden geleden geregistreerd op dit forum. Ik heb er nog steeds geen spijt van en ben er ondertussen achter gekomen dat de PUB, KLB en ONZ de leukste onderdelen van het forum zijn
Gisteren heb ik al uitgebreid () kennis gemaakt met een paar posters hier en ik heb ondertussen al beloofd dat ik naar Rock Werchter en schotland ga (Zal ergens in deel 4127 staan ofzo).
Wat wil je nog meer weten?![]()
Nouhouhouhouquote:Op maandag 13 juli 2009 18:24 schreef xalo het volgende:
[..]
Jawel, want dat staat er. In hoofdletters. Heel gemeen. En daarom zeg ik het.
Ik zie nergens nijntje met hoofdlettesr hoorquote:Op maandag 13 juli 2009 18:25 schreef xalo het volgende:
En dan heb ik het natuurlijk over je NIJN, JA?! Geen nijntje
quote:
quote:Op maandag 13 juli 2009 18:26 schreef Desunoto het volgende:
LIEKE KOM EENS OP MSN!
Ohja en hoi allemaal en iedereen en natuurlijk ook nijntje.
JAMAAR DAN GAAT IEDEREEN PRATEN EN IK HEB GEEN ZIN OM TE PRATEN WANT IK MOET ZO RICHITNG KERMIS!quote:Op maandag 13 juli 2009 18:26 schreef Desunoto het volgende:
LIEKE KOM EENS OP MSN!
Ohja en hoi allemaal en iedereen en natuurlijk ook nijntje.
Moet je goed kijken.quote:Op maandag 13 juli 2009 18:27 schreef nijnja het volgende:
[..]
Ik zie nergens nijntje met hoofdlettesr hoor?!
Godverdomme zeg. Als 'ie hoi zegt en er reageert niemand dan gaat nijntje janken en als ik uit het volkomen helemaal complete niets hoi zeg dan gaat 'ie ook janken, wat een janknijntje zeg.quote:
Van alles, muziek luisteren, op fok kijken (quote:
17quote:leeftijd
Wat bedoel je daarmee?quote:omgeving
Ik zie het nietquote:
quote:Op maandag 13 juli 2009 18:29 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Godverdomme zeg. Als 'ie hoi zegt en er reageert niemand dan gaat nijntje janken en als ik uit het volkomen helemaal complete niets hoi zeg dan gaat 'ie ook janken, wat een janknijntje zeg.
Ik doe niets anders.quote:
quote:Op maandag 13 juli 2009 18:31 schreef Mozy het volgende:
Ik begin serieus te denken dat hij is overleden.
quote:Op maandag 13 juli 2009 18:32 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Hij wil weten of 'ie in de buurt nog iets kan batsen.
Ik ben lang bevriend geweest met iemand die in Londen woont. Totdat hij in Augustus 2008 verdween. Hij kwam niet meer op MSN en dergelijken. Nu is zijn Facebook account etc ook verwijderd.quote:
Augustus 2009?quote:Op maandag 13 juli 2009 18:33 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik ben lang bevriend geweest met iemand die in Londen woont. Totdat hij in Augustus 2009 verdween. Hij kwam niet meer op MSN en dergelijken. Nu is zijn Facebook account etc ook verwijderd.
Augustus 2009?quote:Op maandag 13 juli 2009 18:33 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik ben lang bevriend geweest met iemand die in Londen woont. Totdat hij in Augustus 2009 verdween. Hij kwam niet meer op MSN en dergelijken. Nu is zijn Facebook account etc ook verwijderd.
Maar stond er niets op z'n facebook meer? Geen nieuwe berichten van anderen of zo?quote:Op maandag 13 juli 2009 18:33 schreef Mozy het volgende:
[..]
Als we toch beginnen met kinderverhaaltjes, als ik moet oppassen lees ik altijd voor uit Dikkie Dikquote:Op maandag 13 juli 2009 18:32 schreef Anywhere het volgende:
[..]
Die is niet leuk
Deze was veel vetter:
[ afbeelding ]
2008 neem ik aan, en ja... heb je echt niks meer van hem gehoord??quote:Op maandag 13 juli 2009 18:33 schreef Mozy het volgende:
[..]
Tja, een kans van 1 op 12.quote:Op maandag 13 juli 2009 18:36 schreef KingGone het volgende:
[..]
Dan ben ik jarig. Helemaal correct Dennis. Chapeau!
Ik heb soms m'n zwakke momenten.quote:Op maandag 13 juli 2009 18:32 schreef KingGone het volgende:
[..]
Vanmiddag was je anders lief. Maar oké. Let's start.
Zijn facebook bestaat niet meer...quote:Op maandag 13 juli 2009 18:35 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Maar stond er niets op z'n facebook meer? Geen nieuwe berichten van anderen of zo?
DIKKIE DIK!! DAAR BEN IK MEE OPGEGROEID.quote:Op maandag 13 juli 2009 18:36 schreef xalo het volgende:
[..]
Als we toch beginnen met kinderverhaaltjes, als ik moet oppassen lees ik altijd voor uit Dikkie Dik, uit een verhaal over een tweeling die in hun dromen allerlei avonturen beleven en uit Harry Potter
.
Ik ook. Die kater was echt meesterlijk.quote:Op maandag 13 juli 2009 18:37 schreef Desunoto het volgende:
[..]
DIKKIE DIK!! DAAR BEN IK MEE OPGEGROEID.
Met zn magnum 2.1...quote:Op maandag 13 juli 2009 18:37 schreef xalo het volgende:
[..]
Ik ook. Die kater was echt meesterlijk.
quote:Op maandag 13 juli 2009 18:37 schreef KingGone het volgende:
[..]
Je kunt altijd nog die ene knop indrukken.
quote:Op maandag 13 juli 2009 18:37 schreef xalo het volgende:
[..]
Ik ook. Die kater was echt meesterlijk.
Dikkie dikquote:Op maandag 13 juli 2009 18:36 schreef xalo het volgende:
[..]
Als we toch beginnen met kinderverhaaltjes, als ik moet oppassen lees ik altijd voor uit Dikkie Dik, uit een verhaal over een tweeling die in hun dromen allerlei avonturen beleven en uit Harry Potter
.
Jij vind dat niet zwak, ik wel, want ik ben een pestkop4life (quote:Op maandag 13 juli 2009 18:38 schreef KingGone het volgende:
[..]
Tutuutututuut.
Dat is heul niet zwak.
Welja.
Welk imago?quote:Op maandag 13 juli 2009 18:40 schreef xalo het volgende:
[..]
Jij vind dat niet zwak, ik wel, want ik ben een pestkop4life (), en zo'n moment is slecht voor m'n imago.
Jij vindquote:Op maandag 13 juli 2009 18:40 schreef xalo het volgende:
[..]
Jij vind dat niet zwak, ik wel, want ik ben een pestkop4life (), en zo'n moment is slecht voor m'n imago.
Jij bent net zo schattigquote:Op maandag 13 juli 2009 18:40 schreef xalo het volgende:
[..]
Mijn pestkopimago.quote:
LIEKE PEST MIJquote:Op maandag 13 juli 2009 18:41 schreef xalo het volgende:
[..]
Mijn pestkopimago.
waarom ga ik hier serieus op in?
Waarom snap ik 'm niet?quote:Op maandag 13 juli 2009 18:40 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Jij vind
Jij vind
Jij vind
Jij vind
slecht voor m'n imago
Ah heb je die. Goed verborgen gehouden dan.quote:Op maandag 13 juli 2009 18:41 schreef xalo het volgende:
[..]
Mijn pestkopimago.
waarom ga ik hier serieus op in?
Dit helpt dus niet hè.quote:
quote:Op maandag 13 juli 2009 18:42 schreef KingGone het volgende:
[..]
Ah heb je die. Goed verborgen gehouden dan.
tja..
quote:
quote:
Het is vakantie!quote:
quote:Op maandag 13 juli 2009 18:44 schreef KingGone het volgende:
[..]
Ja. Rik..
Laat ik daar maar niet verder op ingaan.
Omdat wij een mysterie zijn en ons humeur elke week dag veranderd door onze hormonen?quote:
Helemaal mee eensquote:Op maandag 13 juli 2009 18:44 schreef xalo het volgende:
Dan wil ik niet nadenken of er een t achter moet of niet!
Maak daar maar seconde van.quote:Op maandag 13 juli 2009 18:45 schreef xalo het volgende:
[..]
Omdat wij een mysterie zijn en ons humeur elke week dag veranderd door onze hormonen?
Zeg maar gerust minuutquote:Op maandag 13 juli 2009 18:45 schreef xalo het volgende:
[..]
Omdat wij een mysterie zijn en ons humeur elke week dag veranderd door onze hormonen?
Nee, misschien wil ik er nog 2 uur van maken, maar seconde gaat te ver.quote:
Jawel.quote:Op maandag 13 juli 2009 18:46 schreef KingGone het volgende:
[..]
Zo moeilijk is het toch niet gekkie.
Minuut.quote:Op maandag 13 juli 2009 18:47 schreef xalo het volgende:
[..]
Nee, misschien wil ik er nog 2 uur van maken, maar seconde gaat te ver.
Renequote:
Okéoké, misschien een uur, maar níet minder.quote:
Gemiddeld twee uur ja.quote:Op maandag 13 juli 2009 18:47 schreef xalo het volgende:
[..]
Nee, misschien wil ik er nog 2 uur van maken, maar seconde gaat te ver.
Minuut. Ik zeg het je.quote:Op maandag 13 juli 2009 18:47 schreef xalo het volgende:
[..]
Okéoké, misschien een uur, maar níet minder.
quote:
Dat is juist het leuke. Anders is er toch geen spanning.quote:Op maandag 13 juli 2009 18:49 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Je weet nooit in wat voorn bui ze nu weer zijn
Ik vind het weinig charmant andersquote:Op maandag 13 juli 2009 18:50 schreef KingGone het volgende:
[..]
Dat is juist het leuke. Anders is er toch geen spanning.
NEEEEE, hij wilde dat je die vraag stelt, en nu trap je erin, en nu krijgen we weer 'n heel verhaal over smsjes! WAT DOE JE?!quote:
Jouw computer faalt gewoon.quote:Op maandag 13 juli 2009 18:52 schreef Hyman het volgende:
Hotmail doet t niet
Server Too Busy
We are experiencing higher than normal volume and are therefore unable to service your request at this time. Try one of the following:
In your browser, click Refresh
In your browser, click Back, and try again
Wait a few minutes and try again
We apologize for this inconvenience.
Wat een bullscheiße
Alles om een pest-hert te plagen hè.quote:Op maandag 13 juli 2009 18:53 schreef xalo het volgende:
[..]
NEEEEE, hij wilde dat je die vraag stelt, en nu trap je erin, en nu krijgen we weer 'n heel verhaal over smsjes! WAT DOE JE?!
Ik wou het verhaal juist niet hier gooien. Ik kijk wel uitquote:Op maandag 13 juli 2009 18:53 schreef xalo het volgende:
[..]
NEEEEE, hij wilde dat je die vraag stelt, en nu trap je erin, en nu krijgen we weer 'n heel verhaal over smsjes! WAT DOE JE?!
Oké. Moet je ook geen onzin uitscheiden mijnheer.quote:Op maandag 13 juli 2009 18:54 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Ik wou het verhaal juist niet hier gooien. Ik kijk wel uit
En als ik zeg dat ik niemand meer zou pesten, wil je zoiets dan nooit meer doen?quote:Op maandag 13 juli 2009 18:54 schreef KingGone het volgende:
[..]
Alles om een pest-hert te plagen hè.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |