Als je wil wel jaquote:Op maandag 13 juli 2009 16:25 schreef Chai het volgende:
Hee nijnja dus ik kan jou ooit gewoon tegen komen daar in Boode?
Ja, maar die zijn meestal wél vermakelijk.quote:Op maandag 13 juli 2009 16:25 schreef Desunoto het volgende:
Of R&P. Staan ook altijd van die lange verhalen.
Da's al beter.quote:Op maandag 13 juli 2009 16:27 schreef nijnja het volgende:
OK.Uitgaan met 11 collega's. 2 teveel bier /cola jenever op. nummer 1 doet er een half uur over op zijn fiets te komen, zit hij, we gaan fietsen, eerste bocht: BOEM nummer 2 gaat faken: He! Steekt daar een boom over? Nee. Sukkel.
Verder: Heel veel mensen uitgelachen (collega's dus)
quote:Op maandag 13 juli 2009 16:27 schreef nijnja het volgende:
OK.Uitgaan met 11 collega's. 2 teveel bier /cola jenever op. nummer 1 doet er een half uur over op zijn fiets te komen, zit hij, we gaan fietsen, eerste bocht: BOEM nummer 2 gaat faken: He! Steekt daar een boom over? Nee. Sukkel.
Verder: Heel veel mensen uitgelachen (collega's dus)
Ik heb altijd de avond van mn levenquote:Op maandag 13 juli 2009 16:32 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Nuchter blijven is soms nog het grappigs van allemaal
Nee.quote:Op maandag 13 juli 2009 16:02 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Maar je gaat wel karten heb ik gehoord
Mama wordt bang als ik 2 km te hard rijd.quote:
Mijn mamma vertrouwd mij bij tijd en wijle meer dan mijn pappa.quote:Op maandag 13 juli 2009 16:37 schreef nijnja het volgende:
[..]
Mama wordt bang als ik 2 km te hard rijd.
Mijn ma remt heel laat, en gaat heel hard op het gasquote:Op maandag 13 juli 2009 16:37 schreef nijnja het volgende:
[..]
Mama wordt bang als ik 2 km te hard rijd.
vertrouwdquote:Op maandag 13 juli 2009 16:38 schreef Renesite het volgende:
[..]
Mijn mamma vertrouwd mij bij tijd en wijle meer dan mijn pappa.
Omdat zij (omdat ze geen verstand heeft van autorijden) niet weet hoe gevaarlijk je bezig bentquote:Op maandag 13 juli 2009 16:38 schreef Renesite het volgende:
[..]
Mijn mamma vertrouwd mij bij tijd en wijle meer dan mijn pappa.
Pa remt laat en trekt irriterend genoeg kei langzaam opquote:Op maandag 13 juli 2009 16:38 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Mijn ma remt heel laat, en gaat heel hard op het gasKots en kotsmisselijk dat ik daar van word
Zij vertrouwtquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |