Ik. 5 vrienden over de vloer. Eerst chinezen (we zouden bbqen, maar weerquote:Op maandag 13 juli 2009 16:12 schreef nijnja het volgende:
Wie heeft er gisteren nog wat leuks gedaan?
Voorwiel vond 't leuk om in de bocht met 85/95km/h grip te verliezen, wss te koude bandjes oid.. geen zand/olie/troep gezien op 't asfalt, achteraf.quote:
quote:Op maandag 13 juli 2009 16:13 schreef nijnja het volgende:
[..]
Ik kan het niet zo goed lezen, je bent een aanhalingsteken sluiten ofzo vergetenJij een punt aan het einde van je zin. Waar stopt die zin? En wat is ofzo?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
| ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
quote:Op maandag 13 juli 2009 16:14 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Voorwiel vond 't leuk om in de bocht met 85/95km/h grip te verliezen, wss te koude bandjes oid.. geen zand/olie/troep gezien op 't asfalt, achteraf.
quote:Op maandag 13 juli 2009 16:12 schreef Renesite het volgende:
'Pap?'
'Ja?'
'Je moet hier rechts he?'
'Ja?'
'Waarom zit je dan in een verkeerde baan
Als het druk is verliezen ze soms het overzicht. In Lyon bijvoorbeeld wanneer er weer een verkeersknooppunt komt.quote:
Nee!quote:Op maandag 13 juli 2009 16:16 schreef Desunoto het volgende:
ag boeient je weettog wt er satat of nie dan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Friends are like potatoes. If you eat them, they'll die...
-------------------------------------
www.theinvision.nl
Menselijk.quote:Op maandag 13 juli 2009 16:17 schreef Renesite het volgende:
[..]
Als het druk is verliezen ze soms het overzicht. In Lyon bijvoorbeeld wanneer er weer een verkeersknooppunt komt.
Tja, rustig blijven is niet altijd makkelijkquote:Op maandag 13 juli 2009 16:17 schreef Renesite het volgende:
[..]
Als het druk is verliezen ze soms het overzicht. In Lyon bijvoorbeeld wanneer er weer een verkeersknooppunt komt.
Ik blijf goed rustig hoorquote:Op maandag 13 juli 2009 16:18 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Tja, rustig blijven is niet altijd makkelijk.
quote:Op maandag 13 juli 2009 16:15 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Mijn oom had rijles in berg en dal. Zat die kerel achterop (long time ago), zei die dat ie harder moest, terwijl ze bergop gingen. Mijn oom gaat dus op het gas, 100 meter later: zo goed? Geen reactie, kijkt ie achterom, ligt die kerel daar 100 meter terug
Ik vind fietsen met iemand achterop al lastig zatquote:Op maandag 13 juli 2009 16:19 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
![]()
.
Daar ben ik ook altijd bang voor als ik met iemand achterop rijd.
Doe ik dus ook eigenlijk nooit, en nu kan het niet omdat ik er een duoseat-cover op geknald heb.
Mijn toetsenbord heeft een verkeerde instelling op het momentquote:
Wat zei je: STERF KUT KAMPER MET JE GOUWE KETTING!quote:Op maandag 13 juli 2009 16:19 schreef Jotcha het volgende:
Nohh ik kreeg laatst de middelvinger van een kampertokkie
Ik had het meer over je oudersquote:Op maandag 13 juli 2009 16:18 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik blijf goed rustig hoormaar ik kan niet tegen medeweggebruikers.
Ik ben met 11 collega's naar Boode geweest, als er iemand uit Deventer/Bathmen en of omstreken komt zal dit wel bekend klinken. Allemaal op de fiets heen, heenweg een half uur fietsen, terugweg 3 uur ongeveer...quote:Op maandag 13 juli 2009 16:14 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik. 5 vrienden over de vloer. Eerst chinezen (we zouden bbqen, maar weer) en daarna lekker chillen thuis, drank, gezellig, geroddel (collega's
) en American Pie gezien
!!!
Nee. Ik reed door bij een rotonde, omdat hij zijn knipperlicht niet aan had gezetquote:Op maandag 13 juli 2009 16:21 schreef Renesite het volgende:
[..]
Wat zei je: STERF KUT KAMPER MET JE GOUWE KETTING!
Samenvatting.quote:Op maandag 13 juli 2009 16:21 schreef nijnja het volgende:
[..]
Ik ben met 11 collega's naar Boode geweest, als er iemand uit Deventer/Bathmen en of omstreken komt zal dit wel bekend klinken. Allemaal op de fiets heen, heenweg een half uur fietsen, terugweg 3 uur ongeveer...! Tenminste, dat had ik ingecalculeerd, we kwamen op anderhalf uur terug uit, dus viel mee
. Maargoed, dus ook met collega's, om 1 uur gaat die tent dicht, dus ik met 3 collega's HONGERRRRRRRRRRRRRR, dus wij gingen eten bij de plaatselijke cafetaria. Andere collega's wisten dat wij daarheen gingen, dus wij gingen er vanuit dat zij later zouden komen.
3 broodjes hamburger/frikandel verder en een bakje patat later waren ze er nog niet, dus wij hadden zoiets van: "Zij zijn vast alweer naar Deventer." Ik zei dus: "Laten we terug gaan, we komen ze onderweg vast wel tegen..."
Nou en of, we reden de hoek om en daar lag T. op de grond, geweldig! Ze hadden een half uur gedaan om hem op z'n fiets te krijgen, zat hij erop, reden ze weg, de hoek om, BAM!
Nou goed, taxi gebeld en verder.
Nu de avond nog, ik drink dus alleen maar sinas. Collega van me drinkt ook nooit. Nu wel, 4 bier en 5 cola-jenever. Die kon nog net fietsen, maargoed het leuke is: Hij zit nog in zijn proeftijd, we waren om 3 uur des nachts thuis en hij moest om 7 uur beginnen
!
Vragen? Geen vragen? Mooi
Jawel, één vraag: Samenvattingquote:Op maandag 13 juli 2009 16:21 schreef nijnja het volgende:
[..]
Ik ben met 11 collega's naar Boode geweest, als er iemand uit Deventer/Bathmen en of omstreken komt zal dit wel bekend klinken. Allemaal op de fiets heen, heenweg een half uur fietsen, terugweg 3 uur ongeveer...! Tenminste, dat had ik ingecalculeerd, we kwamen op anderhalf uur terug uit, dus viel mee
. Maargoed, dus ook met collega's, om 1 uur gaat die tent dicht, dus ik met 3 collega's HONGERRRRRRRRRRRRRR, dus wij gingen eten bij de plaatselijke cafetaria. Andere collega's wisten dat wij daarheen gingen, dus wij gingen er vanuit dat zij later zouden komen.
3 broodjes hamburger/frikandel verder en een bakje patat later waren ze er nog niet, dus wij hadden zoiets van: "Zij zijn vast alweer naar Deventer." Ik zei dus: "Laten we terug gaan, we komen ze onderweg vast wel tegen..."
Nou en of, we reden de hoek om en daar lag T. op de grond, geweldig! Ze hadden een half uur gedaan om hem op z'n fiets te krijgen, zat hij erop, reden ze weg, de hoek om, BAM!
Nou goed, taxi gebeld en verder.
Nu de avond nog, ik drink dus alleen maar sinas. Collega van me drinkt ook nooit. Nu wel, 4 bier en 5 cola-jenever. Die kon nog net fietsen, maargoed het leuke is: Hij zit nog in zijn proeftijd, we waren om 3 uur des nachts thuis en hij moest om 7 uur beginnen
!
Vragen? Geen vragen? Mooi
Als je wil wel jaquote:Op maandag 13 juli 2009 16:25 schreef Chai het volgende:
Hee nijnja dus ik kan jou ooit gewoon tegen komen daar in Boode?
Ja, maar die zijn meestal wél vermakelijk.quote:Op maandag 13 juli 2009 16:25 schreef Desunoto het volgende:
Of R&P. Staan ook altijd van die lange verhalen.
Da's al beter.quote:Op maandag 13 juli 2009 16:27 schreef nijnja het volgende:
OK.Uitgaan met 11 collega's. 2 teveel bier /cola jenever op. nummer 1 doet er een half uur over op zijn fiets te komen, zit hij, we gaan fietsen, eerste bocht: BOEM nummer 2 gaat faken: He! Steekt daar een boom over? Nee. Sukkel.
Verder: Heel veel mensen uitgelachen (collega's dus)
quote:Op maandag 13 juli 2009 16:27 schreef nijnja het volgende:
OK.Uitgaan met 11 collega's. 2 teveel bier /cola jenever op. nummer 1 doet er een half uur over op zijn fiets te komen, zit hij, we gaan fietsen, eerste bocht: BOEM nummer 2 gaat faken: He! Steekt daar een boom over? Nee. Sukkel.
Verder: Heel veel mensen uitgelachen (collega's dus)
Ik heb altijd de avond van mn levenquote:Op maandag 13 juli 2009 16:32 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Nuchter blijven is soms nog het grappigs van allemaal
Nee.quote:Op maandag 13 juli 2009 16:02 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Maar je gaat wel karten heb ik gehoord
Mama wordt bang als ik 2 km te hard rijd.quote:
Mijn mamma vertrouwd mij bij tijd en wijle meer dan mijn pappa.quote:Op maandag 13 juli 2009 16:37 schreef nijnja het volgende:
[..]
Mama wordt bang als ik 2 km te hard rijd.
Mijn ma remt heel laat, en gaat heel hard op het gasquote:Op maandag 13 juli 2009 16:37 schreef nijnja het volgende:
[..]
Mama wordt bang als ik 2 km te hard rijd.
vertrouwdquote:Op maandag 13 juli 2009 16:38 schreef Renesite het volgende:
[..]
Mijn mamma vertrouwd mij bij tijd en wijle meer dan mijn pappa.
Omdat zij (omdat ze geen verstand heeft van autorijden) niet weet hoe gevaarlijk je bezig bentquote:Op maandag 13 juli 2009 16:38 schreef Renesite het volgende:
[..]
Mijn mamma vertrouwd mij bij tijd en wijle meer dan mijn pappa.
Pa remt laat en trekt irriterend genoeg kei langzaam opquote:Op maandag 13 juli 2009 16:38 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Mijn ma remt heel laat, en gaat heel hard op het gasKots en kotsmisselijk dat ik daar van word
Zij vertrouwtquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |