Zeiluh met pappie en mammie en zus en broer. Enzo. Binnendoor naar Zeeland, en dan naar Frankrijkquote:
quote:Op maandag 13 juli 2009 17:58 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Zeiluh met pappie en mammie en zus en broer. Enzo. Binnendoor naar Zeeland, en dan naar Frankrijk
Toi?
Maar wel ergens deze vakantie toch?quote:
Evanescencequote:
5 augustus naar Texelquote:Op maandag 13 juli 2009 18:03 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Maar wel ergens deze vakantie toch?
Oja, en daarna nog naar Lowlands met vrienden(omdat ik vrijdag toch 16 word
)
Halloquote:
Zuipcamping?quote:Texel
Wie ben jij ?quote:Op maandag 13 juli 2009 18:14 schreef Anywhere het volgende:
[..]
De week daarna ga ik ook op vakantie
Vakantiehuisje van een oom van 2 vrienden waarmee ik ga, vanaf daar is het een half uurtje fietsen naar de Koogquote:
Naar..?quote:Op maandag 13 juli 2009 18:14 schreef Anywhere het volgende:
[..]
De week daarna ga ik ook op vakantie
Barcelona. Ben er nog nooit geweest, maar ik heb gehoord dat daar best wel wat te doen isquote:
Tuurlijkquote:Op maandag 13 juli 2009 18:17 schreef Anywhere het volgende:
[..]
Sinds gisteravond doe ik ook mee in de pub sc
Dat mag toch wel?![]()
Had ik niet gezegd dat je weg moest blijven?quote:Op maandag 13 juli 2009 18:17 schreef Anywhere het volgende:
[..]
Sinds gisteravond doe ik ook mee in de pub sc
Dat mag toch wel?![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 15 juli 2009 22:20 schreef moonmovies het volgende:
[..]
En door figuren zoals jij wordt PUB gezellig :7
Komt helemaal goedquote:Op maandag 13 juli 2009 18:18 schreef Anywhere het volgende:
[..]
Barcelona. Ben er nog nooit geweest, maar ik heb gehoord dat daar best wel wat te doen is
quote:Op maandag 13 juli 2009 18:20 schreef xalo het volgende:
[..]
Had ik niet gezegd dat je weg moest blijven?He XaloSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geen Nijntje, enkel Nijnja || Livalo's 'G' O+
Op woensdag 22 april 2009 19:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende: nijn kan schelden _O_
Op zondag 6 september 2009 00:14 schreef yvonne het volgende: Jij hoorde een bleek ventje van 15 te zijn :D
Die kende ik al xD...quote:
Beetje oud mevrouw.quote:
Hoi meneer Nijntje.quote:
Ehm, ik heet Frans en heb me een paar maanden geleden geregistreerd op dit forum. Ik heb er nog steeds geen spijt van en ben er ondertussen achter gekomen dat de PUB, KLB en ONZ de leukste onderdelen van het forum zijnquote:Op maandag 13 juli 2009 18:19 schreef hello2kitty het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar ik weet niks van je zie je... dus .. stel je voor zou ik zeggen
Neeheejquote:
Je hebt rijles overleefd? Hč, ik verwachtte echt dat je een oud vrouwtje zou aanrijden.quote:
Geeft niet.quote:Op maandag 13 juli 2009 18:23 schreef Daniane het volgende:
[..]
hij is addictive.
[..]
Ik ken 'm sinds vandaag
Jawel, want dat staat er. In hoofdletters. Heel gemeen. En daarom zeg ik het.quote:
quote:Op maandag 13 juli 2009 18:20 schreef xalo het volgende:
[..]
Had ik niet gezegd dat je weg moest blijven?Daar was ik ook al mee bezigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het komt zeker goed hierfriet saté
Ehm... oke.. hoe oud ben je?quote:Op maandag 13 juli 2009 18:23 schreef Anywhere het volgende:
[..]
Ehm, ik heet Frans en heb me een paar maanden geleden geregistreerd op dit forum. Ik heb er nog steeds geen spijt van en ben er ondertussen achter gekomen dat de PUB, KLB en ONZ de leukste onderdelen van het forum zijn
Gisteren heb ik al uitgebreid () kennis gemaakt met een paar posters hier en ik heb ondertussen al beloofd dat ik naar Rock Werchter en schotland ga (Zal ergens in deel 4127 staan ofzo).
Wat wil je nog meer weten?![]()
Goed beeld heb jij van mij dan.quote:Op maandag 13 juli 2009 18:23 schreef xalo het volgende:
[..]
Je hebt rijles overleefd? Hč, ik verwachtte echt dat je een oud vrouwtje zou aanrijden.
Hobbies/leeftijd/omgeving?quote:Op maandag 13 juli 2009 18:23 schreef Anywhere het volgende:
[..]
Ehm, ik heet Frans en heb me een paar maanden geleden geregistreerd op dit forum. Ik heb er nog steeds geen spijt van en ben er ondertussen achter gekomen dat de PUB, KLB en ONZ de leukste onderdelen van het forum zijn
Gisteren heb ik al uitgebreid () kennis gemaakt met een paar posters hier en ik heb ondertussen al beloofd dat ik naar Rock Werchter en schotland ga (Zal ergens in deel 4127 staan ofzo).
Wat wil je nog meer weten?![]()
Nouhouhouhouquote:Op maandag 13 juli 2009 18:24 schreef xalo het volgende:
[..]
Jawel, want dat staat er. In hoofdletters. Heel gemeen. En daarom zeg ik het.
Ik zie nergens nijntje met hoofdlettesr hoorquote:Op maandag 13 juli 2009 18:25 schreef xalo het volgende:
En dan heb ik het natuurlijk over je NIJN, JA?! Geen nijntje
quote:
quote:Op maandag 13 juli 2009 18:26 schreef Desunoto het volgende:
LIEKE KOM EENS OP MSN!
Ohja en hoi allemaal en iedereen en natuurlijk ook nijntje.
JAMAAR DAN GAAT IEDEREEN PRATEN EN IK HEB GEEN ZIN OM TE PRATEN WANT IK MOET ZO RICHITNG KERMIS!quote:Op maandag 13 juli 2009 18:26 schreef Desunoto het volgende:
LIEKE KOM EENS OP MSN!
Ohja en hoi allemaal en iedereen en natuurlijk ook nijntje.
Moet je goed kijken.quote:Op maandag 13 juli 2009 18:27 schreef nijnja het volgende:
[..]
Ik zie nergens nijntje met hoofdlettesr hoor?!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |