Dan zit je vast in het zand?quote:Op maandag 13 juli 2009 16:54 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Eerst een hele hoop zand. Als je het dan nog presteert om je daarin te werken ben je
wowquote:Op maandag 13 juli 2009 17:13 schreef Zeroku het volgende:
Godverdomme, m'n wow account weer gehackt.
1) Hoe kan dat?quote:Op maandag 13 juli 2009 17:13 schreef Zeroku het volgende:
Godverdomme, m'n wow account weer gehackt.
Nuttig.quote:
Weet ik ook niet. Ik speelde al even niet meer, maar m'n email adres is blijkbaar nu veranderd. Ik zou neit weten door wie aangezien ik het pas veranderd hebt wat niemand wist.quote:Op maandag 13 juli 2009 17:14 schreef Jotcha het volgende:
[..]
1) Hoe kan dat?
2) WoW
3) Desondanks toch kut
Tijd om voorgoed afscheid te nemen.quote:Op maandag 13 juli 2009 17:18 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Nuttig.
[..]
Weet ik ook niet. Ik speelde al even niet meer, maar m'n email adres is blijkbaar nu veranderd. Ik zou neit weten door wie aangezien ik het pas veranderd hebt wat niemand wist.
Ja, had ik in principe ook al gedaanquote:
Maar hoe komt zo een iemand dan aan je wachtwoord en zulks?quote:Op maandag 13 juli 2009 17:27 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ja, had ik in principe ook al gedaan. Maar dan nog, ik ben er ongeveer 2 jaar mee bezig geweest en die vent krijgt het zo in z'n handen, heel weinig kans dat ik daar dan niks aan ga doen
.
Wist ik het maar.quote:Op maandag 13 juli 2009 17:29 schreef KingGone het volgende:
[..]
Maar hoe komt zo een iemand dan aan je wachtwoord en zulks?
Kuch kuch rotzooi op je pcquote:Op maandag 13 juli 2009 17:29 schreef KingGone het volgende:
[..]
Maar hoe komt zo een iemand dan aan je wachtwoord en zulks?
Kuch kuch nee..quote:
Nijntjejaquote:
Waar nachtoequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |