Godverdomme zeg. Als 'ie hoi zegt en er reageert niemand dan gaat nijntje janken en als ik uit het volkomen helemaal complete niets hoi zeg dan gaat 'ie ook janken, wat een janknijntje zeg.quote:
Van alles, muziek luisteren, op fok kijken (quote:
17quote:leeftijd
Wat bedoel je daarmee?quote:omgeving
Ik zie het nietquote:
quote:Op maandag 13 juli 2009 18:29 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Godverdomme zeg. Als 'ie hoi zegt en er reageert niemand dan gaat nijntje janken en als ik uit het volkomen helemaal complete niets hoi zeg dan gaat 'ie ook janken, wat een janknijntje zeg.
Ik doe niets anders.quote:
quote:Op maandag 13 juli 2009 18:31 schreef Mozy het volgende:
Ik begin serieus te denken dat hij is overleden.
quote:Op maandag 13 juli 2009 18:32 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Hij wil weten of 'ie in de buurt nog iets kan batsen.
Ik ben lang bevriend geweest met iemand die in Londen woont. Totdat hij in Augustus 2008 verdween. Hij kwam niet meer op MSN en dergelijken. Nu is zijn Facebook account etc ook verwijderd.quote:
Augustus 2009?quote:Op maandag 13 juli 2009 18:33 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik ben lang bevriend geweest met iemand die in Londen woont. Totdat hij in Augustus 2009 verdween. Hij kwam niet meer op MSN en dergelijken. Nu is zijn Facebook account etc ook verwijderd.
Augustus 2009?quote:Op maandag 13 juli 2009 18:33 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik ben lang bevriend geweest met iemand die in Londen woont. Totdat hij in Augustus 2009 verdween. Hij kwam niet meer op MSN en dergelijken. Nu is zijn Facebook account etc ook verwijderd.
Maar stond er niets op z'n facebook meer? Geen nieuwe berichten van anderen of zo?quote:Op maandag 13 juli 2009 18:33 schreef Mozy het volgende:
[..]
Als we toch beginnen met kinderverhaaltjes, als ik moet oppassen lees ik altijd voor uit Dikkie Dikquote:Op maandag 13 juli 2009 18:32 schreef Anywhere het volgende:
[..]
Die is niet leuk
Deze was veel vetter:
[ afbeelding ]
2008 neem ik aan, en ja... heb je echt niks meer van hem gehoord??quote:Op maandag 13 juli 2009 18:33 schreef Mozy het volgende:
[..]
Tja, een kans van 1 op 12.quote:Op maandag 13 juli 2009 18:36 schreef KingGone het volgende:
[..]
Dan ben ik jarig. Helemaal correct Dennis. Chapeau!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |