Ik vond remmen het moeilijkste stukquote:Op maandag 13 juli 2009 16:40 schreef Renesite het volgende:
[..]
Pa remt laat en trekt irriterend genoeg kei langzaam op
quote:Op maandag 13 juli 2009 16:40 schreef Renesite het volgende:
[..]
Zij vertrouwtDonderop
Ik let daar later wel weer op
Mijn mamma zou mij in elkaar slaan en vervolgens mijn rijbewijs doormidden knippenquote:Op maandag 13 juli 2009 16:40 schreef Isdatzo het volgende:
Mijn mamma schudt afkeurend haar hoofd als ik zeg dat ik 284 op de A2 gereden heb.
Mijn kart ging ongeveer het hardst, maar ik kon niet zo goed bochten doen en inhalen.quote:
Daarom gaan we outdoor kartenquote:Op maandag 13 juli 2009 16:43 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Mijn kart ging ongeveer het hardst, maar ik kon niet zo goed bochten doen en inhalen.bandenstapel.
Dat dusquote:Op maandag 13 juli 2009 16:50 schreef Desunoto het volgende:
Is er überhaupt wel íets geregeld voor die kartmeet dan of lullen jullie er alleen maar over terwijl er verder dus... niets is?
Al lang bekend.quote:Op maandag 13 juli 2009 16:55 schreef Remsjo het volgende:
05 jul 2009, 21:59 Dj Fokko Versloot overleden ROTTERDAM –
Dj Fokko Versloot is zaterdag in zijn woonplaats Rotterdam overleden. Dat maakte een woordvoerder van het boekingsbureau Lovinlectro waarvoor Versloot werkte zondag bekend. De 26-jarige muzikant viel in zijn woning door een glazen tafel.
Versloot vormde een duo met dj Koen Lebens, zij draaiden vooral minimal-techno en tech-house. Samen speelden zij op grote festivals als Awakenings en Dance Valley. „Hij stond op het punt om door te breken en groot te worden”, zei de woordvoerder.
Het slachtoffer werd zaterdag gevonden door twee vriendinnen. Volgens een politiewoordvoerder was er sprake van een noodlottig ongeval.
Fokko Versloot.
Heerlijk op tijdquote:Op maandag 13 juli 2009 16:55 schreef Remsjo het volgende:
05 jul 2009, 21:59 Dj Fokko Versloot overleden ROTTERDAM –
Dj Fokko Versloot is zaterdag in zijn woonplaats Rotterdam overleden. Dat maakte een woordvoerder van het boekingsbureau Lovinlectro waarvoor Versloot werkte zondag bekend. De 26-jarige muzikant viel in zijn woning door een glazen tafel.
Versloot vormde een duo met dj Koen Lebens, zij draaiden vooral minimal-techno en tech-house. Samen speelden zij op grote festivals als Awakenings en Dance Valley. „Hij stond op het punt om door te breken en groot te worden”, zei de woordvoerder.
Het slachtoffer werd zaterdag gevonden door twee vriendinnen. Volgens een politiewoordvoerder was er sprake van een noodlottig ongeval.
Fokko Versloot.
Oké, en wie organiseert het? Jij?quote:Op maandag 13 juli 2009 16:56 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Niks geregeld dus. Zou na de vakantie zijn
Dat staat ook echt vermeld in je postquote:Op maandag 13 juli 2009 16:58 schreef Remsjo het volgende:
Het gaat niet om het bericht van z,n dood. Dat ie is overleden wist ik vorige week al. Het gaat om z,n laatste set die beter is dan ooit te voren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |