Ik heb soms m'n zwakke momenten.quote:Op maandag 13 juli 2009 18:32 schreef KingGone het volgende:
[..]
Vanmiddag was je anders lief. Maar oké. Let's start.
Zijn facebook bestaat niet meer...quote:Op maandag 13 juli 2009 18:35 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Maar stond er niets op z'n facebook meer? Geen nieuwe berichten van anderen of zo?
DIKKIE DIK!! DAAR BEN IK MEE OPGEGROEID.quote:Op maandag 13 juli 2009 18:36 schreef xalo het volgende:
[..]
Als we toch beginnen met kinderverhaaltjes, als ik moet oppassen lees ik altijd voor uit Dikkie Dik, uit een verhaal over een tweeling die in hun dromen allerlei avonturen beleven en uit Harry Potter
.
Ik ook. Die kater was echt meesterlijk.quote:Op maandag 13 juli 2009 18:37 schreef Desunoto het volgende:
[..]
DIKKIE DIK!! DAAR BEN IK MEE OPGEGROEID.
Met zn magnum 2.1...quote:Op maandag 13 juli 2009 18:37 schreef xalo het volgende:
[..]
Ik ook. Die kater was echt meesterlijk.
quote:Op maandag 13 juli 2009 18:37 schreef KingGone het volgende:
[..]
Je kunt altijd nog die ene knop indrukken.
quote:Op maandag 13 juli 2009 18:37 schreef xalo het volgende:
[..]
Ik ook. Die kater was echt meesterlijk.
Dikkie dikquote:Op maandag 13 juli 2009 18:36 schreef xalo het volgende:
[..]
Als we toch beginnen met kinderverhaaltjes, als ik moet oppassen lees ik altijd voor uit Dikkie Dik, uit een verhaal over een tweeling die in hun dromen allerlei avonturen beleven en uit Harry Potter
.
Jij vind dat niet zwak, ik wel, want ik ben een pestkop4life (quote:Op maandag 13 juli 2009 18:38 schreef KingGone het volgende:
[..]
Tutuutututuut.
Dat is heul niet zwak.
Welja.
Welk imago?quote:Op maandag 13 juli 2009 18:40 schreef xalo het volgende:
[..]
Jij vind dat niet zwak, ik wel, want ik ben een pestkop4life (), en zo'n moment is slecht voor m'n imago.
Jij vindquote:Op maandag 13 juli 2009 18:40 schreef xalo het volgende:
[..]
Jij vind dat niet zwak, ik wel, want ik ben een pestkop4life (), en zo'n moment is slecht voor m'n imago.
Jij bent net zo schattigquote:Op maandag 13 juli 2009 18:40 schreef xalo het volgende:
[..]
Mijn pestkopimago.quote:
LIEKE PEST MIJquote:Op maandag 13 juli 2009 18:41 schreef xalo het volgende:
[..]
Mijn pestkopimago.
waarom ga ik hier serieus op in?
Waarom snap ik 'm niet?quote:Op maandag 13 juli 2009 18:40 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Jij vind
Jij vind
Jij vind
Jij vind
slecht voor m'n imago
Ah heb je die. Goed verborgen gehouden dan.quote:Op maandag 13 juli 2009 18:41 schreef xalo het volgende:
[..]
Mijn pestkopimago.
waarom ga ik hier serieus op in?
Dit helpt dus niet hè.quote:
quote:Op maandag 13 juli 2009 18:42 schreef KingGone het volgende:
[..]
Ah heb je die. Goed verborgen gehouden dan.
tja..
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |