'Raap je kleingeld eens op'.quote:Op maandag 13 juli 2009 15:36 schreef Jotcha het volgende:
Ik ga het toch subtiel brengen. Ik zie (en hoor) liever Italiaanse motoren.
Jij mag wel geld aan mij geven.quote:Op maandag 13 juli 2009 15:37 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
'Raap je kleingeld eens op'.
En geef maar geld.
Ja dat is wel geniaal. Eerst ruzie zoeken en haren trekken enzo. En dan vijf minuten laten kijken ze we met z'n tweeën een dvd of zitten ze samen achter de computer.quote:Op maandag 13 juli 2009 15:35 schreef xalo het volgende:
[..]
Oh, dat scheelt denk ik wel. Behalve als ze elkaar daardoor de haren uitrukken.
Pffft.quote:Op maandag 13 juli 2009 15:36 schreef Jotcha het volgende:
Ik ga het toch subtiel brengen. Ik zie (en hoor) liever Italiaanse motoren.
En het was nog wel zo subtielquote:Op maandag 13 juli 2009 15:37 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
'Raap je kleingeld eens op'.
En geef maar geld.
Geef geen geld aan hippiesquote:Op maandag 13 juli 2009 15:38 schreef Mozy het volgende:
[..]
Jij mag wel geld aan mij geven.
Jouw motor accepteer ik ook.
Ik ben naar de kapper geweest! Dikzak.quote:Op maandag 13 juli 2009 15:39 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Geef geen geld aan hippies. Laat staan motoren.
Je mag er wel een nieuwe achterband op leggen, ben ondertussen door de slijtnokjes heen aan 't rijden.
Succes! En doeg meneer "Jor" met een puberende tweeling als zusjes.quote:Op maandag 13 juli 2009 15:38 schreef KingGone het volgende:
[..]
Ja dat is wel geniaal. Eerst ruzie zoeken en haren trekken enzo. En dan vijf minuten laten kijken ze we met z'n tweeën een dvd of zitten ze samen achter de computer.
Oh noes , kom er toch wel achter dat ik ze lief vind.![]()
Maar nu dan ga ik even een stukje rijlessen. Doeg juffie.
Huh?quote:
Die motor in jouw FoBo is dat die van jouwquote:Op maandag 13 juli 2009 15:39 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Geef geen geld aan hippies. Laat staan motoren.
Je mag er wel een nieuwe achterband op leggen, ben ondertussen door de slijtnokjes heen aan 't rijden.
Magnesium heet dat.quote:
Rijles is voor den gevaren op de weg! WHEHEHEH!quote:Op maandag 13 juli 2009 15:38 schreef KingGone het volgende:
[..]
Ja dat is wel geniaal. Eerst ruzie zoeken en haren trekken enzo. En dan vijf minuten laten kijken ze we met z'n tweeën een dvd of zitten ze samen achter de computer.
Oh noes , kom er toch wel achter dat ik ze lief vind.![]()
Maar nu dan ga ik even een stukje rijlessen. Doeg juffie.
Ocharmequote:
Paps is op zoek naar een monsterquote:Op maandag 13 juli 2009 15:42 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ocharme.
Vorige week een stuk over dijkjes geragd met een duc 1198, wat een geile machine is dat![]()
.
Magoed, die kerel heeft geld teveel. In 3 jaar heeft hij gehad: een gsxr 1000 2007, ktm rc8, gsx-r 1000 2007, gsx-r 2008, duc 1098, duc 1198.
Hippie ben je van binnenquote:Op maandag 13 juli 2009 15:40 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik ben naar de kapper geweest! Dikzak.
De volgende keer dat ik langs kom steel ik je motor!
Zoals ik het zeg.quote:
Ja dat witte spul is ook heul verdacht.quote:
Jij bluft!quote:Op maandag 13 juli 2009 15:44 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Hippie ben je van binnen. Ofzo.
En bluf.
Motor kopen, opknappen, inruilen/verkopen, nieuwe motor?quote:Op maandag 13 juli 2009 15:42 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ocharme.
Vorige week een stuk over dijkjes geragd met een duc 1198, wat een geile machine is dat![]()
.
Magoed, die kerel heeft geld teveel. In 3 jaar heeft hij gehad: een gsxr 1000 2007, ktm rc8, gsx-r 1000 2007, gsx-r 2008, duc 1098, duc 1198.
Jezus, dat wordt dus een tijd geen Youri van Gelder tijdens wedstrijden.quote:Op maandag 13 juli 2009 15:44 schreef -SG- het volgende:
[..]
Zoals ik het zeg.
[..]
Ja dat witte spul is ook heul verdacht.
Ik heb jou niet eens op msnquote:Op maandag 13 juli 2009 15:45 schreef Mozy het volgende:
[..]
Jij bluft!
Jij noemt mij altijd hippie op MSN maar in het echt ben je heel aardig enzo
Deze zomer >600 euro aan benzine er doorheen gejaagd met de motor, niks hippiequote:Bij jullie thuis zijn ze anders ook best wel hippie!
600quote:Op maandag 13 juli 2009 15:46 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ik heb jou niet eens op msn. Thank god
.
[..]
Deze zomer >600 euro aan benzine er doorheen gejaagd met de motor, niks hippie.
Sponsor mij.
Je moeder is lid van LLINK!quote:Op maandag 13 juli 2009 15:46 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ik heb jou niet eens op msn. Thank god
.
[..]
Deze zomer >600 euro aan benzine er doorheen gejaagd met de motor, niks hippie.
Sponsor mij.
Denk dat je goed moet zoeken wil je een duc 1098 vinden die je op kan knappenquote:Op maandag 13 juli 2009 15:45 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Motor kopen, opknappen, inruilen/verkopen, nieuwe motor?
M'n broer doet dat wel eens. Heeft ook wel eens 1000 euro winst gehad op een motor. En hij heeft er ook alweer een stuk of 10 gehad volgens mij.
Vorige week trouwens is z'n laatste gestolen.![]()
![]()
Hij maakt zo'n grapje nog.. ik zet hem in de achtertuin en als ie weg is dan krijg ik van de verzekering toch een ander en genoeg geld voor een leukere.En de volgende dag belt ie op.. "ja, hij is weg.."
!
Ik heb niet zoveel verstand van welke nieuw en oud zijn en zo.quote:Op maandag 13 juli 2009 15:48 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Denk dat je goed moet zoeken wil je een duc 1098 vinden die je op kan knappen. Neuh, allemaal nieuw, dealer-nieuw, gekocht.
Had ie die gsx-r, verkocht hij hem en kocht een RC8.. 3 maanden later vond hij 't niks meer en kocht precies zo'n zelfde gsx-r terug maar dan in een net wat andere kleurstelling.
Ja, help Isdatzo de zomer door. Binnen 200km nieuwe achterband, binnen 1500km nieuwe ketting + tandwielset. Feel my painquote:
En dat..quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 13 juli 2009 15:50 schreef Desunoto het volgende:
[..]
En dat..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve jongeman ben jij. :@
Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+
quote:Op maandag 13 juli 2009 15:50 schreef Desunoto het volgende:
[..]
En dat..Ze worden steeds slechterSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Op woensdag 15 juli 2009 22:20 schreef moonmovies het volgende:
[..]
En door figuren zoals jij wordt PUB gezellig :7
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |