Minuut. Ik zeg het je.quote:Op maandag 13 juli 2009 18:47 schreef xalo het volgende:
[..]
Okéoké, misschien een uur, maar níet minder.
quote:
Dat is juist het leuke. Anders is er toch geen spanning.quote:Op maandag 13 juli 2009 18:49 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Je weet nooit in wat voorn bui ze nu weer zijn
Ik vind het weinig charmant andersquote:Op maandag 13 juli 2009 18:50 schreef KingGone het volgende:
[..]
Dat is juist het leuke. Anders is er toch geen spanning.
NEEEEE, hij wilde dat je die vraag stelt, en nu trap je erin, en nu krijgen we weer 'n heel verhaal over smsjes! WAT DOE JE?!quote:
Jouw computer faalt gewoon.quote:Op maandag 13 juli 2009 18:52 schreef Hyman het volgende:
Hotmail doet t niet
Server Too Busy
We are experiencing higher than normal volume and are therefore unable to service your request at this time. Try one of the following:
In your browser, click Refresh
In your browser, click Back, and try again
Wait a few minutes and try again
We apologize for this inconvenience.
Wat een bullscheiße
Alles om een pest-hert te plagen hè.quote:Op maandag 13 juli 2009 18:53 schreef xalo het volgende:
[..]
NEEEEE, hij wilde dat je die vraag stelt, en nu trap je erin, en nu krijgen we weer 'n heel verhaal over smsjes! WAT DOE JE?!
Ik wou het verhaal juist niet hier gooien. Ik kijk wel uitquote:Op maandag 13 juli 2009 18:53 schreef xalo het volgende:
[..]
NEEEEE, hij wilde dat je die vraag stelt, en nu trap je erin, en nu krijgen we weer 'n heel verhaal over smsjes! WAT DOE JE?!
Oké. Moet je ook geen onzin uitscheiden mijnheer.quote:Op maandag 13 juli 2009 18:54 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Ik wou het verhaal juist niet hier gooien. Ik kijk wel uit
En als ik zeg dat ik niemand meer zou pesten, wil je zoiets dan nooit meer doen?quote:Op maandag 13 juli 2009 18:54 schreef KingGone het volgende:
[..]
Alles om een pest-hert te plagen hè.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |