Is het ookquote:Op donderdag 9 juli 2009 17:14 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Op zich wel, alleen vind ik het zielig voor het kind.
Wat moest ik doen. wie geeft mij dan ook de LAPO?quote:
ssssstquote:
quote:
quote:
Ze heeft niet eens een uitkering. Ze deed een WO opleiding, maar daar is ze mee gestopt omdat ze een kind wilde, toen is ze bij de AH gaan werken en nu gaat ze een mbo opleiding doen. Als ze een jaar gewacht had, had ze haar bachelor kunnen hebben.quote:Op donderdag 9 juli 2009 17:11 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Te triest, die kinderen verdienen zulke ouders niet. Die moeder moet meteen kapotgeschoten worden, met d'r uitkering.
Dat zei ik dus ook al.quote:Op donderdag 9 juli 2009 17:11 schreef HuHu het volgende:
[..]
Je zou d'r wat toewensen, maar daar heb je waarschijnlijk alleen het kind maar mee. Echt zo dom van die vrouw.
[..]
Je had toch een TT over een kankerkind kunnen maken ofzoquote:Op donderdag 9 juli 2009 17:16 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Wat moest ik doen. wie geeft mij dan ook de LAPO?
Jullie zijn gewoon DOM![]()
Mooiste nieuwe TT komt erin dankzij een van onze lieve mods![]()
Krent, geef is een mooie TT aan dit schouwspelquote:Op donderdag 9 juli 2009 17:17 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Ze heeft niet eens een uitkering. Ze deed een WO opleiding, maar daar is ze mee gestopt omdat ze een kind wilde, toen is ze bij de AH gaan werken en nu gaat ze een mbo opleiding doen. Als ze een jaar gewacht had, had ze haar bachelor kunnen hebben.
[..]
Dat zei ik dus ook al.![]()
Ik weet een goedkopere oplossingquote:Op donderdag 9 juli 2009 17:17 schreef Suusje-V het volgende:
@ HuHu, maar CS4 is voor mij al heulegaaaar moeilijk te downloaden
Tenzij je 't voor 1000 dollar zou kopen
Ik zie helemaal niks hoorquote:Op donderdag 9 juli 2009 17:17 schreef Suusje-V het volgende:
@ HuHu, maar CS4 is voor mij al heulegaaaar moeilijk te downloaden
Tenzij je 't voor 1000 dollar zou kopen
ik hebj e toegevoegdquote:
Mag niet meer van Krent, da's baggerquote:Op donderdag 9 juli 2009 17:17 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Je had toch een TT over een kankerkind kunnen maken ofzo
Hoe krijg ik plaatjes in mn FOBO's profiel tekst?quote:
[img] LINKJE [/img]quote:Op donderdag 9 juli 2009 17:20 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Hoe krijg ik plaatjes in mn FOBO's profiel tekst?
Care.quote:
Hij vroeg mij sowieso niet om te accepterenquote:Op donderdag 9 juli 2009 17:19 schreef Suusje-V het volgende:
[..]
ik hebj e toegevoegd
Maar je staat bij mij offline.
Ik sta op offline weergevenzal wel ff online komen, maybe dat je 't dan ziet
Maar waarom zou je er geld voor betalen als *ik hier iets zou zeggen wat hier niet mag omdat ik er al 2 notes over gekregen heb*?quote:Op donderdag 9 juli 2009 17:21 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Care.
Ik zie trouwens PS CS4 voor € 232,50 op surfspot
Spitsnieuws = lievvvquote:
ghehe, nog x proberenquote:Op donderdag 9 juli 2009 17:21 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Hij vroeg mij sowieso niet om te accepteren
Nice.quote:Op donderdag 9 juli 2009 17:22 schreef MarkM het volgende:
[..]
Ja.
Zag dat jij een keer gezakt was?
Ik heb er ook twee keer over gedaan hoor.
Omdat je dan 100% veilig zit?quote:Op donderdag 9 juli 2009 17:22 schreef Suusje-V het volgende:
[..]
Maar waarom zou je er geld voor betalen als *ik hier iets zou zeggen wat hier niet mag omdat ik er al 2 notes over gekregen heb*?
Oh, ik dacht al. ik deed [image]quote:Op donderdag 9 juli 2009 17:21 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
[ [url= LINKJE ]afbeelding[/url] ]
Och wat moeilijk.
Mocht Brein ooit bij je binnenvallen, of de politie, of iets dergelijks. Daarnaast kun je fikse straffen krijgen als je je werk exploiteert terwijl het gemaakt is met een gecrackte versie van Photoshop. Het is wel zo netjes om een legale license ergens te verkrijgen. Zeker als je je werk commercieel aanbiedt.quote:Op donderdag 9 juli 2009 17:22 schreef Suusje-V het volgende:
[..]
Maar waarom zou je er geld voor betalen als *ik hier iets zou zeggen wat hier niet mag omdat ik er al 2 notes over gekregen heb*?
Ja.quote:Op donderdag 9 juli 2009 17:23 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Het is net alsof hij 5 vingers (zonder duim dus) heeft!
Maar je portemonnee ineens wel in je broekzak past?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En zeven keer over je rijbewijs ging het geruchtquote:Op donderdag 9 juli 2009 17:22 schreef MarkM het volgende:
[..]
Ja.
Zag dat jij een keer gezakt was?
Ik heb er ook twee keer over gedaan hoor.
altijdquote:
Ik heb het hele pakketquote:Op donderdag 9 juli 2009 17:21 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Care.
Ik zie trouwens PS CS4 voor € 232,50 op surfspot
geen idee wie je bent maar thnxquote:
Was je wegquote:
Jij snapt 't!quote:Op donderdag 9 juli 2009 17:26 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ik heb het hele pakketgratis gedownload.
Klacht: Brein
Antiklacht: binseach.info, yabse.nl, grabit, quickpar, winrar
ik had een ban gekquote:
quote:Op donderdag 9 juli 2009 17:25 schreef Suusje-V het volgende:
[..]
Maar je portemonnee ineens wel in je broekzak past?Je legt je grap uitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
liefdevolle gevoelens voor de duisternis
Wat een nasty naam voor een pr0n filmquote:
ze rolt vast haar eigen tampons.quote:
Je postte vanmorgen ook al gekquote:
Grapjas.quote:Op donderdag 9 juli 2009 17:25 schreef Blaxje het volgende:
[..]
En zeven keer over je rijbewijs ging het gerucht
gisteravond lullooo's tot 23:11quote:
Is daar wat mis mee?quote:Op donderdag 9 juli 2009 17:27 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
ze rolt vast haar eigen tampons.
Nou dan!quote:Op donderdag 9 juli 2009 17:28 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
gisteravond lullooo's tot 23:11
Was je zo'n rapaille?quote:
Wel als je ook je matige grappen uit gaat leggenquote:
Te sexy voor FOK!quote:Op donderdag 9 juli 2009 17:28 schreef Suusje-V het volgende:
[..]
Hoezo?
En ik heb 't ook gratis, CS2 dan
Tom is cool. En die boeven zijn stom.quote:
Ik draag heulegaar geen tamponsquote:Op donderdag 9 juli 2009 17:27 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
ze rolt vast haar eigen tampons.
Goddomme nou. Ik ben me daar toch een stuk schorriemorrieeeequote:
gelukkig niet zegquote:
Mja true. Ach, ze heeft wat credits.quote:Op donderdag 9 juli 2009 17:29 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Wel als je ook je matige grappen uit gaat leggen
Dat wel.quote:Op donderdag 9 juli 2009 17:24 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Ja.
Maar dat hoofdje is echt heel lief.
Ja wat heb ik er dan aan?quote:Op donderdag 9 juli 2009 17:30 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
gelukkig niet zegje moet ze ook in je doos stoppen
Thanks for the info!quote:Op donderdag 9 juli 2009 17:31 schreef Suusje-V het volgende:
[..]
Neinn, zo veel gedoe om in te doen
Alleen bij 't zwemmen of als 't maandverband op is
hoezo bart. heeft ze tieten dan of zo. Waarom heeft ze credits bij jouquote:Op donderdag 9 juli 2009 17:31 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Mja true. Ach, ze heeft wat credits.
C1000
Dat is mara goed ook!quote:Op donderdag 9 juli 2009 17:31 schreef Suusje-V het volgende:
[..]
Ghehequote:Op donderdag 9 juli 2009 17:32 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
hoezo bart. heeft ze tieten dan of zo. Waarom heeft ze credits bij jou
Dat je witte sokken niet rood worden door al die liters bloed die uit je sijpelenquote:
Haar naamt begint met een S, dan heb je bij mij gelijk al creditsquote:Op donderdag 9 juli 2009 17:32 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
hoezo bart. heeft ze tieten dan of zo. Waarom heeft ze credits bij jou
Dat is geen antwoord op mijn vraag.quote:
Djé. Das kut ja. *knuffelsmiley*quote:Op donderdag 9 juli 2009 17:31 schreef Noortje. het volgende:
't Is best naar om te lezen dat er iemand van een forum waar jij een half jaar geleden je dagelijks bevond is overleden door een auto-ongeluk en dat de medepassagier met wie ik ook regelmatig gesproken heb daar op de IC ligt.
Oké dan.quote:Op donderdag 9 juli 2009 17:31 schreef Suusje-V het volgende:
[..]
SURVEILLANCE-FIETSquote:Op donderdag 9 juli 2009 17:33 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Haar naamt begint met een S, dan heb je bij mij gelijk al credits
Je foto op userfoto's is coolquote:
Hahahaquote:Op donderdag 9 juli 2009 17:32 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Dat is mara goed ook!
pas maar op![]()
Meisje zwanger door gebruik zwembad
liever een dinges in m;n reet dan maandverband iddquote:Op donderdag 9 juli 2009 17:33 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Oké dan.
Tsja.
Meningen verschillen.
Hoaxquote:Op donderdag 9 juli 2009 17:32 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Dat is mara goed ook!
pas maar op![]()
Meisje zwanger door gebruik zwembad
Dat is klotequote:Op donderdag 9 juli 2009 17:31 schreef Noortje. het volgende:
't Is best naar om te lezen dat er iemand van een forum waar jij een half jaar geleden je dagelijks bevond is overleden door een auto-ongeluk en dat de medepassagier met wie ik ook regelmatig gesproken heb daar op de IC ligt.
Jij wel Suffe-Fietsquote:Op donderdag 9 juli 2009 17:34 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
SURVEILLANCE-FIETS
ik heb ook creditsmag ik nu ook een tampon dragen?
quote:Op donderdag 9 juli 2009 17:34 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
liever een dinges in m;n reet dan maandverband idd
Ja, want dan word je keisnel dronkenquote:Op donderdag 9 juli 2009 17:34 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
liever een dinges in m;n reet dan maandverband idd
Je vroeg het aan Bart toch? Waarom moet ik dan antwoord geven?quote:Op donderdag 9 juli 2009 17:33 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Dat is geen antwoord op mijn vraag.
waar blijven de fotowoows?quote:Op donderdag 9 juli 2009 17:35 schreef Hyman het volgende:
* Hyman heeft een laptopstandaard gemaakt.![]()
Scheelt me weer €50
Je kunt je laptop ook gewoon op tafel zetten.quote:Op donderdag 9 juli 2009 17:35 schreef Hyman het volgende:
* Hyman heeft een laptopstandaard gemaakt.![]()
Scheelt me weer €50
quote:
Jij bent het met mij eens dat je ook liever iets in je kont hebt?quote:
Maar dan staat ie 20 centimeter onder mn andere scherm, en dat is niet fijn als je dualscreen doetquote:Op donderdag 9 juli 2009 17:36 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Je kunt je laptop ook gewoon op tafel zetten.
Zo even maken danquote:Op donderdag 9 juli 2009 17:36 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
waar blijven de fotowoows?
Ik weet niet hoe jij normaal je biertje drinkt maar dat doe ik niet via m;n bipsquote:
*verwacht houten stellage met een spijker door de laptopquote:Op donderdag 9 juli 2009 17:36 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
omdat het over jou gaat. Dan zeg jet ists als: IK HEB WEL TIETENquote:Op donderdag 9 juli 2009 17:35 schreef Suusje-V het volgende:
[..]
Je vroeg het aan Bart toch? Waarom moet ik dan antwoord geven?
quote:Op donderdag 9 juli 2009 17:31 schreef Noortje. het volgende:
montagekitquote:Op donderdag 9 juli 2009 17:37 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
*verwacht houten stellage met een spijker door de laptop
Sommige mensen drinken via hun bipsquote:Op donderdag 9 juli 2009 17:36 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe jij normaal je biertje drinkt maar dat doe ik niet via m;n bips
Hij is wel fucking lelijk, maar hij doet wat ie moet doenquote:Op donderdag 9 juli 2009 17:37 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
*verwacht houten stellage met een spijker door de laptop
Ja ik heb wel tieten jaquote:Op donderdag 9 juli 2009 17:37 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
omdat het over jou gaat. Dan zeg jet ists als: IK HEB WEL TIETEN
of IK HEB GEEN TIETEN
basisschoollijmquote:
Het is echt zo raar, ik ken ze niet ofzo, maar toch heb ik het gevoel dat het wel een gemis gaat zijn hoewel ik daar echt superlang niet ben geweest. Die vrouw was zo jong.quote:
LEUGENSquote:Op donderdag 9 juli 2009 17:37 schreef Hyman het volgende:
[..]
Sommige mensen drinken via hun bips!
I swear!
denk het welquote:Op donderdag 9 juli 2009 17:38 schreef Suusje-V het volgende:
[..]
Ja ik heb wel tieten ja
Maar ik weet toch niet of dat de reden van Bart is dat hij me credits geeft?
Toffe actie.quote:Op donderdag 9 juli 2009 17:39 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Het is echt zo raar, ik ken ze niet ofzo, maar toch heb ik het gevoel dat het wel een gemis gaat zijn hoewel ik daar echt superlang niet ben geweest. Die vrouw was zo jong.
Kasabian heeft wel de show van dinsdag aan haar opgedragen.
http://www.3fm.nl/page/3fm_actueel/311008
Hij vond dat ik sfeerverhogend wasquote:Op donderdag 9 juli 2009 17:40 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
denk het welja of je moet iets anders bij hem ticklen
Nee. dat zegt hij alleen maar.quote:Op donderdag 9 juli 2009 17:41 schreef Suusje-V het volgende:
[..]
Hij vond dat ik sfeerverhogend was
Zou dat ook goed genoeg zijn voor credits?
80D.quote:Op donderdag 9 juli 2009 17:42 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Nee. dat zegt hij alleen maar.
tieten
Maaruhm. Mvr. DD (quote:
quote:Op donderdag 9 juli 2009 17:42 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
tieten
Het is echt zoquote:Op donderdag 9 juli 2009 17:45 schreef Suusje-V het volgende:
[..]Als dat echt zo is ben ik zwaar teleurgesteld in Bart
Bart is een goed mens. Brendon liegt dat hij barstquote:Op donderdag 9 juli 2009 17:45 schreef Suusje-V het volgende:
[..]Als dat echt zo is ben ik zwaar teleurgesteld in Bart
quote:Op donderdag 9 juli 2009 17:46 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Bart is een goed mens. Brendon liegt dat hij barst
Mja op zich wel goed, afgezien van dat want ik weet niet zo goed hoe ik me moet voelen, er zijn beetje stomme dingen ook nog. En ben tyfusverkouden maar loop de hele dag in mijn pyjama en heb tot half 4 in bed gelegen.quote:Op donderdag 9 juli 2009 17:44 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Maaruhm. Mvr. DD (), hoe staat het ermee
Gheheheheheeheehehehehehequote:Op donderdag 9 juli 2009 17:46 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Bart is een goed mens. Brendon liegt dat hij barst
Wel goed hoor :]quote:Op donderdag 9 juli 2009 17:47 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Mja op zich wel goed, afgezien van dat want ik weet niet zo goed hoe ik me moet voelen, er zijn beetje stomme dingen ook nog. En ben tyfusverkouden maar loop de hele dag in mijn pyjama en heb tot half 4 in bed gelegen.MAAR! Morgen Michel zien en Dance Valley als dat doorgaat en ik ga met hem naar Spanje
Alleen dat duurt nog lang.
Hoeist met jou?
Hihiquote:
Tadaaquote:Op donderdag 9 juli 2009 17:36 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Straks zet ik dat ding aan de rechterkant, en is mijn monitor mijn hoofdscherm, en is het 1 geheel (dualscreen dus)
(╯°□°)╯︵ ¡ʞoɟ
Hihi ik zou eerst ook naar Lowlands gaan, maar Michel heeft me overtuigd dat 9 dagen Spanje toffer is.quote:Op donderdag 9 juli 2009 17:50 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Wel goed hoor :]
Morgen niks
Volgende week lowlands-tentjes testenDaarna zeilen met gezin, daarna verjaardag (vrijdag
), en daarna lowlands
Hehe jaquote:
quote:Op donderdag 9 juli 2009 17:51 schreef Hyman het volgende:
[..]
Tadaa
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]Lekker die timmerkunsten, JozefSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Straks zet ik dat ding aan de rechterkant, en is mijn monitor mijn hoofdscherm, en is het 1 geheel (dualscreen dus)
![]()
Ik zei toch dat het lelijk wasquote:
Omg. Waar is de lijm?quote:Op donderdag 9 juli 2009 17:52 schreef Hyman het volgende:
[..]
Ik zei toch dat het lelijk was? ik heb er dan ook niet langer dan een halfuur over gedaan
Keuzes hè. Eerste keer Lowlands voor mij. Word dan ook 16, dus dan mag hetquote:Op donderdag 9 juli 2009 17:51 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Hihi ik zou eerst ook naar Lowlands gaan, maar Michel heeft me overtuigd dat 9 dagen Spanje toffer is.Dus nu gaan we praktisch gratis op vakantie (want LL-kaarten waarschijnlijk verkocht).
quote:
Was ook eerste keer LL voor mij, maar ik denk dat drie festivals sowieso te veel van het goede wordt voor me.quote:Op donderdag 9 juli 2009 17:54 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Keuzes hè. Eerste keer Lowlands voor mij. Word dan ook 16, dus dan mag het
Nee.quote:
quote:Op donderdag 9 juli 2009 17:55 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Was ook eerste keer LL voor mij, maar ik denk dat drie festivals sowieso te veel van het goede wordt voor me.
[..]
Nee.
Vandaar dat het op het blote oog ook prima is gelukt.quote:Op donderdag 9 juli 2009 17:55 schreef Hyman het volgende:
Mja, ik vind de onderkant van het scherm best mooi uitgelijnd, vooral omdat ik dit op het blote oog heb gemaakt
Uche uchequote:Op donderdag 9 juli 2009 17:56 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Vandaar dat het op het blote oog ook prima is gelukt.
topperdepopquote:
Ik denk dat het kutter was geweest als je een lapje voor je ogen had geplakt, jaquote:Op donderdag 9 juli 2009 17:55 schreef Hyman het volgende:
Mja, ik vind de onderkant van het scherm best mooi uitgelijnd, vooral omdat ik dit op het blote oog heb gemaakt
quote:Op donderdag 9 juli 2009 17:51 schreef Hyman het volgende:
[..]
Tadaa
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]Jij schroeft zo goedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Straks zet ik dat ding aan de rechterkant, en is mijn monitor mijn hoofdscherm, en is het 1 geheel (dualscreen dus)
Je ziet ze er ook gewoon uitkomen. En dat in spaanplaat.We'll see each other again in another life. When we're both cats.
^inteel²

Vi Veri Veniversum Vivus Vici
Yarrquote:Op donderdag 9 juli 2009 17:57 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Ik denk dat het kutter was geweest als je een lapje voor je ogen had geplakt, ja
Geen zin om gaten te borenquote:Op donderdag 9 juli 2009 17:57 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Jij schroeft zo goed
Je ziet ze er ook gewoon uitkomen. En dat in spaanplaat.
Mensen. De laptop valt niet uit het raam, dus dan is Hyman geslaagd voor z'n praktische opdracht (vind ik).quote:Op donderdag 9 juli 2009 17:59 schreef Hyman het volgende:
[..]
Geen zin om gaten te boren
Mja, boeiend, dat zie je toch niet waneer die laptop erop staat
Mooiquote:
quote:Op donderdag 9 juli 2009 17:59 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Mensen. De laptop valt niet uit het raam, dus dan is Hyman geslaagd voor z'n praktische opdracht (vind ik).
Nee okee. Maar hoelang denk je dat dat ding het nu volhoud ?quote:Op donderdag 9 juli 2009 17:59 schreef Hyman het volgende:
[..]
Geen zin om gaten te boren
Mja, boeiend, dat zie je toch niet waneer die laptop erop staat
Zo op je 2e al kinderen hebben. Doe je goed pappaquote:Op donderdag 9 juli 2009 18:02 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Ik ben alles, ICT, Timmerman, metselaar, blonde adonis, je vader.
Ik ga er geen bakstenen oid. mee vervoerenquote:Op donderdag 9 juli 2009 18:02 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Nee okee. Maar hoelang denk je dat dat ding het nu volhoud ?
Met 1 klap erbovenop scheuren die schroeven eruit![]()
En dat hoeft dan nog heel niet zo hard
Ik ben alles en kan allesquote:Op donderdag 9 juli 2009 18:03 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Zo op je 2e al kinderen hebben. Doe je goed pappa
quote:Op donderdag 9 juli 2009 17:42 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
tieten
Krabben totdat het bloedquote:
quote:
"no i'm not on drugs"quote:
Daar gaat mn zorgvuldig opgebouwde imagoquote:
quote:Op donderdag 9 juli 2009 18:13 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Daar gaat mn zorgvuldig opgebouwde imago
Doquote:
quote:Op donderdag 9 juli 2009 18:13 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Daar gaat mn zorgvuldig opgebouwde imago
Jawelll. Had ie.quote:
Puik.quote:Op donderdag 9 juli 2009 18:20 schreef mstr het volgende:
Vertel wat je gekocht hebt [#23] Met nóg meer inkopen!
Oeh. Een speedo. Gelukkig een strakke, anders was je groot in de fout gegaan!quote:Op donderdag 9 juli 2009 18:20 schreef mstr het volgende:
Vertel wat je gekocht hebt [#23] Met nóg meer inkopen!
Het is gewoon een korte broek.quote:Op donderdag 9 juli 2009 18:24 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Oeh. Een speedo. Gelukkig een strakke, anders was je groot in de fout gegaan!
Maar een Speedoquote:
eerste dag of zo?quote:Op donderdag 9 juli 2009 18:33 schreef Desunoto het volgende:
Staat er zo'n nieuw, fantastisch bloedmooi blond meisje bij de snackbar.. blijkt ze zo dom te zijn als het achtereind van een varken.
Ze zat zo heel verdwaasd voor zich te kijken toen ik moest betalen en ze wisselgeld moest geven want het lukte haar écht niet met rekenen. Echt echt echt niet. Echt hopeloos gewoon. Toen kwam die ander haar maar helpen. En dan moest ze ook nog uitleggen hoe je dat dan aan een klant teruggeeft.
Prachtig meisje maar ze kwam dommer over dan alles en iedereen. Ongelofelijk.
ik kom ook dom overquote:Op donderdag 9 juli 2009 18:37 schreef Desunoto het volgende:
Zal wel eerste dag zijn maar ze kwam echt dom over. Heeeeel erg.
Maar jij bent niet blond en werkt niet bij een snackbar in Lelystad dus dat valt dan weer mee.quote:Op donderdag 9 juli 2009 18:41 schreef Noortje. het volgende:
Ik kon gister ook niet rekenen.Echt twintig keer verkeerd gerekend bij het wisselgeld geven.
Ik ben wel weer blond aan het worden door de zon.quote:Op donderdag 9 juli 2009 18:44 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Maar jij bent niet blond en werkt niet bij een snackbar in Lelystad dus dat valt dan weer mee.
* zucht van opluchting
Nou ik mag hopen dat jij anders bent dan zijquote:Op donderdag 9 juli 2009 18:44 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Ik ben wel weer blond aan het worden door de zon.En ik ben bloedmooi. En in Lelystad geboren. Misschien was het mijn verloren tweelingzus.
Vullen bij de Jumboquote:
Lijkt me ook leukquote:Op donderdag 9 juli 2009 18:49 schreef lisettebooy het volgende:
Rustig.
Ik werk bijna elke dag in de slagerij
quote:Op donderdag 9 juli 2009 18:49 schreef Daniane het volgende:
[..]
Vullen bij de Jumbo(nee. niet Jimbo)
Hij kiest er zelf voor.quote:Op donderdag 9 juli 2009 18:46 schreef Desunoto het volgende:
Anders heb ik medelijden met Jimbo namelijk.
Mooiquote:Op donderdag 9 juli 2009 18:51 schreef lisettebooy het volgende:
Jazeker. Echt altijd wat te doen. Werkte hiervoor in de bios maar dat waren van die kut werktijden
Hij's veranderd door Krentenbolquote:
Ja, die vorige was stukken beter...quote:
Waw, megarapportquote:Op donderdag 9 juli 2009 19:08 schreef Daniane het volgende:
Ik had voor al mijn ckv-verslagen een G.
en Rik, ik heb jouwe van Fame toch maar niet gebruikt en ze allemaal zelf gemaakt.![]()
En ik heb Frans leestoets kei hard verneukt vandaag.
Hoop niet dat ik super laag heb gehaald, want wil wel een 8 gemiddeld blijven staan![]()
Zelfde geldt voor NL... en GS...
Ik sta nu 1 6, 5 7ens, 4 8en, 1 9!
hoe doe je datquote:Op donderdag 9 juli 2009 19:08 schreef Daniane het volgende:
en Rik, ik heb jouwe van Fame toch maar niet gebruikt en ze allemaal zelf gemaakt.![]()
Hoop niet dat ik super laag heb gehaald, want wil wel een 8 gemiddeld blijven staan![]()
Haha ja zeker. En niet veel uit hoeven voeren.quote:
Ik weet nog niet eens of ik wel over gaquote:Op donderdag 9 juli 2009 19:12 schreef Daniane het volgende:
[..]
Haha ja zeker. En niet veel uit hoeven voeren.
Maar vmbo-t.... wat wil je
Wel 1e x in 3 jaar dat ik zonder onvoldoendes eindig
weet je dat niet nav je cijfersquote:Op donderdag 9 juli 2009 19:13 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Ik weet nog niet eens of ik wel over ga
KEEEEEEEEIHAAAAAAAARRRRRRRDEEEEEE PORRRRRRRRRRRRRRRNOOOOOOOOOOquote:
huhquote:Op donderdag 9 juli 2009 19:15 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
KEEEEEEEEIHAAAAAAAARRRRRRRDEEEEEE PORRRRRRRRRRRRRRRNOOOOOOOOOO
Dat dus
Alle je CKV-verslagen een G, das best, nouja goed.quote:Op donderdag 9 juli 2009 19:08 schreef Daniane het volgende:
de TT, was keiharde porno.quote:
Het is het grootste compliment wat ik ooit heb gekregenquote:
Dat dan weer welquote:
Hihi.quote:Op donderdag 9 juli 2009 19:19 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Het is het grootste compliment wat ik ooit heb gekregen
Als je over de duivel spreekt.quote:
Ik morgenavond als het mee zitquote:Op donderdag 9 juli 2009 19:20 schreef Sjoegerd het volgende:
Denk vanavond maar weer eens de kroeg in
Sjoerd is ook al ontgroent.quote:Op donderdag 9 juli 2009 19:20 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Hihi.![]()
[..]
Als je over de duivel spreekt.
Maarja. Nu je Spanje boven Lowlands verkiest is het al iets minderquote:Op donderdag 9 juli 2009 19:20 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Hihi.![]()
[..]
Als je over de duivel spreekt.
Spanje isquote:Op donderdag 9 juli 2009 19:22 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Maarja. Nu je Spanje boven Lowlands verkiest is het al iets minder
Algemeen bekend hier inmiddels hoor.quote:Op donderdag 9 juli 2009 19:24 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Echt?Waarom heeft niemand dat aan mij vertelt??!?!?!?!?!
Ik dus ookquote:Op donderdag 9 juli 2009 19:24 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Jij bent de enige die dat niet doorhad?quote:Op donderdag 9 juli 2009 19:24 schreef Noortje. het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 9 juli 2009 19:25 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Jij bent de enige die dat niet doorhad?
Iets met Rock Werchter en een leven enzo.quote:
quote:Op donderdag 9 juli 2009 19:25 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Maar Spanje met Michel in hun huis is (zeer waarschijnlijk)![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
.
En![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
>
![]()
!
Ik ken Xalo en ITB. Maar dat maakt mij niet uit, helaas heb ik echter niks te posten daarquote:Op donderdag 9 juli 2009 19:24 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Ik dus ookMaar dat ga ik niet in dat 'eerste zoen' ding gooien want anders gaat m'n broer het lezen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |