Tom is cool. En die boeven zijn stom.quote:
Ik draag heulegaar geen tamponsquote:Op donderdag 9 juli 2009 17:27 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
ze rolt vast haar eigen tampons.
Goddomme nou. Ik ben me daar toch een stuk schorriemorrieeeequote:
gelukkig niet zegquote:
Mja true. Ach, ze heeft wat credits.quote:Op donderdag 9 juli 2009 17:29 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Wel als je ook je matige grappen uit gaat leggen
Dat wel.quote:Op donderdag 9 juli 2009 17:24 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Ja.
Maar dat hoofdje is echt heel lief.
Ja wat heb ik er dan aan?quote:Op donderdag 9 juli 2009 17:30 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
gelukkig niet zegje moet ze ook in je doos stoppen
Thanks for the info!quote:Op donderdag 9 juli 2009 17:31 schreef Suusje-V het volgende:
[..]
Neinn, zo veel gedoe om in te doen
Alleen bij 't zwemmen of als 't maandverband op is
hoezo bart. heeft ze tieten dan of zo. Waarom heeft ze credits bij jouquote:Op donderdag 9 juli 2009 17:31 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Mja true. Ach, ze heeft wat credits.
C1000
Dat is mara goed ook!quote:Op donderdag 9 juli 2009 17:31 schreef Suusje-V het volgende:
[..]
Ghehequote:Op donderdag 9 juli 2009 17:32 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
hoezo bart. heeft ze tieten dan of zo. Waarom heeft ze credits bij jou
Dat je witte sokken niet rood worden door al die liters bloed die uit je sijpelenquote:
Haar naamt begint met een S, dan heb je bij mij gelijk al creditsquote:Op donderdag 9 juli 2009 17:32 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
hoezo bart. heeft ze tieten dan of zo. Waarom heeft ze credits bij jou
Dat is geen antwoord op mijn vraag.quote:
Djé. Das kut ja. *knuffelsmiley*quote:Op donderdag 9 juli 2009 17:31 schreef Noortje. het volgende:
't Is best naar om te lezen dat er iemand van een forum waar jij een half jaar geleden je dagelijks bevond is overleden door een auto-ongeluk en dat de medepassagier met wie ik ook regelmatig gesproken heb daar op de IC ligt.
Oké dan.quote:Op donderdag 9 juli 2009 17:31 schreef Suusje-V het volgende:
[..]
SURVEILLANCE-FIETSquote:Op donderdag 9 juli 2009 17:33 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Haar naamt begint met een S, dan heb je bij mij gelijk al credits
Je foto op userfoto's is coolquote:
Hahahaquote:Op donderdag 9 juli 2009 17:32 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Dat is mara goed ook!
pas maar op![]()
Meisje zwanger door gebruik zwembad
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |