Is het ookquote:Op donderdag 9 juli 2009 17:14 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Op zich wel, alleen vind ik het zielig voor het kind.
Wat moest ik doen. wie geeft mij dan ook de LAPO?quote:
ssssstquote:
quote:
quote:
Ze heeft niet eens een uitkering. Ze deed een WO opleiding, maar daar is ze mee gestopt omdat ze een kind wilde, toen is ze bij de AH gaan werken en nu gaat ze een mbo opleiding doen. Als ze een jaar gewacht had, had ze haar bachelor kunnen hebben.quote:Op donderdag 9 juli 2009 17:11 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Te triest, die kinderen verdienen zulke ouders niet. Die moeder moet meteen kapotgeschoten worden, met d'r uitkering.
Dat zei ik dus ook al.quote:Op donderdag 9 juli 2009 17:11 schreef HuHu het volgende:
[..]
Je zou d'r wat toewensen, maar daar heb je waarschijnlijk alleen het kind maar mee. Echt zo dom van die vrouw.
[..]
Je had toch een TT over een kankerkind kunnen maken ofzoquote:Op donderdag 9 juli 2009 17:16 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Wat moest ik doen. wie geeft mij dan ook de LAPO?
Jullie zijn gewoon DOM![]()
Mooiste nieuwe TT komt erin dankzij een van onze lieve mods![]()
Krent, geef is een mooie TT aan dit schouwspelquote:Op donderdag 9 juli 2009 17:17 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Ze heeft niet eens een uitkering. Ze deed een WO opleiding, maar daar is ze mee gestopt omdat ze een kind wilde, toen is ze bij de AH gaan werken en nu gaat ze een mbo opleiding doen. Als ze een jaar gewacht had, had ze haar bachelor kunnen hebben.
[..]
Dat zei ik dus ook al.![]()
Ik weet een goedkopere oplossingquote:Op donderdag 9 juli 2009 17:17 schreef Suusje-V het volgende:
@ HuHu, maar CS4 is voor mij al heulegaaaar moeilijk te downloaden
Tenzij je 't voor 1000 dollar zou kopen
Ik zie helemaal niks hoorquote:Op donderdag 9 juli 2009 17:17 schreef Suusje-V het volgende:
@ HuHu, maar CS4 is voor mij al heulegaaaar moeilijk te downloaden
Tenzij je 't voor 1000 dollar zou kopen
ik hebj e toegevoegdquote:
Mag niet meer van Krent, da's baggerquote:Op donderdag 9 juli 2009 17:17 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Je had toch een TT over een kankerkind kunnen maken ofzo
Hoe krijg ik plaatjes in mn FOBO's profiel tekst?quote:
[img] LINKJE [/img]quote:Op donderdag 9 juli 2009 17:20 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Hoe krijg ik plaatjes in mn FOBO's profiel tekst?
Care.quote:
Hij vroeg mij sowieso niet om te accepterenquote:Op donderdag 9 juli 2009 17:19 schreef Suusje-V het volgende:
[..]
ik hebj e toegevoegd
Maar je staat bij mij offline.
Ik sta op offline weergevenzal wel ff online komen, maybe dat je 't dan ziet
Maar waarom zou je er geld voor betalen als *ik hier iets zou zeggen wat hier niet mag omdat ik er al 2 notes over gekregen heb*?quote:Op donderdag 9 juli 2009 17:21 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Care.
Ik zie trouwens PS CS4 voor € 232,50 op surfspot
Spitsnieuws = lievvvquote:
ghehe, nog x proberenquote:Op donderdag 9 juli 2009 17:21 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Hij vroeg mij sowieso niet om te accepteren
Nice.quote:Op donderdag 9 juli 2009 17:22 schreef MarkM het volgende:
[..]
Ja.
Zag dat jij een keer gezakt was?
Ik heb er ook twee keer over gedaan hoor.
Omdat je dan 100% veilig zit?quote:Op donderdag 9 juli 2009 17:22 schreef Suusje-V het volgende:
[..]
Maar waarom zou je er geld voor betalen als *ik hier iets zou zeggen wat hier niet mag omdat ik er al 2 notes over gekregen heb*?
Oh, ik dacht al. ik deed [image]quote:Op donderdag 9 juli 2009 17:21 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
[ [url= LINKJE ]afbeelding[/url] ]
Och wat moeilijk.
Mocht Brein ooit bij je binnenvallen, of de politie, of iets dergelijks. Daarnaast kun je fikse straffen krijgen als je je werk exploiteert terwijl het gemaakt is met een gecrackte versie van Photoshop. Het is wel zo netjes om een legale license ergens te verkrijgen. Zeker als je je werk commercieel aanbiedt.quote:Op donderdag 9 juli 2009 17:22 schreef Suusje-V het volgende:
[..]
Maar waarom zou je er geld voor betalen als *ik hier iets zou zeggen wat hier niet mag omdat ik er al 2 notes over gekregen heb*?
Ja.quote:Op donderdag 9 juli 2009 17:23 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Het is net alsof hij 5 vingers (zonder duim dus) heeft!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |