Is het ookquote:Op donderdag 9 juli 2009 17:14 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Op zich wel, alleen vind ik het zielig voor het kind.
Wat moest ik doen. wie geeft mij dan ook de LAPO?quote:
ssssstquote:
quote:
quote:
Ze heeft niet eens een uitkering. Ze deed een WO opleiding, maar daar is ze mee gestopt omdat ze een kind wilde, toen is ze bij de AH gaan werken en nu gaat ze een mbo opleiding doen. Als ze een jaar gewacht had, had ze haar bachelor kunnen hebben.quote:Op donderdag 9 juli 2009 17:11 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Te triest, die kinderen verdienen zulke ouders niet. Die moeder moet meteen kapotgeschoten worden, met d'r uitkering.
Dat zei ik dus ook al.quote:Op donderdag 9 juli 2009 17:11 schreef HuHu het volgende:
[..]
Je zou d'r wat toewensen, maar daar heb je waarschijnlijk alleen het kind maar mee. Echt zo dom van die vrouw.
[..]
Je had toch een TT over een kankerkind kunnen maken ofzoquote:Op donderdag 9 juli 2009 17:16 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Wat moest ik doen. wie geeft mij dan ook de LAPO?
Jullie zijn gewoon DOM![]()
Mooiste nieuwe TT komt erin dankzij een van onze lieve mods![]()
Krent, geef is een mooie TT aan dit schouwspelquote:Op donderdag 9 juli 2009 17:17 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Ze heeft niet eens een uitkering. Ze deed een WO opleiding, maar daar is ze mee gestopt omdat ze een kind wilde, toen is ze bij de AH gaan werken en nu gaat ze een mbo opleiding doen. Als ze een jaar gewacht had, had ze haar bachelor kunnen hebben.
[..]
Dat zei ik dus ook al.![]()
Ik weet een goedkopere oplossingquote:Op donderdag 9 juli 2009 17:17 schreef Suusje-V het volgende:
@ HuHu, maar CS4 is voor mij al heulegaaaar moeilijk te downloaden
Tenzij je 't voor 1000 dollar zou kopen
Ik zie helemaal niks hoorquote:Op donderdag 9 juli 2009 17:17 schreef Suusje-V het volgende:
@ HuHu, maar CS4 is voor mij al heulegaaaar moeilijk te downloaden
Tenzij je 't voor 1000 dollar zou kopen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |