Bron: http://www.telegraaf.nl/b(...)tiener___.html?p=4,2quote:Een duik in het zwembad zorgde ervoor dat een Poolse tiener nu plotseling een kindje verwacht. Verdwaald sperma bevruchtte het meisje, toen ze in het zwembad lag van haar hotel in Egypte. Dat beweert de moeder van het meisje. De Poolse vrouw gaat het verantwoordelijke hotel aanpakken. Ze sleept het management voor het gerecht...
Het dertienjarige meisje keerde zwanger terug van haar vakantie in Egypte. Haar moeder, Magdalena Kwiatkowska, weet het zeker: het is de schuld van vreemd sperma dat in het zwembad dreef. "Een duik in het water bezwangerde mijn dochtertje", aldus Kwiatkowska. Ze eist een fikse schadevergoeding van het appartementencomplex.
De Poolse autoriteit in Warschau bevestigde dat de vrouw inderdaad haar beklag heeft gedaan. "Ze sluit het uit dat het meisje een jongen heeft ontmoet in Egypte. Ze zet alles op alles om de zaak voor de rechter te krijgen", verklaarde een zegsman.
Niemand gelooft het dude.quote:Op donderdag 9 juli 2009 17:19 schreef Blommaert het volgende:
Nu maar wachten op posts van mensen die dit verhaal wel geloven
Net als al die achterhaalde verhalen dat als mensen seks hebben gehad op het bad dat als daarna iemand op het bad gaat zitten een ziekte kan krijgen of zwanger kan worden.
Ja en dan komen ze met "ik heb écht ooit een keer gehoord van..."quote:Op donderdag 9 juli 2009 17:19 schreef Blommaert het volgende:
Nu maar wachten op posts van mensen die dit verhaal wel geloven
quote:Op donderdag 9 juli 2009 17:25 schreef Hyperdude het volgende:
Als ik sperma zie drijven in een zwembad ga ik altijd een Spaatje Rood aan de bar drinken, ipv. een baantje te trekken.
Rare jongens die Polen.
↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑quote:Op donderdag 9 juli 2009 17:21 schreef Tegan het volgende:
Nouja, ff van de andere manier bekeken. Is er ergens een aanwijzing dat het uberhaubt mogelijk is via sperma in een zwembad zwanger te worden? Mijn middelbare school biologie zegt me van niet, iemand een bron?
Als jij Spa Rood aan de bar bestelt, lijkt het mij dat je ook niet vies bent van een dosis zaadquote:Op donderdag 9 juli 2009 17:25 schreef Hyperdude het volgende:
Als ik sperma zie drijven in een zwembad ga ik altijd een Spaatje Rood aan de bar drinken, ipv. een baantje te trekken. Rare jongens die Polen.
Ik geloof het absoluut niet, wil alleen wel graag een bron hebben ipv 398423 mensen die roepen dat het niet zo is.quote:Op donderdag 9 juli 2009 17:26 schreef Blommaert het volgende:
[..]
↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑
Weet je het zeker firefox1
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |