Bron: http://www.telegraaf.nl/b(...)tiener___.html?p=4,2quote:Een duik in het zwembad zorgde ervoor dat een Poolse tiener nu plotseling een kindje verwacht. Verdwaald sperma bevruchtte het meisje, toen ze in het zwembad lag van haar hotel in Egypte. Dat beweert de moeder van het meisje. De Poolse vrouw gaat het verantwoordelijke hotel aanpakken. Ze sleept het management voor het gerecht...
Het dertienjarige meisje keerde zwanger terug van haar vakantie in Egypte. Haar moeder, Magdalena Kwiatkowska, weet het zeker: het is de schuld van vreemd sperma dat in het zwembad dreef. "Een duik in het water bezwangerde mijn dochtertje", aldus Kwiatkowska. Ze eist een fikse schadevergoeding van het appartementencomplex.
De Poolse autoriteit in Warschau bevestigde dat de vrouw inderdaad haar beklag heeft gedaan. "Ze sluit het uit dat het meisje een jongen heeft ontmoet in Egypte. Ze zet alles op alles om de zaak voor de rechter te krijgen", verklaarde een zegsman.
Niemand gelooft het dude.quote:Op donderdag 9 juli 2009 17:19 schreef Blommaert het volgende:
Nu maar wachten op posts van mensen die dit verhaal wel geloven
Net als al die achterhaalde verhalen dat als mensen seks hebben gehad op het bad dat als daarna iemand op het bad gaat zitten een ziekte kan krijgen of zwanger kan worden.
Ja en dan komen ze met "ik heb écht ooit een keer gehoord van..."quote:Op donderdag 9 juli 2009 17:19 schreef Blommaert het volgende:
Nu maar wachten op posts van mensen die dit verhaal wel geloven
quote:Op donderdag 9 juli 2009 17:25 schreef Hyperdude het volgende:
Als ik sperma zie drijven in een zwembad ga ik altijd een Spaatje Rood aan de bar drinken, ipv. een baantje te trekken.
Rare jongens die Polen.
↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑quote:Op donderdag 9 juli 2009 17:21 schreef Tegan het volgende:
Nouja, ff van de andere manier bekeken. Is er ergens een aanwijzing dat het uberhaubt mogelijk is via sperma in een zwembad zwanger te worden? Mijn middelbare school biologie zegt me van niet, iemand een bron?
Als jij Spa Rood aan de bar bestelt, lijkt het mij dat je ook niet vies bent van een dosis zaadquote:Op donderdag 9 juli 2009 17:25 schreef Hyperdude het volgende:
Als ik sperma zie drijven in een zwembad ga ik altijd een Spaatje Rood aan de bar drinken, ipv. een baantje te trekken. Rare jongens die Polen.
Ik geloof het absoluut niet, wil alleen wel graag een bron hebben ipv 398423 mensen die roepen dat het niet zo is.quote:Op donderdag 9 juli 2009 17:26 schreef Blommaert het volgende:
[..]
↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑
Weet je het zeker firefox1
Ik betwijfel of een bikinibroekje zon goed anticonceptiemiddel isquote:Op donderdag 9 juli 2009 17:27 schreef isogram het volgende:Los van de onzin ervan.... je gaat je toch afvragen hoe zo'n meisje dan in het water springt...naakt?
quote:Op donderdag 9 juli 2009 17:28 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik geloof het absoluut niet, wil alleen wel graag een bron hebben ipv 398423 mensen die roepen dat het niet zo is.
Vooral met al die 13jarige meisjes om je heen zekerquote:Op donderdag 9 juli 2009 17:29 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Ik word ook altijd zo geil in een zwembad
Het lijkt me niet, ik neem aan dat chloor niet gezond is voor spermaquote:Op donderdag 9 juli 2009 17:21 schreef Tegan het volgende:
Nouja, ff van de andere manier bekeken. Is er ergens een aanwijzing dat het uberhaubt mogelijk is via sperma in een zwembad zwanger te worden? Mijn middelbare school biologie zegt me van niet, iemand een bron?
Los van jouw onzin vraag ik me af waar jij op school hebt gezeten en je sexuele voorlichting vandaan hebtquote:Op donderdag 9 juli 2009 17:27 schreef isogram het volgende:Los van de onzin ervan.... je gaat je toch afvragen hoe zo'n meisje dan in het water springt...naakt?
in combinatie met chloor welquote:Op donderdag 9 juli 2009 17:28 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
Ik betwijfel of een bikinibroekje zon goed anticonceptiemiddel is
Spa roodquote:Op donderdag 9 juli 2009 17:25 schreef Hyperdude het volgende:
Als ik sperma zie drijven in een zwembad ga ik altijd een Spaatje Rood aan de bar drinken, ipv. een baantje te trekken. Rare jongens die Polen.
Met pindasaus is alles lekker, toch?quote:
LIjkt me ook nietquote:Op donderdag 9 juli 2009 17:30 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Het lijkt me niet, ik neem aan dat chloor niet gezond is voor sperma
Verder eenvoor die moeder.
quote:Op donderdag 9 juli 2009 17:32 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Met pindasaus is alles lekker, toch?
Iemand die de woorden "los van de onzin" niet snapt, zou ik liever een cursus begrijpend lezen willen aanbieden.quote:Op donderdag 9 juli 2009 17:30 schreef Nembrionic het volgende:
Los van jouw onzin vraag ik me af waar jij op school hebt gezeten en je sexuele voorlichting vandaan hebt![]()
klap je biologie boek open, dan zie je dat sperma maar zoveel minuten/seconden buiten het menselijk lichaam overleeft... zelf niet in de vrouwelijke geslachtsorganenquote:Op donderdag 9 juli 2009 17:28 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik geloof het absoluut niet, wil alleen wel graag een bron hebben ipv 398423 mensen die roepen dat het niet zo is.
Alsjeblieftquote:if I have a bath with my girlfirend and I ejaculate in the water, can my sperm live in the water and could she get pregnant?
A part of this answer will depend on how close your gf will be to you when(if) you ejaculate. Normally sperm will die due to the chlorine in the water. But if she is rubbing her vuvla(outside area of the vagina) on your penis to cause the ejaculation then there is a slim chance of pregnancy. If she is sitting with her back to you or the opposite side of the tub then there is no chance of the sperm living long enough to cause pregnancy. So it is pretty safe as long as you keep your penis away from her vuvla and vagina.
http://www.healthboards.com/boards/archive/index.php/t-90562.html
Bron: The American Pregnancy Organizationquote:Can pregnancy occur if ejaculation takes place in water? It is not likely that tiny sperm could travel through the vast area of water that would fill a pool, bath tub or hot tub to reach the vagina and result in pregnancy. If ejaculation occurred in plain warm water, sperm could survive for a few minutes. If ejaculation occurs in very hot water, or water filled with pool chemicals, bubbles or other substances, sperm would not be able to survive for more than a few seconds. Pregnancy occurring from this is very unlikely and in most cases is not possible at all.
Sperma leeft anders nog in een vagina tot 48 uur (een eicel leeft iets van vijf dagen) dus als je enkele dag voor je eisprong seks hebt zou je ook zwanger kunnen raken.quote:Op donderdag 9 juli 2009 17:35 schreef -AnneX- het volgende:
[..]
klap je biologie boek open, dan zie je dat sperma maar zoveel minuten/seconden buiten het menselijk lichaam overleeft... zelf niet in de vrouwelijke geslachtsorganen
kortom: meisje is gewoon gepaald door een brede egyptenaar en is daar zwanger van geworden
Jah, onmogelijk zoiets. En daar hoef ik mijn biologie boek niet voor te pakken.quote:Op donderdag 9 juli 2009 17:26 schreef Blommaert het volgende:
[..]
↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑
Weet je het zeker firefox1
't Is eerder een verhaal op sterk waterquote:Op donderdag 9 juli 2009 17:39 schreef hondjes het volgende:
maar als nu sperma op sterk water was...of blijft het een sterk verhaal...
Als je dat leest wordt je daar ook niet geil vanquote:Op donderdag 9 juli 2009 17:38 schreef -AnneX- het volgende:
..omdat sperma indirect in de vagina terechtkomt, bijvoorbeeld door een vrouw met een vinger te bevredigen waar nog sperma aan kleeft, of door anale seks waarbij het sperma uit de anus in de vagina loopt. ..
dat was gelukkig ook niet de bedoelingquote:Op donderdag 9 juli 2009 17:41 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
Als je dat leest wordt je daar ook niet geil van
of het water was zó koud dat het sperma dingetje nog bevroren was, dan kan het weer welquote:Op donderdag 9 juli 2009 17:39 schreef hondjes het volgende:
maar als nu sperma op sterk water was...of blijft het een sterk verhaal...
Je kan als maagd best zwanger zijn. Dus dat er een beetje sperma naar binnenloopt zonder dat je gepenetreerd bent door een penis ooit.quote:Op donderdag 9 juli 2009 17:42 schreef cinnamongirl het volgende:
Ik vraag me af of een gynaecoloog kan bepalen of ze nog maagd is. De mythe van het maagdenvlies kennen we inmiddels, maar wellicht kunnen er andere aanwijzingen zijn waaruit blijkt dat ze geen maagd meer is, zoals beschadigingen e.d. (even losstaand van de vrij overtuigende aanwijzing van zwangerschap).
ach noem jij het een baantje trekkenquote:Op donderdag 9 juli 2009 17:25 schreef Hyperdude het volgende:
Als ik sperma zie drijven in een zwembad ga ik altijd een Spaatje Rood aan de bar drinken, ipv. een baantje te trekken.
quote:Op donderdag 9 juli 2009 17:38 schreef -AnneX- het volgende:
Komt sperma niet in de vagina terecht, heeft het een levensduur van ongeveer 5 minuten. Het is echter wel degelijk mogelijk dat zwangerschap ontstaat omdat sperma indirect in de vagina terechtkomt, bijvoorbeeld door een vrouw met een vinger te bevredigen waar nog sperma aan kleeft, of door anale seks waarbij het sperma uit de anus in de vagina loopt. Het is daarom zaak om, wanneer zwangerschap niet gewenst is, ook indirect contact van de vagina met sperma te vermijden.
Spermacellen die direct tijdens de geslachtsgemeenschap worden ingebracht leven meestal 24 tot 48 uur in de baarmoeder. Er zijn echter uitzonderingen bekend van zaadcellen die na vier tot vijf dagen nog in leven waren. Factoren als stress, alcoholgebruik en roken hebben invloed op de levensduur van sperma.
Wikipedia
Bedankt voor de herhalingquote:Op donderdag 9 juli 2009 17:43 schreef FANN het volgende:
[..]
of het water was zó koud dat het sperma dingetje nog bevroren was, dan kan het weer wel![]()
eh....
als die mevrouw een héle goeie advocaat neemt zou ze nog wel eens kunnen winnen ook![]()
Levensduur sperma
Menselijk sperma
Komt sperma niet in de vagina terecht, heeft het een levensduur van ongeveer 5 minuten. Het is echter wel degelijk mogelijk dat zwangerschap ontstaat omdat sperma indirect in de vagina terechtkomt, bijvoorbeeld door een vrouw met een vinger te bevredigen waar nog sperma aan kleeft, of door anale seks waarbij het sperma uit de anus in de vagina loopt. Het is daarom zaak om, wanneer zwangerschap niet gewenst is, ook indirect contact van de vagina met sperma te vermijden.
Spermacellen die direct tijdens de geslachtsgemeenschap worden ingebracht leven meestal 24 tot 48 uur in de baarmoeder. Er zijn echter uitzonderingen bekend van zaadcellen die na vier tot vijf dagen nog in leven waren. Factoren als stress, alcoholgebruik en roken hebben invloed op de levensduur van sperma.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Sperma
Dat kan maar als aangetoond kan worden dat ze al eens gepenetreerd is, verzwakt dat haar juridische positie nogal.quote:Op donderdag 9 juli 2009 17:45 schreef Tegan het volgende:
[..]
Je kan als maagd best zwanger zijn. Dus dat er een beetje sperma naar binnenloopt zonder dat je gepenetreerd bent door een penis ooit.
Dat is waarquote:Op donderdag 9 juli 2009 17:50 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Dat kan maar als aangetoond kan worden dat ze al eens gepenetreerd is, verzwakt dat haar juridische positie nogal.
Dacht ik ook al aan. Wilde me opgeven, maar ik betaal al genoeg alimentatiequote:Op donderdag 9 juli 2009 17:56 schreef Adolecens het volgende:
Ik vind het wel iets voor Mythbusters van Discovery Channel![]()
Nu nog wat 13 jarige vrijwilligsters en mannen die hun kwakje in een zwembad deponeren
moet dat nog meer verzwakt worden dan???quote:Op donderdag 9 juli 2009 17:50 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Dat kan maar als aangetoond kan worden dat ze al eens gepenetreerd is, verzwakt dat haar juridische positie nogal.
Mythbustersquote:Op donderdag 9 juli 2009 17:56 schreef Adolecens het volgende:
Ik vind het wel iets voor Mythbusters van Discovery Channel![]()
Nu nog wat 13 jarige vrijwilligsters en mannen die hun kwakje in een zwembad deponeren
Wow je hebt door dat ik het niet geloofwaardig vindquote:Op donderdag 9 juli 2009 17:52 schreef FireFox1 het volgende:
Dus Blommaert, ik neem aan dat je dit verhaal plausibel vindt?
ja, jijquote:Op donderdag 9 juli 2009 18:02 schreef FireFox1 het volgende:
Iemand al over nagedacht dat ze een flink som geld vraagt ipv abortus te plegen? Zit een luchtje aan het verhaal.
Spermaluchtje.quote:Op donderdag 9 juli 2009 18:02 schreef FireFox1 het volgende:
Iemand al over nagedacht dat ze een flink som geld vraagt ipv abortus te plegen? Zit een luchtje aan het verhaal.
Hahaha, je heb gelijkquote:
Maar ik laat mijn zaad dan niet in het water achterquote:Op donderdag 9 juli 2009 17:29 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Ik word ook altijd zo geil in een zwembad
quote:Op donderdag 9 juli 2009 18:24 schreef Dr.Nikita het volgende:
In de bijbel staat dat Maria Magdalena zwanger was van Jezus terwijl ze nog nooit een wippie had gemaakt.
Gewoon "onbevlekte ontvangenis" heeft ze gehad, moet kunnen.
Je neemt het mee naar huis?quote:Op donderdag 9 juli 2009 18:43 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Maar ik laat mijn zaad dan niet in het water achter
volgens mij niet... volgens mij verzuip je, voordat het bevrucht kan worden.quote:Op donderdag 9 juli 2009 20:12 schreef SeLang het volgende:
Volgens mij kun je best zwanger worden als je gaat zwemmen in een zwembad gevuld met sperma.
Is er al een filmpje?
Ome Paaskonijn verteltquote:Op donderdag 9 juli 2009 20:57 schreef Paaskonijn het volgende:
Dit kan echt hoor mijn zusje had dit ook!!! :S
Ze ging na me in bad, de trut.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |