Ik betwijfel of een bikinibroekje zon goed anticonceptiemiddel isquote:Op donderdag 9 juli 2009 17:27 schreef isogram het volgende:Los van de onzin ervan.... je gaat je toch afvragen hoe zo'n meisje dan in het water springt...naakt?
quote:Op donderdag 9 juli 2009 17:28 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik geloof het absoluut niet, wil alleen wel graag een bron hebben ipv 398423 mensen die roepen dat het niet zo is.
Vooral met al die 13jarige meisjes om je heen zekerquote:Op donderdag 9 juli 2009 17:29 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Ik word ook altijd zo geil in een zwembad
Het lijkt me niet, ik neem aan dat chloor niet gezond is voor spermaquote:Op donderdag 9 juli 2009 17:21 schreef Tegan het volgende:
Nouja, ff van de andere manier bekeken. Is er ergens een aanwijzing dat het uberhaubt mogelijk is via sperma in een zwembad zwanger te worden? Mijn middelbare school biologie zegt me van niet, iemand een bron?
Los van jouw onzin vraag ik me af waar jij op school hebt gezeten en je sexuele voorlichting vandaan hebtquote:Op donderdag 9 juli 2009 17:27 schreef isogram het volgende:Los van de onzin ervan.... je gaat je toch afvragen hoe zo'n meisje dan in het water springt...naakt?
in combinatie met chloor welquote:Op donderdag 9 juli 2009 17:28 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
Ik betwijfel of een bikinibroekje zon goed anticonceptiemiddel is
Spa roodquote:Op donderdag 9 juli 2009 17:25 schreef Hyperdude het volgende:
Als ik sperma zie drijven in een zwembad ga ik altijd een Spaatje Rood aan de bar drinken, ipv. een baantje te trekken. Rare jongens die Polen.
Met pindasaus is alles lekker, toch?quote:
LIjkt me ook nietquote:Op donderdag 9 juli 2009 17:30 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Het lijkt me niet, ik neem aan dat chloor niet gezond is voor sperma
Verder eenvoor die moeder.
quote:Op donderdag 9 juli 2009 17:32 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Met pindasaus is alles lekker, toch?
Iemand die de woorden "los van de onzin" niet snapt, zou ik liever een cursus begrijpend lezen willen aanbieden.quote:Op donderdag 9 juli 2009 17:30 schreef Nembrionic het volgende:
Los van jouw onzin vraag ik me af waar jij op school hebt gezeten en je sexuele voorlichting vandaan hebt![]()
klap je biologie boek open, dan zie je dat sperma maar zoveel minuten/seconden buiten het menselijk lichaam overleeft... zelf niet in de vrouwelijke geslachtsorganenquote:Op donderdag 9 juli 2009 17:28 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik geloof het absoluut niet, wil alleen wel graag een bron hebben ipv 398423 mensen die roepen dat het niet zo is.
Alsjeblieftquote:if I have a bath with my girlfirend and I ejaculate in the water, can my sperm live in the water and could she get pregnant?
A part of this answer will depend on how close your gf will be to you when(if) you ejaculate. Normally sperm will die due to the chlorine in the water. But if she is rubbing her vuvla(outside area of the vagina) on your penis to cause the ejaculation then there is a slim chance of pregnancy. If she is sitting with her back to you or the opposite side of the tub then there is no chance of the sperm living long enough to cause pregnancy. So it is pretty safe as long as you keep your penis away from her vuvla and vagina.
http://www.healthboards.com/boards/archive/index.php/t-90562.html
Bron: The American Pregnancy Organizationquote:Can pregnancy occur if ejaculation takes place in water? It is not likely that tiny sperm could travel through the vast area of water that would fill a pool, bath tub or hot tub to reach the vagina and result in pregnancy. If ejaculation occurred in plain warm water, sperm could survive for a few minutes. If ejaculation occurs in very hot water, or water filled with pool chemicals, bubbles or other substances, sperm would not be able to survive for more than a few seconds. Pregnancy occurring from this is very unlikely and in most cases is not possible at all.
Sperma leeft anders nog in een vagina tot 48 uur (een eicel leeft iets van vijf dagen) dus als je enkele dag voor je eisprong seks hebt zou je ook zwanger kunnen raken.quote:Op donderdag 9 juli 2009 17:35 schreef -AnneX- het volgende:
[..]
klap je biologie boek open, dan zie je dat sperma maar zoveel minuten/seconden buiten het menselijk lichaam overleeft... zelf niet in de vrouwelijke geslachtsorganen
kortom: meisje is gewoon gepaald door een brede egyptenaar en is daar zwanger van geworden
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |