Dat kan maar als aangetoond kan worden dat ze al eens gepenetreerd is, verzwakt dat haar juridische positie nogal.quote:Op donderdag 9 juli 2009 17:45 schreef Tegan het volgende:
[..]
Je kan als maagd best zwanger zijn. Dus dat er een beetje sperma naar binnenloopt zonder dat je gepenetreerd bent door een penis ooit.
Dat is waarquote:Op donderdag 9 juli 2009 17:50 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Dat kan maar als aangetoond kan worden dat ze al eens gepenetreerd is, verzwakt dat haar juridische positie nogal.
Dacht ik ook al aan. Wilde me opgeven, maar ik betaal al genoeg alimentatiequote:Op donderdag 9 juli 2009 17:56 schreef Adolecens het volgende:
Ik vind het wel iets voor Mythbusters van Discovery Channel![]()
Nu nog wat 13 jarige vrijwilligsters en mannen die hun kwakje in een zwembad deponeren
moet dat nog meer verzwakt worden dan???quote:Op donderdag 9 juli 2009 17:50 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Dat kan maar als aangetoond kan worden dat ze al eens gepenetreerd is, verzwakt dat haar juridische positie nogal.
Mythbustersquote:Op donderdag 9 juli 2009 17:56 schreef Adolecens het volgende:
Ik vind het wel iets voor Mythbusters van Discovery Channel![]()
Nu nog wat 13 jarige vrijwilligsters en mannen die hun kwakje in een zwembad deponeren
Wow je hebt door dat ik het niet geloofwaardig vindquote:Op donderdag 9 juli 2009 17:52 schreef FireFox1 het volgende:
Dus Blommaert, ik neem aan dat je dit verhaal plausibel vindt?
ja, jijquote:Op donderdag 9 juli 2009 18:02 schreef FireFox1 het volgende:
Iemand al over nagedacht dat ze een flink som geld vraagt ipv abortus te plegen? Zit een luchtje aan het verhaal.
Spermaluchtje.quote:Op donderdag 9 juli 2009 18:02 schreef FireFox1 het volgende:
Iemand al over nagedacht dat ze een flink som geld vraagt ipv abortus te plegen? Zit een luchtje aan het verhaal.
Hahaha, je heb gelijkquote:
Maar ik laat mijn zaad dan niet in het water achterquote:Op donderdag 9 juli 2009 17:29 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Ik word ook altijd zo geil in een zwembad
quote:Op donderdag 9 juli 2009 18:24 schreef Dr.Nikita het volgende:
In de bijbel staat dat Maria Magdalena zwanger was van Jezus terwijl ze nog nooit een wippie had gemaakt.
Gewoon "onbevlekte ontvangenis" heeft ze gehad, moet kunnen.
Je neemt het mee naar huis?quote:Op donderdag 9 juli 2009 18:43 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Maar ik laat mijn zaad dan niet in het water achter
volgens mij niet... volgens mij verzuip je, voordat het bevrucht kan worden.quote:Op donderdag 9 juli 2009 20:12 schreef SeLang het volgende:
Volgens mij kun je best zwanger worden als je gaat zwemmen in een zwembad gevuld met sperma.
Is er al een filmpje?
Ome Paaskonijn verteltquote:Op donderdag 9 juli 2009 20:57 schreef Paaskonijn het volgende:
Dit kan echt hoor mijn zusje had dit ook!!! :S
Ze ging na me in bad, de trut.quote:
Wat een straattaal. Held.quote:Op donderdag 9 juli 2009 21:06 schreef Loveless85 het volgende:
Zo die druipende kurva helemaal afgetankt door een Egyptische jailbait-hunter.
Dus er kan ook bekend sperma rond drijven?quote:het is de schuld van vreemd sperma dat in het zwembad dreef.
ha.. dus hij bestaat ook nietquote:Op donderdag 9 juli 2009 22:00 schreef Terreros85 het volgende:
Nu snap ik ook waar Geert Wilders verwekt is
Zeker in de komkomer tijdquote:Op donderdag 9 juli 2009 21:58 schreef Terreros85 het volgende:
Ik heb dit verhaal vaker gehoord. Is dit niet zo'n broodje aap verhaal wat eens in e zoveel tijd langskomt.
quote:Op donderdag 9 juli 2009 22:00 schreef Terreros85 het volgende:
Nu snap ik ook waar Geert Wilders verwekt is
Zie hier het bovenstaande ................ voorbeeld van de hoger opgeleiden die tegen Wilders zijn.quote:Op donderdag 9 juli 2009 22:29 schreef Terreros85 het volgende:
[..]
Ik doelde op die chloorkop van Wilders. Nou ja, laat maar
Waar was Berlusconi op vakantie?quote:Op vrijdag 10 juli 2009 11:11 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
[..]
Zie hier het bovenstaande ................ voorbeeld van de hoger opgeleiden die tegen Wilders zijn.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |