quote:Op donderdag 9 juli 2009 17:51 schreef Hyman het volgende:
[..]
Tadaa
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]Lekker die timmerkunsten, JozefSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Straks zet ik dat ding aan de rechterkant, en is mijn monitor mijn hoofdscherm, en is het 1 geheel (dualscreen dus)
![]()
Ik zei toch dat het lelijk wasquote:
Omg. Waar is de lijm?quote:Op donderdag 9 juli 2009 17:52 schreef Hyman het volgende:
[..]
Ik zei toch dat het lelijk was? ik heb er dan ook niet langer dan een halfuur over gedaan
Keuzes hè. Eerste keer Lowlands voor mij. Word dan ook 16, dus dan mag hetquote:Op donderdag 9 juli 2009 17:51 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Hihi ik zou eerst ook naar Lowlands gaan, maar Michel heeft me overtuigd dat 9 dagen Spanje toffer is.Dus nu gaan we praktisch gratis op vakantie (want LL-kaarten waarschijnlijk verkocht).
quote:
Was ook eerste keer LL voor mij, maar ik denk dat drie festivals sowieso te veel van het goede wordt voor me.quote:Op donderdag 9 juli 2009 17:54 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Keuzes hè. Eerste keer Lowlands voor mij. Word dan ook 16, dus dan mag het
Nee.quote:
quote:Op donderdag 9 juli 2009 17:55 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Was ook eerste keer LL voor mij, maar ik denk dat drie festivals sowieso te veel van het goede wordt voor me.
[..]
Nee.
Vandaar dat het op het blote oog ook prima is gelukt.quote:Op donderdag 9 juli 2009 17:55 schreef Hyman het volgende:
Mja, ik vind de onderkant van het scherm best mooi uitgelijnd, vooral omdat ik dit op het blote oog heb gemaakt
Uche uchequote:Op donderdag 9 juli 2009 17:56 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Vandaar dat het op het blote oog ook prima is gelukt.
topperdepopquote:
Ik denk dat het kutter was geweest als je een lapje voor je ogen had geplakt, jaquote:Op donderdag 9 juli 2009 17:55 schreef Hyman het volgende:
Mja, ik vind de onderkant van het scherm best mooi uitgelijnd, vooral omdat ik dit op het blote oog heb gemaakt
quote:Op donderdag 9 juli 2009 17:51 schreef Hyman het volgende:
[..]
Tadaa
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]Jij schroeft zo goedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Straks zet ik dat ding aan de rechterkant, en is mijn monitor mijn hoofdscherm, en is het 1 geheel (dualscreen dus)
Je ziet ze er ook gewoon uitkomen. En dat in spaanplaat.We'll see each other again in another life. When we're both cats.
^inteel²

Vi Veri Veniversum Vivus Vici
Yarrquote:Op donderdag 9 juli 2009 17:57 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Ik denk dat het kutter was geweest als je een lapje voor je ogen had geplakt, ja
Geen zin om gaten te borenquote:Op donderdag 9 juli 2009 17:57 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Jij schroeft zo goed
Je ziet ze er ook gewoon uitkomen. En dat in spaanplaat.
Mensen. De laptop valt niet uit het raam, dus dan is Hyman geslaagd voor z'n praktische opdracht (vind ik).quote:Op donderdag 9 juli 2009 17:59 schreef Hyman het volgende:
[..]
Geen zin om gaten te boren
Mja, boeiend, dat zie je toch niet waneer die laptop erop staat
Mooiquote:
quote:Op donderdag 9 juli 2009 17:59 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Mensen. De laptop valt niet uit het raam, dus dan is Hyman geslaagd voor z'n praktische opdracht (vind ik).
Nee okee. Maar hoelang denk je dat dat ding het nu volhoud ?quote:Op donderdag 9 juli 2009 17:59 schreef Hyman het volgende:
[..]
Geen zin om gaten te boren
Mja, boeiend, dat zie je toch niet waneer die laptop erop staat
Zo op je 2e al kinderen hebben. Doe je goed pappaquote:Op donderdag 9 juli 2009 18:02 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Ik ben alles, ICT, Timmerman, metselaar, blonde adonis, je vader.
Ik ga er geen bakstenen oid. mee vervoerenquote:Op donderdag 9 juli 2009 18:02 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Nee okee. Maar hoelang denk je dat dat ding het nu volhoud ?
Met 1 klap erbovenop scheuren die schroeven eruit![]()
En dat hoeft dan nog heel niet zo hard
Ik ben alles en kan allesquote:Op donderdag 9 juli 2009 18:03 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Zo op je 2e al kinderen hebben. Doe je goed pappa
quote:Op donderdag 9 juli 2009 17:42 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Nee. dat zegt hij alleen maar.
tieten
Krabben totdat het bloedquote:
quote:
"no i'm not on drugs"quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |