liever een dinges in m;n reet dan maandverband iddquote:Op donderdag 9 juli 2009 17:33 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Oké dan.
Tsja.
Meningen verschillen.
Hoaxquote:Op donderdag 9 juli 2009 17:32 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Dat is mara goed ook!
pas maar op![]()
Meisje zwanger door gebruik zwembad
Dat is klotequote:Op donderdag 9 juli 2009 17:31 schreef Noortje. het volgende:
't Is best naar om te lezen dat er iemand van een forum waar jij een half jaar geleden je dagelijks bevond is overleden door een auto-ongeluk en dat de medepassagier met wie ik ook regelmatig gesproken heb daar op de IC ligt.
Jij wel Suffe-Fietsquote:Op donderdag 9 juli 2009 17:34 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
SURVEILLANCE-FIETS
ik heb ook creditsmag ik nu ook een tampon dragen?
quote:Op donderdag 9 juli 2009 17:34 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
liever een dinges in m;n reet dan maandverband idd
Ja, want dan word je keisnel dronkenquote:Op donderdag 9 juli 2009 17:34 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
liever een dinges in m;n reet dan maandverband idd
Je vroeg het aan Bart toch? Waarom moet ik dan antwoord geven?quote:Op donderdag 9 juli 2009 17:33 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Dat is geen antwoord op mijn vraag.
waar blijven de fotowoows?quote:Op donderdag 9 juli 2009 17:35 schreef Hyman het volgende:
* Hyman heeft een laptopstandaard gemaakt.![]()
Scheelt me weer €50
Je kunt je laptop ook gewoon op tafel zetten.quote:Op donderdag 9 juli 2009 17:35 schreef Hyman het volgende:
* Hyman heeft een laptopstandaard gemaakt.![]()
Scheelt me weer €50
quote:
Jij bent het met mij eens dat je ook liever iets in je kont hebt?quote:
Maar dan staat ie 20 centimeter onder mn andere scherm, en dat is niet fijn als je dualscreen doetquote:Op donderdag 9 juli 2009 17:36 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Je kunt je laptop ook gewoon op tafel zetten.
Zo even maken danquote:Op donderdag 9 juli 2009 17:36 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
waar blijven de fotowoows?
Ik weet niet hoe jij normaal je biertje drinkt maar dat doe ik niet via m;n bipsquote:
*verwacht houten stellage met een spijker door de laptopquote:Op donderdag 9 juli 2009 17:36 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
omdat het over jou gaat. Dan zeg jet ists als: IK HEB WEL TIETENquote:Op donderdag 9 juli 2009 17:35 schreef Suusje-V het volgende:
[..]
Je vroeg het aan Bart toch? Waarom moet ik dan antwoord geven?
quote:Op donderdag 9 juli 2009 17:31 schreef Noortje. het volgende:
't Is best naar om te lezen dat er iemand van een forum waar jij een half jaar geleden je dagelijks bevond is overleden door een auto-ongeluk en dat de medepassagier met wie ik ook regelmatig gesproken heb daar op de IC ligt.
montagekitquote:Op donderdag 9 juli 2009 17:37 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
*verwacht houten stellage met een spijker door de laptop
Sommige mensen drinken via hun bipsquote:Op donderdag 9 juli 2009 17:36 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe jij normaal je biertje drinkt maar dat doe ik niet via m;n bips
Hij is wel fucking lelijk, maar hij doet wat ie moet doenquote:Op donderdag 9 juli 2009 17:37 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
*verwacht houten stellage met een spijker door de laptop
Ja ik heb wel tieten jaquote:Op donderdag 9 juli 2009 17:37 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
omdat het over jou gaat. Dan zeg jet ists als: IK HEB WEL TIETEN
of IK HEB GEEN TIETEN
basisschoollijmquote:
Het is echt zo raar, ik ken ze niet ofzo, maar toch heb ik het gevoel dat het wel een gemis gaat zijn hoewel ik daar echt superlang niet ben geweest. Die vrouw was zo jong.quote:
LEUGENSquote:Op donderdag 9 juli 2009 17:37 schreef Hyman het volgende:
[..]
Sommige mensen drinken via hun bips!
I swear!
denk het welquote:Op donderdag 9 juli 2009 17:38 schreef Suusje-V het volgende:
[..]
Ja ik heb wel tieten ja
Maar ik weet toch niet of dat de reden van Bart is dat hij me credits geeft?
Toffe actie.quote:Op donderdag 9 juli 2009 17:39 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Het is echt zo raar, ik ken ze niet ofzo, maar toch heb ik het gevoel dat het wel een gemis gaat zijn hoewel ik daar echt superlang niet ben geweest. Die vrouw was zo jong.
Kasabian heeft wel de show van dinsdag aan haar opgedragen.
http://www.3fm.nl/page/3fm_actueel/311008
Hij vond dat ik sfeerverhogend wasquote:Op donderdag 9 juli 2009 17:40 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
denk het welja of je moet iets anders bij hem ticklen
Nee. dat zegt hij alleen maar.quote:Op donderdag 9 juli 2009 17:41 schreef Suusje-V het volgende:
[..]
Hij vond dat ik sfeerverhogend was
Zou dat ook goed genoeg zijn voor credits?
80D.quote:Op donderdag 9 juli 2009 17:42 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Nee. dat zegt hij alleen maar.
tieten
Maaruhm. Mvr. DD (quote:
quote:Op donderdag 9 juli 2009 17:42 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Nee. dat zegt hij alleen maar.
tieten
Het is echt zoquote:Op donderdag 9 juli 2009 17:45 schreef Suusje-V het volgende:
[..]Als dat echt zo is ben ik zwaar teleurgesteld in Bart
Bart is een goed mens. Brendon liegt dat hij barstquote:Op donderdag 9 juli 2009 17:45 schreef Suusje-V het volgende:
[..]Als dat echt zo is ben ik zwaar teleurgesteld in Bart
quote:Op donderdag 9 juli 2009 17:46 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Bart is een goed mens. Brendon liegt dat hij barst
Mja op zich wel goed, afgezien van dat want ik weet niet zo goed hoe ik me moet voelen, er zijn beetje stomme dingen ook nog. En ben tyfusverkouden maar loop de hele dag in mijn pyjama en heb tot half 4 in bed gelegen.quote:Op donderdag 9 juli 2009 17:44 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Maaruhm. Mvr. DD (), hoe staat het ermee
Gheheheheheeheehehehehehequote:Op donderdag 9 juli 2009 17:46 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Bart is een goed mens. Brendon liegt dat hij barst
Wel goed hoor :]quote:Op donderdag 9 juli 2009 17:47 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Mja op zich wel goed, afgezien van dat want ik weet niet zo goed hoe ik me moet voelen, er zijn beetje stomme dingen ook nog. En ben tyfusverkouden maar loop de hele dag in mijn pyjama en heb tot half 4 in bed gelegen.MAAR! Morgen Michel zien en Dance Valley als dat doorgaat en ik ga met hem naar Spanje
Alleen dat duurt nog lang.
Hoeist met jou?
Hihiquote:
Tadaaquote:Op donderdag 9 juli 2009 17:36 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Straks zet ik dat ding aan de rechterkant, en is mijn monitor mijn hoofdscherm, en is het 1 geheel (dualscreen dus)
(╯°□°)╯︵ ¡ʞoɟ
Hihi ik zou eerst ook naar Lowlands gaan, maar Michel heeft me overtuigd dat 9 dagen Spanje toffer is.quote:Op donderdag 9 juli 2009 17:50 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Wel goed hoor :]
Morgen niks
Volgende week lowlands-tentjes testenDaarna zeilen met gezin, daarna verjaardag (vrijdag
), en daarna lowlands
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |