liever een dinges in m;n reet dan maandverband iddquote:Op donderdag 9 juli 2009 17:33 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Oké dan.
Tsja.
Meningen verschillen.
Hoaxquote:Op donderdag 9 juli 2009 17:32 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Dat is mara goed ook!
pas maar op![]()
Meisje zwanger door gebruik zwembad
Dat is klotequote:Op donderdag 9 juli 2009 17:31 schreef Noortje. het volgende:
't Is best naar om te lezen dat er iemand van een forum waar jij een half jaar geleden je dagelijks bevond is overleden door een auto-ongeluk en dat de medepassagier met wie ik ook regelmatig gesproken heb daar op de IC ligt.
Jij wel Suffe-Fietsquote:Op donderdag 9 juli 2009 17:34 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
SURVEILLANCE-FIETS
ik heb ook creditsmag ik nu ook een tampon dragen?
quote:Op donderdag 9 juli 2009 17:34 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
liever een dinges in m;n reet dan maandverband idd
Ja, want dan word je keisnel dronkenquote:Op donderdag 9 juli 2009 17:34 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
liever een dinges in m;n reet dan maandverband idd
Je vroeg het aan Bart toch? Waarom moet ik dan antwoord geven?quote:Op donderdag 9 juli 2009 17:33 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Dat is geen antwoord op mijn vraag.
waar blijven de fotowoows?quote:Op donderdag 9 juli 2009 17:35 schreef Hyman het volgende:
* Hyman heeft een laptopstandaard gemaakt.![]()
Scheelt me weer €50
Je kunt je laptop ook gewoon op tafel zetten.quote:Op donderdag 9 juli 2009 17:35 schreef Hyman het volgende:
* Hyman heeft een laptopstandaard gemaakt.![]()
Scheelt me weer €50
quote:
Jij bent het met mij eens dat je ook liever iets in je kont hebt?quote:
Maar dan staat ie 20 centimeter onder mn andere scherm, en dat is niet fijn als je dualscreen doetquote:Op donderdag 9 juli 2009 17:36 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Je kunt je laptop ook gewoon op tafel zetten.
Zo even maken danquote:Op donderdag 9 juli 2009 17:36 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
waar blijven de fotowoows?
Ik weet niet hoe jij normaal je biertje drinkt maar dat doe ik niet via m;n bipsquote:
*verwacht houten stellage met een spijker door de laptopquote:Op donderdag 9 juli 2009 17:36 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
waar blijven de fotowoows?
omdat het over jou gaat. Dan zeg jet ists als: IK HEB WEL TIETENquote:Op donderdag 9 juli 2009 17:35 schreef Suusje-V het volgende:
[..]
Je vroeg het aan Bart toch? Waarom moet ik dan antwoord geven?
quote:Op donderdag 9 juli 2009 17:31 schreef Noortje. het volgende:
't Is best naar om te lezen dat er iemand van een forum waar jij een half jaar geleden je dagelijks bevond is overleden door een auto-ongeluk en dat de medepassagier met wie ik ook regelmatig gesproken heb daar op de IC ligt.
montagekitquote:Op donderdag 9 juli 2009 17:37 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
*verwacht houten stellage met een spijker door de laptop
Sommige mensen drinken via hun bipsquote:Op donderdag 9 juli 2009 17:36 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe jij normaal je biertje drinkt maar dat doe ik niet via m;n bips
Hij is wel fucking lelijk, maar hij doet wat ie moet doenquote:Op donderdag 9 juli 2009 17:37 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
*verwacht houten stellage met een spijker door de laptop
Ja ik heb wel tieten jaquote:Op donderdag 9 juli 2009 17:37 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
omdat het over jou gaat. Dan zeg jet ists als: IK HEB WEL TIETEN
of IK HEB GEEN TIETEN
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |