Daar gaat mn zorgvuldig opgebouwde imagoquote:
quote:Op donderdag 9 juli 2009 18:13 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Daar gaat mn zorgvuldig opgebouwde imago
Doquote:
quote:Op donderdag 9 juli 2009 18:13 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Daar gaat mn zorgvuldig opgebouwde imago
Jawelll. Had ie.quote:
Puik.quote:Op donderdag 9 juli 2009 18:20 schreef mstr het volgende:
Vertel wat je gekocht hebt [#23] Met nóg meer inkopen!
Oeh. Een speedo. Gelukkig een strakke, anders was je groot in de fout gegaan!quote:Op donderdag 9 juli 2009 18:20 schreef mstr het volgende:
Vertel wat je gekocht hebt [#23] Met nóg meer inkopen!
Het is gewoon een korte broek.quote:Op donderdag 9 juli 2009 18:24 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Oeh. Een speedo. Gelukkig een strakke, anders was je groot in de fout gegaan!
Maar een Speedoquote:
eerste dag of zo?quote:Op donderdag 9 juli 2009 18:33 schreef Desunoto het volgende:
Staat er zo'n nieuw, fantastisch bloedmooi blond meisje bij de snackbar.. blijkt ze zo dom te zijn als het achtereind van een varken.
Ze zat zo heel verdwaasd voor zich te kijken toen ik moest betalen en ze wisselgeld moest geven want het lukte haar écht niet met rekenen. Echt echt echt niet. Echt hopeloos gewoon. Toen kwam die ander haar maar helpen. En dan moest ze ook nog uitleggen hoe je dat dan aan een klant teruggeeft.
Prachtig meisje maar ze kwam dommer over dan alles en iedereen. Ongelofelijk.
ik kom ook dom overquote:Op donderdag 9 juli 2009 18:37 schreef Desunoto het volgende:
Zal wel eerste dag zijn maar ze kwam echt dom over. Heeeeel erg.
Maar jij bent niet blond en werkt niet bij een snackbar in Lelystad dus dat valt dan weer mee.quote:Op donderdag 9 juli 2009 18:41 schreef Noortje. het volgende:
Ik kon gister ook niet rekenen.Echt twintig keer verkeerd gerekend bij het wisselgeld geven.
Ik ben wel weer blond aan het worden door de zon.quote:Op donderdag 9 juli 2009 18:44 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Maar jij bent niet blond en werkt niet bij een snackbar in Lelystad dus dat valt dan weer mee.
* zucht van opluchting
Nou ik mag hopen dat jij anders bent dan zijquote:Op donderdag 9 juli 2009 18:44 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Ik ben wel weer blond aan het worden door de zon.En ik ben bloedmooi. En in Lelystad geboren. Misschien was het mijn verloren tweelingzus.
Vullen bij de Jumboquote:
Lijkt me ook leukquote:Op donderdag 9 juli 2009 18:49 schreef lisettebooy het volgende:
Rustig.
Ik werk bijna elke dag in de slagerij
quote:Op donderdag 9 juli 2009 18:49 schreef Daniane het volgende:
[..]
Vullen bij de Jumbo(nee. niet Jimbo)
Hij kiest er zelf voor.quote:Op donderdag 9 juli 2009 18:46 schreef Desunoto het volgende:
Anders heb ik medelijden met Jimbo namelijk.
Mooiquote:Op donderdag 9 juli 2009 18:51 schreef lisettebooy het volgende:
Jazeker. Echt altijd wat te doen. Werkte hiervoor in de bios maar dat waren van die kut werktijden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |