Ga naar de Elzas! Geen idee of daar wat te doen is, maar dat wisselt steeds tussen Duitsland en Frankrijk dus dan kan je het combinerenquote:Op donderdag 9 juli 2009 11:15 schreef Soempie het volgende:
Omdat het zo stil is op Fok! ben ik maar begonnen in Extremely Loud & Incredibly Close.
Dit weekend maar eens de vakantie plannen.Het wordt dus Frankrijk of Duitsland, maar waar en hoe lang weet ik nog niet. Dus als jullie tips hebben?
Schotland dus.quote:Op donderdag 9 juli 2009 11:20 schreef Soempie het volgende:
Oeh, trouwens. Ik wil heel graag veel natuur en weinig te doen in de vakantie. Bergen vind ik mooi, zee, meertjes, bos.Steden en dergelijke kunnen me eigenlijk gestolen worden die week. Dorpjes, rust.
![]()
Dus zoiets zoek ik. Of iets met kastelen, woeste natuur en wandelingen.
Ja..dat snap ik dus niet echt. Het is er altijd veels te druk. Wel gezellig..maar beste bar?quote:Op donderdag 9 juli 2009 11:15 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Door Lonely Planet verkozen tot best bar ter wereld.
http://www.missethoreca.n(...)esteBarTerWereld.htm
Ik weet niet eens wat het isquote:Op donderdag 9 juli 2009 11:16 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ben je er trouwens al achter wat je dit weekend afgesproken hebt?
Ik zag dat De Parade in Rotterdam is dit weekend, maar daar ga je denk ik niet heen? Dat had je vast wel onthouden.
Carcasonne?quote:Op donderdag 9 juli 2009 11:20 schreef Soempie het volgende:
Oeh, trouwens. Ik wil heel graag veel natuur en weinig te doen in de vakantie. Bergen vind ik mooi, zee, meertjes, bos.Steden en dergelijke kunnen me eigenlijk gestolen worden die week. Dorpjes, rust.
![]()
Dus zoiets zoek ik. Of iets met kastelen, woeste natuur en wandelingen.
Nem: het wordt een week. Heel misschien iets langer, maar zeker geen 2.
In Duitsland of Frankrijk.quote:
Dat schijnt wel vet te zijnquote:
Theaterfestival.quote:
Ik kom er alleen als ik al flink wat op heb en nog geen zin heb om naar huis te gaan.quote:Op donderdag 9 juli 2009 11:20 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja..dat snap ik dus niet echt. Het is er altijd veels te druk. Wel gezellig..maar beste bar?
Woon je in Rotterdam dan?quote:Op donderdag 9 juli 2009 11:22 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik kom er alleen als ik al flink wat op heb en nog geen zin heb om naar huis te gaan.
Ik woon in REO.quote:
Oeh, ook mooiquote:Op donderdag 9 juli 2009 11:23 schreef TradeMarkie het volgende:
Normandië
Dat klinkt me niet al te leuk in de orenquote:
Die kom ik niet vaak tegen in de topicreeksen waar ik post.quote:
Wat? Een opgestoken hand?quote:Op donderdag 9 juli 2009 11:28 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Die kom ik niet vaak tegen in de topicreeksen waar ik post.
Dat was ook mijn eerste idee.quote:Op donderdag 9 juli 2009 11:23 schreef TradeMarkie het volgende:
Normandië
quote:
Wat is REO ( Recht En Ordelijk?)quote:Op donderdag 9 juli 2009 11:28 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Die kom ik niet vaak tegen in de topicreeksen waar ik post.
Rotterdam En Omstreken.quote:Op donderdag 9 juli 2009 11:29 schreef JoeThePlumber het volgende:
[..]
Wat is REO ( Recht En Ordelijk?)
Ik heb niks tegen mensen uit andere regio's maar het is wel grappig om soms mensen tegen te komen die uit dezelfde regio komen.quote:
Dat is wel een goede tip. Denk dat Wiebel dat wel interessant vindt. Ik ga vooral voor de natuur en rust aan m'n hoofd.quote:Op donderdag 9 juli 2009 11:31 schreef TradeMarkie het volgende:
In Normandië heb ik me een week zoet kunnen houden met diverse WO2 gerelateerde dingen, maar dat moet je maar net liggen, verder is het ook een hele mooie omgeving
Maar ik heb geen tijd, ik hoor nu hard te werken
In Limburg weet ik wel een leuk hotelletje voor jullie.quote:Op donderdag 9 juli 2009 11:39 schreef Soempie het volgende:
[..]
Dat is wel een goede tip. Denk dat Wiebel dat wel interessant vindt. Ik ga vooral voor de natuur en rust aan m'n hoofd.![]()
Een vriend had mooie foto's van Duitsland en ik heb hem net een berichtje gestuurd met de vraag waar dat was. Even afwachten. Op zich zou ik namelijk ook wel graag een dag of twee naar Limburg willen. Dan ligt dat weer wat meer op de route.
Of misschien apart nog een weekendje Limburg.
Normandie is erg mooi met zijn mooie oude dorpen en bossen in meer binnenland en mooie stranden bij de kust! Naast dat kan je ook wat WW2 musea bekijken, een must to see ( deze site van Strijdbewijs heeft een mooi overzicht wat je kan bezichtigen over WW2 monumenten en musea)quote:Op donderdag 9 juli 2009 11:39 schreef Soempie het volgende:
[..]
Dat is wel een goede tip. Denk dat Wiebel dat wel interessant vindt. Ik ga vooral voor de natuur en rust aan m'n hoofd.![]()
Een vriend had mooie foto's van Duitsland en ik heb hem net een berichtje gestuurd met de vraag waar dat was. Even afwachten. Op zich zou ik namelijk ook wel graag een dag of twee naar Limburg willen. Dan ligt dat weer wat meer op de route.
Of misschien apart nog een weekendje Limburg.
We gaan met een tentje.quote:Op donderdag 9 juli 2009 11:44 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
In Limburg weet ik wel een leuk hotelletje voor jullie.![]()
www.vijlerhof.nl
quote:
quote:
quote:
Helleuwquote:
Ik bedoelde juist dat je er dan meer tegenkomtquote:Op donderdag 9 juli 2009 11:37 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik heb niks tegen mensen uit andere regio's maar het is wel grappig om soms mensen tegen te komen die uit dezelfde regio komen.
We zitten toch niet in het leger? wat is CZquote:Op donderdag 9 juli 2009 11:57 schreef Etcetera het volgende:
[..]
[..]
[..]
Helleuw
Dilemma: ga ik nog langs m'n oma voor we naar CZ gaan? Heb niet bar veel zin, kost een hoop benzine en ze doet de laatste tijd raar
Hoeft niet. Ik kom IRL al genoeg regiogenoten tegen.quote:Op donderdag 9 juli 2009 11:59 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik bedoelde juist dat je er dan meer tegenkomt
Ja, bij de kassaquote:Op donderdag 9 juli 2009 11:59 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Hoeft niet. Ik kom IRL al genoeg regiogenoten tegen.
Wat heeft het leger er nou mee te maken dat ik zwaaiquote:Op donderdag 9 juli 2009 11:59 schreef JoeThePlumber het volgende:
[..]
We zitten toch niet in het leger? wat is CZ?
Die is wel een van de leukste. Samen met de twee dames uit de sportschool...quote:
heel sneu..zeker als je je bedenkt dat nu.nl gewoon een ECHTE foto heeftquote:Op donderdag 9 juli 2009 12:00 schreef Etcetera het volgende:
Fuuuuck dieptepunt van de Telegraaf
[..]
Ik ben raar [ afbeelding ] jeweettog
Maar je oma doet raar zeg je.quote:Op donderdag 9 juli 2009 12:00 schreef Etcetera het volgende:
Fuuuuck dieptepunt van de Telegraaf
[..]
Ik ben raar [ afbeelding ] jeweettog
Oh zoquote:
Ah...ehhleuk voor jequote:Op donderdag 9 juli 2009 12:01 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Wat heeft het leger er nou mee te maken dat ik zwaai
CZ is mijn vakantieadresCampzone
Ik vind het een keiharde burn van je oma eigenlijk...dat jullie te weinig langskomenquote:Op donderdag 9 juli 2009 12:05 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Oh zo
Mjah, zo heeft m'n zus een tijd terug ja een nieuwe auto gekocht, en dat had ze aan m'n oma gezegd. Eerste reactie: komt die auto dan wat vaker bij mijn huis langs?
Niet eens vragen wat voor een, of zeggen dat het leuk is, maar gewoon zo'n domme opmerking. GezelligEn zo zijn er wel meer dingen die ik niet snap
Ah dat wordt dus SC'en in een tentje?quote:Op donderdag 9 juli 2009 12:01 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Wat heeft het leger er nou mee te maken dat ik zwaai
CZ is mijn vakantieadresCampzone
Net m'n moeder.quote:Op donderdag 9 juli 2009 12:05 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Oh zo
Mjah, zo heeft m'n zus een tijd terug ja een nieuwe auto gekocht, en dat had ze aan m'n oma gezegd. Eerste reactie: komt die auto dan wat vaker bij mijn huis langs?
Niet eens vragen wat voor een, of zeggen dat het leuk is, maar gewoon zo'n domme opmerking. GezelligEn zo zijn er wel meer dingen die ik niet snap
Jaquote:
Ik vind het te bot voor woordenquote:Op donderdag 9 juli 2009 12:06 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik vind het een keiharde burn van je oma eigenlijk...dat jullie te weinig langskomen
Het automerk zou me dan ook geen reet interesseren.
Ik vind het nou geen raar gedrag
Mijn oma heeft ook rare acties uitgehaald. Toen mijn moeder haar een keer uitnodigde om op mijn verjaardag te komen (in Zeist) vond ze dat ik vanuit Enschede maar een keer bij hun langs moest komen in Breda om mijn cadeautje op te halen want ik had toch OV en anders zagen ze me nooit meer.quote:Op donderdag 9 juli 2009 12:05 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Oh zo
Doet me denken aan de Opa van mijn ex. Die was net in een bejaardentehuis gegaan omdat zijn vrouw was overleden. Kwamen we op bezoek en bleven we een paar uurtjes, toen we weggingen vroeg hij heel verdrietig of we nu al echt weg moesten. En toen we naar de lift liepen zag ik zo'n inelkaar gezakt mannetje in de deur opening staan. Hartverscheurend. 7 maanden later was hij ook dood.quote:Op donderdag 9 juli 2009 12:06 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik vind het een keiharde burn van je oma eigenlijk...dat jullie te weinig langskomen
Het automerk zou me dan ook geen reet interesseren.
Ik vind het nou geen raar gedrag
De algemen interesse is er toch juist, als ze zo'n opmerking maakt? Ze wil gewoon vaker haar kleinkinderen zien. Lijkt me redelijk normaal. Ik zou me pas zorgen gaan maken als ze nooit meer naar jullie vraagtquote:Op donderdag 9 juli 2009 12:10 schreef Etcetera het volgende:
Ik vind het te bot voor woordenEen beetje interesse kan geen kwaad lijkt me
Tja, oude mensen klagen nou eenmaal. Vroeger was alles beter enzo. Cela Vita he?quote:En dat we te weinig langs komen zal vast wel zo zijn, maar het is wel elke keer 100 kilometer op en neer, zij kan ook eens wat vaker hier heen komen (wat ze echt nooit doet, terwijl de mogelijkheden er wel zijn) en als we er dan eens zijn zit ze over van alles en nog wat te klagen wat het er niet gezelliger op maakt
3x5 meter boogtent, gesponsord door defensie (seriouslyquote:Op donderdag 9 juli 2009 12:07 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ah dat wordt dus SC'en in een tentje?
Bij de bijbehorende accomodatie had ik familieweekendquote:Op donderdag 9 juli 2009 11:44 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
In Limburg weet ik wel een leuk hotelletje voor jullie.![]()
www.vijlerhof.nl
Dat slaapt prima. En je kan ook nog lopen zonder je knar tegen zo'n klotestok te stoten.quote:Op donderdag 9 juli 2009 12:14 schreef Etcetera het volgende:
[..]
3x5 meter boogtent, gesponsord door defensie (seriouslywaar lanmacht wel niet goed voor was
)
Zo, wat ben jij een pretletterquote:Op donderdag 9 juli 2009 12:12 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Doet me denken aan de Opa van mijn ex. Die was net in een bejaardentehuis gegaan omdat zijn vrouw was overleden. Kwamen we op bezoek en bleven we een paar uurtjes, toen we weggingen vroeg hij heel verdrietig of we nu al echt weg moesten. En toen we naar de lift liepen zag ik zo'n inelkaar gezakt mannetje in de deur opening staan. Hartverscheurend. 7 maanden later was hij ook dood.
Ze belt nooit, als we willen weten hoe het gaat dan moeten wij bellenquote:Op donderdag 9 juli 2009 12:14 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
De algemen interesse is er toch juist, als ze zo'n opmerking maakt? Ze wil gewoon vaker haar kleinkinderen zien. Lijkt me redelijk normaal. Ik zou me pas zorgen gaan maken als ze nooit meer naar jullie vraagt
Truequote:Tja, oude mensen klagen nou eenmaal. Vroeger was alles beter enzo. Cela Vita he?
quote:I got done for shoplifting in ASDA today.
I paid for six cans of Sprite at the self checkout, but when security checked my bag, they discovered I'd picked seven up.
Wat zijn jullie allemaal hardquote:Op donderdag 9 juli 2009 12:12 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Mijn oma heeft ook rare acties uitgehaald. Toen mijn moeder haar een keer uitnodigde om op mijn verjaardag te komen (in Zeist) vond ze dat ik vanuit Enschede maar een keer bij hun langs moest komen in Breda om mijn cadeautje op te halen want ik had toch OV en anders zagen ze me nooit meer.
Dat laatste klopt nu ook. Ik ga niet als een hond mijn cadeau ophalen
. Tenzij er een goede reden is (zoals met een gebroken been thuis zitten) maar dat was niet het geval
Nee niet dat Etcie's oma op de opa van mijn ex lijkt oid. Maar de post van Nem riep die herinnering bij mij op.quote:Op donderdag 9 juli 2009 12:15 schreef Soempie het volgende:
Ik denk dat de oma van Etcie nog wel kwiek is verder.![]()
Dus die vergelijking gaat dan niet helemaal op.
Ja hoor, die woont nog op zichzelfquote:Op donderdag 9 juli 2009 12:15 schreef Soempie het volgende:
Ik denk dat de oma van Etcie nog wel kwiek is verder.![]()
Dus die vergelijking gaat dan niet helemaal op.
We slapen in onze vouwwagen, die 3x5 is voor de pc's enzo, zitten we in te lannen. Plus een luifel van een meter of 8 lang geloof ikquote:Op donderdag 9 juli 2009 12:15 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Dat slaapt prima. En je kan ook nog lopen zonder je knar tegen zo'n klotestok te stoten.
Ach ik kan soms ergens emotioneel door geraakt worden. Met name de angst dat ik zelf ooit zo word speelt daar in een rol denk ik.quote:
Zoals mijn oma altijd zegt: Bejaardentehuis? Nooit! Ik ga liever gewoon dood.quote:Ik ben vaak zat in een bejaardentehuis geweest en het is gewoon kut om daar te zitten als "bewoner"
quote:Op donderdag 9 juli 2009 12:18 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ja hoor, die woont nog op zichzelfZe heeft tegenwoordig wel hulp in huis, maar dat lijkt me logisch op een gegeven moment.
[..]
We slapen in onze vouwwagen, die 3x5 is voor de pc's enzo, zitten we in te lannen. Plus een luifel van een meter of 8 lang geloof ik
Dat kan ze wel zeggen maar soms is er gewoon geen andere oplossingquote:Op donderdag 9 juli 2009 12:20 schreef mr_anonimous het volgende:
Zoals mijn oma altijd zegt: Bejaardentehuis? Nooit! Ik ga liever gewoon dood.
Dit was niet hun eerste rare actie hoor, meer de zoveelste in een lange rij. En de "anders zien we hem nooit meer" was ongeveer anderhalve maand nadat ik als verrassing op nieuwjaarsdag bij ze was langs gegaan. Oh en daarvoor ben ik eerder vertrokken van het feest waar ik was. Maar daar werd blijkbaar niet aan gedachtquote:Op donderdag 9 juli 2009 12:17 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Wat zijn jullie allemaal hard
Ik heb geen opa's en oma's meer, wees blij dat je ze nog hebt
Ja dat is zeer logisch. Ik wil ook hulp in huis. Zo'n gezellige Zweedse verpleegster ofzo...quote:Op donderdag 9 juli 2009 12:18 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ja hoor, die woont nog op zichzelfZe heeft tegenwoordig wel hulp in huis, maar dat lijkt me logisch op een gegeven moment.
Jullie lijken wel een Mobiel Communicatie Center van de CIAquote:We slapen in onze vouwwagen, die 3x5 is voor de pc's enzo, zitten we in te lannen. Plus een luifel van een meter of 8 lang geloof ik
Als ik dat zeg tegen oma dan krijg ik een klap met de wandelstok.quote:Op donderdag 9 juli 2009 12:25 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat kan ze wel zeggen maar soms is er gewoon geen andere oplossing
Het klinkt meer alsof je gewoon een vriendin nodig hebtquote:Op donderdag 9 juli 2009 12:25 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ja dat is zeer logisch. Ik wil ook hulp in huis. Zo'n gezellige Zweedse verpleegster ofzo...![]()
[..]
Jullie lijken wel een Mobiel Communicatie Center van de CIA
Als je die goed gebruikt, zit ze zo in dat bejaardentehuis hoorquote:Op donderdag 9 juli 2009 12:26 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Als ik dat zeg tegen oma dan krijg ik een klap met de wandelstok.
Denk dat je gelijk hebt.quote:Op donderdag 9 juli 2009 12:26 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Het klinkt meer alsof je gewoon een vriendin nodig hebt
Waarschijnlijk voelen die oudjes zich eenzaam en zien ze het niet zitten om zelf zo'n eind te reizen. Dat is toch niet zo gek? En dan drukken ze zich blijkbaar nogal onhandig en bot uit, maar zo is dat helemaal niet bedoeld denk ik. Ze willen hun kleinkinderen en kinderen gewoon vaker zien. Eigenlijk best lief.quote:Op donderdag 9 juli 2009 12:25 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Dit was niet hun eerste rare actie hoor, meer de zoveelste in een lange rij. En de "anders zien we hem nooit meer" was ongeveer anderhalve maand nadat ik als verrassing op nieuwjaarsdag bij ze was langs gegaan. Oh en daarvoor ben ik eerder vertrokken van het feest waar ik was. Maar daar werd blijkbaar niet aan gedacht
quote:Op donderdag 9 juli 2009 12:26 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Het klinkt meer alsof je gewoon een vriendin nodig hebt
Nee mijn oma is tof. Al haar kleinkinderen zijn volwassen en de meesten hebben zelf kinderen maar toch heeft ze nog steeds een abonnement op de Donald Duck voor ons.quote:Op donderdag 9 juli 2009 12:27 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Als je die goed gebruikt, zit ze zo in dat bejaardentehuis hoor
Of half doorzagen
quote:
Ik had niet-zeikende grootouders. De laatste klaagde zelfs op het laatst niet terwijl 'ie terminaal was.quote:Op donderdag 9 juli 2009 12:29 schreef Soempie het volgende:
[..]
Waarschijnlijk voelen die oudjes zich eenzaam en zien ze het niet zitten om zelf zo'n eind te reizen. Dat is toch niet zo gek? En dan drukken ze zich blijkbaar nogal onhandig en bot uit, maar zo is dat helemaal niet bedoeld denk ik. Ze willen hun kleinkinderen en kinderen gewoon vaker zien. Eigenlijk best lief.
Niet doenquote:Maarja, vaak zijn opa's en oma's inderdaad wel ouwe zeikerds.![]()
M'n moeder soms ook en dat negeer ik dan of ik probeer er een beetje doorheen te prikken. Ze bedoelt het namelijk niet slecht, ze heeft gewoon een rotleven in een verzorgingstehuis en voelt zich eenzaam.
Denk dat ongeveer hetzelfde speelt bij andere ouderen.
Bleh, zit ik het weer op mezelf te betrekken.![]()
Ik weet wel dat ik niet moet happenquote:
Hoi MaJoquote:Op donderdag 9 juli 2009 12:30 schreef MaJo het volgende:mijn paps mag waarschijnlijk morgen naar huis
logeerpartij ging goed
en ik ga maar weer eens verder met leren![]()
nog 4 dagen
en dan 1,5 maand wachten op de uitslag
Ik en met mij vele duizenden mensen die lannenquote:Op donderdag 9 juli 2009 12:31 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
![]()
Er zijn mensen die dat leuk vinden
quote:Op donderdag 9 juli 2009 12:30 schreef MaJo het volgende:mijn paps mag waarschijnlijk morgen naar huis
logeerpartij ging goed
Dat is langquote:en ik ga maar weer eens verder met leren![]()
nog 4 dagen
Ik snap het wel, eigenlijk gewoon een soort festivalgevoelquote:Op donderdag 9 juli 2009 12:32 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik en met mij vele duizenden mensen die lannen
We vergelijken Campzone wel eens met Lowlands: zelfde sfeer, maar dan met computers ipv optredensquote:Op donderdag 9 juli 2009 12:33 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ik snap het wel, eigenlijk gewoon een soort festivalgevoel
Op dat moment waren ze 72. Niet heel oud, toch? En zoals het verteld is wilden ze niet een uurtje met de auto (die ze hebben en gebruiken) omdat ik gratis kon reizen met het OV. Niet omdat ze niet meer konden of wilden autorijden. Ze zijn later bijvoorbeeld wel met de auto naar de verjaardag van mijn zusje gegaan, ook in Zeist. Ik vond het maar een hoop gezeur.quote:Op donderdag 9 juli 2009 12:29 schreef Soempie het volgende:
[..]
Waarschijnlijk voelen die oudjes zich eenzaam en zien ze het niet zitten om zelf zo'n eind te reizen. Dat is toch niet zo gek? En dan drukken ze zich blijkbaar nogal onhandig en bot uit, maar zo is dat helemaal niet bedoeld denk ik. Ze willen hun kleinkinderen en kinderen gewoon vaker zien. Eigenlijk best lief.
Da's goed nieuws!quote:Op donderdag 9 juli 2009 12:30 schreef MaJo het volgende:mijn paps mag waarschijnlijk morgen naar huis
logeerpartij ging goed
en ik ga maar weer eens verder met leren![]()
nog 4 dagen
Klinkt als de oma van mw. MM.quote:Op donderdag 9 juli 2009 12:05 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Oh zo
Ik ook.quote:Op donderdag 9 juli 2009 12:35 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Op dat moment waren ze 72. Niet heel oud, toch? En zoals het verteld is wilden ze niet een uurtje met de auto (die ze hebben en gebruiken) omdat ik gratis kon reizen met het OV. Niet omdat ze niet meer konden of wilden autorijden. Ze zijn later bijvoorbeeld wel met de auto naar de verjaardag van mijn zusje gegaan, ook in Zeist. Ik vond het maar een hoop gezeur.
En nu heb ik er genoeg van om het hier over te hebben
Ligt er helemaal aan. Ik ken mensen van 65 die geen flikker meer uitvoeren/kunnen en ik ken mensen van in de 80 die meer doen dan wij op onze leeftijd.quote:Op donderdag 9 juli 2009 12:35 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Op dat moment waren ze 72. Niet heel oud, toch?
Ja dat eerste is wel een beetje sneu. Maargoed.quote:En zoals het verteld is wilden ze niet een uurtje met de auto (die ze hebben en gebruiken) omdat ik gratis kon reizen met het OV. Niet omdat ze niet meer konden of wilden autorijden. Ze zijn later bijvoorbeeld wel met de auto naar de verjaardag van mijn zusje gegaan, ook in Zeist. Ik vond het maar een hoop gezeur.
Als je gevoetbald hebt toch ook?quote:Op donderdag 9 juli 2009 12:39 schreef TradeMarkie het volgende:
En uit ellende zit je om half 12 al aan het bier
Gelukkig heb ik nog een stoere oma, uitgebreid lurpen aan bier van 5 tot 7 uur met wat snack tussendoor...quote:Op donderdag 9 juli 2009 12:39 schreef TradeMarkie het volgende:
Mijn oma denkt al een paar jaar dat een verjaardag van 10 uur 's ochtends tot 2 uur 's middags een handige tijd is
Dat is ten eerste veel te vroeg en ten tweede is dan je hele zaterdag weg, ervoor en erna kun je eigenlijk net niks meer doen.
En uit ellende zit je om half 12 al aan het bier
Ja, af en toe wel, maar dan is het een beloning voor 90 minuten bikkelenquote:Op donderdag 9 juli 2009 12:43 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Als je gevoetbald hebt toch ook?
Maar 2 uur luisteren naar medische kwaaltjes en waar je de goedkoopste snijbonen kunt kopen is ook bikkelen hoor.quote:Op donderdag 9 juli 2009 12:44 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ja, af en toe wel, maar dan is het een beloning voor 90 minuten bikkelen
quote:Op donderdag 9 juli 2009 12:45 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Maar 2 uur luisteren naar medische kwaaltjes en waar je de goedkoopste snijbonen kunt kopen is ook bikkelen hoor.
Ja, en vertellen waar je werkt en waarom en of het nog leuk is en uitleggen waarom je nog geen vriendin hebtquote:Op donderdag 9 juli 2009 12:45 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Maar 2 uur luisteren naar medische kwaaltjes en waar je de goedkoopste snijbonen kunt kopen is ook bikkelen hoor.
En het ergste is dan nog dat wanneer alles gezegd is, ze gewoon opnieuw beginnen.....quote:Op donderdag 9 juli 2009 12:48 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ja, en vertellen waar je werkt en waarom en of het nog leuk is en uitleggen waarom je nog geen vriendin hebt![]()
Afzien is het!
Kan je toch thuis ook doen?..quote:Op donderdag 9 juli 2009 12:31 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
![]()
Er zijn mensen die dat leuk vinden
Ja, dat kan.quote:
Dan moet je wat vaker langskomen, dan vraagt ze dat ook niet meer...quote:Op donderdag 9 juli 2009 12:50 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
En het ergste is dan nog dat wanneer alles gezegd is, ze gewoon opnieuw beginnen.....
Je kan ook thuis een biertje drinken maar het is soms leuker omdat in een bar te doen.quote:Op donderdag 9 juli 2009 12:52 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ja, dat kan.
Je kunt ook thuis een cd opzetten, maar samen met anderen naar muziek luisteren is soms ook veel leuker
Dat is dan ook dé reden waarom ik dingen zoals vakantieverhalen enzo pas vertel als het bulk van de gasten er is want anders vertel ik het 10x en horen de anderen 10x dezelfde "leuke anekdotes"quote:Op donderdag 9 juli 2009 12:50 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
En het ergste is dan nog dat wanneer alles gezegd is, ze gewoon opnieuw beginnen.....
Misschien wel.quote:Op donderdag 9 juli 2009 12:53 schreef JoeThePlumber het volgende:
[..]
Dan moet je wat vaker langskomen, dan vraagt ze dat ook niet meer...
Dat is inderdaad wel handig. Na 10 x ben je er dan zelf ook achter dat die anekdote eigenlijk niet zo leuk was.quote:Op donderdag 9 juli 2009 12:55 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat is dan ook dé reden waarom ik dingen zoals vakantieverhalen enzo pas vertel als het bulk van de gasten er is want anders vertel ik het 10x en horen de anderen 10x dezelfde "leuke anekdotes"
Ah je moet weer gaan fietsen?quote:Op donderdag 9 juli 2009 12:59 schreef TradeMarkie het volgende:
Ik ga proberen jullie weer 4 uurtjes met rust te laten
Pciesquote:Op donderdag 9 juli 2009 13:00 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Dat is inderdaad wel handig. Na 10 x ben je er dan zelf ook achter dat die anekdote eigenlijk niet zo leuk was.
Nee, werken, en ik ben geen postbodequote:
1,2,3,4quote:
Wielrennerd toch?quote:Op donderdag 9 juli 2009 13:02 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Nee, werken, en ik ben geen postbode
Test.....test....ikelquote:Op donderdag 9 juli 2009 13:02 schreef MaJo het volgende:
test
Oorspronkelijk zou het twee dagen achter elkaar zijn maar ze hebben nu bedacht om het op 1 dag te doenquote:Op donderdag 9 juli 2009 12:33 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
[..]
Dat is lang
Hoe zat het nou? Maandag 1 tentamen? Of gelijk 2? Het waren 2 delen toch?
Maar ik denk dat als je het leren volhoudt zoals je dat tot nu toe gedaan hebt, dat je het wel gaat redden hoor
quote:
Voor de lol erbij jaquote:
Kun je tegenwoordig ook ADD-tentamens krijgen? Darn.... Had ik misschien toch wel mijn wat meer uit mijn studiejaren kunnen halen....quote:Op donderdag 9 juli 2009 13:04 schreef MaJo het volgende:
[..]
Oorspronkelijk zou het twee dagen achter elkaar zijn maar ze hebben nu bedacht om het op 1 dag te doenEn ik heb weer een ADD-tentamen aangevraagd dus ik heb een uur langer
Wat heb je er uitgehaald dan?quote:Op donderdag 9 juli 2009 13:10 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Kun je tegenwoordig ook ADD-tentamens krijgen? Darn.... Had ik misschien toch wel mijn wat meer uit mijn studiejaren kunnen halen....
Niks.quote:
quote:
SPW.quote:
En waarom ben je gestopt?quote:
quote:Op donderdag 9 juli 2009 13:11 schreef Etcetera het volgende:
C4, Command en Conquer 4 is aangekondig
edit: nou ja, er was een tweet van een PR-gastje, maar die is weer verwijderdNiks officieels dus
Oke, nu moet ik opeens aan iets denken wat ik Nem al een maand terug wilde zeggen. Voor RW.quote:Op donderdag 9 juli 2009 13:18 schreef Etcetera het volgende:
Mehehe, poll op CZ-site: Hoelaat zou jij graag je koffie willen ontvangen?
Ik vermoed dat ze daadwerkelijk waar koffieservice gaan aanbieden
Stond niet in de Tweetquote:Op donderdag 9 juli 2009 13:22 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik hoor het net een minuut geleden van een collega!
![]()
Die wist te vertellen dat de verwachte release in november is.
Moeten ze niet op CZ doen, al die nerds krijgen een hartverzakkingquote:Op donderdag 9 juli 2009 13:23 schreef Soempie het volgende:
[..]
Oke, nu moet ik opeens aan iets denken wat ik Nem al een maand terug wilde zeggen. Voor RW.
[ afbeelding ]
De tettentent.Misschien dan iets voor op LL?
quote:Op donderdag 9 juli 2009 13:18 schreef Etcetera het volgende:
Mehehe, poll op CZ-site: Hoelaat zou jij graag je koffie willen ontvangen?
Ik vermoed dat ze daadwerkelijk waar koffieservice gaan aanbieden
quote:Brein verzorgt de bezoekertassen
Ieder jaar krijgen jullie bij aankomst een tas waarin uitleg, goodies en folders zitten. Dit jaar verzorgt Stichting Brein deze tassen. Wij zijn erg blij dat Brein op deze manier zichzelf onder de aandacht brengt en steunen zeker het idee dat betaalde games, films en muziek net wat beter spelen! Mede door ons goede contact met stichting Brein worden vervelende situaties voorkomen. We hopen dus ook dat jullie blij zijn dat Brein op deze wijze aandacht vraagt en dat jullie hier correct op reageren.
Dat is snel!quote:Op donderdag 9 juli 2009 13:31 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Mijn papa is heel onverwachts alweer thuis. Vannacht geopereerd en daarna wilde hij eigenlijk gewoon weg. Mocht van de dokterEn mijn oma (ja die ene) komt zodadelijk hier heen, dus dan kan ik vanavond gewoon weg
LAN-party's worden vaak toch ook gebruikt om grote hoeveelheden illegaal materiaal opnieuw te verdelen of niet?quote:Op donderdag 9 juli 2009 13:34 schreef Etcetera het volgende:
Omfg
[..]Nou daar zullen dus minstens 5 folders inzitten over illegaal downloaden
Edit: vervelende situaties zullen denk ik zijn Breinmensjes die je lastig vallen op het terrein enzoWe hebben 1x B.I.G. op bezoek gehad, die werden nog net niet weggehoond
Dus je mag van de organisatie geen eerlijk antwoord geven op de vragen van de Breinmeisjes dus.quote:Op donderdag 9 juli 2009 13:34 schreef Etcetera het volgende:
Omfg
[..]Nou daar zullen dus minstens 5 folders inzitten over illegaal downloaden
Edit: vervelende situaties zullen denk ik zijn Breinmensjes die je lastig vallen op het terrein enzoWe hebben 1x B.I.G. op bezoek gehad, die werden nog net niet weggehoond
Echt he. Toffe dokter.quote:
Jaquote:Op donderdag 9 juli 2009 13:36 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
LAN-party's worden vaak toch ook gebruikt om grote hoeveelheden illegaal materiaal opnieuw te verdelen of niet?
Vast wel.quote:Op donderdag 9 juli 2009 13:39 schreef Soempie het volgende:
[..]
Echt he. Toffe dokter.of ze konden het bed gewoon goed gebruiken.
![]()
Ik ga zo naar m'n studiebegeleider.Hoop dat ik daar iets meer geluk heb dan de afgelopen dagen.
Laten we het erop houden dat ik een lastige puber was. Op de een of andere manier rol ik altijd wel ergens in.quote:Op donderdag 9 juli 2009 13:22 schreef Soempie het volgende:
[..]
En waarom ben je gestopt?Was het wel makkelijk werk vinden?
Voor volgend jaar zoek ik een bijbaantje.
quote:
Oke, verder heb ik geen vragen.quote:Op donderdag 9 juli 2009 14:17 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Laten we het erop houden dat ik een lastige puber was. Op de een of andere manier rol ik altijd wel ergens in.
Het was niet om je af te schepen hoor. Maar ik ben sinds een week werkeloos, en ik kan beter nu nog niet solliciteren ivm Rockyhoofd.quote:
quote:Op donderdag 9 juli 2009 14:28 schreef Soempie het volgende:
Rockyhoofd?
Ik wist niet dat je werkloos bent.
Om touwtje te springen?quote:Op donderdag 9 juli 2009 14:49 schreef JoeThePlumber het volgende:
[..]
Je hebt vast wel touw in je buurt...?
quote:Op donderdag 9 juli 2009 14:49 schreef JoeThePlumber het volgende:
Je hebt vast wel touw in je buurt...?
Ik had reeds een tent maar ik heb de tettentent gezien hoorquote:Op donderdag 9 juli 2009 13:23 schreef Soempie het volgende:
[..]
Oke, nu moet ik opeens aan iets denken wat ik Nem al een maand terug wilde zeggen. Voor RW.
[ afbeelding ]
De tettentent.Misschien dan iets voor op LL?
quote:Op donderdag 9 juli 2009 16:03 schreef Nembrionic het volgende:
Ik was net bij het postkantoor. Had ik een kaart gekocht en een staatslot. Had ik mijn staatslot weggegooid
Normaal gesproken stop ik een lot altijd gelijk in mijn zak, maar de verkoopster had 'm samen met de kaart in een zakje gestopt. Heb ik die kaart eruit gehaald om te beschrijven, en het zakje daar weggegooid. Kon ik halverwege richting huis weer teruglopen
Dat is beter dan de hoofdprijs winnen op een weggegooid lotquote:Op donderdag 9 juli 2009 16:04 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
![]()
![]()
En win je straks ook nog eens geen prijs op dat lot......
Toekomstige Soempie-actie?quote:Op donderdag 9 juli 2009 16:06 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat is beter dan de hoofdprijs winnen op een weggegooid lot
Is mogelijkquote:
http://www.downloadyoutubevideos.com/quote:Op donderdag 9 juli 2009 16:12 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
er is zo'n website waar je youtube filmpjes kan downloaden, nu ben ik het adres daarvan kwijt.
Weet iemand welke?
Ik had ook eentje waarmee je video's kunt downloaden als geluidsbestanden, maar die ben ik lang kwijt.quote:Op donderdag 9 juli 2009 16:12 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
er is zo'n website waar je youtube filmpjes kan downloaden, nu ben ik het adres daarvan kwijt.
Weet iemand welke?
http://online.movavi.com/quote:Op donderdag 9 juli 2009 16:15 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik had ook eentje waarmee je video's kunt downloaden als geluidsbestanden, maar die ben ik lang kwijt.
Maak je ze toch zelf?quote:Op donderdag 9 juli 2009 16:28 schreef Etcetera het volgende:
25 euro voor 2 lapejs stof en riempjes.
Bh's zijn duur
Je kan ook die award-icoontjes maken toch?quote:
quote:Op donderdag 9 juli 2009 16:35 schreef Etcetera het volgende:
In de toekomst, wanneer je in 3d kunt printen wat je maakt, zal ik mijn eigen bh's printen
Bron?..quote:Op donderdag 9 juli 2009 16:42 schreef Etcetera het volgende:
Ik zal het nog sterker vertellen: het schijnt al te kunnen
Wow! Dat meen je niet? Dus straks kan Weird Science dus ook nog echt gebeuren.... even de barbies van mijn zus pakken.....quote:Op donderdag 9 juli 2009 16:42 schreef Etcetera het volgende:
Ik zal het nog sterker vertellen: het schijnt al te kunnen
It ain't that hard...quote:
Ik denk dat dat nog wel even duurtquote:Op donderdag 9 juli 2009 16:44 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Wow! Dat meen je niet? Dus straks kan Weird Science dus ook nog echt gebeuren.... even de barbies van mijn zus pakken.....
Darn it....quote:Op donderdag 9 juli 2009 16:49 schreef Etcetera het volgende:
[..]
It ain't that hard...
[..]
Ik denk dat dat nog wel even duurt
Ik las drie keer 'graflelijke'.quote:Boven de stad torent het oude grafelijke kasteel uit.
quote:
Ik houd het in gedachten.quote:Op donderdag 9 juli 2009 17:03 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Rugen is een mooi eiland. Mooie krijtrotsen en twee mooie nationale park(jes)en.
IS wel rete toeristisch. Als je wilt gaan dan zou ik buiten het hoogseizoen gaan.
waarom, dan krijg je 2 lapjes stof en riempjes te zien.quote:Op donderdag 9 juli 2009 17:08 schreef Soempie het volgende:
Moeten de heren niet om een foto van de bh van Etcie vragen?
Nee dat is meer iets voor C4quote:Op donderdag 9 juli 2009 17:08 schreef Soempie het volgende:
Ik las van onder naar boven(dus deze post eerst) en toen las ik het NÓGquote:
http://www.nu.nl/wetensch(...)ma-tijdens-seks.htmlquote:'Lelijke man heeft meer sperma tijdens seks'
Vrouw met zwangerschapswens moet op zoek naar lelijke man
Schat, breng ze nou niet op ideeenquote:Op donderdag 9 juli 2009 17:08 schreef Soempie het volgende:
We zullen niks tegen C4 zeggen hoor.quote:
Sorry, ik zat even met mijn gedachten ergens anders,quote:
Zullen we van keel ruilen? De mijne schraapt al 2 weken aan één stuk door.quote:Op donderdag 9 juli 2009 17:25 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Sorry, ik zat even met mijn gedachten ergens anders,
* schraapt keel
Pics?![]()
quote:Op donderdag 9 juli 2009 17:31 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Zullen we van keel ruilen? De mijne schraapt al 2 weken aan één stuk door.
Dan moet je ook goed kunnen schrapen om ze stil te krijgenquote:Op donderdag 9 juli 2009 17:34 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Doe maar niet. Ik moet morgen nog een grote groep toespreken.
Niet nodig. Het is een groep leerlingen. Die worden in de houding gezet zodra ik binnen kom voor mijn lezing.quote:Op donderdag 9 juli 2009 17:37 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dan moet je ook goed kunnen schrapen om ze stil te krijgen
Goed hoorquote:
Geeft niet hoor. Welk vak?quote:Op donderdag 9 juli 2009 17:47 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
Goed hoor![]()
Best makkelijk.
Sorry voor de late reactie
Engels, heel erg makkelijkquote:
Ah je bent wel een studiebol volgens mij.quote:Op donderdag 9 juli 2009 17:50 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
Engels, heel erg makkelijk![]()
En wiskunde, ook wel makkelijk ^^
quote:Op donderdag 9 juli 2009 17:40 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)ek_over_vrouwen.html
Waar gaat je lezing over?quote:Op donderdag 9 juli 2009 17:43 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Niet nodig. Het is een groep leerlingen. Die worden in de houding gezet zodra ik binnen kom voor mijn lezing.
quote:Op donderdag 9 juli 2009 17:50 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ah je bent wel een studiebol volgens mij.
Of ben je zo hoog begaafd dat je niet eens hoeft te leren?quote:
Chemische strijdmiddelen.quote:
Neuh, engels is mijn beste vak en wiskunde was gewoon een makkelijk proefwerk.quote:Op donderdag 9 juli 2009 17:52 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Of ben je zo hoog begaafd dat je niet eens hoeft te leren?
Zal ik ook langskomen? Ik eet vanavond mexicaans.quote:
quote:Wil je wat van de foto's zien die ze morgen voor hun kiezen krijgen?
Goeie vraag...willen we dat?quote:Op donderdag 9 juli 2009 17:53 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Chemische strijdmiddelen.
Wil je wat van de foto's zien die ze morgen voor hun kiezen krijgen?
Eh, weet ik niet?quote:Op donderdag 9 juli 2009 17:53 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Chemische strijdmiddelen.
Wil je wat van de foto's zien die ze morgen voor hun kiezen krijgen?
Jij mag het zeggen.quote:
Okay maar je gaat wel over?quote:Op donderdag 9 juli 2009 17:54 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
Neuh, engels is mijn beste vak en wiskunde was gewoon een makkelijk proefwerk.
Als je bijvoorbeeld naar scheikunde gaat kijken.. Ik had een 4,8 voor het proefwerk van dinsdag
Jah hoorquote:
Ok:quote:
Netjes!quote:Op donderdag 9 juli 2009 18:03 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
Jah hoorOndanks wat slechte punten geen onvoldoendes op mijn lijst.
Ik verzoek je om ze dan achter een linkje te zettenquote:
Beter nog, ik heb ze helemaal weggehaald. En de rest laat ik maar helemaal niet zien.quote:Op donderdag 9 juli 2009 18:14 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik verzoek je om ze dan achter een linkje te zettenIk ben erg visueel ingesteld en dat heeft dus ook z'n negatieve kanten
Erger nog: moeders die niet weten hoe je wel en niet zwanger kunt rakenquote:Op donderdag 9 juli 2009 18:41 schreef TradeMarkie het volgende:
'13-jarige zwanger door sperma in zwembad'
Moeders die een 13-jarige dochter op haar woord geloven
Ach, het KAN waar zijn. Als ze in dat zwembad "gestoken" is door een hitsige "local".quote:Op donderdag 9 juli 2009 18:41 schreef TradeMarkie het volgende:
'13-jarige zwanger door sperma in zwembad'
Moeders die een 13-jarige dochter op haar woord geloven
Zwembadwater? Neequote:Op donderdag 9 juli 2009 18:42 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Erger nog: moeders die niet weten hoe je wel en niet zwanger kunt raken
En die eigenaar van die Egyptische penis maar zingen: "Walk with an erection"...quote:Op donderdag 9 juli 2009 18:44 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Zwembadwater? Nee
Egyptische penis? Ja
Wat een ongelukje.quote:Op donderdag 9 juli 2009 18:42 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Erger nog: moeders die niet weten hoe je wel en niet zwanger kunt raken
of 'I've hit a Russian'quote:Op donderdag 9 juli 2009 18:46 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
En die eigenaar van die Egyptische penis maar zingen: "Walk with an erection"...
De enige angst van de Galliërs is werkelijkheid geworden?quote:Op donderdag 9 juli 2009 19:51 schreef Tanjaa het volgende:
Komt de hemel ook bij jullie naar beneden?
Ik hoop t ook.. Als ik aant winkelen ben dan wil ik niet zeiknat zijnquote:Op donderdag 9 juli 2009 20:01 schreef TradeMarkie het volgende:
Ik hoop maar dat het morgenavond en zaterdag droog is, dan ben ik buiten te vinden namelijk
Maar ja, de berichten zijn niet al te rooskleurig
Tenzij je zwemkleding wilt passenquote:Op donderdag 9 juli 2009 20:04 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
Ik hoop t ook.. Als ik aant winkelen ben dan wil ik niet zeiknat zijnTis zo lastig met passen..
Nee.quote:Op donderdag 9 juli 2009 19:51 schreef Tanjaa het volgende:
Komt de hemel ook bij jullie naar beneden?
Wow! Ik heb bewondering voor je MaJo!quote:Op donderdag 9 juli 2009 20:22 schreef MaJo het volgende:
Bleh ik heb geen zin meer om te lerenmaar nog even doorzetten, het gaat wel goed vandaag
Je gaat het halenquote:Op donderdag 9 juli 2009 20:22 schreef MaJo het volgende:
Bleh ik heb geen zin meer om te lerenmaar nog even doorzetten, het gaat wel goed vandaag
En jullie zitten achter hetzelfde toetsenbord?quote:Op donderdag 9 juli 2009 20:43 schreef Ofyles2 het volgende:
Kon ik dat maar zeggen over mijn broertje.
Ik ben lekker bezig te PHP'en, wil meneertje doodleuk Hyven.
Nee, dat (gelukkig) niet.quote:Op donderdag 9 juli 2009 20:45 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
En jullie zitten achter hetzelfde toetsenbord?
Deed jij niet aan twitter?quote:Op donderdag 9 juli 2009 20:58 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Nee, dat (gelukkig) niet.
Ik ben alleen mordicus tegen het stellen van verkeerde prioriteiten.
Helemaal mee eens. Ik neem zometeen eerst een biertje voor ik ook maar een kaartje aanraak.quote:Op donderdag 9 juli 2009 20:58 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Nee, dat (gelukkig) niet.
Ik ben alleen mordicus tegen het stellen van verkeerde prioriteiten.
gogogoquote:Op donderdag 9 juli 2009 20:22 schreef MaJo het volgende:
quote:Op donderdag 9 juli 2009 21:02 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Ik neem zometeen eerst een biertje voor ik ook maar een kaartje aanraak.
Je hebt niet veel gemistquote:Op donderdag 9 juli 2009 20:50 schreef Soempie het volgende:
Oh, ik heb de foto's gemist.![]()
Lag in bed.
Jij was ook van het kaarten toch?quote:
Ik speel wel eens een potje poker met vrienden, of nog liever klaverjassen, maar niet zeer regelmatig hoor, jij wel?quote:Op donderdag 9 juli 2009 21:11 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Jij was ook van het kaarten toch?
2 x per maand pokeren wij gemiddeld. De ene maand zit ik soms een beetje krap de volgende maand heb ik een lekker extra centje.quote:Op donderdag 9 juli 2009 21:29 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ik speel wel eens een potje poker met vrienden, of nog liever klaverjassen, maar niet zeer regelmatig hoor, jij wel?
Om veel geld speel ik nooit, dat trekt me niet zoquote:Op donderdag 9 juli 2009 21:30 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
2 x per maand pokeren wij gemiddeld. De ene maand zit ik soms een beetje krap de volgende maand heb ik een lekker extra centje.
Veel geld niet maar je koopt iedere keer voor 5 euro chips. Ik stel zelf de limiet op 30 euro. Maar 2 x 30 verliezen is toch ook best een hoop.quote:Op donderdag 9 juli 2009 21:32 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Om veel geld speel ik nooit, dat trekt me niet zo
Dat is ook weer zo, wij spelen met vrienden toernooitjes voor 5 euro met 1 rebuy, dus dan valt het wel mee.quote:Op donderdag 9 juli 2009 21:34 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Veel geld niet maar je koopt iedere keer voor 5 euro chips. Ik stel zelf de limiet op 30 euro. Maar 2 x 30 verliezen is toch ook best een hoop.Maar ik ga
Oeps, ik heb je er een beetje lang vanaf geoudenquote:Op donderdag 9 juli 2009 20:22 schreef MaJo het volgende:
Ontspanning tussendoor is ook belangrijk.quote:Op donderdag 9 juli 2009 21:58 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Oeps, ik heb je er een beetje lang vanaf geouden
'Lulmeier' vind ik zo ouderwets.quote:Op donderdag 9 juli 2009 22:21 schreef Nembrionic het volgende:
Ik ben de laatste dagen meerdere malen uitgemaakt voor lulmeier
Terecht?quote:Op donderdag 9 juli 2009 22:21 schreef Nembrionic het volgende:
Ik ben de laatste dagen meerdere malen uitgemaakt voor lulmeier
Prima maar dat betekent iets totaal andersquote:Op donderdag 9 juli 2009 22:24 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
'Lulmeier' vind ik zo ouderwets.
Ik noem bijna iedereen nu 'lutser', 'prutser' of 'faalhaas'.
Niet alleen die van jouquote:
Dit vraagt om roddels en achterklap.quote:
Ik denk iets met een meetquote:Op donderdag 9 juli 2009 22:43 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dit vraagt om roddels en achterklap.
IARL zei: tot vanavond tegen PS. Dus ik denk dat ze opgepast heeft en een mededeling over Jair gaat doen
Jaquote:Op donderdag 9 juli 2009 22:48 schreef MaJo het volgende:
Haha het is geen roddel maar heeft wel te maken met vanavond
Spannend he![]()
Dat is best een kuttiming. Dan zou ik zeker niet te lang opblijven, maarja..lastigquote:Op donderdag 9 juli 2009 22:49 schreef MaJo het volgende:
Ik voel me trouwens hondsberoerdDenk dat mijn blaasontsteking in combinatie met te weinig slaap de afgelopen week zijn tol begint te eisen
Dat PM ik nog wel, dat zet ik liever niet hier op het web. Een huis waar ik op moet passen. En de woonkamer is groot genoeg om daar te BBQ'enquote:Op donderdag 9 juli 2009 23:13 schreef Nembrionic het volgende:
19 Julie gaat het keihard onweren, dat weet je toch?
Maar ik ben zeker van de partij
Wáár is het precies?
Understoodquote:Op donderdag 9 juli 2009 23:15 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Dat PM ik nog wel, dat zet ik liever niet hier op het web. Een huis waar ik op moet passen. En de woonkamer is groot genoeg om daar te BBQ'en
Jij?quote:Op donderdag 9 juli 2009 23:16 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Zullen we hem even volknallen?
En wie hem dan vol maakt even mijn aankondigingspost in de OP zetten?
Ik laat me niet zo makkelijk door iets tegenhoudenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |