quote:Op donderdag 9 juli 2009 16:35 schreef Etcetera het volgende:
In de toekomst, wanneer je in 3d kunt printen wat je maakt, zal ik mijn eigen bh's printen
Bron?..quote:Op donderdag 9 juli 2009 16:42 schreef Etcetera het volgende:
Ik zal het nog sterker vertellen: het schijnt al te kunnen
Wow! Dat meen je niet? Dus straks kan Weird Science dus ook nog echt gebeuren.... even de barbies van mijn zus pakken.....quote:Op donderdag 9 juli 2009 16:42 schreef Etcetera het volgende:
Ik zal het nog sterker vertellen: het schijnt al te kunnen
It ain't that hard...quote:
Ik denk dat dat nog wel even duurtquote:Op donderdag 9 juli 2009 16:44 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Wow! Dat meen je niet? Dus straks kan Weird Science dus ook nog echt gebeuren.... even de barbies van mijn zus pakken.....
Darn it....quote:Op donderdag 9 juli 2009 16:49 schreef Etcetera het volgende:
[..]
It ain't that hard...
[..]
Ik denk dat dat nog wel even duurt
Ik las drie keer 'graflelijke'.quote:Boven de stad torent het oude grafelijke kasteel uit.
quote:
Ik houd het in gedachten.quote:Op donderdag 9 juli 2009 17:03 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Rugen is een mooi eiland. Mooie krijtrotsen en twee mooie nationale park(jes)en.
IS wel rete toeristisch. Als je wilt gaan dan zou ik buiten het hoogseizoen gaan.
waarom, dan krijg je 2 lapjes stof en riempjes te zien.quote:Op donderdag 9 juli 2009 17:08 schreef Soempie het volgende:
Moeten de heren niet om een foto van de bh van Etcie vragen?
Nee dat is meer iets voor C4quote:Op donderdag 9 juli 2009 17:08 schreef Soempie het volgende:
Ik las van onder naar boven(dus deze post eerst) en toen las ik het NÓGquote:
http://www.nu.nl/wetensch(...)ma-tijdens-seks.htmlquote:'Lelijke man heeft meer sperma tijdens seks'
Vrouw met zwangerschapswens moet op zoek naar lelijke man
Schat, breng ze nou niet op ideeenquote:Op donderdag 9 juli 2009 17:08 schreef Soempie het volgende:
We zullen niks tegen C4 zeggen hoor.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |