Wow! Ik heb bewondering voor je MaJo!quote:Op donderdag 9 juli 2009 20:22 schreef MaJo het volgende:
Bleh ik heb geen zin meer om te lerenmaar nog even doorzetten, het gaat wel goed vandaag
Je gaat het halenquote:Op donderdag 9 juli 2009 20:22 schreef MaJo het volgende:
Bleh ik heb geen zin meer om te lerenmaar nog even doorzetten, het gaat wel goed vandaag
En jullie zitten achter hetzelfde toetsenbord?quote:Op donderdag 9 juli 2009 20:43 schreef Ofyles2 het volgende:
Kon ik dat maar zeggen over mijn broertje.
Ik ben lekker bezig te PHP'en, wil meneertje doodleuk Hyven.
Nee, dat (gelukkig) niet.quote:Op donderdag 9 juli 2009 20:45 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
En jullie zitten achter hetzelfde toetsenbord?
Deed jij niet aan twitter?quote:Op donderdag 9 juli 2009 20:58 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Nee, dat (gelukkig) niet.
Ik ben alleen mordicus tegen het stellen van verkeerde prioriteiten.
Helemaal mee eens. Ik neem zometeen eerst een biertje voor ik ook maar een kaartje aanraak.quote:Op donderdag 9 juli 2009 20:58 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Nee, dat (gelukkig) niet.
Ik ben alleen mordicus tegen het stellen van verkeerde prioriteiten.
gogogoquote:Op donderdag 9 juli 2009 20:22 schreef MaJo het volgende:
quote:Op donderdag 9 juli 2009 21:02 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Ik neem zometeen eerst een biertje voor ik ook maar een kaartje aanraak.
Je hebt niet veel gemistquote:Op donderdag 9 juli 2009 20:50 schreef Soempie het volgende:
Oh, ik heb de foto's gemist.![]()
Lag in bed.
Jij was ook van het kaarten toch?quote:
Ik speel wel eens een potje poker met vrienden, of nog liever klaverjassen, maar niet zeer regelmatig hoor, jij wel?quote:Op donderdag 9 juli 2009 21:11 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Jij was ook van het kaarten toch?
2 x per maand pokeren wij gemiddeld. De ene maand zit ik soms een beetje krap de volgende maand heb ik een lekker extra centje.quote:Op donderdag 9 juli 2009 21:29 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ik speel wel eens een potje poker met vrienden, of nog liever klaverjassen, maar niet zeer regelmatig hoor, jij wel?
Om veel geld speel ik nooit, dat trekt me niet zoquote:Op donderdag 9 juli 2009 21:30 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
2 x per maand pokeren wij gemiddeld. De ene maand zit ik soms een beetje krap de volgende maand heb ik een lekker extra centje.
Veel geld niet maar je koopt iedere keer voor 5 euro chips. Ik stel zelf de limiet op 30 euro. Maar 2 x 30 verliezen is toch ook best een hoop.quote:Op donderdag 9 juli 2009 21:32 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Om veel geld speel ik nooit, dat trekt me niet zo
Dat is ook weer zo, wij spelen met vrienden toernooitjes voor 5 euro met 1 rebuy, dus dan valt het wel mee.quote:Op donderdag 9 juli 2009 21:34 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Veel geld niet maar je koopt iedere keer voor 5 euro chips. Ik stel zelf de limiet op 30 euro. Maar 2 x 30 verliezen is toch ook best een hoop.Maar ik ga
Oeps, ik heb je er een beetje lang vanaf geoudenquote:Op donderdag 9 juli 2009 20:22 schreef MaJo het volgende:
Ontspanning tussendoor is ook belangrijk.quote:Op donderdag 9 juli 2009 21:58 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Oeps, ik heb je er een beetje lang vanaf geouden
'Lulmeier' vind ik zo ouderwets.quote:Op donderdag 9 juli 2009 22:21 schreef Nembrionic het volgende:
Ik ben de laatste dagen meerdere malen uitgemaakt voor lulmeier
Terecht?quote:Op donderdag 9 juli 2009 22:21 schreef Nembrionic het volgende:
Ik ben de laatste dagen meerdere malen uitgemaakt voor lulmeier
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |