Ja, en vertellen waar je werkt en waarom en of het nog leuk is en uitleggen waarom je nog geen vriendin hebtquote:Op donderdag 9 juli 2009 12:45 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Maar 2 uur luisteren naar medische kwaaltjes en waar je de goedkoopste snijbonen kunt kopen is ook bikkelen hoor.
En het ergste is dan nog dat wanneer alles gezegd is, ze gewoon opnieuw beginnen.....quote:Op donderdag 9 juli 2009 12:48 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ja, en vertellen waar je werkt en waarom en of het nog leuk is en uitleggen waarom je nog geen vriendin hebt![]()
Afzien is het!
Kan je toch thuis ook doen?..quote:Op donderdag 9 juli 2009 12:31 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
![]()
Er zijn mensen die dat leuk vinden
Ja, dat kan.quote:
Dan moet je wat vaker langskomen, dan vraagt ze dat ook niet meer...quote:Op donderdag 9 juli 2009 12:50 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
En het ergste is dan nog dat wanneer alles gezegd is, ze gewoon opnieuw beginnen.....
Je kan ook thuis een biertje drinken maar het is soms leuker omdat in een bar te doen.quote:Op donderdag 9 juli 2009 12:52 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ja, dat kan.
Je kunt ook thuis een cd opzetten, maar samen met anderen naar muziek luisteren is soms ook veel leuker
Dat is dan ook dé reden waarom ik dingen zoals vakantieverhalen enzo pas vertel als het bulk van de gasten er is want anders vertel ik het 10x en horen de anderen 10x dezelfde "leuke anekdotes"quote:Op donderdag 9 juli 2009 12:50 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
En het ergste is dan nog dat wanneer alles gezegd is, ze gewoon opnieuw beginnen.....
Misschien wel.quote:Op donderdag 9 juli 2009 12:53 schreef JoeThePlumber het volgende:
[..]
Dan moet je wat vaker langskomen, dan vraagt ze dat ook niet meer...
Dat is inderdaad wel handig. Na 10 x ben je er dan zelf ook achter dat die anekdote eigenlijk niet zo leuk was.quote:Op donderdag 9 juli 2009 12:55 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat is dan ook dé reden waarom ik dingen zoals vakantieverhalen enzo pas vertel als het bulk van de gasten er is want anders vertel ik het 10x en horen de anderen 10x dezelfde "leuke anekdotes"
Ah je moet weer gaan fietsen?quote:Op donderdag 9 juli 2009 12:59 schreef TradeMarkie het volgende:
Ik ga proberen jullie weer 4 uurtjes met rust te laten
Pciesquote:Op donderdag 9 juli 2009 13:00 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Dat is inderdaad wel handig. Na 10 x ben je er dan zelf ook achter dat die anekdote eigenlijk niet zo leuk was.
Nee, werken, en ik ben geen postbodequote:
1,2,3,4quote:
Wielrennerd toch?quote:Op donderdag 9 juli 2009 13:02 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Nee, werken, en ik ben geen postbode
Test.....test....ikelquote:Op donderdag 9 juli 2009 13:02 schreef MaJo het volgende:
test
Oorspronkelijk zou het twee dagen achter elkaar zijn maar ze hebben nu bedacht om het op 1 dag te doenquote:Op donderdag 9 juli 2009 12:33 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
[..]
Dat is lang
Hoe zat het nou? Maandag 1 tentamen? Of gelijk 2? Het waren 2 delen toch?
Maar ik denk dat als je het leren volhoudt zoals je dat tot nu toe gedaan hebt, dat je het wel gaat redden hoor
quote:
Voor de lol erbij jaquote:
Kun je tegenwoordig ook ADD-tentamens krijgen? Darn.... Had ik misschien toch wel mijn wat meer uit mijn studiejaren kunnen halen....quote:Op donderdag 9 juli 2009 13:04 schreef MaJo het volgende:
[..]
Oorspronkelijk zou het twee dagen achter elkaar zijn maar ze hebben nu bedacht om het op 1 dag te doenEn ik heb weer een ADD-tentamen aangevraagd dus ik heb een uur langer
Wat heb je er uitgehaald dan?quote:Op donderdag 9 juli 2009 13:10 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Kun je tegenwoordig ook ADD-tentamens krijgen? Darn.... Had ik misschien toch wel mijn wat meer uit mijn studiejaren kunnen halen....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |