Als je die goed gebruikt, zit ze zo in dat bejaardentehuis hoorquote:Op donderdag 9 juli 2009 12:26 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Als ik dat zeg tegen oma dan krijg ik een klap met de wandelstok.
Denk dat je gelijk hebt.quote:Op donderdag 9 juli 2009 12:26 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Het klinkt meer alsof je gewoon een vriendin nodig hebt
Waarschijnlijk voelen die oudjes zich eenzaam en zien ze het niet zitten om zelf zo'n eind te reizen. Dat is toch niet zo gek? En dan drukken ze zich blijkbaar nogal onhandig en bot uit, maar zo is dat helemaal niet bedoeld denk ik. Ze willen hun kleinkinderen en kinderen gewoon vaker zien. Eigenlijk best lief.quote:Op donderdag 9 juli 2009 12:25 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Dit was niet hun eerste rare actie hoor, meer de zoveelste in een lange rij. En de "anders zien we hem nooit meer" was ongeveer anderhalve maand nadat ik als verrassing op nieuwjaarsdag bij ze was langs gegaan. Oh en daarvoor ben ik eerder vertrokken van het feest waar ik was. Maar daar werd blijkbaar niet aan gedacht
quote:Op donderdag 9 juli 2009 12:26 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Het klinkt meer alsof je gewoon een vriendin nodig hebt
Nee mijn oma is tof. Al haar kleinkinderen zijn volwassen en de meesten hebben zelf kinderen maar toch heeft ze nog steeds een abonnement op de Donald Duck voor ons.quote:Op donderdag 9 juli 2009 12:27 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Als je die goed gebruikt, zit ze zo in dat bejaardentehuis hoor
Of half doorzagen
quote:
Ik had niet-zeikende grootouders. De laatste klaagde zelfs op het laatst niet terwijl 'ie terminaal was.quote:Op donderdag 9 juli 2009 12:29 schreef Soempie het volgende:
[..]
Waarschijnlijk voelen die oudjes zich eenzaam en zien ze het niet zitten om zelf zo'n eind te reizen. Dat is toch niet zo gek? En dan drukken ze zich blijkbaar nogal onhandig en bot uit, maar zo is dat helemaal niet bedoeld denk ik. Ze willen hun kleinkinderen en kinderen gewoon vaker zien. Eigenlijk best lief.
Niet doenquote:Maarja, vaak zijn opa's en oma's inderdaad wel ouwe zeikerds.![]()
M'n moeder soms ook en dat negeer ik dan of ik probeer er een beetje doorheen te prikken. Ze bedoelt het namelijk niet slecht, ze heeft gewoon een rotleven in een verzorgingstehuis en voelt zich eenzaam.
Denk dat ongeveer hetzelfde speelt bij andere ouderen.
Bleh, zit ik het weer op mezelf te betrekken.![]()
Ik weet wel dat ik niet moet happenquote:
Hoi MaJoquote:Op donderdag 9 juli 2009 12:30 schreef MaJo het volgende:mijn paps mag waarschijnlijk morgen naar huis
logeerpartij ging goed
en ik ga maar weer eens verder met leren![]()
nog 4 dagen
en dan 1,5 maand wachten op de uitslag
Ik en met mij vele duizenden mensen die lannenquote:Op donderdag 9 juli 2009 12:31 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
![]()
Er zijn mensen die dat leuk vinden
quote:Op donderdag 9 juli 2009 12:30 schreef MaJo het volgende:mijn paps mag waarschijnlijk morgen naar huis
logeerpartij ging goed
Dat is langquote:en ik ga maar weer eens verder met leren![]()
nog 4 dagen
Ik snap het wel, eigenlijk gewoon een soort festivalgevoelquote:Op donderdag 9 juli 2009 12:32 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik en met mij vele duizenden mensen die lannen
We vergelijken Campzone wel eens met Lowlands: zelfde sfeer, maar dan met computers ipv optredensquote:Op donderdag 9 juli 2009 12:33 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ik snap het wel, eigenlijk gewoon een soort festivalgevoel
Op dat moment waren ze 72. Niet heel oud, toch? En zoals het verteld is wilden ze niet een uurtje met de auto (die ze hebben en gebruiken) omdat ik gratis kon reizen met het OV. Niet omdat ze niet meer konden of wilden autorijden. Ze zijn later bijvoorbeeld wel met de auto naar de verjaardag van mijn zusje gegaan, ook in Zeist. Ik vond het maar een hoop gezeur.quote:Op donderdag 9 juli 2009 12:29 schreef Soempie het volgende:
[..]
Waarschijnlijk voelen die oudjes zich eenzaam en zien ze het niet zitten om zelf zo'n eind te reizen. Dat is toch niet zo gek? En dan drukken ze zich blijkbaar nogal onhandig en bot uit, maar zo is dat helemaal niet bedoeld denk ik. Ze willen hun kleinkinderen en kinderen gewoon vaker zien. Eigenlijk best lief.
Da's goed nieuws!quote:Op donderdag 9 juli 2009 12:30 schreef MaJo het volgende:mijn paps mag waarschijnlijk morgen naar huis
logeerpartij ging goed
en ik ga maar weer eens verder met leren![]()
nog 4 dagen
Klinkt als de oma van mw. MM.quote:Op donderdag 9 juli 2009 12:05 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Oh zo
Mjah, zo heeft m'n zus een tijd terug ja een nieuwe auto gekocht, en dat had ze aan m'n oma gezegd. Eerste reactie: komt die auto dan wat vaker bij mijn huis langs?
Niet eens vragen wat voor een, of zeggen dat het leuk is, maar gewoon zo'n domme opmerking. GezelligEn zo zijn er wel meer dingen die ik niet snap
Ik ook.quote:Op donderdag 9 juli 2009 12:35 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Op dat moment waren ze 72. Niet heel oud, toch? En zoals het verteld is wilden ze niet een uurtje met de auto (die ze hebben en gebruiken) omdat ik gratis kon reizen met het OV. Niet omdat ze niet meer konden of wilden autorijden. Ze zijn later bijvoorbeeld wel met de auto naar de verjaardag van mijn zusje gegaan, ook in Zeist. Ik vond het maar een hoop gezeur.
En nu heb ik er genoeg van om het hier over te hebben
Ligt er helemaal aan. Ik ken mensen van 65 die geen flikker meer uitvoeren/kunnen en ik ken mensen van in de 80 die meer doen dan wij op onze leeftijd.quote:Op donderdag 9 juli 2009 12:35 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Op dat moment waren ze 72. Niet heel oud, toch?
Ja dat eerste is wel een beetje sneu. Maargoed.quote:En zoals het verteld is wilden ze niet een uurtje met de auto (die ze hebben en gebruiken) omdat ik gratis kon reizen met het OV. Niet omdat ze niet meer konden of wilden autorijden. Ze zijn later bijvoorbeeld wel met de auto naar de verjaardag van mijn zusje gegaan, ook in Zeist. Ik vond het maar een hoop gezeur.
Als je gevoetbald hebt toch ook?quote:Op donderdag 9 juli 2009 12:39 schreef TradeMarkie het volgende:
En uit ellende zit je om half 12 al aan het bier
Gelukkig heb ik nog een stoere oma, uitgebreid lurpen aan bier van 5 tot 7 uur met wat snack tussendoor...quote:Op donderdag 9 juli 2009 12:39 schreef TradeMarkie het volgende:
Mijn oma denkt al een paar jaar dat een verjaardag van 10 uur 's ochtends tot 2 uur 's middags een handige tijd is
Dat is ten eerste veel te vroeg en ten tweede is dan je hele zaterdag weg, ervoor en erna kun je eigenlijk net niks meer doen.
En uit ellende zit je om half 12 al aan het bier
Ja, af en toe wel, maar dan is het een beloning voor 90 minuten bikkelenquote:Op donderdag 9 juli 2009 12:43 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Als je gevoetbald hebt toch ook?
Maar 2 uur luisteren naar medische kwaaltjes en waar je de goedkoopste snijbonen kunt kopen is ook bikkelen hoor.quote:Op donderdag 9 juli 2009 12:44 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ja, af en toe wel, maar dan is het een beloning voor 90 minuten bikkelen
quote:Op donderdag 9 juli 2009 12:45 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Maar 2 uur luisteren naar medische kwaaltjes en waar je de goedkoopste snijbonen kunt kopen is ook bikkelen hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |