Netjes!quote:Op donderdag 9 juli 2009 18:03 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
Jah hoorOndanks wat slechte punten geen onvoldoendes op mijn lijst.
Ik verzoek je om ze dan achter een linkje te zettenquote:
Beter nog, ik heb ze helemaal weggehaald. En de rest laat ik maar helemaal niet zien.quote:Op donderdag 9 juli 2009 18:14 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik verzoek je om ze dan achter een linkje te zettenIk ben erg visueel ingesteld en dat heeft dus ook z'n negatieve kanten
Erger nog: moeders die niet weten hoe je wel en niet zwanger kunt rakenquote:Op donderdag 9 juli 2009 18:41 schreef TradeMarkie het volgende:
'13-jarige zwanger door sperma in zwembad'
Moeders die een 13-jarige dochter op haar woord geloven
Ach, het KAN waar zijn. Als ze in dat zwembad "gestoken" is door een hitsige "local".quote:Op donderdag 9 juli 2009 18:41 schreef TradeMarkie het volgende:
'13-jarige zwanger door sperma in zwembad'
Moeders die een 13-jarige dochter op haar woord geloven
Zwembadwater? Neequote:Op donderdag 9 juli 2009 18:42 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Erger nog: moeders die niet weten hoe je wel en niet zwanger kunt raken
En die eigenaar van die Egyptische penis maar zingen: "Walk with an erection"...quote:Op donderdag 9 juli 2009 18:44 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Zwembadwater? Nee
Egyptische penis? Ja
Wat een ongelukje.quote:Op donderdag 9 juli 2009 18:42 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Erger nog: moeders die niet weten hoe je wel en niet zwanger kunt raken
of 'I've hit a Russian'quote:Op donderdag 9 juli 2009 18:46 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
En die eigenaar van die Egyptische penis maar zingen: "Walk with an erection"...
De enige angst van de Galliërs is werkelijkheid geworden?quote:Op donderdag 9 juli 2009 19:51 schreef Tanjaa het volgende:
Komt de hemel ook bij jullie naar beneden?
Ik hoop t ook.. Als ik aant winkelen ben dan wil ik niet zeiknat zijnquote:Op donderdag 9 juli 2009 20:01 schreef TradeMarkie het volgende:
Ik hoop maar dat het morgenavond en zaterdag droog is, dan ben ik buiten te vinden namelijk
Maar ja, de berichten zijn niet al te rooskleurig
Tenzij je zwemkleding wilt passenquote:Op donderdag 9 juli 2009 20:04 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
Ik hoop t ook.. Als ik aant winkelen ben dan wil ik niet zeiknat zijnTis zo lastig met passen..
Nee.quote:Op donderdag 9 juli 2009 19:51 schreef Tanjaa het volgende:
Komt de hemel ook bij jullie naar beneden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |