Michiel Vosquote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:43 schreef TheVulture het volgende:
Die verslaggever bij Boulevard, is dat niet die knakker die altijd zit op te scheppen dat die democratische politica Nancy Pelosi zijn schoonmoeder is
Echt wat een kneus is dat
Hoorde ik het toch goed! Een van de kinderen was heel hard aan het gillen van verdriet. Zal Blanket of Prince geweest zijn, want Paris was de hele ceremonie heel sterk. Hoe ze opstond met haar handtasjequote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:41 schreef Duderella het volgende:
Als iemand later uit herhalingen nog kan achterhalen wat dat gegil op het laatst was, dan hou ik me aanbevolen.
Dat was terwijl je de stem van Michael hoorde toch, bij We Are The World?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:44 schreef Duderella het volgende:
[..]
Klonk wel als een klein kind en volgens mij zag ik ook mensen een kind van het podium tillen. Maar ik heb geen zin om dat terug te gaan kijken of zo.
HOHOquote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:48 schreef FireFox1 het volgende:
En dan opent juist iemand die MJ de hele avond loopt af te zeiken
Dude hier stond wat andersquote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:48 schreef FireFox1 het volgende:
Zullen me buren vast leuk vinden dat al 2 weken lang MJ de hele godganse avond op max volume staat![]()
Ja dat kan ook nog .quote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat was terwijl je de stem van Michael hoorde toch, bij We Are The World?
Volgens mij zat dat in de clip, een gillend kind, bij die beelden allemaal. En dus in het geluid van die band waar ze zijn stem vanaf gehaald hebben.
Wow, dat is totaal langs me heen gegaan.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:48 schreef Shitney het volgende:
[..]
Hoorde ik het toch goed! Een van de kinderen was heel hard aan het gillen van verdriet.
Die is juist goed! Vroegah luisterde ik naar m bij Ruud de Wildquote:
Het waren soms mensen die erg op zichzelf geilden, die karaktertrek moet jou toch niet onbekend voorkomenquote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:49 schreef Stefan het volgende:
[..]
HOHO
Ik heb MJ geen moment afgezeken, alleen dat evenement met vele hypocriete gasten.
Jermaine en Paris waren oke
Volgens mij net nadat Marlon Jackson gesproken had. Het leek ook op zwaar gezucht.... Misschien iemand van de familie flauwgevallen?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:44 schreef Misstique het volgende:
[..]
Dat heb ik gemist, wanneer was dat dan?.
Stond ook wat anders, geen zin om hier verder druk over te makenquote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:49 schreef Shoombak het volgende:
[..]
Dude hier stond wat anders
Die fatass heeft gewoon aandacht nodig
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:49 schreef TheVulture het volgende:
Die Paris heeft wel mijn hart gestolen ja
Misschien wel, ik zou het in ieder geval niet erg vinden als mijn buren het zouden doen.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:48 schreef FireFox1 het volgende:
Zullen me buren vast leuk vinden dat al 2 weken lang MJ de hele godganse avond op max volume staat![]()
Ja de mijne ook.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:49 schreef TheVulture het volgende:
Die Paris heeft wel mijn hart gestolen ja
1 van mijn buren is voor 5 weken naar Casablanca, dus dat scheelt een steekpartijquote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:51 schreef Spougle het volgende:
[..]
Misschien wel, ik zou het in ieder geval niet erg vinden als mijn buren het zouden doen.
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:48 schreef Jeanne_Darc het volgende:
..]
Ik kan geen dvd vinden van dit concert, niet op bol.com, niet op amazon.com
Alleen een live in japan en live in bucharest
[quote]
Is dit het concert wat op 5 uitgezonden word misschien?
http://www.bol.com/nl/p/d(...)000043425/index.html
Overigens niet tijdens de Motown 25 jaar specialquote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:51 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Nou èn?
Entertainment is meer dan alleen zingen, en toch zong hij Billie Jean ook live.
Nope, ik ben het met je eens. Ze hadden Paris tegen zichzelf in bescherming moeten nemen en van de microfoon weg moeten houden.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:51 schreef kvd het volgende:
Mooie dienst/herdenking
Ondanks dat ik het op het laatst niet droog hield (en dan vooral tijdens Paris) heb ik er wel moeite mee dat zijn kinderen zo in beeld waren. MJ heeft ze hun hele leven afgeschermd, beschermd, onherkenbaar willen houden. En hij ligt nog niet onder de grond, of de kinderen komen al vol in beeld. Ben ik hier de enige in?
Aaaawhooooooooooooooooooquote:
Madonna kan niet zingen, ik zie eerder Prince als zn muzikale gelijke.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:42 schreef Jeanne_Darc het volgende:
Dat concert nu op 5, dan zie je weer wat voor een briljante artiest het is. Er komt echt niemand na hem, alleen Madonna.
Sorry, Heal The World bedoel ik.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat was terwijl je de stem van Michael hoorde toch, bij We Are The World?
Volgens mij zat dat in de clip, een gillend kind, bij die beelden allemaal. En dus in het geluid van die band waar ze zijn stem vanaf gehaald hebben.
Dat dan weer wel... maar toch vind ik ze niet allemaal even sympathiekquote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:52 schreef Shitney het volgende:
Trouwens, om het maar weer even heel oppervlakkig over uiterlijkheden te hebben: wat lijken ze allemaal toch vreselijk op elkaar! Ook op Michael, vind ik. Duidelijk broers en zussen. En fantastisch om te zien hoe ze als een blok achter elkaar bleven staan. Dat einde, met Marlon, dat was zo mooi.
Heeft een van die broers een doodgeboren tweelingbroer gehad of zo dat die ene broer dat zei van 'Geef mn tweelingbroer daar een knuffel' ?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:52 schreef Shitney het volgende:
Trouwens, om het maar weer even heel oppervlakkig over uiterlijkheden te hebben: wat lijken ze allemaal toch vreselijk op elkaar! Ook op Michael, vind ik. Duidelijk broers en zussen. En fantastisch om te zien hoe ze als een blok achter elkaar bleven staan. Dat einde, met Marlon, dat was zo mooi.
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:52 schreef Stefan het volgende:
[..]
Overigens niet tijdens de Motown 25 jaar special
idd.. madonna kan niet zingenquote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:53 schreef Euridice het volgende:
[..]
Madonna kan niet zingen, ik zie eerder Prince als zn muzikale gelijke.
Hmmm had hier nog niet over nagedacht. Hmmmquote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:51 schreef kvd het volgende:
Mooie dienst/herdenking
Ondanks dat ik het op het laatst niet droog hield (en dan vooral tijdens Paris) heb ik er wel moeite mee dat zijn kinderen zo in beeld waren. MJ heeft ze hun hele leven afgeschermd, beschermd, onherkenbaar willen houden. En hij ligt nog niet onder de grond, of de kinderen komen al vol in beeld. Ben ik hier de enige in?
Ik vond het tijdens de herdenking erg meevallen, je zag voornamelijk de broers in beeld.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:51 schreef kvd het volgende:
Mooie dienst/herdenking
Mariah niet kunnen zingen? Dat gaat me iets te verquote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:54 schreef Treezz het volgende:
[..]
idd.. madonna kan niet zingenmariah carey ook niet
doodgeboren iddquote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:54 schreef bulbjes het volgende:
[..]
Heeft een van die broers een doodgeboren tweelingbroer gehad of zo dat die ene broer dat zei van 'Geef mn tweelingbroer daar een knuffel' ?
Ja, dat was echt prachtig.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 @ 22:53 schreef Treezz het volgende:
Dat stukje waar jennifer hudson (het laatste dan he, waar michael begon te praten..) dat was mooi![]()
jaaaaaaaaaaquote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:53 schreef Euridice het volgende:
[..]
Yup Marlon had een tweelingbroer die tijdens of kort na de geboorte is overledenquote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:54 schreef bulbjes het volgende:
[..]
Heeft een van die broers een doodgeboren tweelingbroer gehad of zo dat die ene broer dat zei van 'Geef mn tweelingbroer daar een knuffel' ?
iddquote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:55 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Mariah niet kunnen zingen? Dat gaat me iets te ver
Ja Marlon. Die is dood gegaan tijdens de keizersnede.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:54 schreef bulbjes het volgende:
[..]
oke he.. uhm.. die riegeltjes enz..quote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:55 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ze waren niet in het openbaar. Ze werden niet speciaal opgezocht door de camera's. Dus ik had er geen moeite mee. Ik denk dat ze verder ook wel in betrekkelijke anonimiteit verder kunnen leven. In principe is ook niemand geinteresseerd in het leven van Lisa Marie Presley.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:51 schreef kvd het volgende:
Mooie dienst/herdenking
Ja, MJ deed al die jaren zn best haar weg te houden uit de publiciteit en dan nu ineens pronken met die dochter. Dubbel.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:53 schreef Misstique het volgende:
[..]
Nope, ik ben het met je eens. Ze hadden Paris tegen zichzelf in bescherming moeten nemen en van de microfoon weg moeten houden.
Wat heeft zij met MJ te maken?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:55 schreef mevrouwdebok het volgende:
indrukwekkend hoor ....maarre, waar was beyonce ?
Ja Brandon zei ie.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:55 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Yup Marlon had een tweelingbroer die tijdens of kort na de geboorte is overleden
Hij heeft handschoenen aan he? Gezichtsbedrog?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:55 schreef yvonne het volgende:
Zeg, wat heeft MJ eik een stel reuzenhanden
Valt me nu pas op, echt enorm.
Stevie Wonder zong ook behoorlijk vals.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:55 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
dat dus, leek wel of er een verzoek was gedaan niet in te zoomen op de kinderen ook.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:54 schreef Felixa het volgende:
[..]
Ik vond het tijdens de herdenking erg meevallen, je zag voornamelijk de broers in beeld.
Als die kinderen zelf het podium niet hadden opgewild, hadden ze het denk ik ook niet gedaan.
Ze zullen nu toch een iets ander leven krijgen, ik hoop dat ze zich er goed doorheen slaan.
Op Demonoid staat een History tour file. Zelf niet gezien btw.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:52 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Er zijn (op 1 na) geen concerten officieel uitgegeven van Michael Jackson op dvd. Alleen Dangerous Live in Bucharest 1992 (gister op tv) is officieel uitgebracht.
Voor de rest zal alles mindere kwaliteit zijn en of van een VHS opgenomen of in amateur kwaliteit .
quote:Michael Jackson
1996-11-09 - HIStory World Tour
Ericsson Stadium, Auckland, New Zealand
Pro-Shot
Duration: 2h 17min 10sec
Daar staat dat Timor Steffens uit Germany komt. Foei.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:45 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
daar staan de namen van de dansers http://news.sky.com/skynews/Home/Showbiz-News/Michael-Jacksons-Comeback-Tour-12-Dancers-Picked-To-Join-Singer-On-Stage-At-Londons-O2-Arena/Article/200905315284334?lpos=Showbiz_News_Jackson_Third_Article_Region_6&lid=ARTICLE_15284334_Michael_Jacksons_Comeback_Tour%3A_12_Dancers_Picked_To_Join_Singer_On_Stage_At_Londons_O2_Arena
Maar ze is wel een icoon.quote:
Klopt, en die stickertjes om zn vingers die hij een tijdje droeg, accentueerden dat heel erg.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:55 schreef yvonne het volgende:
Ja dat zag ik gisteren al viel mij ook op.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:55 schreef yvonne het volgende:
Dat weer wel ja. Geeft ook niet, Stevie is nog altijd een grootheid, ondanks dat ie redelijk vals zongquote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:56 schreef Prospera het volgende:
[..]
Stevie Wonder zong ook behoorlijk vals.
joa, da's waarquote:
Hadden ze haar dan in een burka op de 1e rij moeten zetten? Dat kind wil gewoon afscheid nemen van haar pappa... die zal het echt een zorg zijn of ze op tv komtquote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:56 schreef Stefan het volgende:
[..]
Ja, MJ deed al die jaren zn best haar weg te houden uit de publiciteit en dan nu ineens pronken met die dochter. Dubbel.
Ze waren wel degelijk in het openbaar....lekker naast oma neergezet...elke keer na een speech of optreden kwamen ze in beeld. Zet ze dan ergens neer waar geen camera bij in de buurt staat.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:56 schreef Argento het volgende:
[..]
Ze waren niet in het openbaar. Ze werden niet speciaal opgezocht door de camera's. Dus ik had er geen moeite mee. Ik denk dat ze verder ook wel in betrekkelijke anonimiteit verder kunnen leven. In principe is ook niemand geinteresseerd in het leven van Lisa Marie Presley.
De familie mag geen geld verdienen aan zijn dood van jou maar dit mag dan weer welquote:
Aan haar gezicht te zien, had ze het volgens mij ook redelijk moeilijk. Wie was die kerel die met haar zong.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:59 schreef mevrouwdebok het volgende:
en mariah heeft haar beste tijd ook gehad , sjeesjee wat zong die vals en onzuiver .....een afgang
Vandaag gekocht, leest lekker!quote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:54 schreef Stefan het volgende:
Ik kan iedereen de vuistdikke MJ biografie aanraden, met die zwarte cover. 7 euro bij De Slegte. Heb m ook, erg goed en loopt door tot na de 2e rechtszaak en zn drie kids
Dat dus. Ze deed het voor haar vader, heel mooi en dapper om er dan lak aan te hebben, en toch ook fijn om de hele wereld nog even te kunnen laten zien hoeveel je van hem houdt dan toch?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:58 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Hadden ze haar dan in een burka op de 1e rij moeten zetten? Dat kind wil gewoon afscheid nemen van haar pappa... die zal het echt een zorg zijn of ze op tv komt
Mariah Carey zingt ook beter als Madonna maar ze is geen levende legende. Zelfs je oma kent Madonna. En Michael Jackson. Prince heeft dat m.i. niet.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:53 schreef Euridice het volgende:
[..]
Op de CD van 25th anniversary staat de repetitie van MJ en Price. Echt tof om te horen.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:59 schreef fratsman het volgende:
die lach van Vincent Price blijft geniaal!
Ja, dat heb ik ook. Maar ik vond het heel intiem aandoen, het was echt een afscheid voor hen, en niet voor het publiek. Ik had de indruk dat ze er zelf heel blij mee waren. Het paste ook precies bij Michael vind ik.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:54 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ergens vind ik het dan weer zo hard dat dat afscheid ze zeg maar ook weer afgenomen wordt. Dat dat dan ook weer publiek moet...
Nope, speciaal op gelet deze dagen, ook zonder handschoenen heeftie erg grote handen voor zo'n kleine man.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:56 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Hij heeft handschoenen aan he? Gezichtsbedrog?
De laatste tijd, toen MJ nog leefde, kwamen ze al meer in het openbaar, zonder hun gezichten te bedekken.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 23:00 schreef kvd het volgende:
[..]
Ze waren wel degelijk in het openbaar....lekker naast oma neergezet...elke keer na een speech of optreden kwamen ze in beeld. Zet ze dan ergens neer waar geen camera bij in de buurt staat.
En redelijk anoniem kunnen leven? Denk het nu juist niet meer. Nu is duidelijk bekend hoe ze eruit zien, paparazzi zal lekker op de loer liggen...
Yep. Ga m weer herlezen. Erg goed geschreven en onthullend.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 23:00 schreef yvonne het volgende:
[..]
Vandaag gekocht, leest lekker!
7 eurootjes maar!
Nee, maar haar voor de microfoon zetten ten overstaan van de halve wereld was imo een slecht idee. Sterker nog, Randy en Jermaine probeerden daar op het moment zelf nog een stokje voor te steken:quote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:58 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Hadden ze haar dan in een burka op de 1e rij moeten zetten?
( http://www.suntimes.com/e(...)otion-070709.article )quote:At the end of the service, there was a bit of a disagreement within the assembled Jackson siblings on stage. While Janet, LaToya and Marlon felt it important for Michael’s oldest child and only daughter, Paris Katherine Jackson, to say a few words, some of the others — including Randy and Jermaine — weren’t so sure. After the little girl quickly became overcome with emotion, she was hustled off stage and the service came quickly to a close.
Sowieso hebben ze natuurlijk ook zonder camera's erbij nog afscheid kunnen nemen. Dit was iets erbij, voor de fans enz.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 23:01 schreef Shitney het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik ook. Maar ik vond het heel intiem aandoen, het was echt een afscheid voor hen, en niet voor het publiek. Ik had de indruk dat ze er zelf heel blij mee waren. Het paste ook precies bij Michael vind ik.
Ja nogmaals, de dochter van The King is kennelijk ook niet overdreven interessant voor de pers.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 23:00 schreef kvd het volgende:
[..]
Ze waren wel degelijk in het openbaar....lekker naast oma neergezet...elke keer na een speech of optreden kwamen ze in beeld. Zet ze dan ergens neer waar geen camera bij in de buurt staat.
En redelijk anoniem kunnen leven? Denk het nu juist niet meer. Nu is duidelijk bekend hoe ze eruit zien, paparazzi zal lekker op de loer liggen...
Van Smile gaan de royalties naar de familie Chaplinquote:Op dinsdag 7 juli 2009 23:00 schreef TheVulture het volgende:
[..]
De familie mag geen geld verdienen aan zijn dood van jou maar dit mag dan weer wel
Vast geen toevalquote:
das niet blanket of iemand anders uit die zaal! het hoort in het nummer, ik hoorde het stukje net toevallig bij Boulevard!quote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Sorry, Heal The World bedoel ik.
Luister maar op 0.50 ongeveer, dat is dat gegil.
Ja he, dat was hetzelfde geluid he?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 23:02 schreef oh-oh het volgende:
Greys, gelukkig, dat gehuil komt echt uit de clip...
misschien wilde zij het wel. Ze werd ook niet echt gedwongen om daar te gaan staan en iets te zeggen.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 23:03 schreef Misstique het volgende:
[..]
Nee, maar haar voor de microfoon zetten ten overstaan van de halve wereld was imo een slecht idee. Sterker nog, Randy en Jermaine probeerden daar op het moment zelf nog een stokje voor te steken:
Dat zeg ik toch?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 23:03 schreef RSie het volgende:
[..]
das niet blanket of iemand anders uit die zaal! het hoort in het nummer, ik hoorde het stukje net toevallig bij Boulevard!
Ze heeft wel met haar (korte) toespraak wel de harten van vele mensen over de hele wereld gestolen.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 23:03 schreef Misstique het volgende:
[..]
Nee, maar haar voor de microfoon zetten ten overstaan van de halve wereld was imo een slecht idee. Sterker nog, Randy en Jermaine probeerden daar op het moment zelf nog een stokje voor te steken:
[..]
( http://www.suntimes.com/e(...)otion-070709.article )
Trey Lorenz. Zingt ook de originele single met haar.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 23:00 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Aan haar gezicht te zien, had ze het volgens mij ook redelijk moeilijk. Wie was die kerel die met haar zong.
Hij zong wel op en top zuiver!
Ja, ik zag het stukje net weer bij Boulevard, echt exact dat geluid gelukkig, ik vond het de eerste keer ook eng klinken...quote:Op dinsdag 7 juli 2009 23:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja he, dat was hetzelfde geluid he?
Ik dacht het al, omdat het precies tijdens dat stemmetje was.
Idd...quote:Op dinsdag 7 juli 2009 23:02 schreef oh-oh het volgende:
Greys, gelukkig, dat gehuil komt echt uit de clip...
Dan moet je zo'n kindje tegen zichzelf in bescherming nemen, zoals ik al eerder zei.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 23:04 schreef Argento het volgende:
[..]
misschien wilde zij het wel. Ze werd ook niet echt gedwongen om daar te gaan staan en iets te zeggen.
Nee, ze deed het voor het programma. De familie had al eerder afscheid genomen namelijk.quote:
Ja verdikke die lag er naastquote:Op dinsdag 7 juli 2009 23:02 schreef Stefan het volgende:
[..]
Yep. Ga m weer herlezen. Erg goed geschreven en onthullend.
Ik kan je Feel van/over Robbie Williams ook aanraden trouwens, die is 6 euro en is echt dicht op de huid geschreven.
Waarom niet slim?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 23:05 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ze heeft wel met haar (korte) toespraak wel de harten van vele mensen over de hele wereld gestolen.
Ondanks dat het misschien niet zo heel slim was, vond ik dat het hoogtepunt van de avond
Thanks voor de PM!quote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Sorry, Heal The World bedoel ik.
Luister maar op 0.50 ongeveer, dat is dat gegil.
Dat 'moet'?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 23:05 schreef Misstique het volgende:
[..]
Dan moet je zo'n kindje tegen zichzelf in bescherming nemen, zoals ik al eerder zei.
+1quote:Op dinsdag 7 juli 2009 23:03 schreef Argento het volgende:
[..]
Ja nogmaals, de dochter van The King is kennelijk ook niet overdreven interessant voor de pers.
En nee, ze waren niet in het openbaar. Ze waren in The Staple Center. Het ging om een evenement waar een aantal camera's bij aanwezig waren en ja, dan loop je het risico dat ze in beeld komen. Maar ze zijn niet opzettelijk in beeld genomen en uitvergroot. Ze zijn nu eenmaal de kinderen van de man waarom iedereen daar bijeen was. Relevante gasten zogezegd.
Neem dan meteen Bono over Bono mee, die ligt er ook naast.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 23:06 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja verdikke die lag er naast
Mot ik terug, hè wat naar
En daar had zij beter wat kunnen zeggen over haar vader, níet op tv, maar in besloten kring.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 23:06 schreef Stefan het volgende:
[..]
Nee, ze deed het voor het programma. De familie had al eerder afscheid genomen namelijk.
Wat een lieve foto.quote:
sorry, werd een beetje moe van die geruchten die hier neergeslingerd werden dat ik ff snel reageerde op het eerste het beste berichtje dat ik hierover tegenkwam.quote:
Dit.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 23:03 schreef Argento het volgende:
[..]
Ja nogmaals, de dochter van The King is kennelijk ook niet overdreven interessant voor de pers.
En nee, ze waren niet in het openbaar. Ze waren in The Staple Center. Het ging om een evenement waar een aantal camera's bij aanwezig waren en ja, dan loop je het risico dat ze in beeld komen. Maar ze zijn niet opzettelijk in beeld genomen en uitvergroot. Ze zijn nu eenmaal de kinderen van de man waarom iedereen daar bijeen was. Relevante gasten zogezegd.
Niks moet. Maar Mistique denkt wel na of het goed is voor Paris.quote:
Viel mij ook al op. Ook in Paris zie ik wat terug.quote:
Wat je vindt, moet je terugbrengenquote:Op dinsdag 7 juli 2009 23:09 schreef Misstique het volgende:
[..]
En daar had zij beter wat kunnen zeggen over haar vader, níet op tv, maar in besloten kring.
Vind ik dan..
Haar vader was een publiek persoon. Waar het publiek een mening over had. Zij heeft haar mening over haar vader aan dat publiek gegeven.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 23:09 schreef Misstique het volgende:
[..]
En daar had zij beter wat kunnen zeggen over haar vader, níet op tv, maar in besloten kring.
Vind ik dan..
Ja, Michael is er aan onderdoorgegaan.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 23:09 schreef eleusis het volgende:
En bovendien is het een familie die al generaties te maken heeft met media
Ik denk dat ze het juist in het openbaar, voor de hele wereld, voor haar vader wilde opnemen door te zeggen dat hij de liefste vader was. Omdat zij ook heus wel heeft meegekregen wat er voor akelige dingen over hem als vader zijn geschreven.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 23:09 schreef Misstique het volgende:
[..]
Vind ik dan..
De oudste zoon.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 23:11 schreef Duderella het volgende:
Eén van die kinderen was toch heel blond toen 'ie jong was? Welke ook alweer, weten jullie dat?
Wat een onzin. Voor haarzelf is het waarschijnlijk alleen maar goed dat ze dat gedaan heeft. Ze is 11, die heeft echt wel meegekregen wat voor bagger er over haar vader uitgestort wordt en wat er allemaal over haar en haar broers en de relatie met hun vader geschreven wordt. Voor haar eigen verwerking en die van haar broertjes is het waarschijnlijk goed dat ze een statement gemaakt heeft namens zijn kinderen. Het is een manier om de controle terug te pakken, min of meer.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 23:05 schreef Misstique het volgende:
[..]
Dan moet je zo'n kindje tegen zichzelf in bescherming nemen, zoals ik al eerder zei.
princequote:Op dinsdag 7 juli 2009 23:11 schreef Duderella het volgende:
Eén van die kinderen was toch heel blond toen 'ie jong was? Welke ook alweer, weten jullie dat?
18 miljard mensen, het wordt ook steeds meer overdrevenquote:Op dinsdag 7 juli 2009 23:10 schreef Stefan het volgende:
Ze komt op tv voor 18 miljard mensen.
18 miljard?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 23:10 schreef Stefan het volgende:
[..]
Niks moet. Maar Mistique denkt wel na of het goed is voor Paris.
Dat kind is, 11 ofzo? Ze is jarenlang uit de media gehouden. Ze erft honderden miljoenen aan platenrechten en onroerend goed en beeldrechten enzo. Ze komt op tv voor 18 miljard mensen.
Dat was volgens mij Blanket. En zoiets kan. Ik was als halfbloedje tot mijn 12e jaar platina blond. Toen ik ouder werd, werd ik donkerblond.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 23:11 schreef Duderella het volgende:
Ze is oud genoeg om te zeggen wat ze wilt.Volwassenen"denken het zo vaak beter te weten dan kinderen"Ik ben blij dat ze kans heeft gekregen.De wereld omarmt haar nu al.Ik vind het top,nooit meer kleedjes over hun hoofden en Michael ,RIPquote:Op dinsdag 7 juli 2009 23:05 schreef Misstique het volgende:
[..]
Prince Michael, de oudste. Maar die leek nogal geblondeerd, op sommige fotos. Paris heb ik volgens mij ook blonder gezien.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 23:11 schreef Duderella het volgende:
De oudste.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 23:11 schreef Duderella het volgende:
de kinderen zijn wel van hemquote:Op dinsdag 7 juli 2009 23:10 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Viel mij ook al op. Ook in Paris zie ik wat terug.
Ik hoop niet dat het blijkt dat de kinderen niet "echt" van MJ zijn. Hoe gek het ook klinkt, dat zal ik echt heel erg kut vinden
Wat weird.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 23:12 schreef oh-oh het volgende:
De eerste Prince ja, maar dat leek echt wel geverfd...
echt niet aan de media hoor. Die heeft de media met 'Leave me Alone' heel aardig van repliek gediend. Onderschatte song ook.quote:
ik ben verliefd op deze fotoquote:
Inderdaad briljant, ik ben nu een History concert aan het downloaden, hopelijk is het dezelfde...moet over 20 minutjes binnen zijnquote:
Er wordt gesproken over 2,5 miljard. Dat is ook wel heul erg veelquote:Op dinsdag 7 juli 2009 23:15 schreef Dubbelzuurrr het volgende:
Waarom denkt iedereen dat er 18 miljard mensen hebben gekeken?De wereldpopulatie is 6 mld.
18 miljardquote:Op dinsdag 7 juli 2009 23:15 schreef Dubbelzuurrr het volgende:
Waarom denkt iedereen dat er 18 miljard mensen hebben gekeken?De wereldpopulatie is 6 mld.
Ik ga uit van jouw beweringquote:
Ja!quote:
prince michael is de oudstequote:
Vandaag hebben we met eigen ogen kunnen zien dat ze behoorlijk donker zijn, en op de fotos kan je zien dat met name de oudste vreselijk op hem lijkt. Van de jongste heb ik eigenlijk nog nooit een duidelijke foto gezien, en ook vandaag was er geen enkel goed shot van hem. Paris lijkt op haar moeder, twee druppels water.quote:
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 23:15 schreef Argento het volgende:
[..]
echt niet aan de media hoor. Die heeft de media met 'Leave me Alone' heel aardig van repliek gediend. Onderschatte song ook.
With all do respect, maar jouw privésituatie (die in vergelijking echt létterlijk privé is), kun je niet vergelijken met deze publieke situatie.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 23:13 schreef Shitney het volgende:
[..]
Wat een onzin. Voor haarzelf is het waarschijnlijk alleen maar goed dat ze dat gedaan heeft. Ze is 11, die heeft echt wel meegekregen wat voor bagger er over haar vader uitgestort wordt en wat er allemaal over haar en haar broers en de relatie met hun vader geschreven wordt. Voor haar eigen verwerking en die van haar broertjes is het waarschijnlijk goed dat ze een statement gemaakt heeft namens zijn kinderen. Het is een manier om de controle terug te pakken, min of meer.
Daarnaast denk ik dat het hen ook goed zal doen om al die lovende woorden en al die liefde te ervaren. Mijn eigen zoon kan zich dat ook nog herinneren, die begon er ook al over vandaag, terwijl hij veel jonger was dan deze kinderen en zich eigenlijk zijn vader niet kan herinneren. Zijn meest levendige herinnering is dat iedereen toen zo lief voor hem was, dat staat hem heel helder bij.
Prince als in zoon van the king of pop?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 23:18 schreef TheVulture het volgende:
Op zich wel grappig dat ie beide zoontjes Prince noemt terwijl hij niet goed met de artiest Prince kon opschieten
Hij was heel eventjes duidelijk in beeld op het eind van We Are The World.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 23:17 schreef Shitney het volgende:
[..]
Vandaag hebben we met eigen ogen kunnen zien dat ze behoorlijk donker zijn, en op de fotos kan je zien dat met name de oudste vreselijk op hem lijkt. Van de jongste heb ik eigenlijk nog nooit een duidelijke foto gezien, en ook vandaag was er geen enkel goed shot van hem. Paris lijkt op haar moeder, twee druppels water.
ik zag iets anders, Janet duwde dat arme kind zowat naar voren, zo van, jij durft toch wel..quote:Op dinsdag 7 juli 2009 23:04 schreef Argento het volgende:
[..]
misschien wilde zij het wel. Ze werd ook niet echt gedwongen om daar te gaan staan en iets te zeggen.
Prince was misschien wel maffer dan Michaelquote:Op dinsdag 7 juli 2009 23:18 schreef TheVulture het volgende:
Op zich wel grappig dat ie beide zoontjes Prince noemt terwijl hij niet goed met de artiest Prince kon opschieten
Welke gevolgen moeten dat in godsnaam zijn?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 23:19 schreef Misstique het volgende:
Het lijkt me voor Paris veel te heftig en ze kan de gevolgen zelf nog helemaal niet overzien van deze actie.
Ja dus, dat is het concert waar de rechterdanser aan het eind van de "anti-gravity lean" (op 4:24) even met z'n schoen blijft hangen.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 23:12 schreef Tourniquet het volgende:
Dat concert op RTL5, was dat München 1997?
Ik vind dat kleintje echt een latin look hebben. Of een indiaantjequote:Op dinsdag 7 juli 2009 23:17 schreef Shitney het volgende:
[..]
Vandaag hebben we met eigen ogen kunnen zien dat ze behoorlijk donker zijn, en op de fotos kan je zien dat met name de oudste vreselijk op hem lijkt. Van de jongste heb ik eigenlijk nog nooit een duidelijke foto gezien, en ook vandaag was er geen enkel goed shot van hem. Paris lijkt op haar moeder, twee druppels water.
Die oudste heet Michael Joseph Jackson Junior, en volgens mij is zijn bijnaam "Prince". Was natuurlijk ook het eerste kind van de King of Pop, dus dat snap ik wel. Paris heet Paris-Katherine Michael, en de jongste heet Prince Michael , ze zijn dus alledrie naar hun vader vernoemd, maar hebben officieel allemaal een andere voornaam. En ook een andere roepnaam, Prince, Paris en Blanket.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 23:17 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja!
Dat vond ik nog het gekste van die hele MJ, beide zonen zo noemen....
Die jongens lijken trouwens alletwee op hem, die oudste heeft echt zijn bouw en houding!
Ik snap hier ook echt geen bal vanquote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:51 schreef kvd het volgende:
Mooie dienst/herdenking
Ja dat snap ik ook wel... maar tochquote:Op dinsdag 7 juli 2009 23:19 schreef kissaa het volgende:
[..]
Prince als in zoon van the king of pop?
Ze heeft zijn ogenquote:Op dinsdag 7 juli 2009 23:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vind dat kleintje echt een latin look hebben. Of een indiaantje
[ afbeelding ]
En dat lijkt me nog steeds erg overdreven. In de VS zijn de meeste mensen gewoon aan het werk op dit tijdstip, in andere delen van de wereld is het nacht, ook zijn er nog genoeg mensen zonder tv in de wereld en dan heb je nog een grote groep mensen die het niet interesseert. Het zullen er eerder een paar honderd miljoen mensen zijn, nog steeds gigantisch veel natuurlijk.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 23:16 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Er wordt gesproken over 2,5 miljard. Dat is ook wel heul erg veel
Het is een hijquote:
Nou, 18 miljard?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 23:10 schreef Stefan het volgende:
[..]
Niks moet. Maar Mistique denkt wel na of het goed is voor Paris.
Dat kind is, 11 ofzo? Ze is jarenlang uit de media gehouden. Ze erft honderden miljoenen aan platenrechten en onroerend goed en beeldrechten enzo. Ze komt op tv voor 18 miljard mensen.
Dat zag ik er totaal niet aan af hoor, waar haal je dat vandaan dan dat de tantes de beslissing hebben genomen? Of is dat gewoon jouw eigen interpretatie?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 23:19 schreef Misstique het volgende:
[..]
With all do respect, maar jouw privésituatie (die in vergelijking echt létterlijk privé is), kun je niet vergelijken met deze publieke situatie.
Het lijkt me voor Paris veel te heftig en ze kan de gevolgen zelf nog helemaal niet overzien van deze actie. Haar ooms hadden al wel het gevoel dat dit niet het juiste moment voor haar was om de microfoon te pakken, maar helaas hebben de tantes de uiteindelijke beslissing genomen.
Tja, ik zag toch geen kind dat tot haar grote afgrijzen voor een microfoon werd geduwd.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 23:19 schreef Euridice het volgende:
[..]
ik zag iets anders, Janet duwde dat arme kind zowat naar voren, zo van, jij durft toch wel..
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 23:20 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Ja dus, dat is het concert waar de rechterdanser aan het eind van de "anti-gravity lean" (op 4:24) even met z'n schoen blijft hangen.
Hijquote:
Ik denk ook dat het eerder in de buurt tussen 0,5 ~ 1,0 miljard zal liggen.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 23:21 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
En dat lijkt me nog steeds erg overdreven. In de VS zijn de meeste mensen gewoon aan het werk op dit tijdstip, in andere delen van de wereld is het nacht, ook zijn er nog genoeg mensen zonder tv in de wereld en dan heb je nog een grote groep mensen die het niet interesseert. Het zullen er eerder een paar honderd miljoen mensen zijn, nog steeds gigantisch veel natuurlijk.
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 23:20 schreef Argento het volgende:
[..]
Welke gevolgen moeten dat in godsnaam zijn?
For starters.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 23:19 schreef Anonymousz het volgende:
de speech van paris staat nu al op youtube
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 23:21 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja dat snap ik ook wel... maar toch
ik dacht eerst dat blanket een meisje wasquote:Op dinsdag 7 juli 2009 23:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vind dat kleintje echt een latin look hebben. Of een indiaantje
[ afbeelding ]
Verrek.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 23:20 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Ja dus, dat is het concert waar de rechterdanser aan het eind van de "anti-gravity lean" (op 4:24) even met z'n schoen blijft hangen.
en daar heeft zij last van hoe?quote:
Nope, zie Michael Jackson # 38 - Paris we Love You (not Hilton)quote:Op dinsdag 7 juli 2009 23:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat zag ik er totaal niet aan af hoor, waar haal je dat vandaan dan dat de tantes de beslissing hebben genomen? Of is dat gewoon jouw eigen interpretatie?
quote:
Gelukkig dat ik niet de enige benquote:Op dinsdag 7 juli 2009 23:23 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
ik dacht eerst dat blanket een meisje was
Welke gevolgen? Dat ze en plein publique gezegd heeft dat ze van haar vader houdt? Als antwoord op alle misselijkmakende geruchten dat hij een klotevader was, een junk, dat ze niet van hem zijn, dat hij ze geestelijk mishandelde? Als dat kind nou werkelijk van haar vader hield, en dat neem ik, gebaseerd op de weinige beelden die we van hen gezien hebben met hun vader, zondermeer aan, wat voor gevolgen kan het dan hebben dat ze dat heeft uitgesproken ten overstaan van een wereld die het liefst iets anders denkt?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 23:19 schreef Misstique het volgende:
[..]
With all do respect, maar jouw privésituatie (die in vergelijking echt létterlijk privé is), kun je niet vergelijken met deze publieke situatie.
Het lijkt me voor Paris veel te heftig en ze kan de gevolgen zelf nog helemaal niet overzien van deze actie. Haar ooms hadden al wel het gevoel dat dit niet het juiste moment voor haar was om de microfoon te pakken, maar helaas hebben de tantes de uiteindelijke beslissing genomen.
Iemand gaf hier toch net een quote van Janet, iets van "Speak up dear".quote:Op dinsdag 7 juli 2009 23:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat zag ik er totaal niet aan af hoor, waar haal je dat vandaan dan dat de tantes de beslissing hebben genomen? Of is dat gewoon jouw eigen interpretatie?
Paparazzi, overmatig media-aandacht, etc, ad infinitum.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 23:24 schreef Argento het volgende:
[..]
en daar heeft zij last van hoe?
De hele ceremonie staat al op youtube.
Ik zag een meisje dat heel graag zelf nog wat wou zeggen als afscheid naar haar vader toe. Ze oogde helemaal niet alsof ze gedwongen werd oid. Dat men haar, na haar woorden en ze moest huilen, afschermde, lijkt mij een heel logische reactie die ik b.v. ook zou doen als mijn dochter zo'n verdriet zou hebben.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 23:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat is ook gewoon de interpretatie van iemand anders.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 23:24 schreef Misstique het volgende:
[..]
Nope, zie Michael Jackson # 38 - Paris we Love You (not Hilton)
Dat lijkt me idd ook vrij aannemelijkquote:Op dinsdag 7 juli 2009 23:23 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik denk ook dat het eerder in de buurt tussen 0,5 ~ 1,0 miljard zal liggen.
Dat betekent gewoon 'iets harder praten schat'.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 23:26 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Iemand gaf hier toch net een quote van Janet, iets van "Speak up dear".
Broerlief zei dat Janet nog wat wilde zeggen en Janet schoof daarop de mic omlaag voor Paris..quote:Op dinsdag 7 juli 2009 23:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat is ook gewoon de interpretatie van iemand anders.
Kijk het eens terug, je ziet de broers zelfs de microfoon nog goed zetten voor haar.
dat was alleen omdat ze niet goed bij de microfoon kon en zacht praattequote:Op dinsdag 7 juli 2009 23:26 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Iemand gaf hier toch net een quote van Janet, iets van "Speak up dear".
Je ziet eerder op de avond Katherine en Janet al een keer aan haar vragen "weet je het zeker?" En tijdens Heal the World zie je ze ook met haar overleggen. Zij staat heftig te gebaren dat ze echt wil, dat ze het heus kan, en als ze er eenmaal staat sluiten de gelederen zich als een cordon om haar heen. Letterlijk de hele familie ondersteunt haar.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 23:21 schreef Greys het volgende:
[..]
De paparazzi lijkt me meer geinteresseerd in een duidelijk plaatje van de kinderen van Wacko Jacko omdat ide (A) zelden in de openbaarheid komen en (B) als dat al zo is, gesluierd of gemaskerd gaat. In de wereld na 7 juli 2009 zijn die plaats in ieder geval niet meer nieuwswaardig. De kinderen zijn nu wel afdoende aan de buitenwereld geintroduceerd.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 23:26 schreef Misstique het volgende:
[..]
Paparazzi, overmatig media-aandacht, etc, ad infinitum.
Lijkt me niet echt prettig voor een meisje van haar leeftijd dat bezig is met de verwerking van haar overleden vader.
Nee he, de eerste conspiracy denkers zijn weer actiefquote:Op dinsdag 7 juli 2009 23:27 schreef Felixa het volgende:
Michael Jackson -- #7
Posted Jul 7th 2009 4:10PM by TMZ Staff
Get ready to have your mind blown. Ready? Here we go ...
-- Michael Jackson signed his will on 7/7/02.
-- Michael Jackson's memorial was on 7/7/09 ... exactly 7 years after the will was signed.
-- Michael Jackson's two biggest hits -- "Black & White" and "Billie Jean" -- were each #1 for 7 weeks.
-- Michael Jackson's three biggest albums -- "Thriller," "Bad" and "Dangerous" -- each produced 7 top 40 hits.
-- Michael Jackson was the 7th of 9 children.
-- Michael Jackson was born in 1958 ... 19 + 58 = 77
-- Michael Jackson died on the 25th ... 2 + 5 = 7
-- Michael Jackson has 7 letters in his first and last name.
If you're looking for lottery numbers tonight, we recommend something with the number 7 in it.
tmz.com
... en de broers helpen daarna de microfoon gewoon goed te doen voor Paris.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 23:28 schreef Misstique het volgende:
[..]
Broerlief zei dat Janet nog wat wilde zeggen en Janet schoof daarop de mic omlaag voor Paris..
Ja, precies dat. Ze was gewoon even niet goed verstaanbaar.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 23:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat betekent gewoon 'iets harder praten schat'.
Niet 'Praten! Nu!'.
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 23:27 schreef Felixa het volgende:
Michael Jackson -- #7
-- Michael Jackson's memorial was on 7/7/09 ... exactly 7 years after the will was signed.
-- Michael Jackson's two biggest hits -- "Black & White" and "Billie Jean" -- were each #1 for 7 weeks.
-- Michael Jackson's three biggest albums -- "Thriller," "Bad" and "Dangerous" -- each produced 7 top 40 hits.
If you're looking for lottery numbers tonight, we recommend something with the number 7 in it.
tmz.com
Ja en op welke toon is dat gezegd? Zou me niks verbazen als die familie maar wat graag nog dit wilde om de hele ellende van incest-beschuldigingen recht te strijken.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 23:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat betekent gewoon 'iets harder praten schat'.
Niet 'Praten! Nu!'.
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 23:29 schreef Argento het volgende:
Of voor mijn part de dochter van Kurt Cobain. Wie heeft daar ooit nog wat van gehoord?
Jij kan liplezen én gebaren interpreteren vanuit je huiskamer?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 23:29 schreef Shitney het volgende:
[..]
Je ziet eerder op de avond Katherine en Janet al een keer aan haar vragen "weet je het zeker?" En tijdens Heal the World zie je ze ook met haar overleggen. Zij staat heftig te gebaren dat ze echt wil, dat ze het heus kan,
Ik zou dr niet herkend hebbenquote:
Oh god, krijgen we dat weerquote:Op dinsdag 7 juli 2009 23:27 schreef Felixa het volgende:
Michael Jackson -- #7
tmz.com
En jij weet zeker dat ze het niet zelf wilde?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 23:31 schreef Misstique het volgende:
[..]
Jij kan liplezen én gebaren interpreteren vanuit je huiskamer?
Het dansende duckie had ik al en wie hem moonwalkend heeft gemaakt staat er bovenquote:Op dinsdag 7 juli 2009 23:32 schreef FireFox1 het volgende:
Greys, wie heeft die ava voor je gemaakt? Hijs tof
Ik had het idee dat Michael Jackson de laatste tijd zelf ook al van de maskers en dergelijke bij zijn kinderen was afgestapt, er waren al aardig wat foto's te vinden van de afgelopen tijd.quote:
Ik zie hem nu pas, hijs echt geweldigquote:Op dinsdag 7 juli 2009 23:32 schreef FireFox1 het volgende:
Greys, wie heeft die ava voor je gemaakt? Hijs tof
Boven!!quote:Op dinsdag 7 juli 2009 23:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Het dansende duckie had ik al en wie hem moonwalkend heeft gemaakt staat er boven
Wie heeft het over valse zusters?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 23:30 schreef Greys het volgende:
[..]
... en de broers helpen daarna de microfoon gewoon goed te doen voor Paris.
Ik denk dat het meiske zélf heeft aangegeven iets te willen zeggen. Dat straalde ze echt uit.
Anders hadden ze dat oudste jongetje wel naar voren gegooid hoor, als de 'valse zusters' dat hadden bekokstoofd. Lijkt mij
Die duckie zag ik al eerder ja, maar knap dat die moonwalk is toegevoegdquote:Op dinsdag 7 juli 2009 23:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Het dansende duckie had ik al en wie hem moonwalkend heeft gemaakt staat er boven
Dat vind ik niet echt relevant, belangrijker vind ik of het wel slim is voor haar om te wat te zeggen en plein public.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 23:33 schreef Rekkie het volgende:
[..]
En jij weet zeker dat ze het niet zelf wilde?
Sprekend.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 23:35 schreef FireFox1 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Check de vorm van het gezicht.
Mijn mening is dat je op zo een belangrijk en heftig moment in je leven je gevoel en emoties moet volgen en niet te rationeel moet denken en de rest van je leven moet denken "had ik nog maar even kunnen zeggen dat..."quote:Op dinsdag 7 juli 2009 23:36 schreef Misstique het volgende:
[..]
Wie heeft het over valse zusters?.
Ik denk dat er in the heat of the moment onder enorm emotionele omstandigheden een foute beslissing is gemaakt om haar voor de mic te zetten. Dat betekent niet dat ik niet begrijp hoe zoiets kan gebeuren, júist in the heat of the moment. Rationaliteit is dan wat verder te zoeken.
In mijn mening (<--- let op, belangrijke woorden) had ze tegen zichzelf in bescherming moeten worden genomen, als ik haar moeder/tante/oid was geweest had ik haar niet eens het podium op laten komen..
nou, maar goed dan dat je dat niet bent.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 23:36 schreef Misstique het volgende:
als ik haar moeder/tante/oid was geweest had ik haar niet eens het podium op laten komen..
Prince knuffelt ook mee en heeft Blanket heel de tijd vast. Heel lief was dat.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 23:35 schreef Shitney het volgende:
Janet staat haar te aaien terwijl ze praat, die strijkt haar haar uit haar gezicht, oma Katherine houdt haar hand vast, de ooms gaan instinctief dichter om haar heen staan, LaToya reikt over Janet heen naar haar toe, Janet zegt nog bemoedigend "speak up, sweetheart" terwijl haar ooms de microfoon op de goede hoogte buigen en zodra ze begint te huilen zijn ze als 1 front om haar heen en halen ze haar weg. Op dat moment was het niets meer en niets minder dan een familie die de allerkwetsbaarste nabestaande in de armen sluit.
Morgen slaan ze elkaar misschien de hersens weer in, maar vandaag waren ze duidelijk een familie verenigd in hun verdriet en hun zorg voor de kleintjes.
En hoe denk je dat te bepalen? Wie weet heeft ze wel een diepgaand gesprek gehad met de huis psycholoog van MJ.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 23:37 schreef Misstique het volgende:
[..]
Dat vind ik niet echt relevant, belangrijker vind ik of het wel slim is voor haar om te wat te zeggen en plein public.
Nee, Puckzzz, dat staat er boven, boven de avatar!quote:Op dinsdag 7 juli 2009 23:37 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Die duckie zag ik al eerder ja, maar knap dat die moonwalk is toegevoegd![]()
Is Rekkie de maker?
Je hebt nog steeds geen fatsoenlijk argument voor het tegendeel gegeven. Ik denk niet dat Paris, of welk lid van de familie Jackson dan ook, zich interesseert in het aantal youtubefilmpjes. Ik vind het persoonlijk belangrijker dat het kind bij zon ceremonie de rol speelt die het zelf wil spelen. Zij en haar broertjes verliezen hun vader terwijl ze met hun moeder niet zoveel hebben (die in het geval van Blanket niet eens bekend is). Ik denk dat de door van Michael voor hun nog wel de meeste impact heeft. Mogen ze dan ook zelf weten hoe ze daarmee omgaan?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 23:37 schreef Misstique het volgende:
[..]
Dat vind ik niet echt relevant, belangrijker vind ik of het wel slim is voor haar om te wat te zeggen en plein public.
I wishquote:Op dinsdag 7 juli 2009 23:37 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Die duckie zag ik al eerder ja, maar knap dat die moonwalk is toegevoegd![]()
Is Rekkie de maker?
Tja, zo heeft iedereen altijd wel wat te zeiken als het om de familie Jackson gaat. Als die kinderen daar niet waren geweest dan was het ook niet goed geweest, als ze als enige waren blijven zitten terwijl de hele familie op het podium staat was er geroepen zie je wel dat het zijn kinderen niet zijn en dat het incestslachtoffers zijn, als ze een liedje hadden gezongen was er gezegd dat evil Joe ze alweer aan het drillen was, ze hadden het toch nooit goed kunnen doen.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 23:36 schreef Misstique het volgende:
[..]
Wie heeft het over valse zusters?.
Ik denk dat er in the heat of the moment onder enorm emotionele omstandigheden een foute beslissing is gemaakt om haar voor de mic te zetten. Dat betekent niet dat ik niet begrijp hoe zoiets kan gebeuren, júist in the heat of the moment. Rationaliteit is dan wat verder te zoeken.
In mijn mening (<--- let op, belangrijke woorden) had ze tegen zichzelf in bescherming moeten worden genomen, als ik haar moeder/tante/oid was geweest had ik haar niet eens het podium op laten komen..
Jah, ben niet helemaal scherp meerquote:Op dinsdag 7 juli 2009 23:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee, Puckzzz, dat staat er boven, boven de avatar!![]()
Nee, dat was nog niemand opgevallen!quote:Op dinsdag 7 juli 2009 23:41 schreef AzN-Chino het volgende:
Valt het iemand op dat Paris Jackson blank is?
Michael Jackson is Afro-Amerikaans en zwart en zijn ex-vrouw is blank...
Paris Jackson lijkt op 100% blanke meisje dan een halfbloedje, zoals Barack Obama (ook Afro-Amerikaanse vader en blanke moeder).
Ja dat vond ik ook echt hoor.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 23:35 schreef Shitney het volgende:
Janet staat haar te aaien terwijl ze praat, die strijkt haar haar uit haar gezicht, oma Katherine houdt haar hand vast, de ooms gaan instinctief dichter om haar heen staan, LaToya reikt over Janet heen naar haar toe, Janet zegt nog bemoedigend "speak up, sweetheart" terwijl haar ooms de microfoon op de goede hoogte buigen en zodra ze begint te huilen zijn ze als 1 front om haar heen en halen ze haar weg. Op dat moment was het niets meer en niets minder dan een familie die de allerkwetsbaarste nabestaande in de armen sluit.
Morgen slaan ze elkaar misschien de hersens weer in, maar vandaag waren ze duidelijk een familie verenigd in hun verdriet en hun zorg voor de kleintjes.
Ja, dat was ook lief. Ik vond dat je aan Prince ook kon zien dat hij veel meer op instorten stond dan Paris, dat zag je eerder al toen ze nog gewoon in het publiek zaten. En Blanket lag steeds met zijn hoofd op oma's schouder.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 23:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Prince knuffelt ook mee en heeft Blanket heel de tijd vast. Heel lief was dat.
Dude, check mijn FoBo als voorbeeld.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 23:41 schreef AzN-Chino het volgende:
Michael Jackson is Afro-Amerikaans en zwart en zijn ex-vrouw is blank...
Paris Jackson lijkt op 100% blanke meisje dan een halfbloedje, zoals Barack Obama (ook Afro-Amerikaanse vader en blanke moeder).
Ja, maar ik krijg toch best een rotgevoel van een opmerking, naar de hele wereld toe, van een klein meisje die min of meer vertelt dat papa geen incestdingen uitspookte.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 23:40 schreef Argento het volgende:
Mogen ze dan ook zelf weten hoe ze daarmee omgaan?
jij een halfbloedje coolquote:Op dinsdag 7 juli 2009 23:43 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Dude, check mijn FoBo als voorbeeld.
Ik ben zoon van een donkere (Surinaamse) vader en een blanke moeder. Toch zijn mijn broertje, zusje en ik zo blank als wat.
Donkere genen hoeven niet altijd overheersend te zijn.
Slaap lekker lieve Anonymouszquote:
Vast net zo betrouwbaar als zijn dokters.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 23:39 schreef Rekkie het volgende:
[..]
En hoe denk je dat te bepalen? Wie weet heeft ze wel een diepgaand gesprek gehad met de huis psycholoog van MJ.
LOLquote:Op dinsdag 7 juli 2009 23:44 schreef sig000 het volgende:
[..]
Vast net zo betrouwbaar als zijn dokters.
Laten we het hopenquote:Op dinsdag 7 juli 2009 23:40 schreef Shitney het volgende:
Het belangrijkste is dat ze op mij overkwamen alsof ze zelf genoten van de herdenking en dat ze vanavond als ze naar bed gaan hopelijk denken dat ze hun vader op een fijne manier hebben kunnen herdenken.
Ja, dat was ik eerst ook, team Jermainequote:Op dinsdag 7 juli 2009 23:42 schreef Duderella het volgende:
[..]
Ja dat vond ik ook echt hoor.![]()
Volgens mij komt het wel goed met die kinderen, binnen die familie. Ik ben wel team Jermaine, mochten ze nog eens om voogdij gaan vechten.
O en ik bedacht me net: Hoe triest ook blabla etc., is het misschien uiteindelijk voor de kinderen niet eens slecht allemaal. Ik denk dat ze een normaler leven tegemoet gaan dan ze anders hadden gehad.
Oh nou, ik heb alleen maar een meisje gezien dat in de directe nabijheid van haar dode vader op het moment van afscheid wilde benadrukken wat een fijne papa hij is geweest.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 23:44 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja, maar ik krijg toch best een rotgevoel van een opmerking, naar de hele wereld toe, van een klein meisje die min of meer vertelt dat papa geen incestdingen uitspookte.Want dat is toch waar het over gaat. Ik krijg echt de kriebels ervan.
Een klein kind die zoiets moet zeggen over haar eigen vader... terwijl er miljarden mensen kijken.![]()
Maar zoals ik al zei; hopelijk geeft het het meisje rust, heeft ze zo iets moois over haar papa kunnen zeggen.
Geadopteerd toch?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 23:46 schreef Shitney het volgende:
De dochter van Quincy Jones is net zo'n type als Paris. En Nicole Richie trouwens ook. Ik ken ook wel wat blanke halfbloedjes, ik heb een vriend bij wie ik er pas na een paar jaar achter kwam dat hij half Surinaams was, die is blond met blauwe ogen en sproeten.
en wat maakt het uit? Hij was haar vader in elke zin van het woord, zelfs als er geen DNA aan te pas is gekomen dan zal hij altijd haar vader zijn. Juridisch en emotioneel.
Nicole Richie is dan ook geadopteerdquote:Op dinsdag 7 juli 2009 23:46 schreef Shitney het volgende:
De dochter van Quincy Jones is net zo'n type als Paris. En Nicole Richie trouwens ook. Ik ken ook wel wat blanke halfbloedjes, ik heb een vriend bij wie ik er pas na een paar jaar achter kwam dat hij half Surinaams was, die is blond met blauwe ogen en sproeten.
en wat maakt het uit? Hij was haar vader in elke zin van het woord, zelfs als er geen DNA aan te pas is gekomen dan zal hij altijd haar vader zijn. Juridisch en emotioneel.
Echt, kap nou eens met dat gelul joh, stelletje cultureel ononderlegden, die nog nooit een halfbloed danwel neger van dichtbij hebben meegemaakt.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 23:41 schreef AzN-Chino het volgende:
Michael Jackson is Afro-Amerikaans/zwart en zijn ex-vrouw is blank...
abi prisiri Sranangquote:
O dat wist ik niet!quote:Op dinsdag 7 juli 2009 23:46 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, dat was ik eerst ook, team Jermaine
Tot ik voorgeschoteld kreeg hoe wispelturig hij is, hij heeft elk jaar een andere vrouw geloof ik.
Hieeeeeee hieeeeeeeeeeeeeeeee!
Nee hoor, het lijkt me een lieve man!
Check!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |