Heeft een van die broers een doodgeboren tweelingbroer gehad of zo dat die ene broer dat zei van 'Geef mn tweelingbroer daar een knuffel' ?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:52 schreef Shitney het volgende:
Trouwens, om het maar weer even heel oppervlakkig over uiterlijkheden te hebben: wat lijken ze allemaal toch vreselijk op elkaar! Ook op Michael, vind ik. Duidelijk broers en zussen. En fantastisch om te zien hoe ze als een blok achter elkaar bleven staan. Dat einde, met Marlon, dat was zo mooi.
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:52 schreef Stefan het volgende:
[..]
Overigens niet tijdens de Motown 25 jaar special
idd.. madonna kan niet zingenquote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:53 schreef Euridice het volgende:
[..]
Madonna kan niet zingen, ik zie eerder Prince als zn muzikale gelijke.
Hmmm had hier nog niet over nagedacht. Hmmmquote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:51 schreef kvd het volgende:
Mooie dienst/herdenking
Ondanks dat ik het op het laatst niet droog hield (en dan vooral tijdens Paris) heb ik er wel moeite mee dat zijn kinderen zo in beeld waren. MJ heeft ze hun hele leven afgeschermd, beschermd, onherkenbaar willen houden. En hij ligt nog niet onder de grond, of de kinderen komen al vol in beeld. Ben ik hier de enige in?
Ik vond het tijdens de herdenking erg meevallen, je zag voornamelijk de broers in beeld.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:51 schreef kvd het volgende:
Mooie dienst/herdenking
Ondanks dat ik het op het laatst niet droog hield (en dan vooral tijdens Paris) heb ik er wel moeite mee dat zijn kinderen zo in beeld waren. MJ heeft ze hun hele leven afgeschermd, beschermd, onherkenbaar willen houden. En hij ligt nog niet onder de grond, of de kinderen komen al vol in beeld. Ben ik hier de enige in?
Mariah niet kunnen zingen? Dat gaat me iets te verquote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:54 schreef Treezz het volgende:
[..]
idd.. madonna kan niet zingenmariah carey ook niet
doodgeboren iddquote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:54 schreef bulbjes het volgende:
[..]
Heeft een van die broers een doodgeboren tweelingbroer gehad of zo dat die ene broer dat zei van 'Geef mn tweelingbroer daar een knuffel' ?
Ja, dat was echt prachtig.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 @ 22:53 schreef Treezz het volgende:
Dat stukje waar jennifer hudson (het laatste dan he, waar michael begon te praten..) dat was mooi![]()
jaaaaaaaaaaquote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:53 schreef Euridice het volgende:
[..]
Madonna kan niet zingen, ik zie eerder Prince als zn muzikale gelijke.
Yup Marlon had een tweelingbroer die tijdens of kort na de geboorte is overledenquote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:54 schreef bulbjes het volgende:
[..]
Heeft een van die broers een doodgeboren tweelingbroer gehad of zo dat die ene broer dat zei van 'Geef mn tweelingbroer daar een knuffel' ?
iddquote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:55 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Mariah niet kunnen zingen? Dat gaat me iets te ver
Ja Marlon. Die is dood gegaan tijdens de keizersnede.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:54 schreef bulbjes het volgende:
[..]
oke he.. uhm.. die riegeltjes enz..quote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:55 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Mariah niet kunnen zingen? Dat gaat me iets te ver
Ze waren niet in het openbaar. Ze werden niet speciaal opgezocht door de camera's. Dus ik had er geen moeite mee. Ik denk dat ze verder ook wel in betrekkelijke anonimiteit verder kunnen leven. In principe is ook niemand geinteresseerd in het leven van Lisa Marie Presley.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:51 schreef kvd het volgende:
Mooie dienst/herdenking
Ja, MJ deed al die jaren zn best haar weg te houden uit de publiciteit en dan nu ineens pronken met die dochter. Dubbel.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:53 schreef Misstique het volgende:
[..]
Nope, ik ben het met je eens. Ze hadden Paris tegen zichzelf in bescherming moeten nemen en van de microfoon weg moeten houden.
Wat heeft zij met MJ te maken?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:55 schreef mevrouwdebok het volgende:
indrukwekkend hoor ....maarre, waar was beyonce ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |